- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Dat is alleen A&L, voor de rest komen alleen feyenoorders in aanmerking voor de gouden eierschaal trofee. Al twee maanden lang. Eerst ook al dat gezever over die bekerwedstrijd, nu al een aantal weken de scheids.
Wat pelle betreft heb ik exact hetzelfde standpunt als pieters. Aan de schandpaal ermee.
Trouwens, Lens is toch ook gestraft voor z'n gedrag tegen Feyenoord in de catacombes? Zelfde categorie...
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Stel dat hij 1 wedstrijd krijgt.. Dan zijn ze het er niet mee eens omdat ze vinden dat hij meer wedstrijden moet krijgen.
Maar het komt er op neer dat ze het verwerpelijk vinden, maar wel pas na de Klassieker. Voor die tijd niet
Maar rep, zelf heb je altijd wat aan te merken op de scheidsrechters.. is dit niet een heel klein beetje hypocriet misschien?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax zou precies hetzelfde doen. Laat Pellè lekker meedoen joh, wat maakt het uit? We gaan er toch wel met een goed resultaat weg.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Maar dat ie dus nog een wedstrijd voorwaardelijk had staan maakt niks uit?
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Maar rep, zelf heb je altijd wat aan te merken op de scheidsrechters.. is dit niet een heel klein beetje hypocriet misschien?
Vast niet, maar normaal valt er wel wat voor te zeggen wanneer een club in beroep gaat. Dit geval is gewoon te opzichtig.
Supporters mogen zeiken, maar spelers moeten zich gedragen. Trainers ook overig... Koeman mag ook wel een wedstrijdje plaats nemen op de tribune. Verbeek heeft er ook ervaring mee.
Maar het is ook gewoon leuk om feyenoorders te stangen. Vooral met dat buitenspel geval omdat ze daar gewoon compleet ernaast zitten en zelf wel een buitenspel goal hebben gemaakt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dat is alleen A&L, voor de rest komen alleen feyenoorders in aanmerking voor de gouden eierschaal trofee. Al twee maanden lang. Eerst ook al dat gezever over die bekerwedstrijd, nu al een aantal weken de scheids.
Wat pelle betreft heb ik exact hetzelfde standpunt als pieters. Aan de schandpaal ermee.
Trouwens, Lens is toch ook gestraft voor z'n gedrag tegen Feyenoord in de catacombes? Zelfde categorie...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ajax zou precies hetzelfde doen. Laat Pellè lekker meedoen joh, wat maakt het uit? We gaan er toch wel met een goed resultaat weg.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar het is ook gewoon leuk om feyenoorders te stangen.
Ik wist wel dat er een trolletje in je schuilde reppie!
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Ja en nou de volgende keer niet wéér gaan miepen dat je vindt dat het niet eerlijk is als (bijvoorbeeld) otherfool wat zegt, afgesproken?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pardon? Waar kom ik voor in aanmerking?
Alle vertrouwen voor zondag. Voordeel is dat Ajax daar niet hoeft te winnen. Met een punt is er niks aan de hand. Met een verlies ook nog niet eens, al komt Twente dan eventueel weer op 3 punten. Maar die pakt Ajax in de ArenA wel van hen terug.
En Pelle wel of niet erbij, ach. De aanvoer tot hem afsluiten en je hebt er geen kind meer aan. Lukte de afgelopen Klassiekers best wel aardig.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En Pelle wel of niet erbij, ach. De aanvoer tot hem afsluiten en je hebt er geen kind meer aan. Lukte de afgelopen Klassiekers best wel aardig.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat is alleen A&L.
En Quido, die tussen neus en neus alvast begint over de invloed van Het Legioen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ook weer zo'n geniale actie, waardoor hij onnodig geel pakte en niet veel later geschorst zou worden. Net zoals Guidetti een jaar eerder, die toen PSV miste. Nee nee, het zijn niet de meest slimme spelers daar voorin daar de laatste jaren.
Achterin trouwens ook niet; Mulder al vier keer geel dit seizoen voor opzichtig tijdrekken of irritant zijn; knap voor een keeper...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is me bekend dat hij wel een paar keer tegen Ajax scoorde hoor. Begin dit seizoen nog in de ArenA. Heeft alleen weinig te maken met hem niet kunnen verdedigen. Dat lukt Ajax meestal prima. Dat hij dan een keer een verdwaalde wereldgoal maakt is zuur, maar valt onze achterhoede niet aan te rekenen. Je moet Pelle gewoon goed dekken en zorgen dat hij geïrriteerd raakt. En daarbij zorgen dat zijn aanvoer beperkt wordt. Ik maak me alleen een beetje zorgen om Boetius. Die jongen is als hij in vorm is moeilijk te verdedigen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ook weer zo'n geniale actie, waardoor hij onnodig geel pakte en niet veel later geschorst zou worden. Net zoals Guidetti een jaar eerder, die toen PSV miste. Nee nee, het zijn niet de meest slimme spelers daar voorin daar de laatste jaren.
Achterin trouwens ook niet; Mulder al vier keer geel dit seizoen voor opzichtig tijdrekken of irritant zijn; knap voor een keeper...
Deze blijft priceless.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Door van Rhijn wel ja.
De meeste verdedigers hebben het lastig tegen een snelle, wendbare en technische buitenspeler. Van Rhijn ook ja. Speelde zondag trouwens erg goed. Zou leuk zijn als hij die lijn eens door kan trekken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Het is me bekend dat hij wel een paar keer tegen Ajax scoorde hoor. Begin dit seizoen nog in de ArenA. Heeft alleen weinig te maken met hem niet kunnen verdedigen. Dat lukt Ajax meestal prima. Dat hij dan een keer een verdwaalde wereldgoal maakt is zuur, maar valt onze achterhoede niet aan te rekenen. Je moet Pelle gewoon goed dekken en zorgen dat hij geïrriteerd raakt. En daarbij zorgen dat zijn aanvoer beperkt wordt. Ik maak me alleen een beetje zorgen om Boetius. Die jongen is als hij in vorm is moeilijk te verdedigen.
Zo moet je Pellè inderdaad bespelen. En op Ajax hoef je alleen maar een beetje druk te zetten, ben je er ook. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zolang ze er meer dan 20 in het netje leggen ben ik tevreden.
En die passie van ze vind ik ook prachtig. Daarvoor zit je in het stadion, of in jullie geval achter de televisie.
Dat ze soms wat domme dingen doen - vanwege die passie - moeten we maar voor lief nemen. Maar liever leren ze het af.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En Quido, die tussen neus en neus alvast begint over de invloed van Het Legioen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wel grappig dat er echt in geen enkele media gerept wordt over het doelpunt van Pelle en de rol van Immers daarbij. Toch de invloed van Het Legioen?
We zullen het komend weekend zien.
Yeah right.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Feyenoorders zelf blijven ook angstvallig stil over het Pelle/Immers moment. Waarom? Juist, ze weten dat ze eigenlijk betreft de goals gisteren niks te zeiken mogen hebben. Dus negeren ze het en gaan ze juist door over het Castaignos momentje dat geen buitenspel is 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo moet je Pellè inderdaad bespelen. En op Ajax hoef je alleen maar een beetje druk te zetten, ben je er ook.
Je brengt het alsof je iets bijzonders zegt, maar zo moet je Ajax inderdaad bespelen. Probleem is dat dit seizoen alleen Salzburg en Vitesse dit kunnen en deden. Feyenoord kwam als een bang konijntje in januari naar Ajax toe. Beetje op de counter spelen. Ja, dan speel je Ajax wel in de kaart ja. Zondag zal het ongetwijfeld met wat meer druk zijn. Scheelt dat Feyenoord geen Salzburg niveau heeft, dus ben benieuwd of Ajax zich dan wel onder de druk uit kan spelen.
Hoop blessurenieuws trouwens.
Fischer 6 weken eruit.
Schone sowieso nog een week (valt me reuze mee)
Serero traint weer, maar speelt sowieso donderdag nog niet
Boilesen ligt er nog wel even uit. Duur is onbekend. Aangezien je na de Klassieker Cambuur in Amsterdam treft mag hij van mij rustig aan doen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoorders zelf blijven ook angstvallig stil over het Pelle/Immers moment. Waarom? Juist, ze weten dat ze eigenlijk betreft de goals gisteren niks te zeiken mogen hebben. Dus negeren ze het en gaan ze juist door over het Castaignos momentje dat geen buitenspel is
Castaignos stond in het keepersgebied, vlak voor de neus van Mulder. Toch wel een groot verschil. Straks mag je buiten de 16 meter ook niet in het gezichtsveld van de keeper staan. Montorsi (dacht ik) had al eerder gereageerd.
Maar dat moment is wmb nog dubieus. Het komt alleen extra hard aan doordat je op eerdere momenten al zwaar benadeeld bent.
De fout ligt ook bij Feyenoord zelf. Ze gaan weer onnodig terugzakken, terwijl ze 65 minuten de wedstrijd compleet controleren. Nelom voor Boëtius, ik zei het tijdens die wissel al: dat pakt nooit goed uit. En dan komt die dikke Bakkal er nog in. Ongelooflijk.
Verder raad ik je aan om effe bij Specsavers te buurten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hoop blessurenieuws trouwens.
Fischer 6 weken eruit.
Schone sowieso nog een week (valt me reuze mee)
Serero traint weer, maar speelt sowieso donderdag nog niet
Boilesen ligt er nog wel even uit. Duur is onbekend. Aangezien je na de Klassieker Cambuur in Amsterdam treft mag hij van mij rustig aan doen.
En daar is het volgende excuus alweer. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. Absoluut niet zelfs. Jammer dat ze ontbreken, maar de selectie is breed genoeg om wat klappen op te vangen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Castaignos stond in het keepersgebied, vlak voor de neus van Mulder. Toch wel een groot verschil. Straks mag je buiten de 16 meter ook niet in het gezichtsveld van de keeper staan. Montorsi (dacht ik) had al eerder gereageerd.
Maar dat moment is wmb nog dubieus. Het komt alleen extra hard aan doordat je op eerdere momenten al zwaar benadeeld bent.
De fout ligt ook bij Feyenoord zelf. Ze gaan weer onnodig terugzakken, terwijl ze 65 minuten de wedstrijd compleet controleren. Nelom voor Boëtius, ik zei het tijdens die wissel al: dat pakt nooit goed uit. En dan komt die dikke Bakkal er nog in. Ongelooflijk.
Verder raad ik je aan om effe bij Specsavers te buurten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.