- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Ja, en een beetje ervaren verdediger gaat dan gewoon liggen ipv aan een shirtje te hangen.
Geloof mij maar, een Terry of Thiago Silva was dit echt niet gebeurd hoor.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Typisch gevalletje onervaren verdediger tegen een sluwe spits. M.a.w. wat we verwachtten met Ajax in de CL.
Dat heeft niks met onervarenheid te maken, wel alles met (spel)intelligentie, en die is bij Vd Hoorn nu eenmaal ondergemiddeld.
En als 99 van 100 dat geven voor shirtjetrekken, dan verwacht ik eigenlijk wel een stuk of wat pingels per wedstrijd, maar tot op heden zie ik dat nog steeds niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Je bedoelt die Terry die regelmatig in de CL rood pakte omdat hij het niet meer op wist te lossen tegen goede spitsen? Aha.
En als je gaat liggen in die situatie en Balotelli doet dat niet, dan staat het 1-1. Dat lijkt me ook niet slim.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Je bedoelt die Terry die regelmatig in de CL rood pakte omdat hij het niet meer op wist te lossen tegen goede spitsen? Aha.
Regelmatig? Hij heeft maarliefst 1 rode kaart gehad in zijn gehele carriere in de CL (toch een jaar of 12), die tegen Barcelona in de halve finale een paar jaar terug.. 
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Dat heeft niks met onervarenheid te maken, wel alles met (spel)intelligentie, en die is bij Vd Hoorn nu eenmaal ondergemiddeld.
Die twee zaken correleren nogal sterk met elkaar.
En als 99 van 100 dat geven voor shirtjetrekken, dan verwacht ik eigenlijk wel een stuk of wat pingels per wedstrijd, maar tot op heden zie ik dat nog steeds niet.
Onzin, dat gebeurt echt niet zo vaak hoor.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Hij raakt zijn shirtje heel kort en heel minimaal aan.
Huh? Hij trekt er zelfs aan.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Allegri: "Why we left Ajax with the ball possession? It's a solution that we will still use - especially when facing superior teams."
Stuur deze man alsjeblieft terug naar Cagliari met zijn Calimeromentaliteit.
http://i40.tinypic.com/9tkda9.jpg
Een coach die zich omdraait bij een penalty in de 95e minuut omdat hij het niet durft aan te zien. Tja.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Regelmatig? Hij heeft maarliefst 1 rode kaart gehad in zijn gehele carriere in de CL (toch een jaar of 12), die tegen Barcelona in de halve finale een paar jaar terug..
Laat ik het dan overtredingen noemen. Die gozer heeft vaak zat de grootste moeite met spitsen en moet het dan oplossen met een overtreding.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Laten we nu niet net doen of dit zo'n uitgemaakte zaak is. Balotelli wordt door Van der Hoorn (al dan niet kort via het shirtje) naar achteren getrokken (al maakt elke verdediger natuurlijk even contact met de aanvaller), maar valt naar voren. Dat ie hier op zoek was naar de pingel, lijkt me daarom duidelijk. Dat de scheids daarin trapt, is jammer. Dat van der Hoorn zijn handen thuis moet houden, is eveneens een klare zaak. En dat je dit soort situaties bij vrijwel elke corner in een wedstrijd ziet, lijkt me tevens duidelijk.
Dat die jongen niet kan verdedigen (en voetballen) overigens ook, maar dat staat los van dit moment.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Allegri: "Why we left Ajax with the ball possession? It's a solution that we will still use - especially when facing superior teams."
Stuur deze man alsjeblieft terug naar Cagliari met zijn Calimeromentaliteit.
(afbeelding)
Een coach die zich omdraait bij een penalty in de 95e minuut omdat hij het niet durft aan te zien. Tja.
Sowieso treurig dat die man al jaren Milan coach is met zijn laffe houding. En het spel lijkt ook ieder jaar slechter te worden. Ik zeg niet dat een Van Basten of Rijkaard het beter zou doen, maar dan zou er ieder geval een coach met uitstraling staan en iemand die ook vooruit durft te spelen. Ik vond Milan gister een uur lang echt beschamend zielig spelen. Puur de schuld van Allegri's tactiek.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Laat ik het dan overtredingen noemen. Die gozer heeft vaak zat de grootste moeite met spitsen en moet het dan oplossen met een overtreding.
Mja, het is in ieder geval een verdediger die wat gewiekster te werk gaat dan wat Van der Hoorn gisteren liet zien, dat lijkt me duidelijk. Lijkt me ook geen schande aangezien eerstgenoemde al 15 jaar op topniveau speelt en Van der Hoorn twee maanden bankzitter is op een heel wat lager niveau.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Verrek, vanmiddag is ADO-Vitesse om 15.30 uur 
Gaat ook nergens over zeg. Beter wint ADO trouwens.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Van der Hoorn is gewoon te dom voor woorden.
Hij stond nog geen minuut in het veld toen die Balotelli al naar de grond trok in de zestien, of zijn jullie die al vergeten?
Ook nu begint hij weer met de eerste overtreding.
Is gewoon duidelijk shirtje pakken, dat Balotelli daarna een overtreding maakt doet er niet meer toe.
Oh, Perez 10 duels geschorst.
En dan op FOX staan met zo'n schijnheilige kop. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
... Van Basten ...... maar dan zou er ieder geval een coach met uitstraling staan

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt geen idee dat Van Basten in Italië, voorin in Milaan, een levende legende is? Daar gaan deuren open voor San Marco die voor Allegri dicht blijven. En van Basten straalt toch wel wat meer uit dat Allegri.
@ Joene, vd Hoorn is gewoon op dit moment een Ajax onwaardige speler. Maar je kan hem niet verwijten dat de scheids in Balotelli's toneelspel trapt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een Ollander meer uitstraling dan een Italiaan
. En dan grijze muis Marco als voorbeeld nemen is al helemaal bespottelijk.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
@Ajax@Litmanen1
Maar wel dat hij aan Balotelli's shirtje gaat hangen in de 16. Dom, opzichtig en onnodig in deze situatie.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Je hebt geen idee dat Van Basten in Italië, voorin in Milaan, een levende legende is? Daar gaan deuren open voor San Marco die voor Allegri dicht blijven. En van Basten straalt toch wel wat meer uit dat Allegri.
Je hebt het over uitstraling, niet over wat ie een kwart eeuw geleden heeft betekend voor Milan
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
En als je gaat liggen in die situatie en Balotelli doet dat niet, dan staat het 1-1. Dat lijkt me ook niet slim.
Cillessen had die bal al gevangen hoor, dus hij had makkelijk kunnen liggen. Cillessen hoefde niet eens te strekken om die bal te onderscheppen, want Balotelli en Hoorn stonden achter hem, vanuit de passer gezien.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Denswil die vervolgens volledig vrijgelaten wordt (een speler van 1,75 ofzo die zo vrij kan inkoppen
)
Typisch trouwens dat Ajax&Litmanen1 de enige is die v/d Hoorn in bescherming neemt. Is ook de enige die vindt dat Vermeer kan keepen. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dan heb je 'm gister tijdens de hymne niet naast De Sa en Duarte zien staan. Torende er een kop of 3 bovenuit.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Dan moet je er ook wel twee 
Maar dat kan kloppen, aangezien ik alleen de samenvatting heb gezien.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1234040_634572106576346_547663581_n.jpg
Lekker veldje zometeen bij ADO.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
zal ADO wel goed uitkomen. Alle ballen op Van Duinen 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Hij raakt zijn shirtje heel kort en heel minimaal aan.

Hij had zijn shirtje nog vast toen ze op de grond lagen. Het is inderdaad licht, maar hoe hard iemand trekt, is moeilijk te zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Typisch trouwens dat Ajax&Litmanen1 de enige is die v/d Hoorn in bescherming neemt. Is ook de enige die vindt dat Vermeer kan keepen.
en voor ik het vergeet 
Altijd zo treurig, van die lui hier die niet op normale wijze een gesprek willen voeren. Maar het mag hoor. Verwacht alleen dan ook niks terug.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Een Ollander meer uitstraling dan een Italiaan
. En dan grijze muis Marco als voorbeeld nemen is al helemaal bespottelijk.
Ik kan me heugen dat hier recent over uitstraling ofzo nog een discussie was waar jij me toen groot gelijk in gaf. Weet alleen niet meer exact wat het was.
Verder heeft van Basten wel degelijk uitstraling ja. Gewoon om wie hij is en wat hij heeft bereikt. Mensen in Italië zullen enorm tegen hem opkijken, zoals men dat ook tegen bv Maldini, Del Piero of Totti doen. Heeft niks met uiterlijk te maken, maar gewoon met je hele présence. Cruijff heeft ook uitstraling, al ziet hij eruit als een gewone simpele boerenkool met worst-eter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat ging om persoonlijkheid, dat je niet persé uitstraling hoorde te hebben om een persoonlijkheid te zijn. Dat vind ik van Basten dat wel, maar wel even iets anders dan uitstraling imho.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, ik zou wel hebben dat als ik Van Basten zou zien, ik onder de indruk zou zijn. De grote van Basten. Als ik Allegri zou zien, dan zou ik de man denk ik niet eens herkennen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.