- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Well, Feyenoord is dan wellicht Pelle kwijt zondag. Maar volgens Frank komt de volgende competitiewedstrijd tegen onze Rotterdamse vrienden nog te vroeg voor het geblesseerde trio Denen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Well, Feyenoord is dan wellicht Pelle kwijt zondag. Maar volgens Frank komt de volgende competitiewedstrijd tegen onze Rotterdamse vrienden nog te vroeg voor het geblesseerde trio Denen.
Opstelling van vandaag voldoet. Blind lb, Poulsen erin en Kishna voorin. Niet ideaal, maar ook weer geen ramp. Ze hebben me positief verbaasd. Fischer zal ik toch niet missen in deze vorm. Boilesen en Schone is wel klote.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Had al een voorgevoel dat Pellè Ajax zou missen. Maar niet op deze manier. Ongelooflijk.
Maar ook met Te Vrede hoort Feyenoord te winnen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Had al een voorgevoel dat Pellè Ajax zou missen. Maar niet op deze manier. Ongelooflijk.
Zullen zien. Laatste en enige keer in recente historie dat het lukte was de 4-2 (met die lachwekkende schwalbe en penalty!!!). Zal wel weer een gelijkspelletje worden, mits Pelle er niet bij is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gebaseerd op de vele overwinningen op Ajax de laatste 10 jaar? 
Of op jullie weergaloze voetbal?
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Dit was natuurlijk nooit hinderlijk buitenspel. Mulder stond totaal aan de grond genageld en Kastanje hinderde in dit geval dus niet. Hij stond er niet voor, maar ernaast... Mulder had gewoon naar de bal kunnen duiken, maar deed het niet.... Ben het eens met guzuburguyuk.
Niet meer dan een zwak excuus van Koeman en consorten. Ik lach me dood hahahahaha. Hij staat nog net niet te janken voor de camera
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Gebaseerd op de vele overwinningen op Ajax de laatste 10 jaar? 
Of op jullie weergaloze voetbal?
Vandaag was Feyenoord weer erg sterk. Op de slotfase na.
In de Kuip hoort Feyenoord sowieso alles te winnen.
Wat hebben de laatste 10 jaar met de selecties van nu te maken?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zullen zien. Laatste en enige keer in recente historie dat het lukte was de 4-2 (met die lachwekkende schwalbe en penalty!!!). Zal wel weer een gelijkspelletje worden, mits Pelle er niet bij is.
Ajax in 2010 een keertje in de laatste 6 jaar.
Feyenoord is sowieso erg lastig te verslaan in de Kuip en Ajax uit matig.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Wel weer heerlijk dat Pèlle zegt er geen spijt van te hebben, geen slachtoffers immers 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Er is hoop voor Ajax: Salzburg kreeg vandaag een tegendoelpunt bij de 6-1 overwinning. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Over die pingel en rode kaart voor Marsman ook zeker?
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Ja, hij geeft toe dat het rood+penal had moeten zijn. Al vind ik Immers wel heel opzichtig zijn been nog voor het lichaam van Marsman te zetten waardoor ie valt.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Staat Immers bij die 0-1 trouwens ook niet gewoon hinderlijk buitenspel?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja, hij geeft toe dat het rood+penal had moeten zijn. Al vind ik Immers wel heel opzichtig zijn been nog voor het lichaam van Marsman te zetten waardoor ie valt.
Haha, jij weet alles in het negatieve voor Feyenoord te krijgen.
Tweede doelpunt van Twente had nooit goedgekeurd mogen worden natuurlijk. Castaignos staat nota bene in het keepersgebied, pal voor de neus van Mulder. Mulder moet hem opzij duwen, zodat hij schuin voor hem komt te staan, maar dan is het schot al gelost.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax in 2010 een keertje in de laatste 6 jaar.
Feyenoord is sowieso erg lastig te verslaan in de Kuip en Ajax uit matig.
Je hebt thuis al 2x verloren. En 2x gelijk. Dat is meer dan Ajax, Twente en PSV. En Ajax uit matig? Met 20 uit 12 zijn er bijna geen ploegen effectiever in uitwedstrijden. Ter vergelijking: Ajax verliest dit seizoen uit 2 duels (AZ en PSV), tegenover Twente 3, Vitesse 3 en Feyenoord 4.
Kortom, de statistieken spreken je tegen. Net als de historie. Zal wel gelijk worden. Jullie met een arbitraal voordeel, Ajax weer met de kansen niet benutten.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Ik zit hier natuurlijk niet om positieve dingen over jou club te zeggen 
De rillingen lopen al over mn rug bij de gedachte haha
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atletico. Wat die lopen te doen. 2-0 Osasuna. Alderweireld in de basis. Ik bedoel maar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Atletico. Wat die lopen te doen. 2-0 Osasuna. Alderweireld in de basis. Ik bedoel maar.
Het is niet je weekend blijkbaar. Kijk een goede film zou ik zeggen om het mooi af te sluiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is niet je weekend blijkbaar. Kijk een goede film zou ik zeggen om het mooi af te sluiten.
Ga ik doen. Na de wedstrijd Wadjda eens opzetten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Je hebt thuis al 2x verloren. En 2x gelijk. Dat is meer dan Ajax, Twente en PSV. En Ajax uit matig?
Voetballend absoluut. Dat geluk met die van richting veranderende schoten/voorzetten in de laatste minuten, dat moet toch een keertje afgelopen zijn.
Met 20 uit 12 zijn er bijna geen ploegen effectiever in uitwedstrijden.
Dat zijn erg matige cijfers. 16 (!!) verliespunten. En dan moet je nu naar de nummer 3, die thuis sterk is.
Ter vergelijking:
Dat is niet de vergelijking die ik maak. Het gaat om Feyenoord thuis en Ajax uit. Zo gek is het niet dat ik verwacht dat Feyenoord thuis van Ajax wint. Al is er wel een groot verschil met of zonder Pellè.
Kortom, de statistieken spreken je tegen. Net als de historie. Zal wel gelijk worden. Jullie met een arbitraal voordeel, Ajax weer met de kansen niet benutten.
Haha. Ajax creëerde de laatste edities nauwelijks kansen in de Kuip.
Als je toch de historie erbij wilt halen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zou otherfool eens in het verleden willen graven op internet om het tegendeel te bewijzen?
Daar hoef ik niet voor te graven. Koetjeboe heeft meer Calimero-punten bij elkaar gesprokkeld dan de andere 17 coaches bij elkaar. Het stokoude wereldrecord van Van Veldhoven is serieus in gevaar.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Lekker weekend hoor voor Real Madrid! 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Was het überhaupt wel buitenspel eigenlijk? Stond ze niet gewoon op één lijn?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ajax&Litmanen1 had nog een goede foto. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax&Litmanen1 had nog een goede foto.
Ik had twijfels bij de geldigheid, dus bericht weer gewist 
Zelf heb ik het idee dat ze op 1 lijn staan. En dan is het gewoon een gok wie er voordeel krijgt. In dit geval de aanvallende partij.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Haha.
Volgens mij was die lijn op die foto zo scheef als de pest.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Volgens mij staat hij wel degelijk buitenspel. Hoewel het in mijn opinie niet hinderlijk is.
Op 1:18
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Die lijn in je foto leek inderdaad scheef te staan als je goed keek naar de lijnen die zo in het gras zijn gemaaid. Maar goed, 'niet hinderlijk' is dan wel meer arbitrair maar niettemin evenzeer geldig in deze situatie.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Net een stilstaand beeld bij Studio Voetbal.
Het lijkt wel tikkeltje buitenspel, maar je moet 'm eigenlijk helemaal recht zien vanaf de zijkant.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Er zijn vandaag rare dingen gebeurd in Portugal. Allereerst FC Porto die voor het eerst sinds 2008 een thuiswedstrijd heeft verloren. En de scheidsrechters hadden een drukke middag.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1948165_712757868757769_11395863_n.png
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.