• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.754 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.208 gebruikers
  • 9.384.508 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Fischer is ook geen schim van vorig seizoen. Wat verspeelt die veel ballen zeg.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ah, de KNVB steekt kleine Kennis weer eens de helpende hand toe?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Roep ik al jaren. Je kunt de motor van een Porsche (Eriksen) niet in een Fiat (Ajax) zetten, en vervolgens roepen dat het aan Eriksen ligt dat het Fiatje slecht presteert en de combinaties stuk lopen.

Ben benieuwd waar stinissen uithangt, volgens hem kan de Deen er namelijk weinig van.

En je lijkt vooralsnog gelijk te krijgen. Dacht dat Tottenham een prima club voor 'm was en het hoogst haalbare maar de sky lijkt me de limit voor hem. Die is slechts een tussenstation, zo veel is zeker.

Nu aan Ajax zie je het gemis van Eriksen ook al.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kenneth weer met anderhalve blunder in 45 minuten tijd. Ik heb het al vaker gezegd, maar dit seizoen beginnen zijn blunders de spuigaten uit te lopen. Tijd voor Jesper. Voor de rest is het vandaag natuurlijk droevig, onze middenvelders schakelen niet snel genoeg en voorin ontbreekt de nauwkeurigheid. Zwolle is gewoon beter.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Zwolle voetbalt gewoon makkelijker dan Ajax. Weten wel hun backs aanvallend in te schakelen.

Ajax wederom teleurstellend en gewoon saai, op de eerste 10 minuten na.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Teleurstellend 2e deel van de eerste helft. Ajax speelt best aardig, maar voorin doet niemand wat bepalends.

Middenveld met Serero en Duarte vind ik wel weer aardig.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Applaus voor dit Zwolle. Met durf en arrogantie waarmee je Ajax moet bestrijden doen ze goed mee. Domineren doen wij niet, al heb ik het idee dat volgens de gemiddelde voetbalfan gelijkwaardig zijn aan Ajax ook al ziet als domineren. Ik voel ook geen rancune bij die afgekeurde goal omdat ik ook na de beelden had gefloten, al weet ik zeker dat wanneer deze wedstrijd in Zwolle zou zijn afgewerkt de grens niet zal vlaggen. PEC voetbalt tenminste prima en domineert dan wel weer het middenveld (Klich , zal na Mokhtar de tweede miljoenen-verkoop van PEC worden, let op mijn woorden) en een paar keer mocht Ajax zijn handjes dichtknijpen dat PEC niet goed met zijn mogelijkheden omging, Aan de andere kant mochten wij ook een paar keer ons hart vasthouden, dus ik vind 0-0 een prima score.

Edit: Ik hoorde net van Perez dat je alleen buitenspel kon staan met de ledematen waarmee je mag scoren. Ik wist die regel niet, maar dat maakt de situatie er niet veel beter op. Maar ik blijf er bij dat wanneer ik grensrechter was en 50.000 man in mijn nek voelde hijgen ik ook had gevlagd. Anyway, hopelijk kunnen wij dat de tweede helft goedmaken. Maar ik denk dat Siem de Jong straks wel wat meer creativiteit op het middenveld zal brengen en wij het een stuk moeilijker gaan krijgen. Dus zo optimistisch ben ik ook weer niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ah, ik krijg steeds meer volgers hier en bij de analisten zie ik

Duarte is wel een verademing wat dat betreft, is een van de weinige (samen met Serero) die nog wel eens versnelt en iemand voorbij komt. De rest is echt hopeloos (of hopeloos uit vorm).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

Quido heeft gelijk hoor. Ajax was de eerste 15 minuten sterk. Nu heeft Zwolle al de hele tijd het betere van het spel.

Inderdaad. Quido is juist een van de meest realistische posters hier in het voetbaltopic. Maar probeer dat maar eens aan zijn mede Ajacieden uit te leggen.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Bied zo'n Sana gratis aan bij RKC en ze zullen in Waalwijk beleefd bedanken voor het aanbod om het vervolgens meteen van tafel te schuiven. Wat een gedrocht van een speler zeg.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Als ik de twitters mag geloven is Ajax dramatisch en domineert Zwolle in de Arena. Kijk ik hier speelt Ajax weer prima, vol tempo en passie. Het kan verkeren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Je moet eens beter leren lezen, dit begint knap te irriteren. Eerste 20 minuten waren uitstekend. Daarna hopeloos, maar dat typte ik al.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Inderdaad. Quido is juist een van de meest realistische posters hier in het voetbaltopic. Maar probeer dat maar eens aan zijn mede Ajacieden uit te leggen.

Uiteraard kunnen jullie het waarderen als een Ajacied elke week, jaar in, jaar uit, roept dat het niks was. Dan ben je zogenaamd objectief ja.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Pfff. Benson. Wat een kans!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bizar hoe makkelijk Ajax zich dit seizoen uit laat spelen. Dat gebeurde vorig seizoen toch veel minder dacht ik.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Pfff, Vermeer wat doe je dat lekker. Blijkbaar is hij ook gewoon lulletje rozenwater wanneer hij wel iets goed doet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

De Jong al bezig met de warming-up.

Die doet dus mee tegen PSV. En dan scoort die natuurlijk weer.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Eerste 20 minuten waren uitstekend.

Ja dat zei je al een paar keer. Vol tempo en passie!

Die woorden kwam ik op de twitter niet tegen, is all...

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Quido is niet realistisch, Quido is negatief. En omdat Ajax nu beroerd speelt heeft hij gelijk.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

De Jong gaat zelfs al invallen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Doet Zwolle zichzelf bijna de das om...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jammer, aardige kans voor Fischer.

De Jong en Bojan moeten Ajax gaan redden.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Benson x veel. Terugsturen naar Polen die vent.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Benson...

Ajax gaat dit nog winnen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Met 3 tegen 1 van Ajax. Tjongejonge.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een drama

Legertje grijze muisjes vandaag hoor.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Die befaamde ondergrens van Ajax van vorig seizoen was toen minimaal een 6,5 en nu gezakt naar een 3 ofzo. Die lijkt helemaal nergens op.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Yes, Benson er uit. Met Fernandez hebben wij een echte killer in huis.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Met auto wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Met auto wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.