• 16.371 nieuwsartikelen
  • 180.045 films
  • 12.392 series
  • 34.324 seizoenen
  • 651.485 acteurs
  • 199.663 gebruikers
  • 9.418.258 stemmen

Banden plakken

zoeken in:

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

ff iets heel anders. Mijn band was vandaag voor de zoveelste keer leeg gelopen,ja ja weer lek, dus ik weer plakken. (idd ik ging hem zelf plakken) Het was me gelukt, hij deed het weer. Dus ik stop binnenband er terug in en pomp hem weer op, tot mijn grote schrik hoor ik opeens heel hard pssssssssssssssssssssst, jaja hij was weer leeg, dus ik hem er weer uit halen. Nu blijkt dat de binnenband rond het ventiel los is komen te zitten, wat nu? Is mijn band nog te redden? Moet ik gewoon wat ducktape gebruiken of moet ik gewoon een klodder lijm er tegen aan gooien of kan ik maar beter naar de fietsenmaker gaan? Help!!

neo

• 15436 berichten
  • 10054 stemmen

Ja hoor je hebt het nog gepost ook

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

dttom schreef:

Nu blijkt dat de binnenband rond het ventiel los is komen te zitten, wat nu? Is mijn band nog te redden? !

Nee, Klinkt ernstig Ik ga sowieso altijd naar de fietsenmaker. Banden plakken is voor handige knutselaars en dat ben ik niet.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

hmmm, bedankt fk. Ik wacht nog ff op wat andere reacties en dan zal ik de lange wandeling maar moeten maken .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

dttom schreef:

Nu blijkt dat de binnenband rond het ventiel los is komen te zitten, wat nu?

Weggooien.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Misschien moet ik het wat beter uitleggen, deze band gaat al 4 jaar mee!! Sentimentele waarde, zo vaak heb ik hem geplakt of door vrienden laten plakken of door zus laten plakken en elke keer als ik hem (laat) plak(ken) zie ik weer van oh ja toen en toen gebeurde er dit daarom heb ik hem daar moeten (laten) plakken. Dus om hem zomaar weg te gooien zonder een gevecht is natuurlijk zonde! Oh ja en hij is niet helemaal los alleen aan de rechterkant! Er is toch nog hoop?

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

dttom schreef:

ff iets heel anders. Mijn band was vandaag voor de zoveelste keer leeg gelopen,ja ja weer lek, dus ik weer plakken. (idd ik ging hem zelf plakken) Het was me gelukt, hij deed het weer. Dus ik stop binnenband er terug in en pomp hem weer op, tot mijn grote schrik hoor ik opeens heel hard pssssssssssssssssssssst, jaja hij was weer leeg, dus ik hem er weer uit halen.

Goh, ik had verwacht dat je hem wel gelijk naar de fietsenmaker zou brengen!

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Ik heb er nu een klodder lijm tegen aan gegooid, dus wie weet.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik heb een oud plak middel van oude indianen gekregen. Dit helpt gegarandeerd !

Benodigdheden:

175 gram bloem

50 gram witte basterdsuiker

1 zakje vanillesuiker

125 gram boter of margarine

1 eetlepel melk

150 gram poedersuiker

Wat moet je doen?

1. Zeef de bloem en meng in een grote kom met de basterdsuiker en vanillesuiker.

2. Voeg de boter toe en snijd deze met 2 messen tot kleine stukjes door de bloem. Wrijf de bloem-boter-massa tussen je vingers tot een kruimelig geheel

3. Roer de melk er door en kneed er nu snel een soepele deegbal van. Laat het deeg 30 minuten in de koelkast rusten.

4. Verwarm de over voor op 180 graden Celsius.

5. Rol het deeg op een dun, met bloem bestrooid werkvlak uit tot een lap van ¾ cm dikte. Snij de rol in kleine stukjes.

6. Leg de stukjes op een met bakpapier beklede bakplaat en bak ze in het midden van de oven in 10 tot 12 minuten lichtbruin. Laat ze 5 minuten op de bakplaat afkoelen en neem ze er dan met een pannenkoekmes voorzichtig af en laat op een rooster uitdampen.

Als je die stukjes nu klaar hebt, kom je die naar me toe brengen. Neem je fiets mee. Terwijl ik de stukjes lekker op eet, plak ik je band !

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

mja ik heb hem maar naar de fietsenmaker gebracht, die vervolgens ging lachen en zei moet je ook niet een nieuwe buitenband en ging hij er nog ff met zijn pen langs om aan te wijzen hoe klote mijn buitenband wel niet was . Dus vanaf morgen 17:00 ben ik weer 29 euro armer.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

dttom schreef:

Dus vanaf morgen 17:00 ben ik weer 29 euro armer.

Voor zo'n 20 euro heb je bij een junk een goeie fiets met 2 niet-lekke banden

U-96

• 11875 berichten
  • 2117 stemmen

Of je gaat even op fietsenjacht/jat, dttom

Grapje, fietsen jatten is triest.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

ja maar deze fiets heeft sentimentele waarde

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

U-96 schreef:

Of je gaat even op fietsenjacht/jat, dttom

Grapje, fietsen jatten is triest.

Mijn moeder zei altijd "Ga fietsen stelen" als ik niks te doen had. Had ik dat nou maar gedaan, dan had dttom nu een fiets van me kunnen krijgen

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

ik jat alleen fietsen die niet op slot staan, maar die ben ik in utrecht nog niet tegen gekomen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

dttom schreef:

ik jat alleen fietsen die niet op slot staan

Die verdienen het ook om gejat te worden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Titel voor nieuwe Nederlandse film, Met of Zonder Verstand, Plakken die Band...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

dttom schreef:

mja ik heb hem maar naar de fietsenmaker gebracht, die vervolgens ging lachen en zei moet je ook niet een nieuwe buitenband en ging hij er nog ff met zijn pen langs om aan te wijzen hoe klote mijn buitenband wel niet was

Ja, dit flikken ze dus altijd he! Als je een nieuwe binnenband wil proberen ze je echt altijd ook een nieuwe buitenband aan te smeren, gewoon nee zeggen, tenzij er echt grote scheuren in zitten of zo.

U-96

• 11875 berichten
  • 2117 stemmen

Toen ik laatst naar school fietste zag ik een leerling met iemand achterop een fiets fietsen, met lekker voorband en achterband. Ben benieuwd hoe die fiets er nu aan toe is.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3239 stemmen

dttom schreef:

Dus vanaf morgen 17:00 ben ik weer 29 euro armer.

Valt best mee,alleen mijn buitenband was al 28 euro.Samen met de nieuwe binnenband en de manuren was ik 40 euro kwijt!!!

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Leer 's een band plakken heren.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

kos schreef:

Juist! Een beetje kennis bespaart je vaak een hele hoop kosten. Een vriendin van me raakt al helemaal in paniek als haar ketting eraf vliegt en rent er gelijk mee naar de fietsenmaker, terwijl je hem in tien seconden er weer terug op hebt. Hallee, weer 20 euro armer.

Maar je had natuurlijk ook voor vijf euro een nieuwe binnenband kunnen kopen (doe ik altijd als het me echt niet lukt om mijn band te plakken).

neo

• 15436 berichten
  • 10054 stemmen

Deze topic is zo lek als een bandje

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Blijven plakken ja, maar banden plakken... waar zijn wij mee bezig???

jassonn

• 5303 berichten
  • 3239 stemmen

kos schreef:

Ik kan wel een band plakken maar geen nieuwe buitenband erop leggen.:)

blabla

• 2070 berichten
  • 5257 stemmen

jassonn schreef:

Ik kan wel een band plakken maar geen nieuwe buitenband erop leggen.:)

Twee linker handen met tien duimen ?

Zo moeilijk is een band plakken en erop leggen niet, vijf minuten werk, als je er lang over doet, tien !!!

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

dttom schreef:

Misschien moet ik het wat beter uitleggen, deze band gaat al 4 jaar mee!! Sentimentele waarde, zo vaak heb ik hem geplakt of door vrienden laten plakken of door zus laten plakken en elke keer als ik hem (laat) plak(ken) zie ik weer van oh ja toen en toen gebeurde er dit daarom heb ik hem daar moeten (laten) plakken. Dus om hem zomaar weg te gooien zonder een gevecht is natuurlijk zonde! Oh ja en hij is niet helemaal los alleen aan de rechterkant! Er is toch nog hoop?

Die kun je nu toch mooi boven je bed hangen?

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Ik had hem toch ook geplakt kos!! maar je gaat mij niet vertellen dat als het ventiel los zit van de binnenband dat jij hem dan nog kan plakken!!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3239 stemmen

blabla schreef:

(quote)

Twee linker handen met tien duimen ?

Zo moeilijk is een band plakken en erop leggen niet, vijf minuten werk, als je er lang over doet, tien !!!

Ik heb het gereedschap er niet voor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.