• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.054 films
  • 12.278 series
  • 34.102 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.292 gebruikers
  • 9.391.219 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Maar wanneer wordt die rooie nou trouwens eens aangepakt?

Die mag kennelijk alles blijven zeggen en zeiken.

Ik kan me z'n broer herinneren na PSV - RKC met teksten als 'we zijn genaaid door Janssen', en hup, één duel aan de broek.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Krijg je ervan als je niet meer belangrijk bent als concurrent

(wel even de puntjes van Feyenoord en Vitesse afpakken hoor!)

PS: Reppie, je bent beroerd geworden met je plaatje Op PSV Netwerk prijzen ze jou ook in het Feyenoord topic. Zit daar net effe te kijken wat zij van alles vinden. Ik geloof dat AN en PN vrij eensgezind zijn na gister

Ja, ik moet oppassen dat ik niet naast mijn schoenen ga lopen haha. Ik blijf gelukkig bescheiden mezelf. Veel mensen hebben ook al een vraag gestuurd naar Vi.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Maar wanneer wordt die rooie nou trouwens eens aangepakt?

Die mag kennelijk alles blijven zeggen en zeiken.

Ik kan me z'n broer herinneren na PSV - RKC met teksten als 'we zijn genaaid door Janssen', en hup, één duel aan de broek.

Ja, inderdaad. Die werd geschorst omdat hij kritiek op de leiding had. Kan Ronald K. (de man is verdacht, maar nog niet veroordeeld ) ook zeker wel een schorsing pakken. De man zegt eigenlijk dat de arbitrage in de Kuip niet objectief is en in hun uitduels ook niet.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

De ene coacht RKC en die dikke coacht Feyenoord dus de eerste is even makkelijker schorsen. Ze hadden allebei gelijk. Clubs waren flink genaaid.

j0enne schreef:

(quote)
(afbeelding)

Deze blijft priceless.

Die is echt schitterend ja. Sla je em op, otherfool?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Erikje had tenminste nog een 'reden'. Pakt rood bij z'n rentree na maandenlang blessureleed en slaat uit woede een ruitje in.

Pelle is boos om late gelijkmaker en maakt 't bovendien nog veel bonter.

Ik heb vandaag dan eindelijk de beelden gezien en wat mij nog opviel is dat we bij Erikje te maken hadden met oprechte woede terwijl het bij Pellè om gespeelde woede gaat. Kijk maar na de eerste trap die hij uitdeelt, hij wil hierna nog een trap uitdelen maar realiseert zich opeens dat dit niet (spectaculair) over zal komen op tv. Lijkt me niet dat als je woedend bent je ook nog camerabewust bent, maar Pellè was dit wel.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ja, ik moet oppassen dat ik niet naast mijn schoenen ga lopen haha. Ik blijf gelukkig bescheiden mezelf. Veel mensen hebben ook al een vraag gestuurd naar Vi.

Beetje eer naar de man die jou op de situatie attent maakte lijkt me toch niet teveel gevraagd.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Beetje eer naar de man die jou op de situatie attent maakte lijkt me toch niet teveel gevraagd.

Nu ga je zeker ook nog een opleidingsvergoeding vragen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nu ga je zeker ook nog een opleidingsvergoeding vragen

Als PSVer wil hij ongetwijfeld gemeentesubsidie...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik h3b nog wel een parkeerplaats die ik voor een mooi prijsje wel kwijt wil.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Feyenoord straft Pelle niet, geen schorsing laat staan boete (volgens Krabbendam)

Wat maken ze zich weer belachelijk. En VI doet vrolijk mee, het allemaal bedekken met de mantel der liefde.... (kots)

Alleen René spreekt prima taal.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

René is de enige die het normaal kan inschatten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

René is de enige die het normaal kan inschatten.

Ja, Pellè speelde het. Whaha! Dacht dat Gijpie een iets betere mensenkennis zou hebben.

Verder vind ik het er een beetje tussenin zitten (Gijp/Derksen). Het valt niet goed te praten wat hij deed, maar die ophef is enorm overdreven.

Feyenoord had Pellè wel een boete mogen geven. Dat verdient hij volgend jaar toch x1.000.000 terug in de woestijn.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

De ophef is ook overdreven, maar dat geldt van alle ophef rondom deze pot. Allemaal door feyenoorders de wereld in geslingerd. Dan komt dit er nog extra bij...

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Nou, voortaan mag je je dus misdragen in de Kuip, mits je (waarschijnlijk) de kosten terugbetaalt en tegen een kleine reprimande. Ik zou als hooligan m'n kans grijpen, direct, en dan gewoon roepen: maar dit mag van de club.

En apart, juist van René had ik gedacht dat men het 'moest laten gaan' maar hij is de enige die hier nog normaal op reageert.

Ook hier niets over de buitenspelgoal van Pèlle en gezeur over Castaignos waar Mulder druk mee was, voordat het schot was gelost en dus absoluut niet ontoelaatbaar krachtens de de spelregels.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

De ophef is ook overdreven, maar dat geldt van alle ophef rondom deze pot. Allemaal door feyenoorders de wereld in geslingerd. Dan komt dit er nog extra bij...

Het heeft je wel geraakt hè.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Waar gaat dat elftal van de week over. Ja, Ajax speelde prima, maar dit slaat nergens op. En Duarte heeft twee ballen goed geraakt en een keer de bal leuk afgepakt, maar als je dan al speler van de week wordt?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Haha die Isaksson.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

otherfool, ik weet niet waarom, maar ergens vind ik dit echt iets voor jou

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik zie nu dat de blessuretijd ook al voorbij was! Tsssss.

Nope. Dan kijk nog maar eens een keer

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

Waar gaat dat elftal van de week over. Ja, Ajax speelde prima, maar dit slaat nergens op. En Duarte heeft twee ballen goed geraakt en een keer de bal leuk afgepakt, maar als je dan al speler van de week wordt?

Wat verwacht je van een verkiezing waar Sno op plek 1 weet te eindigen...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Nope. Dan kijk nog maar eens een keer

Zie

Zag wel dat het een herhaling was.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Levert toch nog wat op dat kijken naar jong PSV - Emmen. Slechtste schwalbe ooit van Emmenaar Luiz Pedro!

Hopelijk komen hier nog beelden van.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Montorsi schreef:

(afbeelding)

Schitterend!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Sports meldt dat Rubin Kazan bereid is om twaalf tot veertien miljoen euro te betalen voor Castaignos.

Het is dat die transfermarkt nog maar tot middernacht open is waardoor ze 't waarschijnlijk niet halen, anders moest Twente 'm echt direct naar 't vliegveld brengen.

http://www.epfl-europeanleagues.com/leagues_transfer_window.htm

Ah, niet tot middernacht dus, zelfs nog meer dan 2 dagen. Nou, ik wist 't wel hoor. In Locadia schijnen ze nu ook weer ineens interesse te hebben.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ja, dat moeten ze dan direct doen, inderdaad. Krijgt Feyenoord daar nou nog een vergoeding voor?

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Castaignos wordt onderschat, maar dit zijn ook weer wat te absurde bedragen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

Feyenoord straft Pelle niet, geen schorsing laat staan boete (volgens Krabbendam)

Wat maken ze zich weer belachelijk. En VI doet vrolijk mee, het allemaal bedekken met de mantel der liefde.... (kots)

Alleen René spreekt prima taal.

Het verschil tussen de reacties van Derksen op het geval Pieters en Pelle is gigantisch.

Hypocriet!

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Dat is toch typisch Derksen, die lult elke week wel met een andere wind mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.