• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.530 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.143 gebruikers
  • 9.380.341 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

OK, akkefietje tussen RBR en FIA ook opgelost.

Zal nog wel wat meer naar buiten komen, maar verder geen schokkende ontknopingen.

Splinters kan ontevreden zijn, de titels van Superkampioen Max komen op geen enkele wijze in gevaar.

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

Ik vrees dat je mijn interesse in de persoon max verstappen en/of in zijn supporters een pietsje overschat.

Overigens is nooit door mij gezegd dat zijn wereldtitels in het geding zouden zijn, maar dat terzijde. Ik heb wel gezegd dat de kans aanzienlijk is dat red bull volgend seizoen ergens een rol in de subtop speelt en max zich derhalve volledig op zijn eigen privejet kan concentreren. En daar blijf ik bij.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

Splinters schreef:

Ik vrees dat je mijn interesse in de persoon max verstappen en/of in zijn supporters een pietsje

Jammer. Je was nou net mijn favoriete mikpunt. Nu moet ik op zoek gaan naar een ander.

Overigens heeft RBR ook een b-team. Dat team kan mooi de windtunneltijden van het a-team compenseren.

Volgend jaar wereldtitel drie voor Max. Giganten kennen geen gelijken.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Hij heeft nog drie races om het record gewonnen races in een seizoen alleen te pakken. Nu deelt hij dit met Schumacher en Vettel sinds zijn overwinning in de VS.

Komende jaren zie ik hem nog meer titels pakken en op jacht gaan naar de records van Hamilton.

Wat een gigant.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Graaf Machine schreef:

Wat is dat nou weer?

Is er het EK darts, en dan moet Vincent van de Voort tegen Damon Heta. Uit Australië.

Qua naam zou je dat wel zeggen, maar het is vooral ook een toernooi die gebaseerd is op de ranking van de euro tour. Diverse toernooien in verschillende Europese landen. Dus de naam is puur vanwege de landen waar de plaatsingstoernooien worden gehouden. In Europa dus. Een soort Players Championship, maar dit zijn geen vloertoernooien. Alleen mini tv toernooien, die in een weekend worden afgewerkt.

Saillant detail nu is dat de vier halve finalisten nog geen major hebben gewonnen. Michael Smith, Dirk van Duivenbode, Raymond Smith en Chris Dobey.

De drie met de grootste mond: Price, Wright en van Gerwen laten het weer afweten.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

OK, het is 'maar' dubbelspel, maar Wesley Koolhof staat daar wel mooi even op de eerste plek van de wereldranglijst.

Goede prestatie!

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

"Verboden" sport, maar wat mij betreft te leuk om te laten passeren:

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100045817_49082528

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

grand-slam-of-darts-van-barneveld-stunt-ook-winst-van-gerwen

Van Barneveld na 8 maanden pauze (geen idee waarom) weet aan het darten, meteen in topvorm. Van Gerwen ook al maanden in grote vorm.

Kan wel eens een heel leuk WK worden binnenkort.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Barneveld na 8 maanden pauze (geen idee waarom) weet aan het darten, meteen in topvorm. Van Gerwen ook al maanden in grote vorm.

Nou. Noppert en Duivenbode zijn ook met grote regelmaat lekker bezig. Zie er zo langzamerhand wel weer naar uit, een darts WK.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Geen idee waarom de telegraaf dit neergezet heeft. Hij heeft de afgelopen maanden gewoon enkele euro tour toernooien gespeeld en alle vloertoernooien gedaan. Waarschijnlijk kijken zij niet verder dan de grote televisietoernooien, want de laatste waar hij aan meedeed was de UK open in maart, maar dat is gewoon een onzinnige opmerking van hun. Valentijn geschreven zeker.

Voor die andere tv toernooien was hij gewoon niet geplaatst, omdat het gewoon nog niet zo meevalt met zijn comeback. De TV toernooien waar hij aan meedeed heeft hij dit niveau ook niet gehaald. Gisteren tegen Price speelde hij echt sterk, dat was echt een goed niveau. Dat niveau haalt hij regelmatig op de vloertoernooien, maar volgt er een ronde of twee later weer een mindere pot waardoor hij toch niet zo ver komt. Dus van topvorm kan je nu ook niet spreken. Maar goed daar heeft de telegraaf zich ook niet in verdiept. Dat geld ook voor van Gerwen, die laat het ook nog regelmatig afweten.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Wattimena plaatst zich keurig voor de volgende ronde GSoD. Schakelt toch Heta uit. De hype Sherrock is nog verder uitgedoofd.

De partij van de volgende ronde is wel Van Gerwen - Rock.

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

happie schreef:

De hype Sherrock is nog verder uitgedoofd.

Tja.... De realiteit is nu eenmaal weinig politiek correct.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

Haha, Barney is gewoon weer op oorlogspad. Heeft weer laten zien nog altijd tot de wereldtop te behoren. Heerlijk. Een comeback maken, en dan via de kuttoernooitjes je weer omhoog moeten werken, en dan gewoon weer meedraaien in de top van de dartswereld. Compleet klasse.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Graaf Machine schreef:

Haha, Barney is gewoon weer op oorlogspad. Heeft weer laten zien nog altijd tot de wereldtop te behoren. Heerlijk. Een comeback maken, en dan via de kuttoernooitjes je weer omhoog moeten werken, en dan gewoon weer meedraaien in de top van de dartswereld. Compleet klasse.

Genieten ja. Die gozer kan zo enorm goed darten als het rustig in zijn hoofd is. Wat het 10 jaar niet meer was, maar nu wel. Nieuwe liefde waar hij mee gaat trouwen, meer zelfvertrouwen.

Neem aan dat hij komende maand op het WK present is? Kan nog wel eens een mooi verhaal worden.

https://twitter.com/OfficialPDC/status/1592972624153280512

Wat een manier ook om te winnen. Baas.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Genieten ja. Die gozer kan zo enorm goed darten als het rustig in zijn hoofd is. Wat het 10 jaar niet meer was, maar nu wel. Nieuwe liefde waar hij mee gaat trouwen, meer zelfvertrouwen.

Neem aan dat hij komende maand op het WK present is? Kan nog wel eens een mooi verhaal worden.

Knap inderdaad. Ook terug komen in een langer format, dat is zeer sterk. Volgende partij word lastig tegen Price, dan gaat het om 16 gewonnen legs. Een langer format is niet in zijn voordeel. Wel een voordeel van dit format is iedere keer een dag rust. De kwartfinales zijn ook over twee dagen. Dus mocht hij Price verslaan is dat ook wel lekker voor de halve finale tegen Smith/Cullen.

Overigens hij was al voor dit toernooi geplaatst voor het WK. Wel is hij flink gestegen op de wereldranglijst. Mocht hij Price verslaan, dan komt hij in de top 32 en is hij geplaatst. Daarmee sla je ook de eerste ronde over.

Voor dat laatste heeft hij de Players Championship Finals over anderhalve week ook nog.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

"De laatste keer dat ik in de kwartfinales van de Grand Slam stond, speelden we nog met zwart-witborden en schreven we darts nog met sch", zei Van Barneveld, die tegen Whitlock een 6-2-achterstand goedmaakte. (Nu.nl)

Hahaha

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nou, ik ben benieuwd of Stolz-mania een nieuw hoofdstuk gaat krijgen... het schaatsen kan wel een nieuwe posterboy gebruiken na het afzwaaien van Sventastic en Nils.

edit: helaas op den bips... dan de 1500 maar.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Barney verslaat Price alweer. Halve finale. Netjes. Saillant detail ze speelden nu zeven een keer tegen en Barney verloor nog nooit. 6x winst en 1x gelijk.

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

Die Barney toch. Maar wat zouden zijn kleinkinderen denken van de tatoeage op zijn hoofd?

'Barney' dankt stunt aan kleinkinderen: 'Hoe mooi is het opa te zien winnen?' | Darts | NU.nl

Ergens jammer dat het rondreizende circus niet langer op het open net te zien is.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

Barney verslaat Price alweer. Halve finale. Netjes. Saillant detail ze speelden nu zeven een keer tegen en Barney verloor nog nooit. 6x winst en 1x gelijk.

Fantastisch gedaan zeg. 8-3 achter en nog winnen.

Nooit gedacht dit nog te zeggen, maar Barney is plots mentaal sterk.

Zou wat zijn als hij dit wint. Zondag halve finales en finale, ga ik kijken. Denk wel dat van Gerwen dit toernooi wint, maar wie weet.

En dan het WK, waar hij ook dus mooi op tijd in vorm voor is.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

MvG gaat het toernooi sowieso niet winnen dus.

Barney straks tegen de ultieme choker Smith. Daar liggen kansen. Ook met een eventuele finale tegen The Asp of Humphries.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

MvG gaat het toernooi sowieso niet winnen dus.

Barney straks tegen de ultieme choker Smith. Daar liggen kansen. Ook met een eventuele finale tegen The Asp of Humphries.

Heb het gekeken, vond het een matige maar spannende pot waarin Barney steeds achter de feiten aan bleef lopen en als hij al eens gelijk kwam wist hij er nooit overheen te gaan. Zonde, met een betere vorm was Smith vandaag gewoon te verslaan.

SergioMalick

• 1233 berichten
  • 1840 stemmen

Ben langzaam toch wel tevreden aan het worden over mijn Viaplay account.

Premier League, Formule 1, Darts.

Leuk boeketje sporten.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Heb het gekeken, vond het een matige maar spannende pot waarin Barney steeds achter de feiten aan bleef lopen en als hij al eens gelijk kwam wist hij er nooit overheen te gaan. Zonde, met een betere vorm was Smith vandaag gewoon te verslaan.

Inderdaad hij liep achter de feiten aan. Kwam door die slecht start. Zijn gemiddelde in de eerste 5 legs was 90 ofzo en die van Smith dik boven de 100. Toegegeven kwam door de eerste twee fenomenale legs. Die drie legs erna was hij ook niet sterk, maar Barney had echt veel beurten zonder triple voor de eerste break. Die drie gemiste dubbels op 13-13 braken hem wel definitief op.

Wel jammer ja, want Aspinall was klaar in de finale. Die viel echt heel erg tegen. Leuk voor Smith dat wel, die pakt toch zijn eerste Major. Verdiend hij ook wel en van de mooiste darters op het circuit. In topvorm kan hij beestachtig gooien.

Smith behoord met MvG, Wright en Price wel bij de topfavorieten tijdens het WK. Smith nog zelfs meer dan Wright en Price. Die hebben beide toch wel een minder jaar.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Loting WK Darts 2023: Van Gerwen wellicht tegen landgenoot, Van Barneveld mogelijk tegen dame in eerste partij | Dartsnieuws.com

Leuk Burnett heeft zich weer eens geplaatst voor het WK. Daar verloor van Barneveld zijn eerste BDO finale van en daar won hij ook zijn eerste finale van. Op Beaton en King na is hij de oudste ook.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

Zo, het zag er niet allemaal zo soepeltjes uit, maar onze onderwaterdammers hebben toch maar mooi de volgende ronde van het WK gehaald. Weliswaar met mat en sloom spel, maar de tegenstanders hebben uiteindelijk ook niet veel in kunnen brengen. Eerst leken de Ecuadoriaanse concurrenten wel beter dan ons, maar de Senagalezen wisten toch beter met de stroming en het hoge tij om te gaan. De watertemperatuur voor de mensen uit Qatar was duidelijk te hoog.

Hopelijk gaan onze onderwaterdammers in de komende knockoutfase wat meer van hun kunnen laten zien, want het ontbreekt wat aan klasse en stijl.

Splinters

• 2627 berichten
  • 1391 stemmen

Bij deze maak ik kenbaar geinteresseerd te zijn in jouw oude auto, beste 'max'. Ik bied bij deze 200,- euro voor je afgedankte wrak. Dit is mijn eerste en tevens laatste bod. Je hebt immers geld zat en daarnaast heb je mijn toekomstig dashbord bevuild. Tevens verwacht ik dat de auto bij mij voor de deur wordt afgeleverd. Bij voorkeur door een pitspoes.

Reageren op dit voorstel kan via moviemeter.

Just a moment... - telegraaf.nl

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

En jawel, Matje dan toch nog in hoger beroep volkomen terecht vrijgesproken van zijn nachtelijke escapades met die verwende trutten waarvan ik alleen maar mag hopen dat-ie ze financieel (!) compleet gaat uitkleden.

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

Bart Vreugendenhil verbetert 73 jaar oud wereldrecord.

Verbazingwekkend dat er niet eerder iemand dit heeft geprobeerd te verbeteren.

Wat zou overigens het oudste nog bestaande wereldrecord zijn?

Graaf Machine

• 9808 berichten
  • 1421 stemmen

otherfool schreef:

En jawel, Matje dan toch nog in hoger beroep volkomen terecht vrijgesproken van zijn nachtelijke escapades met die verwende trutten waarvan ik alleen maar mag hopen dat-ie ze financieel (!) compleet gaat uitkleden.

Weinig kans op natuurlijk. Dat opgewonden standje heeft verder wel al genoeg straf gehad door een compleet mislukte trip naar Australië gemaakt te hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.