- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Gisteravond nog met het Zwols Voetbalquiz Kampioenschap meegedaan. Van de 53 teams als 5e geëindigd. Winnaar was het Nu-sport team en tweede het team van Mark van Rijswijk van fox.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Derksen zegt wat ik en de meesten hier al dachten, Van der Sar is een walgelijke man.
En dat bepaalt Derksen? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, maar als we Rico's aangehaalde punt als maatstaf nemen dan is er ook niks spannends aan
bijv Real - Atletico. Over pijnlijke statistieken gesproken:
Eerdere ontmoetingen Real Madrid - Atletico Madrid
Scusi Naomi
Je bedoeld zoals de bekerfinale vorig jaar in Bernabeu waar Atletico weer kansloos was. Oh, wacht
.
Even zonder gekkigheid, je hebt een punt (als je het over eenzijdig hebt). Dat was inderdaad een enorme uitzondering, al hoop ik op verbetering nu de negatieve spiraal doorbroken is. Wat een lijdensweg
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De verhalen over de grote persoonlijkheid Van der Sar van de Ajacieden mogen ook weer de ijskast in. Derksen zegt wat ik en de meesten hier al dachten, Van der Sar is een walgelijke man. En die gaat dan over de marketing, haha. Overigens inderdaad leuk om te kijken op welk punt in de uitzending van Derksen & ... hij een potje ging schijten.
Walgelijke man nog wel. Poepoe.
Ik moet het nog terugkijken, maar las net al op een site wat hij gezegd had. Hij kwam met vertraging binnen, moest tijdens het interview nodig naar de wc en hij blijkt niet de man te zijn van grootse quotes.
Wat vreselijk allemaal zeg. Jij hoeft zeker nooit eens onverwacht naar de wc. En dat vd Sar geen grootse persoonlijkheid is qua praten weten we al zijn hele leven. Wat een flauwekul dit zeg. Je kan over die man alles zeggen, maar niet dat hij arrogant is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha vd Sar arrogant
. En al zou ie het zijn, alsof dat hem een slecht mens maakt. Niets mis met arrogantie.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Kan iemand mij even bijpraten wat Vd Sar dan precies arrogant maakt? Dat vind ik allemaal erg onduidelijk, en mag toch hopen dat hij niet beoordeeld wordt op een willekeurig momentje?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk omdat ie tijdens het interview moest schijten. Al zijn het de woorden van Lefgozer hoor, niet die van Derksen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Vermoed zijn gezichts uitdrukking.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Tsja iedereen weet toch wel een beetje dat vd Sar wat arrogantie over zich heeft, in ieder geval qua uitstraling, maar om dat nu ineens zo belangrijk te maken omdat ie toevallig in je programmatje komt is wel erg kinderachtig. Omdat ie naar de wc moet.. de brandstapel.. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vd Sar heeft een vorm van arrogantie over zich? Dit is werkelijk de eerste keer dat ik vd Sar gelinkt zie worden aan arrogantie of iets anders onaardigs. En niet omdat het een Ajacied is ofzo. Bij Cocu of van Bronckhorst zou ik hetzelfde hebben gezegd. Sommige spelers zijn gewoon een beetje saai, maar verder is er niks mis mee.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Oké dan, hij komt op MIJ over als een walgelijke man. Zoals Derksen ook al aangeeft, er hangt iets over hem heen. Hij lijkt er alleen maar te zitten wat plichtmatige antwoorden te geven om snel weer wat geld te kunnen bijschrijven op zijn rekening (de overige gasten vertelden tenminste met passie en interesse). Dat je dan ook nog de uitstraling hebt van een begrafenisondernemer helpt ook niet mee. Ik snap ook wel dat ie een grote naam is en belangrijk is geweest in de Nederlandse voetbalgeschiedenis, maar als je er altijd zo bijzit dan hoef je wat mij betreft niet met je hoofd op de tv.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Heb het niet over saaiheid. Zijn uitstraling is wel wat arrogant ja.. was ook wel leuk die blik toen tegen Zweden in de penaltyserie, maar erg bescheiden komt het in ieder geval niet over.
Cocu of Van Bronckhorst zijn veel bescheidener.
Maargoed, nu weer zaken die er echt toe doen:
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja, vd Sar heeft dat geld (zal een gigantisch bedrag zijn
) ook hard nodig na die financieel matige jaren bij oa Ajax, Juventus, Fulham en Man Utd 
Daarom draait die man ook 60 uur in de week bij Ajax. Puur om er financieel beter van te worden natuurlijk.
Dit topic gaat ook hard achteruit zeg 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heb het niet over saaiheid. Zijn uitstraling is wel wat arrogant ja.. was ook wel leuk die blik toen tegen Zweden in de penaltyserie, maar erg bescheiden komt het in ieder geval niet over.
Cocu of Van Bronckhorst zijn veel bescheidener.
Maargoed, nu weer zaken die er echt toe doen:
Een keeper die in een penaltyserie eens uit straalt dat hij ten koste van alles wil winnen en dat ook duidelijk maakt aan zijn teamgenoten is dus een negatieve houding begrijp ik uit je woorden?

Die man is een voetbal-held. Niks minder dan dat. En volgens mij 1 van de aardigste mensen uit de hele voetbalwereld.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Haha ja, vd Sar heeft dat geld (zal een gigantisch bedrag zijn
) ook hard nodig na die financieel matige jaren bij oa Ajax, Juventus, Fulham en Man Utd 
Daarom draait die man ook 60 uur in de week bij Ajax. Puur om er financieel beter van te worden natuurlijk.
Dit topic gaat ook hard achteruit zeg
Sorry man, ik weet dat ik niks mag zeggen over ex-Ajax spelers want die doen niks fout. Maar af en toe kan ik het niet laten.
Die zin begint met "Hij lijkt". Wek dan in ieder geval de indruk dat je het interview niet als een verplicht nummertje ziet. Interesse tonen kan je heel goed faken, zie bijvoorbeeld Matthijs van Nieuwkerk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja mag van mij zeggen wat je wilt. Als je een oud Ajacied als Davids een arrogante eikel had genoemd had ik het gesnapt. Of Bogarde. Of desnoods Sneijder of Zlatan.
Maar je komt net met 1 van de meest sympathieke mensen aan die er volgens mij is 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Ik weet niet of je dat begrijpt uit mijn woorden, maar dat zeg ik in ieder geval niet. Ik heb het nergens over negatief. Hij had toen tegen Zweden zo'n blik in zijn ogen die je nog vaak terugzag.. vond het allemaal geweldig maar erg bescheiden kwam het niet over. Is toch niet zo moeilijk toe te geven? En het gaat toch ook niet over of hij al dan niet aardig is? Ik snap alleen best dat mensen hem arrogant vinden overkomen. Het slaat dan weer nergens op er een enorm issue van te gaan zitten maken als de bewuste persoon naar de wc moet tijdens een uitzending, helemaal als je zelf jarenlang met een sigaar aan tafel je statement wilt uitdragen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik mis nog steeds de link tussen zijn winnaarsgedrag tegen Zweden en gebrek aan bescheidenheid.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maar je komt net met 1 van de meest sympathieke mensen aan die er volgens mij is
Jullie trappen er allemaal in. 
Overigens vind ik Zlatan juist een geweldig figuur. Puur en laat niet met zich fucken.
Boymans: "Bekerverlies misschien wel goed" - FCUpdate.nl
Die jongen zit nog steeds vol met ambitie zie ik al... Marokkaanse Messi ook weer gescoord zie ik. Vind ik leuk voor die jongen.
Verbeek geeft Ortiz basisplaats tegen PSV - FCUpdate.nl
Verbeek is toch vatbaar voor kritiek blijkbaar. Week in week uit dezelfde 11 laten beginnen en sinds er een beetje kritiek is past ie zijn opstelling opeens aan. Of is de wens de vader van de gedachte?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Zlatan de mooiste persoonlijkheid uit de hele voetbalwereld, maar hij is natuurlijk wel verre van bescheiden 
Oja, hup AZ. Doe maar je best tegen PSV. Zit er een stuntje in?
AZ-PSV en Ajax-Eagles. Leuk zaterdagavond voetbalprogramma.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Ik mis nog steeds de link tussen zijn winnaarsgedrag tegen Zweden en gebrek aan bescheidenheid.
Ik kan geen goeie foto vinden, maar je bent duidelijk vergeten wat voor blik hij in zijn ogen had toen hij die bal pakte. "Ik zei het toch, ik ga het doen", weet niet meer naar wie hij precies wees (Van Nistelrooy?)... afijn het had iets arrogants.
Maar nogmaals, ik veroordeel helemaal niemand.
edit:

Deze bedoel ik, maar ook hier komt het niet helemaal uit de verf. Was nog veel feller.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Ik kan geen goeie foto vinden, maar je bent duidelijk vergeten wat voor blik hij in zijn ogen had toen hij die bal pakte. "Ik zei het toch, ik ga het doen", weet niet meer naar wie hij precies wees (Van Nistelrooy?)... afijn het had iets arrogants.
edit: (afbeelding)
Deze bedoel ik, maar ook hier komt het niet helemaal uit de verf. Was nog veel feller.
Was het Snoeks niet die dat helemaal fantastisch vond? Gek dat dat fragment niet op youtube te vinden is met NL commentaar. Zal wel iets met die rechten weer te maken hebben.
Vanaf 3:03
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Ja vond ik ook geweldig. Emoties die zo'n moment juist memorabel maken. Maar het heeft natuurlijk best iets arrogants.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
edit: (afbeelding)
Ik weet exact welk moment je bedoelt, herken de blik ook nog meteen hoor.
YouTube - The Unisex 'Fallen Roses' Euro 2004 Sweden vs Holland
Na 3.00 minuten. En het leek me meer een blik van ''nu mag het gvd niet meer fout gaan, zoals in het verleden wel steeds''. En dan is het al heel wat netter.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zit natuurlijk ook een jarenlange geschiedenis achter, VdSar die nooit eens een strafschop tegenhield (Juve 96, Frankrijk 96, Brazilie 98, Italie 2000) waarna er op een gegeven moment zelfs stemmen opgingen om dan maar Westerveld vlak voor tijd in te laten vallen bij gelijke stand.
Link met arrogantie snap ik niet zo, en al helemaal niet een negatieve link.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zit natuurlijk ook een jarenlange geschiedenis achter, VdSar die nooit eens een strafschop tegenhield (Juve 96, Frankrijk 96, Brazilie 98, Italie 2000) waarna er op een gegeven moment zelfs stemmen opgingen om dan maar Westerveld vlak voor tijd in te laten vallen bij gelijke stand.
Link met arrogantie snap ik niet zo, en al helemaal niet een negatieve link.
Grappig trouwens dat hij na 2004 zelfs een echte penaltykiller werd. Besliste dus al NL-Zweden in 2004, maar later ook de CL finale van Man Utd tegen Chelsea en stopte heel wat pingels als keeper van Fulham en Man Utd. Geloof dat hij zelfs bij Arsenal-Fulham jaaaaaren terug 2x een penalty in 1 duel stopte. En ik geloof dat hij ook de supercup wedstrijd Man Utd-Chelsea keepte en er 3 op rij stopte in de penaltyreeks.
Toch leuk. Toen was hij de perfecte keeper, toen hij ook dat beheerste.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Arrogante blik? Dat is me juist altijd bijgebleven als een blik van iemand die eindelijk eens op een belangrijk moment een pingel hield en quasi-natuurlijk stoer/imponerend probeerde te ogen. Omdat het ook niet bij hem past(e).
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Waar wordt Tot- Chelsea uitgezonden ?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
EK 2004: knotsgek toernooi - Nieuws - NOS EK 2012
En dan rechts even op samenvatting NL-Zweden klikken.
Montorsi zit er trouwens naast. Sar pakt de pingel van Mellberg en heeft dan pas dat verbeten hoofd. Zo van, en nu afmaken die reeks!
Zie van Nistelrooij trouwens eens opgefokt doen haha. Schitterend.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
EK 2004: knotsgek toernooi - Nieuws - NOS EK 2012
En dan rechts even op samenvatting NL-Zweden klikken.
En Robben en Heitinga met jonge koppies en haar op hun hoofd. En Snoeks' reactie na de misser van Cocu, staat me allemaal nog zo helder bij,
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.