- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Hassan is zo eerlijk. Ze vertelt echt haar hele verhaal.
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Zo'n avondje Olympisch atletiek blijft een feestje. Nu als bonus een wereldrecordpoging.
SergioMalick
-
- 1230 berichten
- 1832 stemmen
Ja dit is zo ontzettend fijn om naar te kijken. Dat hele sfeertje daar in Stade de France en sportiviteit/rivaliteit tussen de atleten is geweldig. En Tijdens zo'n interview ga ik echt van Hassan houden.
Ook Joeren Stekelenburg steekt boven zichzelf uit tijdens de atletiek.
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Weer zo'n eerlijke atlete, die van Klinken.
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Wow. Ik lees net dat hij al jongetje van vier in de achtertuin al oefende. Dat begin van Duplantis leidt tot dit 20 jaar later.
depri83
-
- 6802 berichten
- 1490 stemmen
Hassan is zo eerlijk. Ze vertelt echt haar hele verhaal.
Mooi ook die eerste reactie nadat ze hoorde van de diskwalificatie van Kipyegon: "Jammer!"
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ik heb niks met basketbal, en nog minder met deze KRO-minivoetbal variant daarvan, maar goud is goud.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Worthy is een baas. Fenomenale finale.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind de sport overigens niet heel veel aan, maar het was enorm spannend en Fransen in eigen huis verslaan is altijd heerlijk.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Basketbal is super vet, zo ook die finale. Terug kijken en dan het schot van de Jong zorgt gewoon weer voor kippenvel.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Haha, dat was echt de perfecte buzzer beater.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ik voorzie nu al weer een zeer moeilijke keuze, eind van het jaar, voor de Sportploeg van het jaar. Zowel de mixed estafette atletiek als de 3x3 basketballers verdienen de titel. De roeiboten vallen af wat mij betreft.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Ik voorzie nu al weer een zeer moeilijke keuze, eind van het jaar, voor de Sportploeg van het jaar. Zowel de mixed estafette atletiek als de 3x3 basketballers verdienen de titel. De roeiboten vallen af wat mij betreft.
Probleem zou nog kunnen zijn als de 4x400 dames dit weekend ook goud winnen. Op wie ga je dan stemmen? Op welke Femke Bol prestatie
? Wat als de Hockeymannen voor eerst in 24 jaar goud winnen? Maar goed, dat is allemaal nog zeer de vraag.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het altijd wat onzinnig, om een sporter en sportploeg van het jaar te benoemen. Alsof de ene sport meer dan de andere waard is.
Hou de prijzen gewoon binnen je sport. Bij voetbal heb je gewoon wel zulke prijzen maar dan kun je vergelijken. Al is het meestal de ploeg die de Champions League wint of het WK of EK.
Maar hoe kan je zeggen dat 3x3 basketbal minder of beter is dan de estafettedames? Da's niet te doen.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Estafette schat ik veel hoger in. 3x3 is nog jonge sport en in ontwikkeling. Atletiek is de moeder aller sporten, met hardlopen als het uithangbord.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Brons voor van der Vleuten bij het paard springen of hoe dat heet
best netjes lijkt me.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Estafette schat ik veel hoger in. 3x3 is nog jonge sport en in ontwikkeling. Atletiek is de moeder aller sporten, met hardlopen als het uithangbord.
Als je het dan over een teamprestatie heb, dan is het eerder de 3x3. Estafette is vooral één vrouw, die voor het goud gezorgd en daarna een stukje Klaver. Die mannen liften echt mee op het succes.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als je het dan over een teamprestatie heb, dan is het eerder de 3x3. Estafette is vooral één vrouw, die voor het goud gezorgd en daarna een stukje Klaver. Die mannen liften echt mee op het succes.
Ja, dit idee had ik dus ook. Drie renden wel oke en eentje buitenaards.
De 3x3 was echt als collectief.
Maar het is gewoon lastig te bepalen wat beter is. Ik zou eerder misschien kijken naar een prestatie waar we tot die prestatie niet zo heel goed in waren. Maar dan nog.
SergioMalick
-
- 1230 berichten
- 1832 stemmen
Olympisch goud en wereldrecord polsstokhoogspringer Duplantis - nos.nl
Voor degene die het gisteren gemist hebben. Ik krijg er nog steeds kippenvel van. De perfectie en adrenaline na de sprong, zo ontzettend gaaf.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Ja, dit idee had ik dus ook. Drie renden wel oke en eentje buitenaards.
De 3x3 was echt als collectief.
Maar het is gewoon lastig te bepalen wat beter is. Ik zou eerder misschien kijken naar een prestatie waar we tot die prestatie niet zo heel goed in waren. Maar dan nog.
Ik vind het ook hoor, dat het lastig te bepalen is met al die prijzen. Al die verschillende takken sport zijn ook niet te vergelijken eigenlijk. Neem aan dat een topsporter het maar een attentie vind zo'n prijs. De prijs die hij wint met zijn sport doet er als enige toe.
Überhaupt dat er nu al over gerept word is onzinnig. De medaille is belangrijker. Meer voor de eeuwigheid dan zo'n zinloze huppeldepup van het jaar dingetje.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Olympisch goud en wereldrecord polsstokhoogspringer Duplantis - nos.nl
Voor degene die het gisteren gemist hebben. Ik krijg er nog steeds kippenvel van. De perfectie en adrenaline na de sprong, zo ontzettend gaaf.
Zwaar indrukwekkend ja. Had de beelden nog niet gezien.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het ook hoor, dat het lastig te bepalen is met al die prijzen. Al die verschillende takken sport zijn ook niet te vergelijken eigenlijk. Neem aan dat een topsporter het maar een attentie vind zo'n prijs. De prijs die hij wint met zijn sport doet er als enige toe.
Überhaupt dat er nu al over gerept word is onzinnig. De medaille is belangrijker. Meer voor de eeuwigheid dan zo'n zinloze huppeldepup van het jaar dingetje.
Iemand als Max Verstappen komt ook nooit opdagen, die vindt het ook onzin. Maar goed, alles en iedereen wil elkaar graag prijsjes geven. In de sport, in de muziek, bij films.
alexander038
-
- 957 berichten
- 1295 stemmen
Iemand als Max Verstappen komt ook nooit opdagen, die vindt het ook onzin. Maar goed, alles en iedereen wil elkaar graag prijsjes geven. In de sport, in de muziek, bij films.
Ik kijk altijd gewoon de verschillende soorten sport.
Sportman, vrouw, ploeg, voetballer van het jaar en ook Oscars ik heb er niet zoveel mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.