- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
En dat is minstens 3 teveel, vooral omdat je hem niet echt nodig hebt lijkt me. Een Schöne was tenminste gratis, dat was een prima transfer.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Tering wat een misser van die Toivonen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En dat is minstens 3 teveel, vooral omdat je hem niet echt nodig hebt lijkt me. Een Schöne was tenminste gratis, dat was een prima transfer.
Niet nodig? Welke club volg jij als ik vragen mag?
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Duarte gaat nooit Eriksen vervangen, zoek dan iemand uit de eigen jeugd. Zet desnoods Fischer daar neer, of Andersen, kan prima. En dat is een stuk goedkoper.
En God, Frank Lammers
Ik zou altijd dat commentaar met Jack Wouterse samen herinneren.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Wat is nodig? Voor een speler als Duarte moet je nu eenmaal betalen. Veel minder dan Eriksen natuurlijk, maar echt wel een goeie speler.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik schrijf hem niet bij voorbaat af, al had ik liever iemand anders gezien (en duurder; gezien de 80 miljoen op de bank). Voor nu ben ik niet positief, maar ook hij krijgt van mij een kans en tijd om te wennen aan het niveau.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ontzettend slordig en we laten nu al 3 wedstrijden Eagles, Heracles en Cambuur er uit zien als leuk voetballende ploegen waar we die vorig jaar (regelmatig) met grote cijfers naar huis stuurden. Maar met een hopeloze Depay en Maher, een ongelukkige Locadia en Park. En met Brenet en Willems die de domste dingen doen is het moeilijk voetballen.
Enig lichtpuntje vandaag (buiten de feestelijkheden) Hendrix die het de eerste helft moeilijk had met Hemmen maar het voor de rest uitstekend deed. Bakkali kwam er nog in maar die was duidelijk nog niet helemaal fit.
Die van Toivonen was gewoon ontzettend lastig met die snelheid inkomend en met zo'n curve aan de bal is het moeilijk binnen krijgen die bal.
Nu nog maar even de show verder kijken en het gelijkspel wegdrinken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het is simpel, Duarte is an sich een prima speler, maar geen kaliber Eriksen, dus je gaat er niet op vooruit. Maar met Duarte is weinig mis.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Leuk showtje in Eindhoven, eerlijk is eerlijk. Aardig om ook weer van die oude namen daar te zien lopen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
De wedstrijd was a niks maar die show is best genieten hoor!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Nou, ik ben direct gegaan naar de schandalige vertoning. Die show kan me gestolen worden.
Kom maar op met de grappen. We kunnen weer worden uitgelachen in Nederland.
Lijkt wel of ze bang zijn van Hitler.
Tegen PEC was 't een drama, en vandaag deden ze 't weer dunnetjes over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou, ik ben direct gegaan naar de schandalige vertoning. Die show kan me gestolen worden.
Een echte supporter dus. Beetje feest gaan vieren na zo'n beschamend resultaat. Opbokken.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dat kan ik dus ook niet begrijpen, ben momenteel zo chagrijnig als de pest. En niet zo'n beetje ook.
Alleen Schaars, Bruma en Hendrix deden 't goed. De rest was echt huilen met de pet op met als absoluut dieptepunt Maher...
We kunnen beter direct dat kampioenschap geven aan Ajax.
Ik verlang naar Mertens... Naar Lens... Strootman...
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Dat kan ik dus ook niet begrijpen, ben momenteel zo chagrijnig als de pest. En niet zo'n beetje ook. .
Ik ben ook chagrijnig maar PSV is meer dan een gelijkspel tegen Cambuur.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
We kunnen beter direct dat kampioenschap geven aan Ajax.
Want Ajax weet te overtuigen? 
Uiteindelijk krabbelen beide clubs weer overeind en wordt het nog een spannende strijd. PSV met iets minder ervaring, Ajax met wat minder individuele klasse. Of Duarte moet een sensatie worden.
Fortune
-
- 4318 berichten
- 2777 stemmen
Nou, wat een enthousiaste supporters hier zeg 
Jullie probleem is niet de overtuiging maar Nederlands voetbal in het algemeen waar je maar chagrijnig van wordt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou, wat een enthousiaste supporters hier zeg 
Jullie probleem is niet de overtuiging maar Nederlands voetbal in het algemeen waar je maar chagrijnig van wordt.
Dat jij niet van de Eredivisie kan genieten moet je zelf weten, maar je hoeft dat anderen niet steeds duidelijk te maken hoor.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Higler bedoel je?
Fortune
-
- 4318 berichten
- 2777 stemmen
Het was maar een kleine sneer, neem het lichtjes op s.v.p
Ik zal het voor de rest wel laten dan over de Eredivisie.
Ik vind het grappig om de Ajax supporter, de chagrijnige PSV supporter te zien oppeppen om te zeggen dat Ajax ook niet overtuigd.
Deze sportiviteit juich ik wel toe hoor verder.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Het is te hopen dat Ajax morgen wat punten laat liggen.
Gaat een leuk programma worden met Twente uit, Ajax thuis en AZ uit. 0 punten is gewoon mogelijk.
Fortune
-
- 4318 berichten
- 2777 stemmen
Ik dacht al, was PSV zo bangelijk aan het voetballen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het was maar een kleine sneer, neem het lichtjes op s.v.p
Ik zal het voor de rest wel laten dan over de Eredivisie.
Ik vind het grappig om de Ajax supporter, de chagrijnige PSV supporter te zien oppeppen om te zeggen dat Ajax ook niet overtuigd.
Deze sportiviteit juich ik wel toe hoor verder.
Ik kan moeilijk zeggen dat Ajax makkelijk de titel gaat grijpen na deze week en het de huidige vorm. Kijk, Ajax is een paar jaar nu voor de winter uitgelachen, maar na de winter moest iedereen zwijgen. PSV heeft het nu lastig, maar komt er wel weer uit. Maar de voorkeur is natuurlijk dat ze 13e worden.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ach nog steeds lekker gaan op het feest! Fuck die 0-0
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Overigens doet PSV het beter dan dat Ajax destijds deed tijdens hun jubileumpotje. Misschien verzacht dit een beetje te pijn voor depri en joene
Gingen ze ook nog lang zal ze leven zingen. De laatste keer dat ik die hoorde in het Philips stadion was op de "verjaardag' van Ajax toen er met 1-5 werd gewonnen door Ajax met oa een fantastisch schot van Sneijder 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Lijkt wel of ze bang zijn van Hitler.
Tegen PEC was 't een drama, en vandaag deden ze 't weer dunnetjes over.
Succes supporter noemen we dat. Ga toch fietsen man. Psv is een nieuwe weg ingeslagen en dat gaat sowieso niet zonder tegenslagen. Het was vandaag een mooie dag voor de supporters en het was een mooi feest in -en buiten het stadion. Fuck die 0-0 en feest lekker. De concurrenten laten nog zat punten liggen man, net zoals PSV.
Direct gaan na een schandalige vertoning, ga weg man.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Nog even en ik stap over op Ajax. Nu blij?
En een PSV-supporter successupporter noemen is nogal moeilijk aangezien we al 5 jaar geen kampioen zijn geworden.
Cambuur thuis moeten gewoon 3 punten zijn.
Met welke groep dan ook.
Maar deze successupporter was anders wel gewoon van de partij om 7 uur in 't stadion.
Omdat PSV 100 jaar bestaat moeten we deze wanvertoning dus maar snel verbloemen? Wat een onzin.
Als PSV nu niet 100 jaar bestond stond iedereen alweer op de banken met een striemend fluitconcert.
Da's pas hypocriet.
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
Pogba + Vidal.
En dat uit de mond van een Milan fan 
Vidal is een geweldenaar. Beste speler van Juve. Lijkt erop dat Juve dit seizoen met meerdere vingers
in de neus gaat winnen. Hoewel Napoli ook een vliegende start kent. Mooi dat ze beiden CL spelen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Als PSV nu niet 100 jaar bestond stond iedereen alweer op de banken met een striemend fluitconcert.
Da's pas hypocriet.
Als je was blijven wachten tot na het eindsignaal had je het fluitconcert zelf mogen aanschouwen
heb er speciaal de tv harder voor gezet haha.
Wel grappig dat Cambuur de laatste tien minutem bijna die bal vrij kon rondspelen, ik denk dat niemand zoiets zou verwachten. Alleen die 4 minuten blessuretijd was echt te lachwekkend voor woorden, bij een fuc... 0-0 wedstrijd 4 minuten extra
Vorige week bij twee 3-3 potjes met rode kaarten en al werden er maar drie minuten bij opgeteld. Psv mocht het bijna 4,5 minuten proberen. Bah! Hoe opzichtig kan een scheidsrechter voor de thuisploeg zijn vraag ik me dan af.. Gelukkig kwam Cambuur niet in de problemen verder
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Falkenburg scoort even een hattrick 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.