- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Castaignos stond in het keepersgebied, vlak voor de neus van Mulder. Toch wel een groot verschil. Straks mag je buiten de 16 meter ook niet in het gezichtsveld van de keeper staan. .
Mulder duwt hem weg(niet nodig), let alleen maar op hem en vervolgens schuift Martina die bal in de goal terwijl Castaignos ongeveer een meter links van Mulder staat, dus niet in het zichtsveld. De enige die het zicht blokkeert is Mathijssen van Feyenoord. Castaignos onthoudt zich verder compleet van het spel en doet verder niets. Oftewel, hij staat niet buitenspel. Het bewijs is er Rico, waarom negeren jullie het?
http://www.vi.nl/upload/2f88bf26-708e-442d-9384-c74111cd116c_Twente_Feyenoord_2-2_tussenbeeld.jpg Heeft Mulder op het moment van schieten nou last van Castaignos? Nee!! Gezien de beweging die hij maakt heeft hij wel last van Mathijsen.
Immers staat trouwens vlak voor het 5 meter gebied. Je doet net alsof hij een kilometer van het doel af staat. Nogmaals...dit is gewoon hinderlijk in het zicht van de keeper staan, zoals Mathijsen hinderlijk voor Mulder staat bij de 2-2.
http://i60.tinypic.com/10r2u4p.jpg
De beelden spreken voor zich. Castaignos geen buitenspel en Immers wel. Feyenoorders hebben echt een bord voor hun kop.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Lijkt me logisch dat hij z'n pupil verdedigd.
Maar de regels waren ineens aangepast vlak voor het seizoen. Prima.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Mulder duwt hem weg(niet nodig), let alleen maar op hem en vervolgens schuift Martina die bal in de goal terwijl Castaignos ongeveer een meter links van Mulder staat, dus niet in het zichtsveld. De enige die het zicht blokkeert is Mathijssen van Feyenoord. Castaignos onthoudt zich verder compleet van het spel en doet verder niets. Oftewel, hij staat niet buitenspel. Het bewijs is er Rico, waarom negeren jullie het?
(afbeelding) Heeft Mulder op het moment van schieten nou last van Castaignos? Nee!! Gezien de beweging die hij maakt heeft hij wel last van Mathijsen.
Immers staat trouwens vlak voor het 5 meter gebied. Je doet net alsof hij een kilometer van het doel af staat. Nogmaals...dit is gewoon hinderlijk in het zicht van de keeper staan, zoals Mathijsen hinderlijk voor Mulder staat bij de 2-2.
(afbeelding)
De beelden spreken voor zich. Castaignos geen buitenspel en Immers wel. Feyenoorders hebben echt een bord voor hun kop.
Haha, die foto. Toen had hij Castaignos al weggeduwd. Lekker momentje heb je uitgezocht. Waar is die lachende smiley met dat armpje als je 'm nodig hebt.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Buitenspel gaat op het moment van schieten, het staat in de reglementen. Op het moment van schieten hindert hij niet. Klaar, finito. Je draait er ook weer lekker omheen, zit je in een draaimolen? Overigens is het dan een penalty, hij duwt Castaignos...dat mag niet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat ik überhaupt nog met je in discussie ga. Stom. Praten tegen dovemans oren.
Op naar zondag. In de Kuip hebben we de scheids gelukkig wel mee. Toch? 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Je bent op dit moment net zo bezig als de idioten in dit topic die met alle ziektes smijten die ze kennen. Blind voor kritiek en keiharde bewijzen. Wat wil je nog meer? http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/108-75.php
Onder welke username ga jij hier schuil? Die Rotterdammers maken zich met de week weer belachelijker. http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/Calimero.jpg
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Reppie toch, maak je toch niet zo belachelijk.
Vuile *****. 
Waarom heb je deze foto eigenlijk niet genomen? Haha.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Hmz, ik kom terug van het werk, kijk eens op de voetbalsites en zie nergens staan dat Feyenoord Pèlle heeft geschorst of dat Twente een stadionverbod heeft opgelegd. Heb ik iets gemist? Zo niet dan is dit een vrijbrief aan supporters om je te misdragen in een stadion na een nederlaag met nogal wat emotie.
@ Rep: goede analyse. En die buitenspelgoal van Feyenoord was me ontgaan trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik zie nu dat de blessuretijd ook al voorbij was! Tsssss. 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Ik zie een duwende keeper(penalty), voordat er geschoten wordt. Castaignos doet verder niets, die staat er alleen.
Quote van Ajax netwerk:
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je bent op dit moment net zo bezig als de idioten in dit topic die met alle ziektes smijten die ze kennen. Blind voor kritiek en keiharde bewijzen. Wat wil je nog meer? http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/108-75.php
Onder welke username ga jij hier schuil? Die Rotterdammers maken zich met de week weer belachelijker. (afbeelding)
Dat Feyenoord Netwerk bevestigt altijd wel dat de meeste Feyenoorders voor eeuwig met onderbuikgevoelens rondlopen. Het ligt aan de KNJB die Ajax kampioen willen hebben, het ligt aan Ajax, het ligt aan Van Praag, het ligt aan iedereen, maar niet aan hun. Dat eeuwige zwelgen in zelfmedelijden, echt niet normaal. En dat aangevuld met reacties vol met ziektes, waar ze nog wel zo trots op zijn dat ze Rooie Marck een fijn afscheid hebben gegeven. Ik snap er geen reet meer van. Heb FN gisteravond ook een beetje doorgekeken, altijd leuk leedvermaak. Maar je schrikt van wat ze daar uit hun toetsenbord rammen. Ben altijd blij dat er op deze site een beter niveau heerst.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Reppie toch, maak je toch niet zo belachelijk.
Vuile *****. 
Waarom heb je deze foto eigenlijk niet genomen? Haha.
(afbeelding)
Omdat op die foto het schot nog niet genomen is....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Of deze?
https://pbs.twimg.com/media/BhQRXp4IIAItLDd.jpg
Ach, hiermee krijgen we geen punten extra. Hopelijk hebben we de volgende keer wel weer geluk. Zou toch mooi zijn hè? 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Op FN wordt degene die gewoon simpel wat bewijs heeft gepost op verzoek van een schreeuwlelijkerd ook gelijk geband. Van de moderators hoef je daar ook geen enige vorm van beschaving te verwachten 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Of deze? (afbeelding) Ach, hiermee krijgen we geen punten extra. Hopelijk hebben we de volgende keer wel weer geluk. Zou toch mooi zijn hè?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat was jij zeker? 
Als je je eraan irriteert, waarom zoek je het dan steeds op rep_robert en A&L? Onbegrijpelijk. Ik kom daar niet meer, omdat het niveau vaak matig is. Al zitten er ook genoeg normale users tussen. Maar die zwakzinnigen verpesten het wel. Hier is er ook eentje met hooligan praktijken. Ik noem geen namen, maar het begint met een r en eindigt op ep_robert.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Op het moment van spelen, staat hij buitenspel. 1 seconde daarvoor hindert hij de keeper. Het is allemaal niet zo moeilijk, hoor.
Dit zijn overigens m'n laatste woorden erover. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was jij zeker? 
Als je je eraan irriteert, waarom zoek je het dan steeds op rep_robert en A&L? Onbegrijpelijk. Ik kom daar niet meer, omdat het niveau vaak matig is. Al zitten er ook genoeg normale users tussen. Maar die zwakzinnigen verpesten het wel. Hier is er ook eentje met hooligan praktijken. Ik noem geen namen, maar het begint met een r en eindigt op ep_robert.
Leedvermaak. Zo heel af en toe als er flink wat commotie is zoals gisteravond, dan is het wel geinig. Maar ik blijf er tegenwoordig ook ver weg. Maar het valt wel op dat FN vele malen idioter qua niveau is vergeleken met PSV en Ajax Netwerk. Daar lijkt nog wel beschaving te zitten. Ieder geval zonder ziektes en elkaar verrot schelden.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Hij staat in buitenspel positie. Dat is iets anders. Wanneer hij deel zou nemen aan het spel had hij ook zeker buitenspel gestaan. Maar dat doet hij (gelukkig) niet. Op het moment van schieten heeft de keeper geen last van hem, wel van jouw vriendje Joris Mathijsen(zie mijn foto dus) en hindert Castaignos al helemaal niet om de keeper de hoek in te laten duiken. Hij laat de bal gewoon passeren. Er is dus niets aan de hand. Hardnekkig hoor
Al had hij hem een kwartier ervoor gehinderd, hij doet het niet op het moment van schieten en daar draait het om.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Op PSV netwerk wordt sowieso netjes discussies gevoerd, vooral ook in het Ajax topic. Over tactiek en dergelijke. Dat forum valt reuze mee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Of deze?
(afbeelding)
Ach, hiermee krijgen we geen punten extra. Hopelijk hebben we de volgende keer wel weer geluk. Zou toch mooi zijn hè?
Ik sluit niet uit dat het buitenspel is hoor. Het is alleen nauwelijks te zien voor ons, laat staan voor de scheids. Heb je nog dat verhaal over het hinderen van Castaignos. De regels lijken in zijn voordeel te spreken, zelfs de KNVB komt met een melding. Mag aannemen dat zij het regelboek wel kennen.
Ik zei al eerder vandaag, ik zou me als Feyenoord eerder boos maken over die niet gegeven pingel en rode kaart na 5 minuten. Dat was namelijk overduidelijk in jullie nadeel. Dat je 0-2 nog weet te verspelen in een kwartiertje moet je vooral jezelf aanrekenen. Ondanks de tegenslag sta je gewoon 0-2 voor en had je het simpel uit moeten spelen lijkt me. Maar helemaal niemand van Feyenoord heeft daar wat over willen zeggen. Want wijzen naar anderen is makkelijker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat is dan ook exact wat ik zei.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Leedvermaak. Zo heel af en toe als er flink wat commotie is zoals gisteravond, dan is het wel geinig. Maar ik blijf er tegenwoordig ook ver weg. Maar het valt wel op dat FN vele malen idioter qua niveau is vergeleken met PSV en Ajax Netwerk. Daar lijkt nog wel beschaving te zitten. Ieder geval zonder ziektes en elkaar verrot schelden.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Lijkt me logisch dat hij z'n pupil verdedigd.
Maar de regels waren ineens aangepast vlak voor het seizoen. Prima.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
J(afbeelding)
Wat is dit nou???
Een calimeroplaatje op deze pagina en hij is niet eens voor een PSV'er bedoeld?
Schande!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Rep toont z'n nieuwe avatar alvast.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De opmerking daarna is natuurlijk een ouderwetse cliffhanger. Don't take everything too literally.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat is dit nou???
Een calimeroplaatje op deze pagina en hij is niet eens voor een PSV'er bedoeld?
Schande!
Krijg je ervan als je niet meer belangrijk bent als concurrent 
(wel even de puntjes van Feyenoord en Vitesse afpakken hoor!)
PS: Reppie, je bent beroerd geworden met je plaatje
Op PSV Netwerk prijzen ze jou ook in het Feyenoord topic. Zit daar net effe te kijken wat zij van alles vinden. Ik geloof dat AN en PN vrij eensgezind zijn na gister 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.