• 17.010 nieuwsartikelen
  • 181.478 films
  • 12.520 series
  • 34.649 seizoenen
  • 654.232 acteurs
  • 200.209 gebruikers
  • 9.449.477 stemmen
Avatar
 

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:
avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

de grunt schreef:

Belooft sowieso een mooie start te worden morgen met weer aantal strapatsen van Mad Max

Als we een echte start krijgen tenminste. Beetje regen en we krijgen een SC-start.


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Zwolle84 schreef:

Beetje regen en we krijgen een SC-start.

True


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Zwolle84 je had gelijk


avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

Zie de race niet. Zit 'helaas' bij The Cure.


avatar van nummer2

nummer2

  • 447 berichten
  • 29 stemmen

Allemachtig.... eerste een flinke gok/blunder van Red Bull, en zie hoe Verstappen het nog goed maakt. In 15 rondes van 16 naar 3...En Ricciardo bleef in dezelfde omstandigheden steken op 8...


avatar van mjk87

mjk87 (moderator films)

  • 14782 berichten
  • 4636 stemmen

Help, te vroeg afgezet dus.


avatar van Roel-

Roel-

  • 1978 berichten
  • 584 stemmen

Haha, wat een held. Deze man kan rijden zeg. Eeuwig zonde die keuze om voor die laatste SC de gok te maken op intermediates te gaan rijden.


avatar van nummer2

nummer2

  • 447 berichten
  • 29 stemmen

mjk87 schreef:

Help, te vroeg afgezet dus.

Je kan het laatste half uur nog terugkijken

Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet. - dumpert.nl


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Zwolle84 schreef:

Zie de race niet. Zit 'helaas' bij The Cure.

Ik was er ook! Wat een concert, wat een stem! Alleen geen Prayers For Rain jammergenoeg


avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

de grunt schreef:

(quote)

Ik was er ook! Wat een concert, wat een stem! Alleen geen Prayers For Rain jammergenoeg

Was super ja! Beetje karig alleen, slechts 30 nummers.


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Ja niet normaal en hij is van save the best for last


avatar van McSavah

McSavah

  • 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Toni Erdmann sluit overigens ook af met The Cure. Herkende Plainsong binnen de seconde.


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

McSavah schreef:

Herkende Plainsong binnen de seconde.

Die hebben ze niet gespeeld in Amsterdam Keuzes, keuzes


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ter Mors verkiest langebaan boven shorttrack | NOS

Huilen van geluk, dit nieuws Kannie wachten op de reactie van Jeroen O.


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Da's niet zo mooi nieuws voor Ireen Wüst.


avatar van otherfool

otherfool

  • 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dat klopt, maar wel voor de neutrale kijker


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

En voor de neutrale Nederlander. Jorien ter Mors is wat nou net wat het Nederlandse vrouwenschaatsen (langebaan) nodig heeft. Ik kijk nu al met dubbel plezier uit naar het WK Allround. Nou ja, mits Ter Mors daar aan mee mag doen natuurlijk.


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Jammer dat Max niet van P3 start anders kon het nog tricky worden. Ik zie een Ricciardo weinig veranderen aan de eerste WK-zege van Rosberg (die hem oerdegelijk Prostiaans zal uitrijden). Misschien dat Vettel één keer iets goed kan doen dit jaar voor dat immense salaris.


avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

Ergens hoop ik nog op het scenario dat Rosberg in de laatste ronde de auto naast de kant zet en beaamt dat hij geen kampioensmateriaal is.

Maar ik vrees van niet.


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Zwolle84 schreef:

Ergens hoop ik nog op het scenario dat Rosberg in de laatste ronde de auto naast de kant zet en beaamt dat hij geen kampioensmateriaal is.

Dat zou pas sportief zijn!


avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

de grunt schreef:

(quote)

Dat zou pas sportief zijn!

Kampioenswaardig.


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

Max zei het al: Rosberg is een racer , Hamilton is een echte racer


avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

Dan moet het wel waar zijn.


avatar van de grunt

de grunt

  • 4338 berichten
  • 1576 stemmen

N I C O


avatar van AHWA

AHWA

  • 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Rosberg


avatar van nummer2

nummer2

  • 447 berichten
  • 29 stemmen

Mooi hoe Hamilton nog op allerlei manieren de zege naar zich toe probeert te trekken, maar had de indruk dat Vettel niet echt van plan was om door te drukken. Rosberg begon 'm flink te zweten, dat was ook over de radio tijdens de wedstrijd al wel duidelijk.

(wat bizar dat Hamilton z'n gedrag als onsportief wordt beschreven....alles voor de winst lijkt mij. Knap hoe Hamilton de boel op kan houden zonder zelf schade op te lopen, straalde veel controle uit.)


avatar van Zwolle84

Zwolle84

  • 8022 berichten
  • 0 stemmen

nummer2 schreef:

(wat bizar dat Hamilton z'n gedrag als onsportief wordt beschreven....alles voor de winst lijkt mij. Knap hoe Hamilton de boel op kan houden zonder zelf schade op te lopen, straalde veel controle uit.)

Daar kan ik ook niet bij, maar in m'n omgeving hoorde ik die geluiden inderdaad ook. Juist een waanzinnig goede race van Hamilton. Hij gebruikte Rosberg als aas terwijl hij steeds dat DRS-gevaar met minimale marge wist te verdedigen.

Vettels en Max' banden waren er alleen helaas aan, anders was het nog gelukt ook.

Dat Rosberg zelfs geen poging tot aanvallen heeft gewaagd, is zeer tekenend. Neem Lewis gewoon te grazen en je neemt de regie zelf over, dat zou een kampioen moeten kunnen.

Zure nasmaak van dit hele seizoen, maar wel onverwachts nog een prachtige finale.


avatar van AHWA

AHWA

  • 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Als het andersom was geweest, en Lewis was zo kampioen worden, hoor je er niemand over.

Zo kun je ook zeggen dat een waardig kampioen er niet in de laatste drie races met de pet naar gooit zoals Lewis vorig jaar. Rosberg heeft het gewoon heel slim gedaan. Hij laat Lewis lekker voorop rijden, maar doet wat hij moet doen om de titel binnen te halen. Ik heb niets tegen dat ophouden van Lewis, dat vind ik op zich wel slim gedaan, en het maakt de race ook spannender.


avatar van AHWA

AHWA

  • 16922 berichten
  • 1293 stemmen

LOL, Rosberg kapt er gelijk mee. Haha. Geen rematch dus voor Hamilton. Hij zag de bui vast al hangen dat Hamilton hem volgend jaar zoek zou rijden. Vettel naar Mercedes? Alonso?


avatar van nummer2

nummer2

  • 447 berichten
  • 29 stemmen

Dat is nog eens een onverwacht bericht. Hoe regel je dat contractueel uberhaupt? Nogal duur geintje om af te kopen lijkt me...

Benieuwd wie z'n zitje krijgt. Vettel komt bij mij het eerst in me op (hoewel afkopen niet zo gebruikelijk is als in het voetbal geloof ik). Ocon en Wehrlein zijn in principe Mercedes talenten toch? (maar die lijken mij nog niet klaar).


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.