- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Barney haalt het denk ik wel, is gewoon een klasse beter als darter dan VvdV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Barney is niet 1 klasse, maar 2 of 3 vandaag beter.
Dat wordt verheugen op RvB-MvG van de week.
Joy4ever
-
- 4626 berichten
- 1849 stemmen
Terwijl Barney ook niet top stond te gooien, moet je nagaan. Totale off-day van the Dutch Destroyer.
Maar fijn dat RvB door is. Zijn manier van gooien vind ik trouwens het mooiste binnen het circuit. Heel vloeiend. Loopt nooit te harken.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2224 stemmen
Heerlijk krankzinnig toernooi, nu ook Wright eruit ligt. Van Gerwen - Pryce is de enige wedstrijd die op basis van de plaatsingslijst zou 'moeten'. Wright kon er ook vrij weinig aan doen, op die 4 pijlen om 2-3 te maken na.
Wel leuk dat D. Webster, Richardson, Alcinas of J. Lewis nu de halve finale haalt, maar dat toont wel aan hoe krankzinnig dit toernooi is. Denk dat als Darren Webster de halve finale haalt, hij ook wel zeker is voor PL-deelname.
Eerst maar eens zien wie de kwartfinale halen in dit slachtveld. Er vallen nog wel een aantal verrassingen. En dan zie ik vooral Suljovic, D. Webster en J. Lewis zich verslikken, en Henderson - Cross is ook nog niet gespeeld. Leuk!
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2224 stemmen
Michael heeft niks te klagen gehad vandaag. Beide heren evenveel legs gewonnen en Price had 2-3 voor moeten komen en dan had ik het nog maar moeten zien. Wel jammer dat het niet een zevende set is geworden, ik had d'r nog wel even zin in
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2224 stemmen
Na de uitspraken van Van Gerwen over Price (hij kan er met alle respect vrij weinig van), hoop ik dat Barney hem echt tot op het bot vernederd in de kwartfinale. Zoiets zeg je niet over je tegenstander, die ook gewoon goede resultaten boekt. Geen haar beter dan Taylor m.b.t. uitspraken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar ging het bijna mis gisteravond, ondanks een solide 2-0 voorsprong. Kan van Gerwen nonchalant over doen, maar Price had het momentum gepakt als het 3-2 voor hem was geworden. Link.
En met stephan0115 hierboven eens, beetje misplaatste arrogante teksten van Michael over de concurrentie. Hij is een geweldige darter, de beste die ik ooit zag spelen, maar zo af en toe wordt hij vervelend arrogant. Ik ben ook absoluut voor Raymond als ze vrijdag tegen elkaar clashen. Ook al is de kans groter dat Michael het WK wint dan Raymond dit gaat doen in de halve finale en finale.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Zitten er nog sympathieke darters in het toernooi? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ga je de act weer uitvoeren dat je net doet of je het toernooi niet volgt? 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik volg het vooral via livedarts op twitter. Live kijken doe ik het eigenlijk niet meer. Het eindeloze gezever in die voorbeschouwingen, reclame na zowat elke set, en het steeds irritantere gedrag van Taylor, MVG, het hoestje van Pipe, etc etc. Nah. Ben er wel een beetje klaar mee, maar ik hoop dat Phil nog 1 keer wint natuurlijk. Zou een mooi afscheid zijn. Maar Anderson of MVG moeten dit winnen natuurlijk.
j0enne
-
- 9610 berichten
- 3785 stemmen

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dumoulin rijdt Giro d'Italia in 2018, besluit Tour later | NOS
Een even verrassend als cool besluit van De Vlinder voor de Enige Echte Grote Ronde 
j0enne
-
- 9610 berichten
- 3785 stemmen
Indrukwekkend hoor wat die Belg laat zien tegen Suljovic die gewoon met 4-0 wordt vernederd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik volg het vooral via livedarts op twitter. Live kijken doe ik het eigenlijk niet meer. Het eindeloze gezever in die voorbeschouwingen, reclame na zowat elke set, en het steeds irritantere gedrag van Taylor, MVG, het hoestje van Pipe, etc etc. Nah. Ben er wel een beetje klaar mee, maar ik hoop dat Phil nog 1 keer wint natuurlijk. Zou een mooi afscheid zijn. Maar Anderson of MVG moeten dit winnen natuurlijk.
Je hoeft geen voorbeschouwingen te kijken, je kan tijdens de korte reclameblokken (face it, max een minuutje of 2, 3? Daarna begint het alweer) het geluid afzetten, zappen of wat te drinken pakken en om je nou te storen aan wat houdingen van darters, ach. Vind het ook wel weer leuk dat er diversiteit in de karakters is. Al zijn de quotes van Van Gerwen gisteravond wel treurig. Maar de minpunten wegen niet op tegen het topniveau en de spanning van zo'n toernooi.
De klassieker Barney-Taylor als finale zou ik mooi vinden. Met uiteraard een winst van Raymond, gun die walgelijke Taylor echt geen nieuwe wereldtitel.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2224 stemmen
Cross kan bij zn 1e WK 'gewoon' doorstoten naar de SF, en niemand die het eigenlijk verrassend vindt. Het is wachten op het moment dat het kwartje tegen MVG een keer goed gaat vallen en hij zn 1e grote titel binnenhaalt.
En dat terwijl hij dit jaar pas voor het eerst op grote majors staat (muv UK Open 2016). Krankzinnig
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Als we op de OS toch kansloos zijn op de 500 m vrouwen, stuur dan maar zo'n sympathiek iemand als Anice Das. Prachtig om die vreugde (en verbazing) te zien!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Leuk voor Dasje, zeker
En Sventastic doet het gewoon op de 10, phew 
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4274 stemmen
Mooie 10 ja. Prachtig ook de blijdschap bij Jorrit en daarmee ook iedereen in het stadion. Iedereen kwam even naar 'm toe. Eindelijk geen doem en droefenis, maar geluk en opluchting.
Dat hier ook. Blij dat Sven en Jorrit gewoon gaan.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Je hoeft geen voorbeschouwingen te kijken, je kan tijdens de korte reclameblokken (face it, max een minuutje of 2, 3? Daarna begint het alweer) het geluid afzetten, zappen of wat te drinken pakken en om je nou te storen aan wat houdingen van darters, ach. Vind het ook wel weer leuk dat er diversiteit in de karakters is. Al zijn de quotes van Van Gerwen gisteravond wel treurig. Maar de minpunten wegen niet op tegen het topniveau en de spanning van zo'n toernooi.
De klassieker Barney-Taylor als finale zou ik mooi vinden. Met uiteraard een winst van Raymond, gun die walgelijke Taylor echt geen nieuwe wereldtitel.
Ik ben 's avonds aan het werk, dus ik kan niet lekker onderuitgezakt gaan zitten kijken. Dan werkt scorebord-volgen iets beter. Barney-Taylor in finale kan volgens mij niet, zitten in hetzelfde deel van het schema als ik me niet vergis. Barney zal eerst nog over 9 sets meen ik moeten winnen van MVG, geen eenvoudige klus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben 's avonds aan het werk, dus ik kan niet lekker onderuitgezakt gaan zitten kijken. Dan werkt scorebord-volgen iets beter. Barney-Taylor in finale kan volgens mij niet, zitten in hetzelfde deel van het schema als ik me niet vergis. Barney zal eerst nog over 9 sets meen ik moeten winnen van MVG, geen eenvoudige klus.
Ah, zo. Ja dan is het wel lastig.
Ik meende dat de halve finale uit de kant van Rob Cross kwam en dat Taylor pas in de finale getroffen kon worden. Kan het even niet vinden, misschien dat iemand anders dit kan bevestigen of ontkennen?
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Ah, zo. Ja dan is het wel lastig.
Ik meende dat de halve finale uit de kant van Rob Cross kwam en dat Taylor pas in de finale getroffen kon worden. Kan het even niet vinden, misschien dat iemand anders dit kan bevestigen of ontkennen?
Net op tv zeggen ze dat een finale Taylor - Barney wel mogelijk is.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Van Gerwen, Van Barneveld, Cross en VandenBergh in de ene helft.
Taylor, Anderson, Webster en Jamie Lewis in de andere helft.
Twee topfinales denkbaar: Anderson - Van Gerwen of de finale der finales Barney vs Taylor
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Als Taylor zo speelt tegen Barney, wint Taylor.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2224 stemmen
Moet Taylor eerst langs Gary Anderson, ervan uitgaande dat hij wint van West, en als je langs Gary Anderson wil op een WK moet je wel echt heel goed zijn. Dat wordt morgenavond een geniale avond zeg:
Taylor - Anderson
Van Gerwen - Van Barneveld
Ik ben er klaar voor in ieder geval.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
O, Taylor-Barney kan wel. Maar ik zie Taylor niet van Anderson winnen over een lang duel, maar hoop het wel. Nog 1 keer Taylor-Barney zou wel het mooist zijn, maar dan moet het even meezitten. Ik denk toch MVG-Anderson.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2224 stemmen
Anderson gooit niet echt lekker. Zeer slordig. Moet morgen echt beter tegen Taylor, want anders wordt hij naar huis gegooid.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
13.30 uur
Jamie Lewis - Darren Webster
Dimitri Van den Bergh - Rob Cross
20.00 uur
Michael van Gerwen - Raymond van Barneveld
Phil Taylor - Gary Anderson
Dat wordt smullen vanavond met 2 van zulke potten. De middagaffiches spreken me niet zo aan.
Halve finales Barney-Cross en Webster-Taylor, finale Barney-Taylor en Barney als winnaar please 
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Anderson heeft rugklachten, als Taylor deze vorm blijft vasthouden, dan wint Taylor vanavond. Lewis speelt momenteel een beter toernooi dan Webster, dus ik gok toch op Lewis. Cross wint van van de Berg. Dat word wellicht een mooie pot vanmiddag.
Onder andere Lewis, van de Bergh, Michael Smith, Cross en Cadby is weer een mooie lichting. Ben benieuwd wat zij komend jaar gaan bereiken of niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.