- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Ik vind dat gewoon grappig. Iedereen vindt het compleet ruk maar jij zit te soppen op de bank
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb wel veel respect voor Zwolle erbij gekregen. Ze hebben Ajax bestreden met goed en aanvallend voetbal, kansen gehad en stabiel gespeeld. Met wat meer geluk hadden ze vanavond kunnen winnen. Kan me best indenken dat Zwolle in het linkerrijtje gaat eindigen met dit voetbal. En hopelijk maken ze het de andere topclubs ook zo lastig.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Nu pas. Geweldige pegel.
Hup. Alles op alles nu.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een heerlijke goal van Zwolle zeg. Bah. Dacht ik eindelijk dat de winst binnen was.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
NU OPJAGEN DIE LUI, ALLES VOORIN!!!! BEGOIS IN DE 5 METER VAN DIE LUI!!!!! BANZAIIIIIIIIIIIIII!!!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Wat een kans nog. Het zit ze niet mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kutactie van Zwolle met dat terugtrappen zeg.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Bloemetje voor de grensrechter dan maar he.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Wat een geluk. Belachelijk.
Nu wij.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Draak van een wedstrijd, en ten onrechte gewonnen. Schandalige wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Eigenlijk scoorde Zwolle vandaag 3x. Maar het levert een 2-1 op. En Siem is terug. Verder, pfff. Mijn zaterdagavond biertje zal straks wel goed smaken na zoveel spanning.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Over je eigen ruiten ingooien gesproken...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Zwolle scoorde 4 keer... Waren 2 eigen doelpunten.
En dan die onterecht afgekeurde goal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Gelukkig, gewonnen. Is het weekend tenminste niet naar de klote. Maar ik hou mijn hart vast voor a.s. woensdag en zondag. Hopelijk heeft Barca vanwege de Cruijff-link of wat dan ook enige clementie voor dit elftal dat echt dramatisch slecht 'staat', voetbalt en in vorm is.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Je weet wat Alva zei?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zwolle scoorde 4 keer... Waren 2 eigen doelpunten.
4x scoren terwijl er maar 3 goals zijn gevallen?
Nu PSV nog verliezen, dan is de avond wel compleet 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Bah, bah, bah, bah en nog eens bah. Niet alleen omdat wij onszelf niet hebben beloond, maar vooral op de manier hoe die doelpunten vielen. Totaal onnodig weggegeven en als PEC ook maar het geringste besef had dat wij in staat waren hier 3 punten weg te snoepen, dan was de concentratie heel anders geweest en hoefde dit niet te gebeuren. Normaal zou ik met zo'n spelbeeld en uitslag gewoon tevreden zijn geweest, je bent namelijk niet weggespeeld, deed aardig mee en maakte gewoon reclame voor het voetbal in Zwolle. Maar de manier hoe het gebeurde. Je verloor niet van Ajax, maar van jezelf. Gadverdamme, wat baal ik hier van.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
4x scoren terwijl er maar 3 goals zijn gevallen?
Nu PSV nog verliezen, dan is de avond wel compleet
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig, gewonnen. Is het weekend tenminste niet naar de klote. Maar ik hou mijn hart vast voor a.s. woensdag en zondag. Hopelijk heeft Barca vanwege de Cruijff-link of wat dan ook enige clementie voor dit elftal dat echt dramatisch slecht 'staat', voetbalt en in vorm is.
Woensdag hoef je het spel niet te maken. Poulsen erbij op je middenveld en hopen op een punt. Al moet je natuurlijk wel voor de winst spelen, ook daar. Maar daar ga je toch vast wel onderuit. Beter sla je zondag je slag.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ahja, die was ik effe vergeten.
Ik zou je bijna excuses aanbieden nclo. Zwolle had meer moeten krijgen. Maar vergeef me dat ik blij ben dat het anders is gelopen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Effe inschakelen bij de club met de nepste YNWA van Europa.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Die zien dit elftal en weten dat Barcelona-B genoeg moet zijn, wellicht zijn ze niet gemotiveerd en wordt het slechts 3-0.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ahja, die was ik effe vergeten.
Ik zou je bijna excuses aanbieden nclo. Zwolle had meer moeten krijgen. Maar vergeef me dat ik blij ben dat het anders is gelopen.
. Als jullie op éénzelfde manier de puntjes wegsnoepen van de Egels en jullie ook Vermeer in Zwolle opstellen, dan zie ik het wel door de vingers
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Zoals ik al voorspelde. Verliezen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Zou mooi zijn.
Twente is toch ook wel weer een gevaarlijke outsider voor de titel.
Ik verwacht de de kampioen eindigt met zo'n 60 punten. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Het is weer niet veel soeps.
Eerste 10 minuten waren oké, heb je pech met die bal op de lat van die speler van Twente en dan maken hun direct van de eerste kans een doelpunt omdat Bruma weer niet op staat te letten.
En Depay... Die gast moet eens heel snel banken.
Bakkali er weer in en samen met Park op de flanken.
Wijnaldum is ook weer om te janken.
Toivonen erin dan maar.
En anders Hiljemark.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.