• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.170 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.055 gebruikers
  • 9.374.146 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

The Oceanic Six schreef:

België heeft een goede ploeg maar geen geweldige coach.

Nou ja, liever dat dan een geweldige coach maar geen al te goede ploeg Veel jongens uit de eigen competitie zeg...

Prima voorselectie van Wilmots overigens. Had stiekem nog op Thorgan Hazard gehoopt, maar middenveld is al zo crowded dus ergens wel te begrijpen dat hij reserve is.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Had je dat echt verwacht dan? Niet iemand om op het WK voor de leeuwen te gooien...

Weet ik wel, maar ik had het wel leuk voor hem gevonden. Ipv Destro. Maar goed, Prandelli moet ook nog gaan strepen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Braafheid speelde zelfs nog in de finale mee + +

Inclusief die no look kopbal terug op Stekelenburg

kos

• 46695 berichten
  • 8850 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

Geen vd Wiel....wel Verhaegh....om eens wat te noemen.

Mijn god.

Ha! Louis begint zowaar voetbalverstand te krijgen!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Jammer joh, komt gewoon door een blessure.

kos

• 46695 berichten
  • 8850 stemmen

Das nog een geluk bij een ongeluk dan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ha! Louis begint zowaar voetbalverstand te krijgen!

BS! Wiel doet het prima bij PSG, en weet wat er gevraagd wordt op het allerhoogste internationale niveau. Ouwe troll die je bent.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ligt eraan waar men Blind voor in gaat zetten. Linksback of middenveld? Dan zou bv Clasie wel overbodig kunnen raken. Vind hem sowieso geen Oranje materiaal, maar da's een ander verhaal. Daarom is het ook zo lastig te voorspellen wie afvalt. Heeft allemaal met profiel te maken bij Louis. Slechts een paar namen liggen voor de hand.

Er zijn zoveel spelers geen "Oranje materiaal". Blind, Fer, Veltman, de Guzman, Wijnaldum, Vilhena, etc. ook niet.

Hier motten we het maar mee doen.

Over 2 jaar vallen Sneijder en wellicht Robben ook nog af... Ze zullen in ieder geval niet beter worden. De rest gaat hun niveau never halen.

kos

• 46695 berichten
  • 8850 stemmen

Materny schreef:

(quote)

BS! Wiel doet het prima bij PSG, en weet wat er gevraagd wordt op het allerhoogste internationale niveau. Ouwe troll die je bent.

was vorige EK slechtste oranje international ooit. Weg met die prutser.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

kos schreef:

(quote)
was vorige EK slechtste oranje international ooit. Weg met die prutser.

Op het vorige ek was echt iedereen slecht, iedereen was te langzaam, niemand won een duel, en buiten het veld was het ook hommeles.

En onruststoker nr1 van toen mag wel weer mee.... (was toch Huntelaar, niet?)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Persie en Afellay?

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Van der Wiel gaan we ook niet missen. Strootman is de enige die we echt gaan missen.

Verder is het jammer dat Afellay altijd geblesseerd is en nu ook niet aan spelen toe komt bij Barca.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Er zijn zoveel spelers geen "Oranje materiaal". Blind, Fer, Veltman, de Guzman, Wijnaldum, Vilhena, etc. ook niet.

Hier motten we het maar mee doen.

Over 2 jaar vallen Sneijder en wellicht Robben ook nog af... Ze zullen in ieder geval niet beter worden. De rest gaat hun niveau never halen.

Moet zeggen dat ik de Guzman echt een goede voetballer vind en zeker Oranje materiaal.

Zo'n rare selectie vind ik dit niet van van Gaal. Wie moeten er anders mee? Emanuelson en Büttner die telkens op de bank zitten? Stekelenburg en Heitinga die er niks van baken en degraderen? Ook mooi, iedereen schreeuwt om van Dijk die in de Schotse competitie speelt die er niks van bakt. En dan zeiken dat de Vrij meegaat die in de slechte Nederlandse competitie is, die beter is dan de Schotse. Daarnaast kent van Gaal deze jongens en heeft hij wel wat meer voetbalverstand dan de overige 16 miljoen bondscoaches. Hoop op zoiets:

----------------------------Krul------------------------------

--Janmaat--de Vrij--Vlaar--Rekik--Kongolo--

--------------de Jong--de Guzman------------------

----------------------Sneijder-----------------------------

------------------Robben--van Persie---------------

Vooruit, Sneijder geef ik de voordeel van de twijfel omdat hij nu weer wat beter presteert. Had het liefst Strootman naast de Jong gehad en de Guzman achter de spits, maar dat gaat dus niet lukken. Twijfels over de Vrij en BMI, maar er is niks beter.

Voor de rest ziet dit er prima uit vind ik.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Kongolo op de plaats van Rekik en Blind op de plaats van Kongolo en ik ben het met je eens.

Wellicht iemand anders op de plek van de Guzman.

En nu gaan we onze selectie vergelijken met die van Spanje.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/p280x280/923240_755221764511379_3106489645689721773_n.png

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Teunnis schreef:

Hoe langer ik erover nadenk, hoe minder vreemd ik die keuze vind. Als Van Gaal 100% voor Janmaat gaat dan zal Verhaegh zich een stuk rustiger houden op de bank dan Van der Wiel. En dan maar hopen dat Janmaat alle wedstrijden 90 minuten kan spelen.

Mijn excuses aan Van der Wiel. Juist enorm professioneel van hem dat hij zelf heeft afgezegd

Kan me ook wel vinden in de opstelling hierboven. Ik denk niet dat Blind als linkervleugelverdediger gaat werken (te traag) en Kongolo in het centrum zou ik ook niet doen (te riskant met zo'n broekie tegen Spanje en Chili). Dus dan kom je inderdaad uit op zoiets als Chucky voorstelt. Dan zou je nog BMI ipv Rekik kunnen doen. En dan is Blind zowel de stand-in voor De Guzmán (die op zijn plaats kan doorschuiven naar de positie van Sneijder) als Kongolo.

Als ik de bondscoach was, was ik hiervoor gegaan:

Krul

Janmaat - Douglas / De Vrij - Vlaar - ??? - Pieters

N. De Jong - De Guzmán

Sneijder

Robben - Van Persie

??? is me om het even (Mathijssen, Rekik, BMI, Kongolo); we missen echt een degelijke linksbenige centrumverdediger - met Rekik, BMI, Kongolo en Aké zal dat in de toekomst wel helemaal goed komen. Douglas zou ik eerst eens moeten zien spelen, maar hij schijnt erg goed te spelen in de Russische (sub)top. Als ik het had moeten doen met de huidige voorselectie was ik achteraan voor een volledige (ex-)Feyenoord-verdediging gegaan:

Janmaat - De Vrij - Vlaar - Mathijssen / BMI / Kongolo - BMI / Kongolo

Jammer voor Blind en Rekik (die niet veel onder hoeven te doen voor de linkspoten hierboven), maar deze verdediging is al vrij aardig op elkaar ingespeeld.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Valdes: 'Ik Dank Van Gaal Voor Zijn Lef' | NUsport - Altijd Sport

Krijgt ie daar even een veer in zijn reet.

En wat een hopeloze toekomst voor nederland op voetbal gebied.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

"Thank you to Louis Van Gaal, for showing the courage necessary to gamble on a talent that only he could see. He began building this historic Barça side, which I have been privileged to be part of. My heartfelt thanks. "

Nice

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Hoe laat zijn die wedstrijden eigenlijk? Je moet nu ook nog tot diep in de nacht opblijven, of juist vroeg opstaan, om zo'n zaad elftal aan het werk te zien? Gelukkig is VI elke avond, daar verheug ik me nu alweer op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

18.00, 21.00 en 0.00. Valt allemaal wel mee dus. Laatste speelronde 18.00 en 22.00.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

het is allemaal redelijk kijkbaar, Oranje is om 6 uur of 9 uur. Volgens mij is er één wedstrijd om 3 uur 's nachts dit toernooi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, Italië - Engeland is ook verplaatst naar 0.00.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, Italië - Engeland is ook verplaatst naar 0.00.

Ivoorkust - Japan is zondagochtend 03:00 uur.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Complete speelschema WK 2014

Italië - Engeland is dan ook meteen de enige interessante wedstrijd die om 00.00 of later begint.

Vanaf de 3e speelronde (groepswedstrijden) niet later dan 22.00.

Aangaande vanavond: Go Benfica! There shall be no more curse!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Hmm, ik ging er vanuit dat het allemaal kuttijden zouden zijn. NBA moet ik meestal ook midden in de nacht kijken (toch zo'n beetje dezelfde timezone lijkt me).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

MontorsiZie het nu ook. Gelukkig Italie - Engeland wel verplaatst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lefgozer schreef:

Hmm, ik ging er vanuit dat het allemaal kuttijden zouden zijn. NBA moet ik meestal ook midden in de nacht kijken (toch zo'n beetje dezelfde timezone lijkt me).

Wees blij dat jullie er niet bij waren in Japan/Zuid korea .

Nouja zelfde timezone, de VS heeft nogal wat timezones, dus ja logisch dat je vroeg of laat een timezone hebt die er een beetje op lijkt.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Brazilië ligt veel westelijker dan het grootste gedeelte van de VS he..

edit: oostelijker bedoel ik natuurlijk.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ad/Standard_time_zones_of_the_world.png/1920px-Standard_time_zones_of_the_world.png

Great Britain = 0 op het plaatje.

Overigens nooit geweten dat een stuk van Canada maar een tijdverschil heeft van 5 uur met Nederland. Dacht altijd minimaal 6 uur. Zo leer je nog eens wat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

Brazilië ligt veel westelijker dan het grootste gedeelte van de VS he..

edit: oostelijker bedoel ik natuurlijk.

1 uur verschil met Eastern time, 2 uur verschil met central. Daar heb je al meer dan de helft van de VS.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.