- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
3-4 in Zweden... het zal toch niet...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En de Italianen maken gelijk.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Cillessen speelde een verrassend goede match. Hij straalt in tegenstelling tot Vorm ontzettend veel rust uit naar de verdediging.
Leuke pot van Nederland tegen een machteloze Turkije.
Die rust herkende ik totaal niet.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
3-5 bij de Moffen. 
Italië... Malle Mario.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Duitsland weer 3 goals tegen. Doen wij toch beter met onze Mickey Mouse verdediging.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Lewandowski.
Pfff blijft gewoon kansen missen. Loopt dun door de broek bij de Engelsen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Denemarken huilt ondanks recordoverwinning en tweede plek in de poule - voetbalzone.nl
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Italië gelijk gespeeld, is dat genoeg of moesten die verliezen?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Die moesten verliezen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Tja dat blijft oneerlijk. Tweede worden in een poule met Italië, Bulgarije en Tsjechië en dan niet goed genoeg zijn voor de play-offs. Die regel moet echt veranderen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Deze uitschakeling komt hard aan bij Ajax, aangezien de Deense Bond onze hoofdsponsor is 
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Beide landen komen nu op 1136 punten. Maar achter de komma schijnt Italië hoger te staan
.
Alles hangt dus af van Colombia en Uruguay.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2845 stemmen
Die poules van Zwitserland en Bosnië zijn inderdaad wel veel zwakker dan de poule van Denemarken.
Desondanks, ga ik de Denen zeker niet missen op het WK.
En wat geeft het als je straks in pot 2 zit en je België, Zwitserland of Uruguay kunt loten uit pot 1? Alleen hopen dat je geen Brazilië, Argentinië, Spanje of Duitsland loot. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Och och och, 2-0 
Hoe is het mogelijk dat dit armetierige Engeland ongeslagen eerste wordt in best een sterke poule...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tja dat blijft oneerlijk. Tweede worden in een poule met Italië, Bulgarije en Tsjechië en dan niet goed genoeg zijn voor de play-offs. Die regel moet echt veranderen.
Een team dat thuis met 0-4 van Armenië verliest kan beter helemaal stoppen met voetbal.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
En wat ziet mijn oog, 3-5!?!
Toch nog het meest scorende team van de kwalificatie geworden, en dat zonder spits...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Moldavië dat gehakt maakt van Montenegro. 1-5. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Och och och, 2-0 
Hoe is het mogelijk dat dit armetierige Engeland ongeslagen eerste wordt in best een sterke poule...
Ik maar denken dat Engeland bij Polen, Oekraïne, Montenegro, Moldavië en San Marino zat. Slappe poepploegen dus.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Die Ramsey kan ook niet stoppen met scoren.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
En wat geeft het als je straks in pot 2 zit en je België, Zwitserland of Uruguay kunt loten uit pot 1? Alleen hopen dat je geen Brazilië, Argentinië, Spanje of Duitsland loot.
Zo denk ik er ook over. Beter zo´n land dan Portugal. Of komt Portugal niet in pot 2? (als ze de play-offs halen).
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Polen is voor mij dan weer de grootste teleurstelling deze kwalificatiecyclus.
Kroatië, Roemenië, IJsland, Griekenland, Oekraïne, Frankrijk, Zweden en Portugal gaan de koker in. Mijn voorkeur zou zijn : Frankrijk, Portugal, Zweden en IJsland.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik maar denken dat Engeland bij Polen, Oekraïne, Montenegro, Moldavië en San Marino zat. Slappe poepploegen dus.
Polen en Oekraïne waren anders beide groepshoofd op het laatste EK.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Beide landen komen nu op 1136 punten. Maar achter de komma schijnt Italië hoger te staan
.
Alles hangt dus af van Colombia en Uruguay.
Volgens Football Rankings niet: "The Netherlands has the advantage: 1135.95 over 1135.61"
Dus wat is het nu?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat heb je wel eens als gastland ja.
Gewoon een belabberde groep, enige reden dat Engeland eerste kans eindigen. Engeland kan wel redelijk verdedigen, voetballend zijn ze zielig.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Met alle respect maar die groep was 1000x sterker dan die van Nederland.
Kroatië, Roemenië, IJsland, Griekenland, Oekraïne, Frankrijk, Zweden en Portugal gaan de koker in.
En Frankrijk zit volgens mij bij de ongeplaatste ploegen.... Voor Portugal hoop ik op Roemenië.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Polen is voor mij dan weer de grootste teleurstelling deze kwalificatiecyclus.
Kroatië, Roemenië, IJsland, Griekenland, Oekraïne, Frankrijk, Zweden en Portugal gaan de koker in. Mijn voorkeur zou zijn : Frankrijk, Portugal, Zweden en IJsland.
Frankrijk is geloof ik ongeplaatst. Beter loten ze Portugal, dan vliegt er ieder geval 1 schijtland uit.
Doe mij maar Kroatië, IJsland, Zweden en 1 van die kutlanden op het WK. Mocht dit überhaupt mogelijk zijn.
Edit:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.