- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Schrijnend om al die Ajacieden zo met kramp te zien. Vooral omdat juist deze spelers weinig minuten maken. Triestigheid ten top
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Als Manchester City het in de Engelse beker moeilijk heeft tegen een ploeg uit het Championship is dat omdat die bekercompetitie zo leuk is. Als Ajax (2) het hier lastig heeft tegen FC Volendam is dat omdat Ajax zo slecht is. Dit is toch ook heel wat leuker dan een gezapige en zakelijke 1-0 overwinning? Laten we nu ook eens wat positiever zijn over onze nationale beker. Zeker omdat we internationaal al helemaal niet meer meedoen

depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Die jolige hilariteit van de tribunes kun je als speler (en trainer) toch niet serieus als steun beschouwen?
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
WBA - Arsenal, nu 117e minuut na een 1-1 stand na 90 minuten.
Golft op en neer! 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Die jolige hilariteit van de tribunes kun je als speler (en trainer) toch niet serieus als steun beschouwen?
Why not. Jaloers? Bij psv deden ze ook een poging vandaag
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Real Madrid... 1-1 in de slotseconde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Real Madrid... 1-1 in de slotseconde.
Had dat niet verwacht tegen Elche maar erg knap, Real maakt ook nog niet echt indruk Ik begin al illusies te krijgen voor Zaterdag.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ronaldo een pingel in de 95e. 1-2. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ronaldo een pingel in de 95e. 1-2.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Als je dit ziet nogal.
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
En da's nog wel Leo Driessen!
Omdat? Driessen is toch anti-Ajax, anti-topclub en anti-voetbal? Zo gek is dat niet.
Zag wel de verlenging, met veel lopende spelers en een heel behoorlijk baltempo. Zag er op het oog niet slecht uit met een aardige De Sa en een redelijke Fischer op een positie waarvan ik al tijden zeg dat die daar spelen moet. Rest niet gezien, maar de film die ik zag was volgens mij niet veel beter.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Gevalletje Affelay. Niet te hopen dat het een gevalletje Marcel Peeper wordt natuurlijk. Wie kent hem nog?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Die ligt d'r sowieso dus een maand of 9 uit, kijk maar naar Narsingh.
Als 't goed is gaat die binnen nu en twee weken z'n rentree maken in Jong PSV. Goed nieuws!
Ook met deelname op 't WK, mits fit natuurlijk vele malen beter dan Schaken.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Gevalletje Affelay. Niet te hopen dat het een gevalletje Marcel Peeper wordt natuurlijk. Wie kent hem nog?
Affelay kent ook niemand...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blijft een lastige naam om te typen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Pique en Arbeloa hebben er wel een mening over.
Late penalty zorgt voor nieuwe spanningen tussen Real en Barça - voetbalzone.nl
Altijd lachen met die kneusjes van de Spaanse ploeg onderling bij Real en Barca 
Helaas maakt het geen reet uit en winnen ze komend WK ook denk ik, maar toch...
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Feyenoord heeft over 2012/2013 een winstje laten zien van 2,7 miljoen. Ben benieuwd hoeveel daarvan van transfers afkomstig is. Verder zijn er namelijk totaal geen incidentele opbrengsten geweest.
Bij Ajax zijn ze ook bekend gemaakt.
Opvallend dat Ajax ondanks 24 miljoen aan verkopen, amper aankopen, en behalen CL, slechts 18 miljoen winst maakt. CL lijkt wel erg belangrijk voor de financiele huishouding? Halen ze dat niet dan zijn 3 transfers nodig om uberhaupt quite te spelen zo'n beetje. Misschien dat Overmars daarom zo zuinig is?
Vorig jaar zijn is de omzet wel gestegen, wat altijd een goed teken is, maar de kosten zijn nog meer gestegen dan de omzet. Wel erg opvallend omdat ik juist het idee had dat daar meer op gelet werd.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Nee, de glorietijd van Spanje is (voor even) over. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
'Amper aankopen' ... Duarte en Van der Hoorn samen waren al 8 miljoen aan transfergelden. En dat voor middelmaat.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Dat is echt wel heel veel geld inderdaad voor zulke beperkte spelers.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
'Amper aankopen' ... Duarte en Van der Hoorn samen waren al 8 miljoen aan transfergelden. En dat voor middelmaat.
Valt van der Hoorn nog onder het boekjaar 2012/2013? Duarte sowieso niet lijkt me. Moisander en Sana werden gekocht, verder niemand toch?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pique en Arbeloa hebben er wel een mening over.
Late penalty zorgt voor nieuwe spanningen tussen Real en Barça - voetbalzone.nl
Altijd lachen met die kneusjes van de Spaanse ploeg onderling bij Real en Barca 
Was ook wel een belachelijke pingel, je gaat gelijk dingen denken. Echt lang geleden dat ik zo'n belachelijke gegeven pingel heb gezien. Hou mijn hart vast zaterdag, kan nog wel flink vuurwerk gaan opleveren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Brazilie wint het WK in eigen land en Nederland strandt weer in de poule want we zullen wel weer in de poule des doods komen. Wij Nederlanders zijn niet zo goed in lotingen 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, wat overdrijf je weer. Duarte was geloof ik 3 miljoen en vd Hoorn geloof ik ook rond 3,5. Dan kom je niet aan 8.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Van der Hoorn bij mijn weten 4,5 (3,8 vast), Duarte 3,5. En ook al zou het bij beiden 0,5-1 miljoen lager liggen, dan nog is het absurd veel geld voor die spelers op dit moment.
Overigens zullen die inderdaad niet in afgelopen boekjaar vallen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wat ben ik blij dat PSV die van der Hoorn niet gehaald heeft.
Met Hendrix hebben ze er één die veel beter gaat worden. Het enige minpunt is dat die zo'n iel mannetje is vergeleken met Bruma of Rekik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
Bij Ajax zijn ze ook bekend gemaakt.
Opvallend dat Ajax ondanks 24 miljoen aan verkopen, amper aankopen, en behalen CL, slechts 18 miljoen winst maakt. CL lijkt wel erg belangrijk voor de financiele huishouding? Halen ze dat niet dan zijn 3 transfers nodig om uberhaupt quite te spelen zo'n beetje. Misschien dat Overmars daarom zo zuinig is?
CL is 27 miljoen, de winst is 18 miljoen. Maar er wordt ook voor ruim 6 miljoen aan bonussen voor het kampioenschap uitgekeerd. Dat is vrij inherent aan elkaar, dus je draait op een enkel miljoentje na bijna quitte zonder CL, temeer je nog een miljoen of 2 a 3 uit de EL haalt.
Overigens is Ajax vanaf nu van Sulejmani af, scheelt miljoenen aan afschrijving en loon per jaar, al snel 6 miljoen. Dan draai je dus vanaf nu winst zonder CL. Wat je met die eventuele miljoenen uit de CL dan verder moet is een tweede. En dan is de Ajax Experience ook nog voor miljoenen volledig afgeschreven en een voorziening die is opgenomen, 6 miljoen in totaal).
Quido: nee, die tellen niet mee, en voor dit boekjaar ook samen net voor 1,5 miljoen denk ik. Zullen wel in vier a vijf jaar (naargelang hun contract) worden afgeschreven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.