- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat doet die Immers ook allemaal.
Waarom die uberhaupt nog aan de bal zit maar goed, dit is textbook Feyenoord en het gaat er maar niet uit. Geven heel makkelijk wedstrijden weg geven die je in handen hebt. Zoals ze ook terecht aangeven zag Koeman het al aan komen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Volgende week die neuzen maar pakken. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pelle is nog wel een tikkeltje erger. Dat je het eens doet, kan ik nog begrijpen maar Pelle sloopt daadwerkelijk alles.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Volgende week die neuzen maar pakken.
Kampioen word je toch niet, dus je moet toch ergens je geneugten(geneusten) uit halen 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Pelle doet niet mee volgende week dunkt me
Wedstrijdje of 3 schorsing (mag ook 10 zijn bij dit soort idioot gedrag)
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
65 minuten is er niets aan de hand, geen kans weggeven, de betere zijn.
In de laatste secondes weer. Waar hebben we dat vaker gezien?
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Pelle is nog wel een tikkeltje erger. Dat je het eens doet, kan ik nog begrijpen maar Pelle sloopt daadwerkelijk alles.
Eigendommen van twente? Dit kan hem nog wel duur komen te staan dan
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Walgelijk gedrag. Hoeveel kreeg Pieters ook alweer?
Ik vind dit nog erger. Eerst de dug-out, toen binnen zo'n wand en toen nog even bij die camera alles kapot stampen.
Wat een enorme randebiel is dit toch ook. Stumperd.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je mag het hopen, en ook als Feyenoord moet je 'm gewoon schorsen + boete geven anders maak je jezelf volstrekt belachelijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Feyenoord wel hard gepakt door Zeist hoor. Pingel niet gegeven, en die laatste goal was gewoon hinderlijk buitenspel (Mulder moet met een boog om Kastanje kijken).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Kampioen word je toch niet, dus je moet toch ergens je geneugten(geneusten) uit halen
2e plek. Is prima nu.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Feyenoord wel hard gepakt door Zeist hoor. Pingel niet gegeven, en die laatste goal was gewoon hinderlijk buitenspel (Mulder moet met een boog om Kastanje kijken).
Net als vorige week. Zijn al 4 punten.
De Feyenoordsites liggen er ook uit. Laat je maïs maar ploppen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Je mag het hopen, en ook als Feyenoord moet je 'm gewoon schorsen + boete geven anders maak je jezelf volstrekt belachelijk.
Wel na Ajax en Groningen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat meen je toch niet Nicolage? Je gaat toch altijd voor de nummer 1 en dan opeens weer tevreden zijn met 2. Ik snap dat echt niet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat meen je toch niet Nicolage? Je gaat toch altijd voor de nummer 1 en dan opeens weer tevreden zijn met 2. Ik snap dat echt niet.
Je moet wel realistisch blijven. Met die 4 punten erbij zou ik zeggen: vol voor het kampioenschap gaan.
Feyenoord moet ook nog naar PSV, Groningen en AZ.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Maar dan maakt feyenoord zichzelf wederom belachelijk. Ben benieuwd hoe de komende week gaat verlopen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Maar als die nu een schikkingsvoorstel krijgt gaat Feyenoord toch gewoon in beroep?
Dan mag die namelijk gewoon spelen tegen Ajax.
Ik zou d'r dan gewoon nog een wedstrijd bovenop gooien.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Feyenoord weer genaaid hoor ik? Volgens radio waar ik gedeeltes heb kunnen volgen 2 penalty's onthouden en had laatste goal niet gegeven mogen worden. Wordt je vrij hard genaaid.. Niet de eerste keer ook. Tegen Nac vorige week natuurlijk ook al.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Mja in beroep gaan zou sowieso extreem belachelijk zijn j0enne... Hier moet gelijk strak tegen opgetreden worden. Alles wat je rekt maakt het ongeloofwaardiger
Straks eerst maar even genieten van de beelden
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Beschamend gedrag van onze aanvoerder nota bene..
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Feyenoord weer genaaid hoor ik? Volgens radio waar ik gedeeltes heb kunnen volgen 2 penalty's onthouden en had laatste goal niet gegeven mogen worden. Wordt je vrij hard genaaid.. Niet de eerste keer ook. Tegen Nac vorige week natuurlijk ook al.
En rood voor Marsman. Hou maar op.
Het ergste vind ik nog dat Feyenoord 65 minuten heer en meester is en dan weer onnodig terug zakt.
Nelom en Bakkal erin, dat verzin je toch niet?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar aan de andere kant, het gebeurde na de wedstrijd. Hadden ze hem dan ook kunnen schorsen als hij vannacht zijn vriendin uit frustratie de kamer rond mept?
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Maar aan de andere kant, het gebeurde na de wedstrijd. Hadden ze hem dan ook kunnen schorsen als hij vannacht zijn vriendin uit frustratie de kamer rond mept?
Het gebeurt in het stadion voor de camera's neem ik aan? Pieters kon ook geschorst worden, dan kan Pelle het al helemaal(omdat het ook nog niet eens in "eigen" stadion is)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bakkal voor Clasie leek me niet anders te kunnen. Clasie kon amper meer lopen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Huh? Wat doet die Pelle dan?
Niet gezien? Trapt eerst tegen een dug-out, dan tegen iets in de catacomben dat kapot gaat en schopt vervolgens een camera/geluidsding omver.
En een stadionverbod voor Pèlle neem ik aan? Anders is dat een vrijbrief voor supporters om maar te gaan slopen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ai, lekker interview van Koeman. Genieten hoor. 
Hij staat werkelijk op springen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.