- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Helaas geen Torres en Isco, gelukkig geen Arbeloa.
Casillas, De Gea, Reina; Sergio Ramos, Jordi Alba, Javi Martínez, Piqué, Azpilicueta, Carvajal, Juanfran, Albiol; Iniesta, Silva, Xabi Alonso, Busquets, Xavi Hernández, Pedro, Navas, Koke, Cesc, Thiago Alcántara, Diego Costa y Negredo.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Pfff. Wat een selectie. 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
. Helaas geen Torres en Isco.
Geen Isco?? Want?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
De Zwitserse selectie is ook bekend gemaakt. Zwitser Derdiyok niet in WK-ploeg - NOS Sport
Ook niet misselijk allemaal. Met Lichtsteiner, Behrami, Inler, Shaqiri en Xhaka kun je een aardige ploeg opstellen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
En de Spurs hebben Sherwood eruit geknikkerd. Heel Ajax-minnend Nederland houdt zijn hart vast op dit moment geloof ik.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Not really..
Oke. Ben benieuwd wie het werk van Frank dan voort gaat zetten. Hij had zo te horen wel (meer dan) oren naar Tottenham in ieder geval.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch nog toegevoegd gelukkig, vond het al gek dat DB zijn 23 koppige selectie bekend maakte.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Te weinig gespeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, nu wel
.
Al schijnen de 23 namen die ik noemde het te gaan worden, overige 7 shortlist.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Ja, nu wel
.
Al schijnen de 23 namen die ik noemde het te gaan worden, overige 7 shortlist.
Ik zag het al ja. Vond het al zeer opmerkelijk om Llorente ertussen te zien staan 
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Wat ontzettend jammer dat Diego Costa voor Chelsea gaat spelen volgend seizoen. Dat zou echt de laatste Europese Topclub zijn, waar ik als speler naar toe zou willen. Zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen maar had gehoopt dat het toch niet door zou gaan. Ik weet ook niet waar nclo het over heeft, maar Chelsea kan hem wel erg goed gebruiken. Eto'o is niet meer wat het geweest is. Torres heeft het bij Chelsea nooit laten zien en Ba is redelijk, maar toch geen wereldtop.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zag het al ja. Vond het al zeer opmerkelijk om Llorente ertussen te zien staan
Ja, hoe was hij dit jaar eigenlijk? Helemaal geen goed seizoen dus?
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Ik kan de selectie van Llorente wel begrijpen. Lange, kopsterke en balvaste spits. Hebben ze er toch weinig van. Ook een ander soort spits dan Diego Costa!?! Op die manier kan Spanje ook een iets andere speelwijze spelen. Zal spelen als pinchhitter waarschijnlijk. Ik denk dat dat ook de beweegredenen van Del Bosque zijn.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Ja, hoe was hij dit jaar eigenlijk? Helemaal geen goed seizoen dus?
Hij begon zeer matig. De term miskoop waarde al rond. Maar opeens kreeg hij een zeer sterke fase waarbij hij nog best wat goaltjes meepikte maar bovenal een prima kapstok bleek voor met name Tevez en Vidal. Maar daarna zakte het weer in van zijn kant.. Het lijkt me een sympathieke gozer maar Juve is voor hem te hoog gegrepen. Laat staan het nationale elftal van Spanje.
SDG030: Maar dan moet je wel in vorm zijn en dat is Llorente nu bepaald niet.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Goed spul, dat Spanje.
Llorente zal meegaan als breekijzer in noodgevallen naar ik mag aannemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ga er maar van uit dat die rol is weggelegd voor Negredo. Spanje gaat echt niet de lange bal spelen.
Breekijzer, ook zo'n Nederlands fenomeen
.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Als je aan het einde een kopsterke speler nodig heb, dan kun je Ramos ook wel in de spits zetten voor de ballen vanaf de flank. Vind Spanje nou niet echt een lange ballen ploeg. 
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Tja, dat is natuurlijk wel een prettige selectie ja..
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Wat ontzettend jammer dat Diego Costa voor Chelsea gaat spelen volgend seizoen. Dat zou echt de laatste Europese Topclub zijn, waar ik als speler naar toe zou willen. Zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen maar had gehoopt dat het toch niet door zou gaan. Ik weet ook niet waar nclo het over heeft, maar Chelsea kan hem wel erg goed gebruiken. Eto'o is niet meer wat het geweest is. Torres heeft het bij Chelsea nooit laten zien en Ba is redelijk, maar toch geen wereldtop.
Haha, wat een ongelofelijke lulkoek dat je daar zelf als speler nooit heen zou willen. Hoewel ik persoonlijk liever Cavani zag komen kan Costa qua leeftijd wel langer mee en is gezien de huidige genoemde prijs toch wat betaalbaarder. Wat betreft stijl van voetballen past hij in ieder geval goed bij Chelsea. Topwedstrijden meer afwachtend en de rest gewoon vlammen en kansen afmaken ipv verprutsen ala Eto'o en Torres.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Het is ook wel typisch een Chelsea aankoop, iemand na zijn eerste echt goede jaar gelijk binnenhalen voor een hoop geld. Costa is een geweldenaar hoor, maar iedereen lijkt wel te zijn vergeten dat hij er voor dit seizoen nooit meer dan 10 heeft gemaakt. Zou me verbazen als hij in Engeland uitgroeit tot Drogba-achtige proporties. Geloof ook dat Atleti hier best tevreden mee is, helemaal als ze Courtois nóg een jaartje mogen huren.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Foei! en maar zeuren over Man City 
Steun aan Ajax is in strijd met EU-regels - AMSTERDAM - PAROOL
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
http://i.imgur.com/1fjhLyd.jpg
Geen Simons en Nainggolan, ook geen Batshuayi of Vossen maar wel Origi als vervanger voor Benteke. Vreemde keuze van Wilmots. Januzaj zit er wel bij, zal Mirallas niet zo leuk vinden. Laat het WK maar snel beginnen.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Haha, wat een ongelofelijke lulkoek dat je daar zelf als speler nooit heen zou willen.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
http://i.imgur.com/1fjhLyd.jpg
Geen Simons en Nainggolan, ook geen Batshuayi of Vossen maar wel Origi als vervanger voor Benteke. Vreemde keuze van Wilmots. Januzaj zit er wel bij, zal Mirallas niet zo leuk vinden. Laat het WK maar snel beginnen.
Origi ken ik eigenlijk niet maar Wilmots is erg positief over hem. Enkel Nainggolan vind écht ik jammer, de rest hoort er wat mij betreft niet echt bij. Hij gaat in ieder geval voor het offensief, hoop dat het een paar mooie wedstrijden oplevert.
Edit: mooiste aan onze selectie vind ik eigenlijk onze back-ups, die een paar jaar geleden gewoon vaste waarden, zelfs uitblinkers waren geweest in onze nationale ploeg.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Helemaal eens met Onderhond. Nainggolan thuislaten vind ik erg vreemd. Naast Defour had je nog zo een type speler achter de hand moeten hebben op het middenveld. Ciman had best mogen thuisblijven in zijn plaats. Verder is het een goede selectie.
Ken Origi ook niet goed, maar wellicht past hij beter in het één-spitsensysteem dan Vossen en Batshuayi, dus dan is dat zeker geen verkeerde keuze.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Ciman is volgens mij wel iemand die met een lange pass Lukaku kan bedienen. Misschien ook wel iets verdedigender ingesteld dan Nainggolan? Je kan niet alleen maar aanvallen 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Ahh het bekende "vrije mening" riedeltje en een uitermate zwakke poging tot kleineren. Tja, ik vind ook dat we in een vrij land leven en ben van mening (waar je zo op hamert dat dat mag) dat het lulkoek is als ene SDG030 op een lullig internetforumpje beweert dat - indien die SDG030 gezegend is met een uitzonderlijk voetbaltalent - hij niet bij een bepaalde topclub zou willen spelen. In ieder geval niet omdat het simpelweg niet tot het favoriete clubje van die ene SDG030 behoord. Zo wordt er nu eenmaal niet meer gedacht in de professionele voetbalwereld. Maar goed, ik ben iig blij dat Costa (en het gros van de profvoetballers) niet zo denken en ben blij met zijn waarschijnlijke komst naar Chelsea.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.