- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wel tof dat City kampioen is geworden. Ze zijn de favorietenrol nooit uit de weggegaan en hebben aantrekkelijk voetbal gespeeld.
Daarnaast een behoorlijk aantal personalities in het team, een sympathieke coach en gewoon Noel Gallagher op het veld mee feestvierend met de spelers. 
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Waar is het Jupiler league topic?

Is het niet zo dat dat al jaren zo is bij de segunda division?
La Decima blijft over voor je of een hele lange zomer!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Wat een armoede. Ben altijd wel fan van de Engelsen maar dit is wel een heel treurige selectie. Kunnen sowieso na drie potjes weer naar huis.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Echt fantastisch is het inderdaad niet, het wordt daar met het toernooi minder. Maargoed, ook niet slechter dan de selectie van Oranje.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Ik vind de (te verwachten) eerste keus anders helemaal niet matig hoor. Wel zonde dat Terry niet meer voor Engeland uit komt, had het Chelsea-duo met Cahill in stand gehouden kunnen worden. Verder opvallend dat op een na iedereen in de BPL uitkomt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind de (te verwachten) eerste keus anders helemaal niet matig hoor.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Prime spelertjes, matig elftal. Zoiets.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Nou... als je die selecties van 2002 en 2006 erbij pakt vind ik dat toch beduidend beter. Zegt wel genoeg dat Lampard en Gerrard nog steeds totaal niks te vrezen hebben van de jeugd erachter.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ik vind de (te verwachten) eerste keus anders helemaal niet matig hoor. Wel zonde dat Terry niet meer voor Engeland uit komt, had het Chelsea-duo met Cahill in stand gehouden kunnen worden. Verder opvallend dat op een na iedereen in de BPL uitkomt.
Opvallend? Is dat ooit anders geweest dan?
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Dat wou ik zeggen ja 
Eerder bijzonder dat er nu wel één niet PL speler bij zit.
Afgelopen twee eindrondes ook enkel PL spelers.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Overigens vind ik t een beter elftal dat het onze. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nou... als je die selecties van 2002 en 2006 erbij pakt vind ik dat toch beduidend beter. Zegt wel genoeg dat Lampard en Gerrard nog steeds totaal niks te vrezen hebben van de jeugd erachter.
Gerrard zou bijna overal onomstreden zijn. Lampard gaat niet starten. Jongens als Sterling, Wilshere zijn hele goede voetballers en bovendien nog jong.
Lallana heb ik nog niet heel vaak zien spelen, maar ook hij maakt dit seizoen veel indruk in Engeland.
Ik vind het zo slecht nog niet.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Geweldig. Echter was dat ook al de gedoodverfde degradant die ondanks geen geld keihard vocht voor die laatste strohalm.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Pfft, zolang er mensen (al is het een enkeling) op moviemeter zijn die nogal denigrerend over Friezen en/of Limburgers tikken zou ik zeggen een beter milieu begint bij jezelf.
En ja, ik kan onderscheid maken tussen een grapje en als iemand serieus is.
Waarom spreek je mij op het gedrag van anderen aan? Ga bij j0enne klagen of zoek het hogerop als je wil dat er iets aan gedaan wordt.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Die Engelsen hebben stiekem toch wel een prima selectie, al moet ik nog maar zien of ze door hun poule met Italië en Uruguay komen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Supermatige selectie natuurlijk. Alleen Sturridge, Rooney en Gerrard voegen wat toe. De rest is brandhout, inclusief die overschatte Arsenal talentjes die altijd falen als de potjes niet tegen een West Brom of Aston Villa zijn. Ik voorspel een eliminatie achter Italië en Uruguay. Niet dat Oranje goed is, maar Oranje zou van die ploeg winnen. Engeland is tactisch en op creatief vlak weer eens sneu. Fysiek wel sterk. Ik ze Engeland trouwens wel altijd graag spelen. Leuke gepassioneerde ploeg met mooie fans en een tof volkslied.
happie
-
- 6235 berichten
- 426 stemmen
Dat Engeland heeft geen onaardig elftal zeg. Jones en Cahill zijn al meer kerel, dan al onze verdedigertjes bijelkaar.
Een type Gerrard of Lampard zou ik ook nog wel in Oranje willen zien. Die hebben we na het verlies van Strootman niet meer.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Die jongens blinken wekelijks uit op het hoogste niveau. Daar kunnen onze spelers alleen maar van dromen.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
9 middenvelders en slechts 4 aanvallers?
Wel opvallend dat het Engelse niveau lager dan verwacht is. Ik vind het nog steeds een behoorlijk niveau, maar nu blijkt pas hoezeer de Engelse competitie afhankelijk is van buitenlandse spelers. Dat is ook wel anders geweest.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Hart
Johnson- Cahill - Jagielka - Baines
Gerrard - Lampard - Wilshere
Sterling
Sturridge - Rooney
Mwa.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die jongens blinken wekelijks uit op het hoogste niveau. Daar kunnen onze spelers alleen maar van dromen.
Zoveel van die groep ''blinken'' niet uit maar spelen gewoon op dat niveau. Da's wel een verschil.
Daarnaast zul je mentaal, fysiek, tactisch en technisch de zaken op orde moeten hebben. Bij Engeland gok ik dat ze alleen fysiek sterk zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat is ook wel anders geweest.
Oja? Wanneer dan?
Zolang ik Engels voetbal kijk weet ik niet anders dan dat de PL sterk was door de vele buitenlanders. Ronaldo, Van Nistelrooij, Henry, Cantona. Bijna alle bepalende jongens waren vaak buitenlands, een groepje uitgezonderd. Het zegt op zich genoeg dat ze Lampard en Gerrard nog altijd niet kunnen missen. Nooit echt waardige vervangers voor gekomen, ook al bleef het Engelse clubvoetbal overheersen in Europa.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zoveel van die groep ''blinken'' niet uit maar spelen gewoon op dat niveau.
Alweer iets waar de meeste Oranje 'voetballers' alleen maar van kunnen dromen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Alweer iets waar de meeste Oranje 'voetballers' alleen maar van kunnen dromen.
Zeker, maar ik weet niet waarom er een discussie over Oranje moet volgen als we wat Engelsen afkraken.
Ik denk trouwens dat ze in Engeland graag een eigen van Persie, Robben of Sneijder zouden willen hebben.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Zoveel van die groep ''blinken'' niet uit maar spelen gewoon op dat niveau. Da's wel een verschil.
Daarnaast zul je mentaal, fysiek, tactisch en technisch de zaken op orde moeten hebben. Bij Engeland gok ik dat ze alleen fysiek sterk zijn.
Baines, Shaw, Lallana, Barkley, Sterling, Sturridge zijn week in week uit één van de betere spelers bij desbetreffende teams.
Andere spelers hebben hun waarde al lang bewezen, Rooney, Hart, Lampard, Gerrard.
Henderson, Jones, Smalling, da's brandhout ja.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik noemde Sturridge, Rooney en Gerrard al als de enige namen die echt wat voorstellen. Bedoelde overigens wel de basisspelers. Neem aan dat Lampard een wisselspeler wordt.
Hart is trouwens maar een simpele keeper. En al die modale spelers van ploegen als Everton worden wel heel snel de hemel in gepraat. Ik krijg daar als Wright-Phillips en Andy Carroll gedachtes bij.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zeker, maar ik weet niet waarom er een discussie over Oranje moet volgen als we wat Engelsen afkraken.
Ik denk trouwens dat ze in Engeland graag een eigen van Persie, Robben of Sneijder zouden willen hebben.
Sneijder zou gewoon op het bankje zitten bij Engeland natuurlijk, als hij uberhaupt al mee zou mogen en 'faler' Wilshere van Arsenal is natuurlijk beter dan al onze middenvelders.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.