• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.097 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.290 gebruikers
  • 9.391.197 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Jullie hebben het er maar druk mee jongens, al die 010-ers beoordelen.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)
Die site hoef je dus ook al niet serieus te nemen. Ze gaan in die analyse compleet voorbij aan het "op het moment van schieten" gedeelte die staat in de officiële spelregels van de KNVB/FIFA. Grote fail voor die website dus. Nog meer rotterdamse websites voor me in de aanbieding? Niets uit rotterdam zuid valt nog serieus te nemen. Lachwekkend zooitje daar.
Haha denk je om je hart? Ze gaan er overigens helemaal niet aan voorbij, maar constateren dat de positie van Castaignos het hinderen te bewegen nog in stand zou kunnen houden tijdens het spelen van de bal, en dat de regels multi-interpretabel zijn. Wat ik ook al een paar keer heb gezegd.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)
Neem eens Roda-Feyenoord 1-2, enkele weken terug. Daar kwam Feyenoord goed weg door bij de penalty tegen geen rood te krijgen. Maar daar hoor je ze dan niet over, dat zal wel normaal zijn. Maar als iemand het legioen eens durft te benadelen, poe poe.

Nouja hier hebben we het juist altijd over de arbitrage, en hoe je inderdaad de ene keer wat mee hebt en de andere keer wat tegen. Het hele vorige seizoen gezegd zelfs maar toen was dat juist nog allemaal onzin.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)
Haha denk je om je hart? Ze gaan er overigens helemaal niet aan voorbij, maar constateren dat de positie van Castaignos het hinderen te bewegen nog in stand zou kunnen houden tijdens het spelen van de bal, en dat de regels multi-interpretabel zijn. Wat ik ook al een paar keer heb gezegd.

De regels zijn niet multi interpretabel omdat hij op het moment van schieten de keeper simpelweg niet hindert. Al houdt hij een lopend buffet en staat hij met een dweilorkest de keeper te irriteren, zolang dat niet op het moment van schieten gebeurt is het niet hinderlijk buitenspel. Dus ik ben totaal niet geïnteresseerd in wat Castaignos die 5 seconden ervoor allemaal doet(behalve vastgehouden worden door Mathijssen en weggeduwd worden door Mulder... Twee overtredingen). Er is maar 1 goal die afgekeurd had moeten worden en dat was die van Pelle.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Ajax zoekt blikjesgooier

rep_robert: ook al zit je niet in dat vak of ook al zat je helemaal niet in het stadion die avond: zou je je toch willen melden? Alvast bedankt.

Bespaart een hoop geneuzel hier .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wat een enorme zaadwedstrijd vanavond trouwens, Olympiakos - Manchester United.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)
De regels zijn niet multi interpretabel omdat hij op het moment van schieten de keeper simpelweg niet hindert.
Ja dat is de meest gangbare lezing, maar de regels van de KNVB sluiten niet uit dat de positie van Castaignos Mulder zouden hinderen. Als je toch zo van de feiten bent rep...?

Het vreemde is ook dat Castaignos volgens de regels sinds dit seizoen niet buitenspel zou staan als hij de bal door zijn benen zou laten rollen of net zou doen of hij hem weg zou strappen... eigenaardig natuurlijk.

Verder benadruk ik nog maar een keer dat ik het niet onterecht vindt dat deze goal is geteld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Wat een enorme zaadwedstrijd vanavond trouwens, Olympiakos - Manchester United.

Ach, die hele CL is geen reet aan (behalve als je eigen club er uiteraard in speelt) door de voorspelbaarheid. Uiteindelijk heb je gewoon weer Barca, Real Madrid, Bayern en 1 ''verrassing'' als Chelsea of Man Utd in de halve finale. De 4 duels van vorige week zijn allemaal al beslist, door de uitploegen nota bene. Vanavond lijkt me ook weinig aan. En Schalke-Real en Chelsea-Galatasaray morgen zijn ook weinig inspirerend van affiche. Wat dat betreft is de EL veel minder voorspelbaar en veel spannender.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat dat betreft is de EL veel minder voorspelbaar en veel spannender.

Op één return na dan

Wel gaaf dat je naar Salzburg gaat. Hopelijk zie je ook nog wat van de stad zelf, erg fraai.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Huh? die CL is niks aan? Dit is nou juist het voetbal wat voetballiefhebbers willen zien lijkt me...

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Nou als het zoals vorige week is liever niet. Was toch niks spannends aan?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Gaat het nu opeens om spannend? Zijn toch gewoon alle topvoetballers van de wereld die je daar ziet spelen?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Pitakaas schreef:

Nou als het zoals vorige week is liever niet. Was toch niks spannends aan?

Dan moeten er geen rode kaarten vallen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@RikElfrink 1m

Geen schorsing van de #KNVB voor Graziano Pellè, alleen een boete van 5.000 euro na zijn woede-uitbarsting. #Feyenoord #Ajax

Veeg me maar op hoor. Wat een lachwekkende bedoeling. Pieters wordt geschorst, Lens wordt geschorst, maar deze man mag alles kapot trappen en niks.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Natuurlijk hoort een beetje spanning bij het spelletje. Het is geen kunstschaatsen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Huh? die CL is niks aan? Dit is nou juist het voetbal wat voetballiefhebbers willen zien lijkt me...

Ik kijk voetbal voor de spanning en de emotie. Dan kan RKC-NEC net zo interessant zijn als Arsenal-Bayern. Ben wel klaar met die eeuwige voorspelbare potjes in de CL. In de groepsfase kan je 3 kwart van de uitslagen vooraf al voorspellen en in de 8ste en kwartfinale idem. En uiteindelijk blijven dan weer Real, Barca, Bayern en een vierde ploeg over.

Oja, die ''straf'' voor Pelle. Insert joenne smiley. Lachwekkend en triest.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dit ook nog eens:

De aanklager is van mening dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie die voetballers hebben, zo meldt de KNVB.

Dit is werkelijk krankzinnig. Voortaan mag iedereen dus z'n frustratie uiten.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik moet er ook wel om lachen eigenlijk.

Één wedstrijd voorwaardelijk.

Pelle

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Het gaat om een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk, vanwege ernstig gemeen spel en het schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen door het trappen tegen een wand en het kapot slaan van een ruit in de spelerstunnel, nadat hij door de arbiter met een rode kaart van het veld was gestuurd.

Dit was Pieters.

Pelle doet precies hetzelfde, niks. Ja sorry hoor, maar dit is het schoolvoorbeeld van meten met 2 maten.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Oh, bovendien had meneer toch ook nog één voorwaardelijk staan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat is nog wel het ergste ja. Die volslagen willekeur. Pelle/Lens/Pieters/Immers (met zijn we gaan op jodenjacht liedje in zijn ADO tijd)/Vertonghen (kut kakkerlakken) en noem er een stel op. Ieder gestraft, maar Pelle krijgt een voorwaardelijk potje?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Laatste twee pagina's hierzo zijn genieten voor de neutrale toeschouwer. Die ouderwetse Feyenoord vs. Ajax clashes blijven het mooist.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

Dit ook nog eens:

De aanklager is van mening dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie die voetballers hebben, zo meldt de KNVB.

Dit is werkelijk krankzinnig. Voortaan mag iedereen dus z'n frustratie uiten.

(j0enne-smiley)

Hoe gaan ze dit dan uitleggen aan supporters die een stadionverbod krijgen voor de meest belachelijke dingen?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Geen idee. Alles mollen is voortaan dus gewoon toegestaan.

Na een verlies, gewoon even alles kapot stampen. Het mag nu.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En na een zege? In dit geval mag Ajax na een 0-3 zege zondag wel even de boel daar kort en klein meppen onder het mom ''positieve emotie''. Betalen ze gewoon 5000 euro en spelen ze de week erop gewoon hun wedstrijd.

david bohm

• 3089 berichten
  • 3453 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik kijk voetbal voor de spanning en de emotie. Dan kan RKC-NEC net zo interessant zijn als Arsenal-Bayern. Ben wel klaar met die eeuwige voorspelbare potjes in de CL. In de groepsfase kan je 3 kwart van de uitslagen vooraf al voorspellen en in de 8ste en kwartfinale idem. En uiteindelijk blijven dan weer Real, Barca, Bayern en een vierde ploeg over.

Oja, die ''straf'' voor Pelle. Insert joenne smiley. Lachwekkend en triest.

Vandaar dat je het zo goed doet in de CL pool...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En na een zege? In dit geval mag Ajax na een 0-3 zege zondag wel even de boel daar kort en klein meppen onder het mom ''positieve emotie''. Betalen ze gewoon 5000 euro en spelen ze de week erop gewoon hun wedstrijd.

Dat iemand die Pelle maar is op z'n gezicht slaat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Vandaar dat je het zo goed doet in de CL pool...

Ik voorspel vaak wat ik hoop.

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

Zijn jullie nu nog steeds bezig over Pellè? Je moet je maar ergens druk om maken. Hij handelde enorm onprofessioneel, en een schorsing van één wedstrijd of zo was inderdaad terecht geweest, maar ik heb liever dat een speler zijn frustratie afreageert of levenloze objecten dan (zoals Blind) op andere spelers.

En nu is hij tenminste aanwezig bij de wedstrijd tegen Ajax. Iedere voetballiefhebber ziet toch liever dat Feyenoord en Ajax op volle sterkte tegen elkaar uitkomen? Of zijn Ajax-fans stiekem een beetje bang?

En Pellè in zijn gezicht slaan en alles kort en klein slaan omdat Pellè er zonder straf mee wegkomt ... mjah, als dat jullie reactie is op zijn acties, dan zijn jullie wat mij betreft geen haar (nee, geen quark) beter.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Het gaat gewoon over de totale willekeur die maar weer eens wordt bevestigd, waar PSV'ers schijnbaar wel altijd de dupe van zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.