• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.278 series
  • 34.100 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.291 gebruikers
  • 9.391.206 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ja, dat moeten ze dan direct doen, inderdaad. Krijgt Feyenoord daar nou nog een vergoeding voor?

2% van de transfer slechts (heeft tussen zijn 14e en 18e bij Feyenoord gezeten).

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Zou mooi meegenomen zijn die 280.000 eurootjes. Kunnen we een deel van Guidetti's salaris betalen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Boekje van Pellè moet natuurlijk wel goed verkocht blijven worden dacht Derksen. Niet teveel slechte publiciteit dacht die. Vind het allemaal best, maar Derksen reageert normaal gesproken juist 180 graden anders bij dit soort zaken. Dus voetballers, gefrustreerd?, ram de catacombe naar de klote !

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zou mooi meegenomen zijn die 280.000 eurootjes. Kunnen we een deel van Guidetti's salaris betalen.

Ik zag vorige week nog een recente foto van Guidetti. Die 280.000 euro kan je beter eerst investeren in zijn diëtist.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Geven ze 'm geen boete omdat 't beroep dan iets echter lijkt?

(afbeelding)

Wat maken die zichzelf belachelijk zeg.

Het zou nou geweldig zijn als die maar één duel kreeg maar na 't in beroep gaan twee.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Och, Kuipers die nog werd beloond met een 5 bij NEC - PSV mag weer fluiten bij de Klassieker.

Het is dat alle anderen nog slechter zijn.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Zelden een slechter scheidsrechtsersoptreden gezien dan die wedstrijd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kuipers is de enige arbiter in Nederland waar ik vertrouwen in heb dat hij neutraal fluit en de zaken kundig beoordelen kan. Hij zal ongetwijfeld ook soms kut fluiten, maar dat is bij hem meer uitzondering. Ik was bang dat zo'n figuur als Makkelie uit de regio Rotterdam de wedstrijd zou krijgen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

kos schreef:

Zelden een slechter scheidsrechtsersoptreden gezien dan die wedstrijd.

Twente - Feyenoord niet gezien dus.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Twente - Feyenoord niet gezien dus.

denk dat dat van hetzelfde niveau was.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik was bang dat zo'n figuur als Makkelie uit de regio Rotterdam de wedstrijd zou krijgen.

Ho ho, Kuipers komt uit Twente he! Daar is vast toch wel een anti-Ajax complot rondom te bedenken?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ho ho, Kuipers komt uit Twente he! Daar is vast toch wel een anti-Ajax complot rondom te bedenken?

Ik ben niet zo van de arbitrale complotten. Dat is meer voor Feyenoorders, die het niet zo in scheidsrechter ''Guzubujodenkoek'' (bron: Feyenoord Netwerk) zien zitten

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kuipers is de enige arbiter in Nederland waar ik vertrouwen in heb dat hij neutraal fluit en de zaken kundig beoordelen kan. Hij zal ongetwijfeld ook soms kut fluiten, maar dat is bij hem meer uitzondering. Ik was bang dat zo'n figuur als Makkelie uit de regio Rotterdam de wedstrijd zou krijgen.

Internationaal vind ik 'm altijd oké, maar hier doet die net zo vrolijk mee met 't fluiten van belabberde wedstrijden, zal wel komen door de spotlights die op 'm gericht zijn internationaal.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)
Ik ben niet zo van de arbitrale complotten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Internationaal vind ik 'm altijd oké, maar hier doet die net zo vrolijk mee met 't fluiten van belabberde wedstrijden, zal wel komen door de spotlights die op 'm gericht zijn internationaal.

Ik kan me nooit zo heel veel slechts van hem herinneren, ook nationaal niet. Dit itt figuren als Makkelie en Nijhuis. Ik vind Kuipers ook de enige persoonlijkheid die we hebben als scheids. Laat zich niet snel intimideren. Dat is zondag hard nodig als 50.000 mensen met bloed doorlopen ogen weer gaan blaffen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Enige wat ik nog van hem herinner is dat gedoe met Maaskant in Groningen. Maar dat kan ook komen omdat ik toen in het stadion zat.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik was bang dat zo'n figuur als Makkelie uit de regio Rotterdam de wedstrijd zou krijgen.

The Oceanic Six schreef:

Ik ben niet zo van de arbitrale complotten.

Top.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Geen idee of dit al gepost was, maar:

Buitenspelofniet: FC Twente-Feyenoord Castaignos | voetbalofniet

Zeer uitgebreide analyse met conclusie: Buitenspel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

(quote)

Top.

Het lijkt me een menselijke reactie dat je automatisch wat meer fluit in het voordeel van een ploeg waar je wat meer mee hebt. Dat is geen complot. Daarom moet je als KNVB goed opletten wie je aan gaat stellen. Geen persoon uit Dordrecht bij de Klassieker, geen Tukker bij Vitesse-Twente en geen Fries bij de noordelijke derby. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ach kom, dat is meer om de 'schijn van belangenverstrengeling' weg te houden.

Alsof je als scheidsrechter met de belangen van tegenwoordig en kansen bij fifa etc 'automatisch wat meer in voordeel' fluit omdat een club uit je buurt komt.

Hoe naief.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind het vooral naïef om te denken dat ze allemaal 100% ipv 99% objectief zijn. Het is menselijk dat je een voorkeur hebt. Daarom gewoon zulke mensen niet bij wedstrijden van hun favoriete club/regio laten fluiten. Maar ik denk niet dat een Guzubuyuk Feyenoord expres zit te naaien nee.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar ik denk niet dat een Guzubuyuk Feyenoord expres zit te naaien nee.

Nee maar aangezien hij uit de regio Amsterdam komt heeft hij vast wel zijn voorkeur... (j0enne-smiley)

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Pitakaas schreef:

Geen idee of dit al gepost was, maar: Buitenspelofniet: FC Twente-Feyenoord Castaignos | voetbalofniet Zeer uitgebreide analyse met conclusie: Buitenspel.

rep_robert maar even quoten...

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Oja en Serdar fluit aanstaande weekend geen wedstrijd. Weekendje geschorst dus door de KNVB.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

You win some, you lose some. Nu zit het onze Rotterdamse vrienden even twee wedstrijden tegen, daar waar ze tegen bijvoorbeeld PSV gematst werden door de arbiter.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

rep_robert maar even quoten...

Die site hoef je dus ook al niet serieus te nemen. Ze gaan in die analyse compleet voorbij aan het "op het moment van schieten" gedeelte die staat in de officiële spelregels van de KNVB/FIFA. Grote fail voor die website dus. Nog meer rotterdamse websites voor me in de aanbieding?

Niets uit rotterdam zuid valt nog serieus te nemen. Lachwekkend zooitje daar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pitakaas schreef:

Oja en Serdar fluit aanstaande weekend geen wedstrijd. Weekendje geschorst dus door de KNVB.

Denk eerder een wedstrijdje rust. Over twee weken is iedereen zijn blunder vergeten, mede omdat ongetwijfeld dit weekend een andere arbiter de aandacht in negatieve zin gaat opeisen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

You win some, you lose some. Nu zit het onze Rotterdamse vrienden even twee wedstrijden tegen, daar waar ze tegen bijvoorbeeld PSV gematst werden door de arbiter.

Neem eens Roda-Feyenoord 1-2, enkele weken terug. Daar kwam Feyenoord goed weg door bij de penalty tegen geen rood te krijgen. Maar daar hoor je ze dan niet over, dat zal wel normaal zijn. Maar als iemand het legioen eens durft te benadelen, poe poe.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tsjah, kan niet ontkennen dat ik steeds meer een hekel krijg aan dat o zo trouwe legioen Niets zo hypocriet als dat ene woord. Wanneer ik zie waar ze mee gooien en smijten op FN, in vergelijking met het PN of AN; man man man inclusief 10 joennetjes... Nooit de hand in eigen boezem steken, ziektes hier en doodverwensingen daar, mensen compleet verrot schelden; echt schandalig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.