- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Messi:
"RIP Johan Cruyff. Your legacy will live on forever. "
Guardiola:
"I was born in Barcelona & the biggest influence on me was Cruijff. He's the most influential person in football. "
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
RIP Johan. Als groot Ajax-fan, voetbalfan en ook Cruijff-fan maar toch persoon uit een andere generatie nooit gedacht dat het me zo zou raken. Wat een naam heeft hij toch in de voetbalwereld, en wat heb ik opnieuw fantastische verhalen gelezen vandaag, de grunt geeft ook al 2 voorbeelden.
Van Gelder: 'Rijkaard zei: "68, 6 plus 8 is 14"'
Dit is ook zeker het lezen waard. Zo simpel maar sneu tegelijk, zijn invloed is zo enorm groot.
Graaf Machine
-
- 9797 berichten
- 1412 stemmen
Heel jammer. Hoewel ik geen groot voetballiefhebber ben vond ik Cruijff een heerlijk markant persoon, naar wie ik graag luisterde. Wel voortdurend kritisch blijven om het gezwets van de verstandige opmerkingen te kunnen onderscheiden, maar altijd een genot om hem te horen of te lezen. Een groot gemis.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76936 stemmen
Rust zacht Goden zoon je was mijn held...
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
"Ik word altijd boos als ze Cruijff met God vergelijken. Ik bedeoel.. hij was goed... maar geen Cruijff."
R.I.P. Johan. Vereerd een keer met je gewerkt te hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Aan de ene kant hou ik het in dit topic liever filmgerelateerd (straks staat het hier vol met overleden profvoetballers uit de gouden jaren), aan de andere kant snap ik dat mensen hier wat over willen zeggen,
Ongelofelijk, hoe toevallig kan je een reactie vlak voor de dood van de grootste Ajacied, Nederlandse speler en internationale speler ooit brengen 
Ben er echt kapot van. Wat een icoon, legende, held, klasbak. Je kan er nog wel honderd termen aan plakken. Heb hem helaas nooit live mogen zien spelen, maar de beelden zeggen genoeg. Net als de honderden prachtige reacties vandaag uit de hele voetbalwereld. Cruijff is Ajax, Ajax is Cruijff. Maar Cruijff is ook gewoon voetbal. Rust zacht.
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
We komen en we gaan, dat doen we allemaal. R.I.P. Johan!
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Ik weet het, Ajax&Litmanen1. Helemaal als je weet dat ik in dat bericht nog specifiek aan hem dacht... Ongelukkige timing to say the least 
Vind het heel naar voor jou en de andere mensen die de man en de sport zo'n warm hart toedragen. Dit moet een behoorlijke slag zijn, snap zelfs ik ...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik weet het, Ajax&Litmanen1. Helemaal als je weet dat ik in dat bericht nog specifiek aan hem dacht... Ongelukkige timing to say the least 
Vind het heel naar voor jou en de andere mensen die de man en de sport zo'n warm hart toedragen. Dit moet een behoorlijke slag zijn, snap zelfs ik ...
Dit doet als Ajacied erg veel pijn ja. Maar erger vind ik dat een heel fijn mens weggevallen is. Denk aan zijn foundation, waar hij zoveel mensen vreugde mee bracht.
Gelukkig zullen de herinneringen aan Cruijff in de wereld voor eeuwig zijn.
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Je ziet direct in de uitingen van mensen die hem kenden, fans en de media hoeveel hij voor al die mensen betekend heeft. Dat lijdt geen enkele twijfel! En ja, die is onsterfelijk op dat vlak denk ik
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Dit doet als Ajacied erg veel pijn ja.
"Ik word altijd boos als ze Cruijff met God vergelijken. Ik bedoel.. hij was goed... maar geen Cruijff."

Wellicht grootste voetballer ooit, zeker van zijn tijd.
R.I.P. Johan Cruijff

DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3125 stemmen
Acteur Garry Shandling overleden:
Garry Shandling Dead: ‘Larry Sanders Show’ Star Dies at 66 | Variety
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
De Amerikaanse actrice en voormalig kindster Patty Duke is op 69-jarige leeftijd overleden.
Voormalig kindster Patty Duke (69) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
He, nooit geweten dat Patty Duke de moeder was van Sean 'Samwise Gamgee' Astin.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76936 stemmen
Patty Duke RIP ook weer te vroeg heen gegaan ze was echt een van de koninginnen van de tv-film.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ronnie Corbett, best known for The Two Ronnies, dies aged 85 - BBC News
Kan me niet direct herinneren dat ik iets van hem heb gezien, maar vond hem in de Graham Norton Show wel leuk:
edit: enkel A Liar's Autobiography - The Untrue Story of Monty Python's Graham Chapman (2012) gezien
Brix
-
- 19680 berichten
- 5117 stemmen
In Memoriam Ronnie Corbet...een coryfee van de BBC, en steevast met de eindejaars feestdagen present in herhalingen van de Two Ronnies shows.
Inderdaad ook onlangs nog gezien in de Graham Norton Show.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
(Die andere Ronnie (Barker) is in 2005 (al) overleden).
Brix
-
- 19680 berichten
- 5117 stemmen
Douglas Wilmer (1920-2016)
Een Britse acteur met een geweldige staat van dienst op het toneel (Shakespeare rollen vooral) Film,TV en radio.
Ook nog een bekwaam kunstschilder.
Voor mij vooral een goed Sherlock Holmes vertolker in een TV serie en enkele speelfilms.(evenals stem-acteur op audio cassettes)
http://i63.tinypic.com/e7exy8.jpg
Als Sherlock Holmes
http://i68.tinypic.com/24x0184.jpg
In "El Cid"
http://i64.tinypic.com/15rnl37.jpg
In James Bond "Octopussy"
606
-
- 23876 berichten
- 12267 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6017 berichten
- 2447 stemmen
Schokkend... de laatste jaren toch wel redelijk vaak zijn programma bekeken, en steeds meer onder de indruk van zijn stijl van vragen en benaderen gekomen. Verdrietig nieuws. R.I.P. Wim Brands.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ach, wat triest... Kwam altijd uiterst sympathiek over.
RIP
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Sinds kort een depressie.. hoe kan dit.. Altijd rust en een fijne sfeer aan tafel in Boeken.
Wim ik zal je missen op de zondagochtend! Niemand kon luisteren zoals jij.
Donkerwoud
-
- 8672 berichten
- 3944 stemmen
Sinds Joost Zwagerman niet zo geschrokken van het overlijden van een BN'er. Boeken was een oase van rust op de zondagochtend. Uitgebreid de tijd nemen voor respectvolle, inhoudelijke interviews. RIP Wim Brands!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.