• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.056 gebruikers
  • 9.374.212 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

https://pbs.twimg.com/media/BnicaBKIcAEhWwZ.jpg

Geen vd Wiel....wel Verhaegh....om eens wat te noemen.

Mijn god.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4515 stemmen

Van der Wiel niet, what the fuck? Iemand nog Janmaat in gedachten in de Europese wedstrijden van Feyenoord?

Geen Van Dijk, geen Emanuelson, wel Kongolo

(afbeelding)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

What the actual fuck... Die vent is nu echt al z´n verstand verloren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Belachelijke voorselectie. Een Vermeer naar huis sturen kan ik wel snappen, maar vd Wiel niet en Verhaegh wel? En wat doet een Promes of van Aanholt er in godsnaam bij? Die hebben geloof ik 0 of 1 interland op hun naam. Lekker om zulke onervaren gasten misschien mee te nemen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Gaat weer helemaal nergens over. Pffff.

Van Aanholt, Promes, Kongolo, Veltman, Verhaegh. Serieus?

Van Aanholt boven Pieters, knap hoor...

@Mkrabby 12m

Vilhena, Boetius en Promes behoren tot de voorselectie maar moeten zich ook melden bij Jong #Oranje

Ik neem dus aan dat die gaan afvallen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

En Zoet, Rekik, Clasie, Indi, Wijnaldum... My god

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

30 man. Er vallen er dus nog 7 af. Kunnen best de bovengenoemde namen zijn. Veel onbekende namen voor iemand die weinig bekend is met de Nederlandse competitie. Dat is volgens mij de eerste keer sinds lang... Kan me eigenlijk 'op papier' geen zwakkere kern herinneren van Nederland.

Van der Wiel niet is heel vreemd ook.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Niet vreemd? Hij speelt nota bene op 't hoogste niveau van de drie.

24 basisplaatsen in de competitie! 6 in de CL.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4695 stemmen

Mijn zin is wat onduidelijk geformuleerd. Ik vind het duidelijk wél erg vreemd...

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

16 van de 30 uit de MML, succes Louis!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Finisterra schreef:

30 man. Er vallen er dus nog 7 af. Kunnen best de bovengenoemde namen zijn. Veel onbekende namen voor iemand die weinig bekend is met de Nederlandse competitie. Dat is volgens mij de eerste keer sinds lang... Kan me eigenlijk 'op papier' geen zwakkere kern herinneren van Nederland.

Van der Wiel niet is heel vreemd ook.

Dit is ook geen geweldige selectie qua namen nee. Groot deel speelt in Nederland, groot deel is pas een jaar of 2 prof op dat niveau. We moeten het hebben van de grote jongens in het buitenland. Mocht Robben zijn teen blesseren, dan kunnen we sowieso al beter niet gaan. Nou vallen er nog wel 7 af, hopelijk vooral Eredivisie materiaal.

Met deze selectie van Louis zou ik in 5-3-2 (dat zal het worden verwacht men) maar zoiets spelen:

Cillessen, Janmaat, Vlaar, Veltman (opbouwen), Indi, Blind; Nigel de Jong, De Guzman, Sneijder, Robben, Persie

Eventueel vd Vaart ipv Sneijder of iemand als Fer voor De Guzman, maar met 5 verdedigers hoop ik toch wel op een creatief middenveld, voordat ik weken naar steenkoolvoetbal zit te kijken. Dat heb ik met Ajax al wel genoeg gezien.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Ik zie 't nu inderdaad ook, te snel gelezen.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Ach, zie het zo, de andere landen zouden Nederland wel eens kunnen gaan onderschatten en te licht gaan oppakken, want qua (echte) "naam" heb je nog maar over v Persie, Robben, Sneijder, en daarachter Huntelaar, de Jong en vd Vaart.

Dat vd Wiel er niet bij zit: tja, verdediger die bij topclub speelt en Europees ook gespeeld heeft, je zou zeggen dat je hem qua ervaring erbij wil hebben. Maar wellicht dat vd Gaal vd Wiel niet vond passen in de groep.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dit is ook geen geweldige selectie qua namen nee. Groot deel speelt in Nederland, groot deel is pas een jaar of 2 prof op dat niveau. We moeten het hebben van de grote jongens in het buitenland. Mocht Robben zijn teen blesseren, dan kunnen we sowieso al beter niet gaan. Nou vallen er nog wel 7 af, hopelijk vooral Eredivisie materiaal.

Met deze selectie van Louis zou ik in 5-3-2 (dat zal het worden verwacht men) maar zoiets spelen:

Cillessen, Janmaat, Vlaar, Veltman (opbouwen), Indi, Blind; Nigel de Jong, De Guzman, Sneijder, Robben, Persie, Lens

Dat zijn er twaalf

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Misschien hebbe we dan nog enige kans.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

mjk87 schreef:

Van der Wiel niet, what the fuck? Iemand nog Janmaat in gedachten in de Europese wedstrijden van Feyenoord?

Geen Van Dijk, geen Emanuelson, wel Kongolo (afbeelding)

Heel apart dat van der Wiel er niet bij zit. Zou een goede concurrent zijn voor Janmaat.

Kongolo vind ik zo gek nog niet. Lijkt me eigenlijk meteen de beste verdediger (ja, zo erg is het gesteld met onze verdediging).

Van Dijk en Emanuelson had ik er wel graag bij gezien, overigens.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Teunnis schreef:

(quote)

Dat zijn er twaalf

Trek Lens daar maar vanaf dan

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

@VI_nl: Van Gaal verrast met passeren Vermeer en Van der Wiel http://t.co/ROxrkQcVxH

Wiel uiteraard, maar Vermeer verrassend...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Tonypulp schreef:

En Zoet, Rekik, Clasie, Indi, Wijnaldum... My god

En Veltman. Ai ai ai.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Cillessen, Janmaat, Vlaar, Veltman (opbouwen), Indi, Blind; Nigel de Jong, De Guzman, Sneijder, Robben, Persie

De Vrij is niet slechter in opbouwen dan Veltman. In verdedigen ook niet. Dan zou ik de Vrij opstellen. Meer dan 150 wedstrijden op het hoogste niveau in Nederland gespeeld.

Eventueel vd Vaart ipv Sneijder

V/d Vaart is totaal niet fit. Zou best kunnen dat hij nog afvalt. Sneijder is best goed bezig de laatste tijd. Op dit moment een wereld van verschil.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Wiel uiteraard, maar Vermeer verrassend...

Het was al verrassend dat Vermeer überhaupt ooit gelinkt werd met het Nederlands elftal.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De Vrij is niet slechter in opbouwen dan Veltman. In verdedigen ook niet. Dan zou ik de Vrij opstellen. Meer dan 150 wedstrijden op het hoogste niveau in Nederland gespeeld.

(quote)

V/d Vaart is totaal niet fit. Zou best kunnen dat hij nog afvalt. Sneijder is best goed bezig de laatste tijd. Op dit moment een wereld van verschil.

De Vrij mist alleen weer Europese bagage. En ik hoef niet heel Feyenoord op het WK bezig te zien eerlijk gezegd Er gaan er al flink wat spelen, god knows why.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Veltman blundert er telkens op los, nee, dan nog altijd liever De Vrij.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Veltman blundert er telkens op los, nee, dan nog altijd liever De Vrij.

Lekker overdrijven is ook een vak.

En noem er 1 die niet blundert. Het zegt genoeg dat Ron fucking Vlaar al een zekerheidje genoemd wordt.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

En Veltman. Ai ai ai.

Die had J0enne al benoemd, maar snap dat je het niet laten kunt als er iets over een lievelingetje wordt gezegd

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)
Die had J0enne al benoemd, maar snap dat je het niet laten kunt als er iets over een lievelingetje wordt gezegd

Die had J0enne al benoemd.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De Vrij mist alleen weer Europese bagage.

De Vrij: 7 Internationale wedstrijden / Interlands: 9

Veltman: 4 Internationale wedstrijden / Interlands: 1

Wat is je punt?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De Vrij: 7 Internationale wedstrijden / Interlands: 9

Veltman: 4 Internationale wedstrijden / Interlands: 1

Wat is je punt?

Voorronde EL vind ik wat minder bagage eerlijk gezegd. Als je het tegen dubieuze ploegen als AA Gent en Krasnodar al niet haalt..

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Voorronde EL vind ik wat minder bagage eerlijk gezegd.

+ Voorronde CL.

Tja, die 4 wedstrijden van Veltman, wat een bagage!

Daarnaast speelde de Vrij dus nog 9 interlands. Sorry, maar je lult weer eens krom.

Edit: zie dat je Krasnodar en AA Gent er opeens bij haalt. Dus het ligt ineens allemaal aan de Vrij? En leer je juist niet van fouten?

Veltman heeft net 32 wedstrijdjes op het hoogste niveau in Nederland gespeeld. En dat deed hij nou niet al te best.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.