• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.103 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.294 gebruikers
  • 9.391.313 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Blijft nog steeds vreselijk om die halve finale tegen Brazilië te zien bah.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als de goal van Martina afgekeurd had moeten worden geldt hetzelfde voor de goal van Pelle.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Been ontslagen na 0-2 verlies vanavond.

Zat eraan te komen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Haha, die Pelle. Zie het nu pas. Krijg spontaan weer sympathie voor Erikje.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

Als de goal van Martina afgekeurd had moeten worden geldt hetzelfde voor de goal van Pelle.

Inderdaad. Maar daar hoor je ze niet over. Immers staat daar ook duidelijk buitenspel en springt net op tijd opzij voor dat schot van Pelle.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Quido schreef:

Haha, die Pelle. Zie het nu pas. Krijg spontaan weer sympathie voor Erikje.

Erikje had tenminste nog een 'reden'. Pakt rood bij z'n rentree na maandenlang blessureleed en slaat uit woede een ruitje in.

Pelle is boos om late gelijkmaker en maakt 't bovendien nog veel bonter.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Haha ja echt een reden. Bovendien lijkt dit me niet bepaald bonter dan Pieters' actie, maargoed..

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Inderdaad. Maar daar hoor je ze niet over. Immers staat daar ook duidelijk buitenspel en springt net op tijd opzij voor dat schot van Pelle.

Lol ik zie het nu ook inderdaad. Immers staat veel hinderlijker buitenspel bij de goal van Pelle dan Kastanjos in de blessuretijd. Immers hindert echt het zicht van de keeper... Deze kunnen we ook weer wegstrepen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Nu die twee penals en twee rode kaarten nog (elleboog was er ook eentje natuurlijk).

Moeilijk hè Rep, om toe te kennen dat Feyenoord gisteren zwaar benadeeld is.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Over de eerste heb ik m'n mening al gegeven Die hands kan je geven en die elleboog is aanstellerij. Wordt in zijn nek geraakt en grijpt vervolgens naar z'n gezicht. Slapper krijg je ze niet, niveautje Rivaldo die Pelle. Wat mij betreft is alleen het geklaag over het eerste penalty moment nog enigszins terecht en onbegrijpelijk dat de scheids er niet voor fluit.

Maar wat is er, feyenoorders die al wekenlang klagen over de scheids? En maar altijd zeuren dat dit iets is dat Ajacieden altijd doen..

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik krijg ineens het idee dat je niet zo objectief bent!

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Tsja... 2 goals hadden dan moeten worden afgekeurd... Dan was 1-1 de uitslag. Immers staat gewoon buitenspel, in het baan van Pelle zijn schot en blokkeert het zicht van de keeper.

Over de penalty's kunnen we nog discussiëren. Over de goals niet in ieder geval. Feyenoord heetlft die 2-2 over zichzelf afgeroepen en is een volkomen terechte goal.

Aan het eind van het seizoen staat iedereen waar die moet staan.

http://i60.tinypic.com/10r2u4p.png

Even met mijn smartphone skills gedaan haha

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Je wordt met de dag lachwekkender.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Bewijs hier spreekt voor zichzelf..

Afgelopen anderhalf maand maken die feyenoorders zichzelf werkelijk overal ernstig belachelijk. Die club van jou doet er alles aan om irritaties op te wekken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Hou op, Rep.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Montorsi schreef:

Haha ja echt een reden. Bovendien lijkt dit me niet bepaald bonter dan Pieters' actie, maargoed..

Alleen omdat er dit keer geen bloed bij kwam kijken?

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Alleen omdat er dit keer geen bloed bij kwam kijken?

Met je blote hand dwars door dubbel glas slaan is wel wat heftiger toch?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Pieters sloopt spullen van zn eigen club. Dus dat kan je intern oplossen. Pelle molt spullen van Twente en de NOS. Dus daar komen weer externe partijen bij.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Geef Pellè maar een boete, laat hem die spullen betalen en ontneem hem de aanvoerdersband.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12876 stemmen

Zonet even de beelden van Pelle gezien (na er eerst wat over gelezen te hebben).

Wat een aanstellerij. Niet eens zozeer van Pelle, wel de reacties erop. De (anti)supportersschwalbe.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Onderhond schreef:

Zonet even de beelden van Pelle gezien (na er eerst wat over gelezen te hebben).

Wat een aanstellerij. Niet eens zozeer van Pelle, wel de reacties erop. De (anti)supportersschwalbe.

Terecht... Wanneer je dit als supporter doet krijg je een dikke boete en zie je de binnenkant van een stadion het jaar erop ook niet meer. Dan moet een speler die de boel sloopt ook evenredig gestraft worden

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Terecht... Wanneer je dit als supporter doet krijg je een dikke boete en zie je de binnenkant van een stadion het jaar erop ook niet meer. Dan moet een speler die de boel sloopt ook evenredig gestraft worden

Haha, Pellè mag twee jaar de Kuip niet meer in dus?

Rep, ga lekker terug naar bed.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

rep_robert schreef:

Pieters sloopt spullen van zn eigen club. Dus dat kan je intern oplossen. Pelle molt spullen van Twente en de NOS. Dus daar komen weer externe partijen bij.

Daar heeft een eventuele schorsing van de KNVB toch niks mee te maken?

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12876 stemmen

rep_robert schreef:

Neem aan dat Pelle ook wel een boete zal krijgen (en terecht). Maar iedereen doet alsof hij compleet door het lint gaat en helemaal zichzelf verliest. Uiteindelijk trapt hij uit frustratie drie keer tegen één of ander object dat in z'n buurt staat terwijl hij naar de kleedkamer loopt.

Als ik supportersbeelden zie dan zie ik toch geregeld wat anders gebeuren.

Aanstellerij dus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Willem van Huilegem strikes again

Van Hanegem: 'Vind je het gek dat het slecht gaat bij FOX? Nou, ik niet' - voetbalzone.nl

Ik hoopte al op een gefrustreerde column. Die man voldoet ook altijd aan mijn verwachtingen zeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Met je blote hand dwars door dubbel glas slaan is wel wat heftiger toch?

En wat als Pelle nou zijn voet had gebroken? Dan zit je toch op hetzelfde punt? Helemaal met Quido eens, die actie van Pelle lijkt gewoon op die van Pieters, ook al waren de gevolgen gister minder.

Gewoon 2 potjes schorsen, 1 voorwaardelijk.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Ja en wat nou als Pelle drie keer mis trapt? Het is zoals het is, dat moet je beoordelen.

En ik zeg toch niet dat het er niet op lijkt? Ik reageer op j0enne die zegt dat Pelle het nog VEEL bonter heeft gemaakt dan Pieters. Dat lijkt me niet. De acties en de schade zijn toch wel vrij duidelijk verschillend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Ja en wat nou als Pelle drie keer mis trapt? Het is zoals het is, dat moet je beoordelen.

En ik zeg toch niet dat het er niet op lijkt? Ik reageer op j0enne die zegt dat Pelle het nog VEEL bonter heeft gemaakt dan Pieters. Dat lijkt me niet. De acties en de schade zijn toch wel vrij duidelijk verschillend.

Het is welk perspectief je neemt. Pelle ondernam liefst 3 pogingen om wat te slopen. Pieters deed het alleen wat extremer. Maar uiteindelijk sla ik de daad van Pieters ook wel hoger aan. Dat was met afstand de domste actie die ik een voetballer ooit heb zien maken buiten het veld. Maar Pelle heeft zich ook aardig misdragen. Alleen heeft hij geen letsel opgelopen, waardoor je zou kunnen suggereren dat het allemaal niet zo erg is. Ik neem aan dat iedereen een schorsing logisch zou vinden.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Bij Pieters was die ruit ook niet het enige wat hij raakte. Die stond ook al voor de catacomben vanalles te mollen. Natuurlijk wordt Pelle hiervoor geschorst, en een zelfde soort schorsing als Pieters lijkt me wel zo redelijk. Verder ook aanvoerder af lijkt me als je in een half jaar aanvoerderschap al een rode kaart krijgt voor een kopduw en nu dit weer..

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het is welk perspectief je neemt. Pelle ondernam liefst 3 pogingen om wat te slopen. Pieters deed het alleen wat extremer. Maar uiteindelijk sla ik de daad van Pieters ook wel hoger aan. Dat was met afstand de domste actie die ik een voetballer ooit heb zien maken buiten het veld. Maar Pelle heeft zich ook aardig misdragen. Alleen heeft hij geen letsel opgelopen, waardoor je zou kunnen suggereren dat het allemaal niet zo erg is. Ik neem aan dat iedereen een schorsing logisch zou vinden.

Nee dat vind ik eigenlijk helemaal niet logisch.

De NOS en Twente kunnen naar de politie stappen om hun eigendommen te laten vergoeden door Pelle maar het lijkt me dat Pelle dat uit eigen initiatief wel gaat doen. Het is niet slim maar vind het niet erg genoeg om een schorsing voor te geven.

Zelfde verhaal bij Pieters die zichzelf gewoon te dom af was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.