- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Volgens mij heeft de kampioen dit jaar een stuk of 65 punten.
Dan moeten we ons maar weer troosten met het feit dat het een spannende competitie is... 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Ajax heeft steeds 't geluk dat ze op de één of andere manier steeds een tegenstander treffen die ineens nog slechter voetballen dan Ajax.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Pfff wat een niveau
Hoessen maar eens proberen voorin?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Van der Velden... Vermeer staat 10 meter uit z'n goal.
Wat die gek daar ook weer doet. Echt onbegrijpelijk dat Cilissen niet al lang eerste keeper is.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Die Sana moet wel echt lijpe dingen doen op de training als hij er weer in staat.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En weer een breiwerkje van 45 minuten doorstaan. Dat wordt weer een mooie wintertrui vandaag.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Hetzelfde niveau als PSV - Cambuur, echter schieten ze er wel gewoon één binnen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die Sana moet wel echt lijpe dingen doen op de training wil die er weer in staan.

Hopen dat deze prikkel van FdB bij één wedstrijd blijft.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Gezapigheid kent sinds vanmiddag een nieuwe definitie. Verrek, wat een saaie wedstrijd zonder kansen. Poulsen is een drama, die bakt er echt helemaal niets van. Maakt de ene na de andere domme "Enoh" overtreding. Over Bojan en Sana heb ik het niet, my god slechter zie je het niet. Doet Sana mee trouwens? Bojan zie je tenminste af en toe nog op de grond rollebollen.
Alle creativiteit is weg uit het elftal en het middenvel. Wat een geluk dat je uit zo'n afstandspegel scoort. Van Groningen hoef je ook niet veel te verwachten. Serero is een leuk dravertje, maar mist toch de creativiteit.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik moet huilen van dit niveau. Het is wachten op de terugkeer van Siem en hopelijk een goede ontwikkeling bij Duarte. Wat een niveau, wat een tempo, wat een gebrek aan creativiteit.
Het is dat je een mooie goal uit het niets maakt, want anders scoor je niet al speel je nog 50 uur verder.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Voor dit spel wel, Sightorsson wordt continu aangespeeld in de spits en in de combinatie is Hoesen een betere voetballer en sneller. Sighthorsson staat nu eenzaam voorin en krijgt geen enkele fatsoenlijke bal omdat Ajax zonder buitenspelers speelt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zit Duarte er al bij?
Gok eens...aangezien hij gisteravond nog speelde met Heracles.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Kan ook fatsoenlijk reageren, maat.
Kijk en volg ook niet elke wedstrijd in de Eredivisie.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Maar wie gaat nou die buitenspeler worden?
Ik ben wel benieuwd hoor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kan ook fatsoenlijk reageren, maat.
Kijk en volg ook niet elke wedstrijd in de Eredivisie.
Nouja, je zal toch ook hebben meegekregen dat Duarte gisteravond pas na zijn wedstrijd is vastgelegd lijkt me. Heeft niets met onaardig reageren te maken, want ik ben niet te beroerd iets te benoemen hoor. Maar dit was een vraag die je had kunnen weten. Maar ieder geval, hij zit er niet bij. Hij is officieel nog niet eens vastgelegd. Dat zal morgenvroeg wel gebeuren.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Atsu dus nu ook zeker naar Vitesse. Chelsea II wordt alleen maar sterker.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zet in op Elia kopen of een seizoen John van Benfica huren. Al sluit ik 1 of andere mislukte B speler ook niet uit, als er weer geen geld uit wordt gegeven.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Hup Zeefuik. Laat 't dan maar eens zien.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Nouja, je zal toch ook hebben meegekregen dat Duarte gisteravond pas na zijn wedstrijd is vastgelegd lijkt me. Heeft niets met onaardig reageren te maken, want ik ben niet te beroerd iets te benoemen hoor. Maar dit was een vraag die je had kunnen weten. Maar ieder geval, hij zit er niet bij. Hij is officieel nog niet eens vastgelegd. Dat zal morgenvroeg wel gebeuren.
Nee, niet meegekregen en had het dus ook niet zelf kunnen weten tenzij ik eerst alle nieuwsberichten had afgespeurd. Hij zit er dus niet bij; had je dus ook kunnen zeggen zonder er meer dan honderd woorden aan vuil te maken.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Misidjan, Drenthe, Esajas, Aissati. Allemaal mogelijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee, niet meegekregen en had het dus ook niet zelf kunnen weten tenzij ik eerst alle nieuwsberichten had afgespeurd. Hij zit er dus niet bij; had je dus ook kunnen zeggen zonder er meer dan honderd woorden aan vuil te maken.
Ok, het had wat netter gekund
Maar ik ga er altijd wel een beetje vanuit dat mensen in dit topic de Eredivisie wel een beetje volgen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
De opstelling van Heracles van gisteravond opzoeken is idd nogal een opoffering...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Zometeen gewoon 0-2. Kan niet anders.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nog steeds zo enthousiast over Serero A&L?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nog steeds zo enthousiast over Serero A&L?
Ik ga niet zo'n conclusie trekken op basis van 1 basisplaatsje. Maar het is geen geweldige wedstrijd van hem inderdaad.
De Boer moet Hoesen en Andersen eens gaan brengen. Meer voetbal, creativiteit en snelheid.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heb je gelijk in A&L, maar ik vind het altijd een beetje een speeltuinvoetballer. Geen kerel. Mag toch hopen dat Duarte hem er uit speelt.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Hopen dat Ajax niet in de deal met Bojan heeft laten zetten dat die 20 wedstrijden moet spelen. Kan er niks van.
Edit: Deed hij eindelijk wat aardigs.
Edit: Lol Sana!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.