• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.594 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ajax zonder Eriksen, Alderweireld en De Jong is dus net zo slecht als de rest kunnen we concluderen. Ajax bewijst gelijk de stelling van de snor dat je in de Eredivisie met drie goede spelers in de as van het veld, kampioen wordt. Dus Zwolle kan idd. voor de titel gaan; jammer dat ze die Marokkaanse jongen nu verliezen aan Twente.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Ik blijf die Schone wel de beste aanwinst vinden trouwens.

Ik zit trouwens toch stiekem te hopen dat er morgen ineens een bericht verschijnt dat Labyad weer is teruggekeerd. Want voetballen kan die wel.

Hoog tijd dat Narsingh trouwens weer fit wordt zodat die weer kan beginnen. Op de flanken is 't momenteel een drama.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ach ach, dat tegendoelpunt weer

Vermeer eruit! Tegen Roda aan het stuntelen, slecht gekeept tegen Heerenveen, vandaag een blunder en tegen AZ ook in de fout bij die corner..... Hij blijft een geweldige lijnkeeper, maar maakte dit seizoen al meer fouten dan het gehele vorige seizoen.

Ksssstt!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Zoals ik al zei, blijkbaar is die Cillessen dan nog slechter. Waarom zet je hem er dan niet gewoon in?

Morgen denk ik eens een bezoekje brengen bij Jong PSV - Jong Ajax.

Eens kijken of ze dan echt helemaal niets hebben rondlopen in de jeugd wat gewoon in 't eerste mee kan hobbelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

We hebben nog geluk dat Twente en PSV ook aan het stuntelen zijn. Normaliter stonden zij beide nu al vijf punten los. Nog geen man overboord, maar dat er creativiteit nodig is blijkt.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

Zoals ik al zei, blijkbaar is die Cillessen dan nog slechter. Waarom zet je hem er dan niet gewoon in?

Eens kijken of ze dan echt helemaal niets hebben rondlopen in de jeugd wat gewoon in 't eerste mee kan hobbelen.

Eergisteren ook weer met Schouw op rechtsbuiten. Dan kun je toch beter iemand uit de b1 (als er niemand in de a rond loopt) daar neerzetten.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Was ook weer een kansloze nederlaag. Die Kardes, slechter kom je ze niet tegen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Huilen met de pet op.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

j0enne schreef:

Geld, vasthouden aan bepaalde spelers.. etc. etc.

Jong Ajax morgen alweer spelen? Die hebben vrijdag nog tegen Jong Twente gespeeld. Vergis jij je niet?

Edit: Je hebt gelijk. Vreemd dat ze twee keer een competitie wedstrijd in drie dagen spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die aanname van Nani .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aankoop van het seizoen is zonder twijfel Iso. Geen Cavani, Falcao en consorten.

Wie niet voor La Roja support aankomende WK mag wel eens extra bang worden voor Spanje. Xavi, Iniesta, Silva, Isco. Wie vind daar een oplossing voor?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wie vind daar een oplossing voor?

Brazilië, remember.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, zal vooral zo'n confed cup als maatstaf nemen. Of je zag de USA in Zuid-Afrika ook als grootste dreiging voor de Spaanse formatie?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Nederland met Strootman, de Jong en Sneijder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ziet er vooralsnog naar uit dat Nigel en Wes gewoon op vakantie gaan komende zomer . Al kunnen Nigel en Strootman wel als stoorzender fungeren ja .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel schrikken hoor dat Man U. Het is nog niet veel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik maak me rond juni wel weer echt druk om Oranje. Voorlopig ben ik weer chagrijnig dat we door die klote interlands weer een extra week op competitievoetbal moeten wachten.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Het is echt slecht. Maandag ook al.

Liverpool heeft Sakho gehaald zegt die commentator.

Arsenal, waar zijn jullie?

En Moses nog van Chelsea.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sakho, geweldige aankoop. Ja, het is echt hemeltergend slecht. Ontluisterend. Het is Liverpool gegund.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Haha, zal vooral zo'n confed cup als maatstaf nemen. )

Spanje ging er vol voor, dat zegt veel

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Bijna jammer dat we niet verloren. Gewoon om het feit dat de Boer het in z'n kop haalt om met zo'n basis te beginnen en pas ongeveer in minuut 80 ingrijpt.... Een dramatisch Ajax en het einde is nog lang niet in zicht.

Je hoort gewoon, gezien de situatie, te spelen met Andersen, Hoesen en Fischer. Altijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wissel Schaken maar. Kan ie kiezen tussen Immers en Armenteros. Kiest ie Immers. Non-valeur.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Sturridge, wie had dat ooit gedacht.

Ik vrees een enorme afstraffing straks. Dan zal Wenger morgen iig wat jongens als Santos binnen halen.

Een beschimmeld brood voor t volk, en spelen om plek 4.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Hup Arsenal! Podolski helaas ook al 2 maanden eruit.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Gerrard zou RVP een wanker en fucking prick genoemd hebben.

YouTube - gerrard mills into rvp!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Arsene, hebben we eenvervanger nodig? We hebben 11 fitte spelers.

Misschien. We zijn al 3 maanden druk bezig met pogingen, maar we doen geen paniekaankopen. Dat weet jij toch ook inmiddels.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Arsene. Over seniele jopie's gesproken.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wat loopt die Pelle gefrustreerd te doen de laatste tijd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

En een schwalbe, oei oei oei. Pelle had daar voor rood mogen gaan met die belachelijke duik.

Jammer van die domme penal ervoor ook weer.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Rose en Townsend in de basis bij Tottenham. Mooi dat die twee een kans krijgen. Vooral Townsend speelde vorige week een fantastische wedstrijd tegen Tbilisi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.