• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.995 gebruikers
  • 9.371.326 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

Geen idee of dit helemaal oprecht is van Price......misschien maakt hij gewoon gebruik van deze opportuniteit om op een beter blaadje te komen bij het publiek ?

En ja, van Gerwen natuurlijk..... maar zie van der Voort of Chisnall geen wereldkampioen worden.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Voor zijn eigen parochie inderdaad en hij is bang dat hem hetzelfde overkomt. Niet omdat deze drie spelers eruit zijn natuurlijk. Zo sportief is hij niet en er is maar één concurrent weg.

Overigens zou ik nu wel voor zijn, omdat de bubbel niet al te best is, als ik MvG mag geloven. Na zijn interview gisteren veranderd er een hoop.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Anderson valt niet mee. 2-0 in sets achter, als White 6 uit 24 op zijn dubbels is. Dan scoor je beroerd

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2200 stemmen

happie schreef:

Voor zijn eigen parochie inderdaad en hij is bang dat hem hetzelfde overkomt. Niet omdat deze drie spelers eruit zijn natuurlijk. Zo sportief is hij niet en er is maar één concurrent weg.

Overigens zou ik nu wel voor zijn, omdat de bubbel niet al te best is, als ik MvG mag geloven. Na zijn interview gisteren veranderd er een hoop.

Sterker nog.. het is hem al overkomen met de Premier League. Daar wachtte ook niemand op hem, terwijl hij er als favoriet zou starten. Dan snap ik dat je bang bent en dan snap ik dat je met dit statement komt.

Hij komt overigens tenminste met een statement, iets wat alle wereldtoppers hebben nagelaten in vorige toernooien..

j0enne

• 9606 berichten
  • 3773 stemmen

Anderson wint dus gewoon nog met 4-3 na een 0-3 achterstand.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Sterker nog.. het is hem al overkomen met de Premier League. Daar wachtte ook niemand op hem, terwijl hij er als favoriet zou starten. Dan snap ik dat je bang bent en dan snap ik dat je met dit statement komt.

Hij komt overigens tenminste met een statement, iets wat alle wereldtoppers hebben nagelaten in vorige toernooien..

Dat had ook geen zin denk ik. Alle andere bubbels van de overige majors waren prima. Het verhaal van MvG kan ik wel volgens als hij zegt dat het hier niet goed zit.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

j0enne schreef:

Anderson wint dus gewoon nog met 4-3 na een 0-3 achterstand.

White is ook wel koning choke op tv toernooien zeg. Diamond kunnen ze veranderen in choke.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Dirk breekt de set van Price, maar wat een zwakke pot zeg van beide mannen.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Price hersteld zich geweldig, maar Dirk kan hem ook totaal niet onder druk zetten. Wat speelt ie slecht zeg.

j0enne

• 9606 berichten
  • 3773 stemmen

Noppert ook al corona.

Blijft toch allemaal lachwekkend, niemand heeft ook maar enige klachten, maar vooral lekker massaal blijven testen.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Lekker hoor Clayton tegen Smith. Allebei boven de 100 gemiddeld

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Wat een pot. Smith - Price word ook een mooie.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Nou, Price toont maar weer aan een slappe zak te zijn.

Anyway: ze doen maar.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Er wordt hier alleen maar over vogelpik excuseer 'darts 'gekletst. Is het overige sportaanbod dan zo pover? Ik heb net heb gelezen in de krant dat de roep om het WK af te gelasten steeds luider klinkt omwille van teveel corona besmettingen.

Het zal wel aan mij liggen, maar snap de appeal niet van pijltjes naar een bord gooien. Dan toch liever boogschieten.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

alexspyforever schreef:

Er wordt hier alleen maar over vogelpik excuseer 'darts 'gekletst. Is het overige sportaanbod dan zo pover?

Het staat je vrij over sporten te kletsen die jij leuk vindt. Maar ga niet bepalen waar de andere users over moeten gaan praten.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Het staat je vrij over sporten te kletsen die jij leuk vindt. Maar ga niet bepalen waar de andere users over moeten gaan praten.

Neen, ik zal mij niet opdringen en ga zeker niet willen bepalen waarover er moet gepraat moet worden. Dat is wat jij er van maakt of hoe je dat interpreteert.. Wilde enkel mijn mening geven over de sport. Als je dat niet leuk vindt, dan had je dat ook maar moeten zeggen tegen anderen die bijvoorbeeld denigrerend waren over skaten, 3x3 basketbal etc tijdens de olympische spelen.

En cyclocross boeit je dat niet als wielerliefhebber? Ik heb die vraag nog gesteld, maar denk niet dat ik daar antwoord op had gekregen.

Nu goed, ken dit topic ondertussen al lang genoeg. Ik weet dat er vooral interesse is voor sporten waarin de nationale sporters het goed doen. Is vrij normaal, maar blijft qua aantal een beetje beperkt. Ik doe de moeite dan ook niet meer om over sporten te gaan praten waar het (kleine) groepje van sportliefhebbers hier toch geen interesse voor heeft. Er zullen heus wel meer sportliefhebbers zijn onder de MM-users dan de mensen die in dit topic posten, maar het blijft in de eerste plaats een filmforum. Theunissen is bijvoorbeeld een fervente sportfanaat maar post hier nooit (soms wel in andere topics als de mogelijkheid zich aanbiedt). Zo ga ik het ook doen dan. Uiteindelijk blijft filmdiscussie prioriteit.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

alexspyforever schreef:

Er wordt hier alleen maar over vogelpik excuseer 'darts 'gekletst. Is het overige sportaanbod dan zo pover? Ik heb net heb gelezen in de krant dat de roep om het WK af te gelasten steeds luider klinkt omwille van teveel corona besmettingen.

Het zal wel aan mij liggen, maar snap de appeal niet van pijltjes naar een bord gooien. Dan toch liever boogschieten.

Nee dat domme wielrennen is leuk om te bespreken

Joy4ever

• 4609 berichten
  • 1832 stemmen

Domme wielrennen?

Ik vind het juist wel leuk dat er verschillende sporten hier besproken worden. Zelfs het übersaaie schaken.

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee dat domme wielrennen is leuk om te bespreken

Maar dat was natuurlijk voordat jij wist dat ik zojuist mijn dagelijkse legendarische prestatie op mijn mountainbike heb geleverd. En ik ben ook nog een nederlander. Lucky you.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Domme wielrennen?

Ik vind het juist wel leuk dat er verschillende sporten hier besproken worden. Zelfs het übersaaie schaken.

Ow van mij mag je alles hier bespreken, maar je kan niet elke sport leuk vinden. Ik lees 8 maanden per jaar hier dat geneuzel over wielrennen, voor mij de saaiste sport aller tijden, maar ook dat mag. Dus dan ook niet zeiken als het eens over darts gaat. Dat was mijn punt.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Joy4ever schreef:

Domme wielrennen?

Momenteel is het WK Blitz bezig. De hele wereldtop en nog veel meer, die potjes tegen elkaar spelen met 3 minuten bedenktijd per persoon, en dan na elke zet er 2 seconden bedenktijd bij krijgen.

Echt spektakel om te zien man.

Edit: kijken wat ze gaan doen, hoor net dat er meerdere positieve covidgevallen zijn daar.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Maar is Abdu er ook bij?

En is hij positief of negatief?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Splinters schreef:

(quote)

Maar dat was natuurlijk voordat jij wist dat ik zojuist mijn dagelijkse legendarische prestatie op mijn mountainbike heb geleverd. En ik ben ook nog een nederlander. Lucky you.

Tja zijn favoriete sport blijft voetbal, maar daar mag hier niet over gepraat worden. Misschien dat darts op een of andere manier verwant is met voetbal. Ik denk café is een soort verbindingsstuk tussen de 2. Of misschien gewoon de hype van het moment. F1 is bijvoorbeeld ook hip voor Nederlanders door Max Verstappen. Daarvoor had de gemiddelde Nederlander matige interesse in de sport.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Momenteel is het WK Blitz bezig. De hele wereldtop en nog veel meer, die potjes tegen elkaar spelen met 3 minuten bedenktijd per persoon, en dan na elke zet er 2 seconden bedenktijd bij krijgen.

Echt spektakel om te zien man.

Edit: kijken wat ze gaan doen, hoor net dat er meerdere positieve covidgevallen zijn daar.

Volgens mij is het meest spectaculaire aan darts de muziek en de dansjes van de deelnemers.

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Tja zijn favoriete sport blijft voetbal, maar daar mag hier niet over gepraat worden. Misschien dat darts op een of andere manier verwant is met voetbal. Ik denk café is een soort verbindingsstuk tussen de 2. Of misschien gewoon de hype van het moment. F1 is bijvoorbeeld ook hip voor Nederlanders door Max Verstappen. Daarvoor had de gemiddelde Nederlander matige interesse in de sport.

Ik heb van kleins af aan tot over de 30 gevoetbald. Zowel op het veld als in de zaal.

Maar het klopt, er waren in nl relatief weinig mensen die f1 leuk vonden om te kijken. En degenen die ik ken en altijd al f1 keken zijn over het algemeen een stuk sportiever en pakken het ook een stuk sportiever op als ik een keer mieuuwww roep als we op het terras zitten.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Wat is dat OKT toch een spannend toernooi. Spannender dan de Olympische Spelen zelf. Was weer genieten deze week. Ik vrees voor N'tab, die gaat er buiten vallen denk ik.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2200 stemmen

Blijft zonde dat er niet over voetbal gepraat mag worden. Zou mooi zijn als dat topic een doorstart zou krijgen..

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

stephan-0115 schreef:

Blijft zonde dat er niet over voetbal gepraat mag worden. Zou mooi zijn als dat topic een doorstart zou krijgen..

Dan wel liever in een apart voetbaltopic, anders wordt het binnen no time allesoverheersend.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

stephan-0115 schreef:

Ik denk dat er ook een goede reden was dat het uiteindelijk werd verboden. En er bestaan ook al veel voetbalfora.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Graaf Machine schreef:

Wat is dat OKT toch een spannend toernooi. Spannender dan de Olympische Spelen zelf. Was weer genieten deze week. Ik vrees voor N'tab, die gaat er buiten vallen denk ik.

Zeker spannend. Bijna net zo spannend als de "nieuwe" haardos van Rintje Ritsma . Ben benieuwd of Bergsma nu toch de ploegenachtervolging gaat rijden. Zo niet, dan vrees ik dat ook Tijmen Snel het haasje is. Dan gaat Bosker mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.