• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.267 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.081 gebruikers
  • 9.376.422 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Messi:

"RIP Johan Cruyff. Your legacy will live on forever. "

Guardiola:

"I was born in Barcelona & the biggest influence on me was Cruijff. He's the most influential person in football. "

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

RIP Johan. Als groot Ajax-fan, voetbalfan en ook Cruijff-fan maar toch persoon uit een andere generatie nooit gedacht dat het me zo zou raken. Wat een naam heeft hij toch in de voetbalwereld, en wat heb ik opnieuw fantastische verhalen gelezen vandaag, de grunt geeft ook al 2 voorbeelden.

Van Gelder: 'Rijkaard zei: "68, 6 plus 8 is 14"'

Dit is ook zeker het lezen waard. Zo simpel maar sneu tegelijk, zijn invloed is zo enorm groot.

Graaf Machine

• 9797 berichten
  • 1412 stemmen

Heel jammer. Hoewel ik geen groot voetballiefhebber ben vond ik Cruijff een heerlijk markant persoon, naar wie ik graag luisterde. Wel voortdurend kritisch blijven om het gezwets van de verstandige opmerkingen te kunnen onderscheiden, maar altijd een genot om hem te horen of te lezen. Een groot gemis.

stinissen (crew films & series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Rust zacht Goden zoon je was mijn held...

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

"Ik word altijd boos als ze Cruijff met God vergelijken. Ik bedeoel.. hij was goed... maar geen Cruijff."

R.I.P. Johan. Vereerd een keer met je gewerkt te hebben.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Aan de ene kant hou ik het in dit topic liever filmgerelateerd (straks staat het hier vol met overleden profvoetballers uit de gouden jaren), aan de andere kant snap ik dat mensen hier wat over willen zeggen,

Ongelofelijk, hoe toevallig kan je een reactie vlak voor de dood van de grootste Ajacied, Nederlandse speler en internationale speler ooit brengen

Ben er echt kapot van. Wat een icoon, legende, held, klasbak. Je kan er nog wel honderd termen aan plakken. Heb hem helaas nooit live mogen zien spelen, maar de beelden zeggen genoeg. Net als de honderden prachtige reacties vandaag uit de hele voetbalwereld. Cruijff is Ajax, Ajax is Cruijff. Maar Cruijff is ook gewoon voetbal. Rust zacht.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

Vaarwel Johan.

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2865 stemmen

We komen en we gaan, dat doen we allemaal. R.I.P. Johan!

John Milton

• 24229 berichten
  • 13394 stemmen

Ik weet het, Ajax&Litmanen1. Helemaal als je weet dat ik in dat bericht nog specifiek aan hem dacht... Ongelukkige timing to say the least

Vind het heel naar voor jou en de andere mensen die de man en de sport zo'n warm hart toedragen. Dit moet een behoorlijke slag zijn, snap zelfs ik ...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Ik weet het, Ajax&Litmanen1. Helemaal als je weet dat ik in dat bericht nog specifiek aan hem dacht... Ongelukkige timing to say the least

Vind het heel naar voor jou en de andere mensen die de man en de sport zo'n warm hart toedragen. Dit moet een behoorlijke slag zijn, snap zelfs ik ...

Dit doet als Ajacied erg veel pijn ja. Maar erger vind ik dat een heel fijn mens weggevallen is. Denk aan zijn foundation, waar hij zoveel mensen vreugde mee bracht.

Gelukkig zullen de herinneringen aan Cruijff in de wereld voor eeuwig zijn.

John Milton

• 24229 berichten
  • 13394 stemmen

Je ziet direct in de uitingen van mensen die hem kenden, fans en de media hoeveel hij voor al die mensen betekend heeft. Dat lijdt geen enkele twijfel! En ja, die is onsterfelijk op dat vlak denk ik

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

#14 rust zacht held

Ajax&Filmfreak

• 3365 berichten
  • 3730 stemmen

R.I.P. Jopie Cruijff

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit doet als Ajacied erg veel pijn ja.

Snap dat het voor een ajacied een extra lading heeft, maar geloof me als ik zeg dat ook niet ajacieden Cruijff op een voetstuk hadden staan.

Stephan schreef:

"Ik word altijd boos als ze Cruijff met God vergelijken. Ik bedoel.. hij was goed... maar geen Cruijff."

Wellicht grootste voetballer ooit, zeker van zijn tijd.

R.I.P. Johan Cruijff

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

He, nooit geweten dat Patty Duke de moeder was van Sean 'Samwise Gamgee' Astin.

stinissen (crew films & series)

• 23444 berichten
  • 76936 stemmen

Patty Duke RIP ook weer te vroeg heen gegaan ze was echt een van de koninginnen van de tv-film.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ronnie Corbett, best known for The Two Ronnies, dies aged 85 - BBC News

Kan me niet direct herinneren dat ik iets van hem heb gezien, maar vond hem in de Graham Norton Show wel leuk:

edit: enkel A Liar's Autobiography - The Untrue Story of Monty Python's Graham Chapman (2012) gezien

Brix

• 19680 berichten
  • 5117 stemmen

In Memoriam Ronnie Corbet...een coryfee van de BBC, en steevast met de eindejaars feestdagen present in herhalingen van de Two Ronnies shows.

Inderdaad ook onlangs nog gezien in de Graham Norton Show.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

(Die andere Ronnie (Barker) is in 2005 (al) overleden).

Brix

• 19680 berichten
  • 5117 stemmen

Douglas Wilmer (1920-2016)

Een Britse acteur met een geweldige staat van dienst op het toneel (Shakespeare rollen vooral) Film,TV en radio.

Ook nog een bekwaam kunstschilder.

Voor mij vooral een goed Sherlock Holmes vertolker in een TV serie en enkele speelfilms.(evenals stem-acteur op audio cassettes)

Douglas Wilmer - IMDb

http://i63.tinypic.com/e7exy8.jpg

Als Sherlock Holmes

http://i68.tinypic.com/24x0184.jpg

In "El Cid"

http://i64.tinypic.com/15rnl37.jpg

In James Bond "Octopussy"

Roger Thornhill

• 6017 berichten
  • 2447 stemmen

Schokkend... de laatste jaren toch wel redelijk vaak zijn programma bekeken, en steeds meer onder de indruk van zijn stijl van vragen en benaderen gekomen. Verdrietig nieuws. R.I.P. Wim Brands.

beavis

• 6627 berichten
  • 14803 stemmen

Erg schokkend!

RIP

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ach, wat triest... Kwam altijd uiterst sympathiek over.

RIP

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Fijne man vond ik altijd. He bah...

RIP

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Sinds kort een depressie.. hoe kan dit.. Altijd rust en een fijne sfeer aan tafel in Boeken.

Wim ik zal je missen op de zondagochtend! Niemand kon luisteren zoals jij.

Donkerwoud

• 8672 berichten
  • 3944 stemmen

Sinds Joost Zwagerman niet zo geschrokken van het overlijden van een BN'er. Boeken was een oase van rust op de zondagochtend. Uitgebreid de tijd nemen voor respectvolle, inhoudelijke interviews. RIP Wim Brands!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.