- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Maar aan de andere kant, het gebeurde na de wedstrijd. Hadden ze hem dan ook kunnen schorsen als hij vannacht zijn vriendin uit frustratie de kamer rond mept?
Zal een schorsing van Feyenoord zelf worden, lijkt me.
Geef dan maar een geldboete.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Koeman moet maar niet teveel doorgaan, anders wordt die ook nog geschorst haha
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik gooi m'n bord met pasta straks door de huiskamer. Pellè geeft het verkeerde voorbeeld.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het gebeurt in het stadion voor de camera's neem ik aan? Pieters kon ook geschorst worden, dan kan Pelle het al helemaal(omdat het ook nog niet eens in "eigen" stadion is)
Pieters werd geschorst voor de rode kaart tegen PEC, in die schorsing van 3 duels was 'de ruit' meegenomen. Dus hoeveel dat uiteindelijk geweest is...
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Niet gezien? Trapt eerst tegen een dug-out, dan tegen iets in de catacomben dat kapot gaat en schopt vervolgens een camera/geluidsding omver.
En een stadionverbod voor Pèlle neem ik aan? Anders is dat een vrijbrief voor supporters om maar te gaan slopen.
Zie het net op youtube inderdaad. Hufter. Lekker schorsen hoor. Met of zonder hem; het maakt toch geen ruk uit. Gewoon verkopen van de zomer.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lijkt me niet geheel onterecht. Helaas is de wedstrijd bepaald door die Turk.
Op deze incidenten na (Pellè) trots op Feyenoord. Hebben 65 minuten erg sterk gevoetbald. Tegen 12 man is het te lastig gebleken, helaas.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En ik nog wel beteuterd tijdens minuut 96 dat hij geen geel wist te pakken 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En ik nog wel beteuterd tijdens minuut 96 dat hij geen geel wist te pakken
Haha, dat zeg ik ook net: en ik nog wel blij zijn dat Pellè geen geel had gepakt.
Maar die is er wel bij tegen Ajax joh.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou er niet teveel op hopen...
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Als Feyenoord hem zelf al niet schorst maken ze zich wel onsterfelijk belachelijk. Of Pèlle is geïnspireerd door die documentaire, dat kan ook.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Alsof dat wat uitmaakt. Koekebakkers
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ongelofelijk, Toivonen die bij PSV niet in de spits wilde spelen schiet er voor de derde week op rij gewoon weer één binnen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Oh Castaignos praat opeens weer met de pers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord weer genaaid hoor ik? Volgens radio waar ik gedeeltes heb kunnen volgen 2 penalty's onthouden en had laatste goal niet gegeven mogen worden. Wordt je vrij hard genaaid.. Niet de eerste keer ook. Tegen Nac vorige week natuurlijk ook al.
Met de 2-2 was niks mis. Wel ben je arbitraal benadeeld ja. Maar als je 0-2 nog weg geeft in een kwartier, dan verdien je het ook niet.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Mulder moest gewoon duiken bij die 2-2.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Met de 2-2 was niks mis. Wel ben je arbitraal benadeeld ja. Maar als je 0-2 nog weg geeft in een kwartier, dan verdien je het ook niet.
Huh? Castaignos staat voor de neus van Mulder buitenspel. Schoolvoorbeeld van hinderlijk buitenspel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat NR zegt. Duidelijk hinderlijk buitenspel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik had niet dat idee. Maar om 20.20 beginnen de samenvattingen, na de Spelen. Ik zal nog eens kijken (en genieten
).
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nog niks van Twente-Feyenoord gezien dus ik dacht er eens lekker voor te gaan zitten. Zie ik verdomme een stel poppen op ijs rondgaan, pfff. Blij dat de Spelen eindelijk zijn afgelopen. Maar tot half 9 ga ik niet wachten.
Huh? Castaignos staat voor de neus van Mulder buitenspel. Schoolvoorbeeld van hinderlijk buitenspel.
Zo scoorde ze toen ook tegen AZ geloof ik (en werd dus ook goedgekeurd). Wil elke scheids dat Twente kampioen wordt ofzo? Allemaal uit het oosten?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Tja twijfelgeval, Castaignos staat wel dichtbij maar heb niet het gevoel dat Mulder om hem heen moet kijken. Maar hij wordt zeker niet belemmerd in zijn zicht op de bal.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Waar is die Tukker van hier gebleven eigenlijk?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mulder moest hem wel eerst dat duwtje geven en kon daarna eigenlijk ook niet meer een poging tot duiken doen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/31296_%5Bvideo%5D%20Koeman%3A%20we%20zijn%20bestolen.php
Koeman beweert dat hij bijna nooit zegt dat ze bestolen zijn.
Zou otherfool eens in het verleden willen graven op internet om het tegendeel te bewijzen? Die Koeman jankt elke wedstrijd over de scheids. Nu heeft hij toevallig een keer een punt, maar vaak niet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En ja hoorrr, Calimero Koetjeboe is alwéér aan het huilen lees ik (j0enne smiley).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
https://pbs.twimg.com/media/BhLPjxnIcAAWpE6.jpg
Pelle naar buiten gestormd?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bericht op Feyenoord Netwerk 

mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen

Alleen heeft hij niet begrepen wat nu bedoeld wordt "met het bord op schoot kijken", maar ja.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Rotterdam; 23-02-14. 19:15
De deuren bij de 'blijf van mijn lijf huizen' worden plat gelopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.