- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Al die stukjes met Joris Linssen op Schiphol in dat programma van Henry Schut, daar zie ik sporters en familieleden geïnterviewd worden. Maar ik mis iets. Volgens mij is het verplicht mondkapjes te dragen daar (of beter gezegd, dat weet ik zeker). Waarom houdt de tv zich toch steeds niet daaraan?
Is dat een serieuze vraag? Of wil je even wat ergernis luchten? Dat laatste begrijp ik, dat eerste zou me tegenvallen.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Gregory Sedoc en Ron Meyer zijn echt een verademing. Kundige, sympathieke sportanalysten, het kan gelukkig nog.
Mee eens. Johan Kenkhuis (zwemmen) evenzo.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Is die er nog ja? Was ook altijd goed idd
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Westbrook naar de Lakers. Dat is een fikse upgrade. De bench word ook breder met Ellington, Howard, Ariza en Bazemore. Best een lekkere selectie.
Lowry naar de Heat, die ook al Tucker binnen hebben ook niet verkeerd. Ze zijn ook van plan om Lowry te herenigen met DeRozan.
Nets halen Mills binnen. Goede aanvulling op die ploeg.
Die Henk maakt nog leuk carrière dan op zijn oude dag.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
'Dat meisje Krimowidjodjo of zoiets is altijd wat snel tevreden en heeft problemen met haar gewicht. Ze traint gewoon niet goed' aldus Derksen.
3 gouden medailles. Ik weet niet hoeveel wk en ek plakken.
Kan iemand die kneus niet uit z'n lijden verlossen en thuis op de bank zetten.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Tja, eenmaal trek je de conclusie.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
'Dat meisje Krimowidjodjo of zoiets is altijd wat snel tevreden en heeft problemen met haar gewicht. Ze traint gewoon niet goed' aldus Derksen.
Joh, Derksen zit er omdat de poppenkast niet meer via subsidie vergoed wordt. Meer niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Aldus meneertje ''ik kijk nooit naar VI!!!!!'' kos...
Daarbij heeft Kromo haar beste jaren allang gehad, tegenwoordig is ze jammer genoeg geen prijzenpakker meer. Laatste 2 Spelen geen medaille meer.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Is die er nog ja? Was ook altijd goed idd
Omdat de halve finales en finales 's nachts waren zat hij er in de nacht.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Daarbij heeft Kromo haar beste jaren allang gehad, tegenwoordig is ze jammer genoeg geen prijzenpakker meer. Laatste 2 Spelen geen medaille meer.
2018 nog 3 keer goud op WK, 2020 nog 2 keer goud op EK.
Beetje raar om daar zo denigrerend over te doen. Nog gekker dat je dat minne geleuter gaat verdedigen.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Nou en
Dan kun je nog steeds niet zoiets debiels zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
2018 nog 3 keer goud op WK, 2020 nog 2 keer goud op EK.
Beetje raar om daar zo denigrerend over te doen. Nog gekker dat je dat minne geleuter gaat verdedigen.
Maar op de laatste 2 Spelen 2x buiten de medailles. Dat was gewoon het punt. Ik heb veel respect voor Ranami, maar ze is wel over haar top al een paar jaar heen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jaja. Aldus kos die al jaren roept niet naar die onzin van VI te kijken en elke week met quotes uit het programma komt 
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Maar op de laatste 2 Spelen 2x buiten de medailles. Dat was gewoon het punt. Ik heb veel respect voor Ranami, maar ze is wel over haar top al een paar jaar heen.
Nog steeds geen reden om dat minne geleuter van Derksen over Ranomi te gaan verdedigen.
HIer: "'Dat meisje Krimowidjodjo of zoiets is altijd wat snel tevreden en heeft problemen met haar gewicht. Ze traint gewoon niet goed' aldus Derksen."
Lees dat, en zie de naarheid van die Dreksen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nog steeds geen reden om dat minne geleuter van Derksen over Ranomi te gaan verdedigen.
HIer: "'Dat meisje Krimowidjodjo of zoiets is altijd wat snel tevreden en heeft problemen met haar gewicht. Ze traint gewoon niet goed' aldus Derksen."
Lees dat, en zie de naarheid van die Dreksen.
Mensen die teksten van VI bloedserieus nemen 
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Exact. Sowieso is alles een b-sport volgens derksen behalve voetbal en wielrennen. Wat een loser.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Mensen die beweren dat het hele land Dreksen gaat missen, OMDAT HIJ ZIJN MENING DURFT TE GEVEN, maar als ze geconfronteerd worden met zijn minne uitspraken plots doen of het cabaret is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Ik zou Youp ook gaan mensen. Finkers missen doe ik nog steeds.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4515 stemmen
Is dat een serieuze vraag? Of wil je even wat ergernis luchten? Dat laatste begrijp ik, dat eerste zou me tegenvallen.
Ergernis ten eerste, maar die vraag blijft. Beeldvorming is zo belangrijk maar bij de tv lijkt men erboven te staan en dat regels daar niet gelden. Bij een Op1 zitten ze hoogstens wat verder uit elkaar, maar nodigen zo 14 gasten uit, ook in de periode dat werd gezegd: blijf thuis!
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Ik zou Youp ook gaan mensen. Finkers missen doe ik nog steeds.
Mooi zo.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Exact. Sowieso is alles een b-sport volgens derksen behalve voetbal en wielrennen. Wat een loser.
Dus je kijkt gewoon elke uitzending trouw he 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mensen die beweren dat het hele land Dreksen gaat missen, OMDAT HIJ ZIJN MENING DURFT TE GEVEN, maar als ze geconfronteerd worden met zijn minne uitspraken plots doen of het cabaret is.
Haha als je serieus niet snapt wat het format van VI is dan kan je je gewoon beter uit de discussie houden.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Ergernis ten eerste, maar die vraag blijft. Beeldvorming is zo belangrijk maar bij de tv lijkt men erboven te staan en dat regels daar niet gelden. Bij een Op1 zitten ze hoogstens wat verder uit elkaar, maar nodigen zo 14 gasten uit, ook in de periode dat werd gezegd: blijf thuis!
Maar dat is al 18 maanden zo, of iets minder misschien. Op televisie mag alles, mogen in de donkerste dagen van thuisblijven gewoon iedereen blijven komen. Want televisie is belangrijk.
Ja, ik snap je ergernis, en ik deel hem, maar ik begrijp niet goed dat je die nu uit, omdat het al een hele oude ergernis is.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Haha als je serieus niet snapt wat het format van VI is dan kan je je gewoon beter uit de discussie houden.
Oh, het format is: ik geef mijn mening, en als dat verkeerd valt dan is het cabaret, en verder moet iedereen zijn muil houden.
Ja, leuk format. Precies geschikt voor bepaalde mensen in de samenleving.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Oh, het format is: ik geef mijn mening, en als dat verkeerd valt dan is het cabaret, en verder moet iedereen zijn muil houden.
Ja, leuk format. Precies geschikt voor bepaalde mensen in de samenleving.
Zeg eens, wanneer heb je voor het laatst VI gekeken?
Je bent namelijk hilarisch dom aan het leuteren.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Het format is gewoon dom ouwehoeren over dingen waar je niks vanaf weet net zoals een willekeurige groep vrienden in de kroeg maar dan voor mensen die kennelijk die vrienden niet hebben. Best sneu dus eigenlijk.
Graaf Machine
-
- 9794 berichten
- 1412 stemmen
Zeg eens, wanneer heb je voor het laatst VI gekeken?
Je bent namelijk hilarisch dom aan het leuteren.
Precies duidelijk dat je ook geen argument hebt, maar alleen wat wild om je heen schopt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het format is gewoon dom ouwehoeren over dingen waar je niks vanaf weet net zoals een willekeurige groep vrienden in de kroeg maar dan voor mensen die kennelijk die vrienden niet hebben. Best sneu dus eigenlijk.
Dus je bent vriendenloos? Want je schijnt een trouwe kijker te zijn 
Nou, lachen weer met jullie twee. Kan ik zo met een glimlach gaan slapen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Precies duidelijk dat je ook geen argument hebt, maar alleen wat wild om je heen schopt.
Wanneer heb je voor het laatst een uitzending VI gekeken?
Of ben je net als die mensen die roepen dat Derksen een racist is op basis van 5 seconden geknipte video? 
Ik verwacht geen antwoord terug hoor. Weet namelijk al dat je nooit kijkt.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Om even op je enige ad hominem reactie die je kent te reageren. Want inhoudelijk kun je niet. Nee, ik kijk vrijwel nooit.
Wat niet betekent dat ik af en toe niet bij die stupiditeit blijf hangen. Ingewikkeld he.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.