• 15.916 nieuwsartikelen
  • 178.822 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.390 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kazachstan; altijd leuk daar voor AZ

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

AZ en PSV hebben niet 1 aansprekende tegenstander getroffen. Maar, ze hebben allebei genoeg kans om door te gaan in hun groepen. Dat is belangrijker.

Lefgozer, wordt het een tripje naar Griekenland, Israël of Kazachstan? Die laatste lijkt me wel geweldig, het land van Borat.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Je kan nu al bij alle poules zeggen welke twee er doorgaan.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

The Oceanic Six schreef:

AZ en PSV hebben niet 1 aansprekende tegenstander getroffen. Maar, ze hebben allebei genoeg kans om door te gaan in hun groepen. Dat is belangrijker.

Lefgozer, wordt het een tripje naar Griekenland, Israël of Kazachstan? Die laatste lijkt me wel geweldig, het land van Borat.

PSV naar Odessa, de beroemdste trappen uit de filmgeschiedenis bekijken Ook mooi.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Er zitten trouwens weinig echt aansprekende teams in de EL dit seizoen. Alleen Tottenham.

Fortune

• 4318 berichten
  • 2777 stemmen

Kazachstan, the greatest country of the world, all other counties are pussies.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Geen clubs uit Engeland, Rusland, Frankrijk, Portugal, Italië of Spanje getroffen voor PSV en AZ. Kortom; een hele soepele loting hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er zitten trouwens weinig echt aansprekende teams in de EL dit seizoen. Alleen Tottenham.

Fiorentina is nice, mooie stad ook. Kiev wellicht ook.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Valencia, Lyon, Lazio, Fiorentina...

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Wel knap trouwens. Van die 10 play-offs voor de CL zitten er 3 bij elkaar.

PSV, Dinamo Zagreb en Ludogorets.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Overzichtje:

Groep A: Valencia - Swansea - Kuban - Sankt Gallen

Groep B: PSV - Dinamo Zagreb - Chornomorets Odesa -Ludogorets

Groep C: Standard Liège - Salzburg - Elfsborg - Esberg

Groep D: Rubin - Wigan - Maribor - Zulte Waregem

Groep E: Fiorentina - Dnipro - Paços Ferreira - Pandurii

Groep F: Bordeaux - Apoel - Eintracht Frankfurt - Macabi Tel Aviv

Groep G: Dynamo Kiev - KRC Genk - Rapid Wien - Thun

Groep H: Sevilla - Freiburg - Estoril - Liberec

Groep I: Olympic Lyon - Betis - Vitoria Guimaráes - Rijeka

Groep J: Lazio Roma - Trabzonspor - Legia - Apollon

Groep K: Tottenham - Anji - Sheriff - Tromso

Groep L: AZ - PAOK - Macabi Haifa - Shakhter

Moeilijke groepen voor Zulte Waregem en Genk, makkie voor Standard.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Valencia, Lyon, Lazio, Fiorentina...

Vind ik nog geen hele aansprekende namen eerlijk gezegd, kijkende naar de clubs. Misschien Valencia nog, maar de rest is niet mijn ding. En dan heb ik het natuurlijk niet over de steden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Godzijdank dat AZ er nog bij is gekomen. Donderdag volledige Nederlandse voetbalavonden!

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

mjk87 schreef:

PSV naar Odessa, de beroemdste trappen uit de filmgeschiedenis bekijken.

Sinds wanneer bevinden de Spaanse trappen zich niet meer in Rome?

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Materny schreef:

Fiorentina is nice, mooie stad ook.

Say that

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Sinds wanneer bevinden de Spaanse trappen zich niet meer in Rome?

Voor welke films zijn die eigenlijk gebruikt? Roman Holiday in elk geval. Overigens kan je daar wel erg lekker zitten in de zon.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

j0enne schreef:

Geen Oostblokkers a.u.b.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

maar de rest is niet mijn ding.

Dat is nog wat anders. Lazio is ook niet 'mijn ding', maar nog wel een aansprekende tegenstander. Zijn gewoon grote en aansprekende clubs. Niet minder dan de Spurs in ieder geval.

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Ik had nog hoop, voor meereizende fans dan, dat Tromso of Thun in de groep van AZ terecht kwam. Dan heb je zowiezo zes punten, als ze een beetje voetballen, plus het is gelegen aan prachtige natuur waar je als het een beetje meezit de poollichten nog kunt komen zien. Thun is een schitterende sprookjesachtig mooie stad en een leuke club.

In plaats daarvan, voor de miljardste keer PAOK, hoevaak hebben Nederlandse clubs daar niet tegen gespeeld? Er is niemand die weet hoe je de naam echt moet uitspreken en het is een verschrikkelijk vieze stad waar je de gehele dag uitlaatsgassen zit in te ademen. Griekenland heeft prachtige steden en eilanden, maar Salonika is een beetje een shithole.

Dan nog Kazachstan en Israel erbij. Als je er naar toe wilt moet je een week vakantie opnemen, als je de wedstrijd wilt zien moet je er om vier uur al bijzijn op zijn minst.

Wat PSV betreft, Razgrad en Odesa, hoera. Ik heb van Razgrad nog nooit gehoord, je zou zeggen dat je altijd te maken krijgt met CSKA sofia of een club uit de grotere steden. Veel plezier in/met Razgrad. We gaan het nog zien omstreeks 18:u als je met je prakkie op schoot zit en je hoort: Rechtstreeks vanuit Odesa, PSV-Chornomorets met het commentaar van Leo Driessen. Dat wordt nog een feest.

Ik ga nog zien dat pinokkio neus Cocu gaat zeggen dat hij tevreden is met deze loting en dat Advocaat weer gaat opperen dat er meer geld beschikbaar gesteld moet worden. Ach ach.

Beetje interessante groepen zijn A,G,H,I.. eigenlijnlijk belachelijk dat er een groep L is,dit is echt een overkill aan kleine clubs.

Tot slot, iemand enig idee hoe je Guimarães uitspreekt? Probeer het eens

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Poule van PSV trouwens met Zagreb die Lyon toen hielpen, Ludogorets die op de slotdag in de slotminuut kampioen werden door een dubieus eigen doelpunt van de tegenstander, en dus PSV met hun gemeente-euro's. Heeft Chromo ook nog iets op zijn kerfstok misschien?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Bij die Bulgaren speelt trouwens Mitchell 'Priester' Burgzorg.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wordt al een paar maanden genegeerd door van Gaal. Of om hem te prikkelen topfit en scherp te zijn, of hij wil van hem af. In beide gevallen een idiote beslissing.

Kutbondscoach. Ik verlang zelfs terug naar Bertje van Marwijk. Die roept ieder geval de beste spelers op.

Niet erg om het kleine dikzakje eens op scherp te zetten natuurlijk, want anders wordt die Sneijder nooit topfit.

Op het W.K. is hij er gewoon bij, uiteraard.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

Nou, eens kijken wat we loten. Geen Oostblokkers a.u.b.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Ik zeg inderdaad niks meer. Tjongejonge.

Oh, en bij die Bulgaren speelt ook nog die snelheidsduivel van Willem II: Misidjan.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Volgens mij zitten die twee meer op de bank.

Lotinkje zeg, meer aansprekende namen had je niet kunnen krijgen!!!

Jammer dat de knipoogkroaat al weg is bij Zagreb.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Niet erg om het kleine dikzakje eens op scherp te zetten natuurlijk, want anders wordt die Sneijder nooit topfit.

Op het W.K. is hij er gewoon bij, uiteraard.

Behalve dat Sneijder op dit moment (en dat geldt toch, volgens Van Gaal) fit en afgetraind oogt, en ook zo lijkt te spelen als ik de weinige wedstrijdbeelden die tot mij kwamen mag geloven.

Overigens had Taco (Otherfools grote vriend) vorige week in VI een tweetal uitstekende stukken. Eén ging over Van Gaal en zijn beleid, en de opmerking dat Van Gaal zich hiervoor opoffert voor het Nederlands welzijn. Taco stelde dat je dan net zo goed geen bondscoach nodig hebt en elke week gewoon het klassement van VI bekijkt wie op dat moment goed spelen. Het is wat gechargeerd, maar de essentie van zijn stuk was wel duidelijk: Van Gaal neemt steeds mensen die in vorm zijn in plaats van te bouwen aan een team, zeker als je ook ziet hoeveel spelers en hoeveel systemen hij al heeft gebruikt.

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Als het om kwalificatiewedstrijden gaat vind ik mensen kiezen die in vorm zijn, ipv een team bouwen, een uitstekende filosofie.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ben onderhand wel weer klaar met Louis. Wat een vreselijk selectiebeleid zeg.

Niks vreemds aan. Van Gaal is net een basisschool leraar. Hij kan nog lekker tegen al die kids in de huidige selectie aan schreeuwen en zij pikken allemaal wat hij zegt. Mensen met een sterke eigen mening of die op leeftijd zijn selecteert hij niet, daar heeft hij namelijk geen invloed op. Het is eigenlijk best een kinderachtige man.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

AZ heeft zich geplaatst voor de Asia League ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.