• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.720 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

2 tegengoals tegen AZ

3 tegengoals tegen AZ

1 tegengoal tegen Feyenoord

3 tegengoals tegen Heerenveen

Alleen tegen Roda niks tegen. Maar 9 tegen in 5 potjes, pffff.

En wij 4x de 0 in 6 potjes!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

Als hij ooit van toepassing was dan is het nu wel: ' '

Maar goed, aanvallend is het ook ... met peren want behalve twee goede corners (en twee keepersfouten) en de kans voor Siggi heb ik weinig gezien. Schande!

Fischer en Bojan echt zwaar uit vorm.

Bojan is nooit in vorm geweest.

Ah, Nicolage Rico heeft 'm al gemaakt!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Snelle goal voor Ajax kan nog een uitweg bieden. But i won't hold my breath....

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Quido schreef:

Ik weet ook niet hoeveel wake-up calls Frank (en vele supporters) nog nodig hebben om te zien hoe slecht en labiel Ajax speelt.

Dat is het niet denk ik. Want tot die 2-0 ging het goed. Niks aan de hand. Alleen wat altijd het geval is is die enorme mentale terugval. Na die 2-0 ging werkelijk alles mis.

Er is geen enkele ploeg die zovaak zijn 2 gezichten toont als Ajax. Ik vind het ook vreemd dat veel mensen analyseren dat Ajax nooit door de bodemgrens heen zakt. Terwijl Ajax juist het beste voorbeeld is van die labiliteit. En dat vaak in 1 wedstrijd of juist vaak in 1 helft. Het kan zo goed zijn, maar in 1 klap is het ook zo weg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Bojan is nooit in vorm geweest.

Sinds hij bij Ajax zit niet nee. Maar ik blijf geloven dat hij nog wel los gaat komen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Ik weet het programma niet, maar wanneer speelt PSV eens tegen een ploeg dat niet in het rechter rijtje zal eindigen?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Sinds hij bij Ajax zit niet nee. Maar ik blijf geloven dat hij nog wel los gaat komen.

Ik had veel vertrouwen in hem, maar talent hoor je vanaf minuut 1 te zien. Hij heeft op 1 goede voorzet na tegen AZ nog geen kloot laten zien. Hij zal het ongetwijfeld nog wel een paar keer laten zien, maar de kwaliteit die wij hoopten in hem te kunnen krijgen is een utopie.

Wat dat betreft moet ik een aantal mensen gelijk geven die het niet in hem zagen zitten. Ik weet alleen niet wie dat waren

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Eerst morgen nog Heracles-uit, dan Cambuur-thuis, dan die vervelende interlands en dan 't rijtje Twente-uit, Ajax-thuis, AZ-uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Nu nog fatsoenlijke tegenstand, haha.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

Eerst morgen nog Heracles-uit, dan Cambuur-thuis, dan die vervelende interlands en dan 't rijtje Twente-uit, Ajax-thuis, AZ-uit.

Hulde aan diegene die het competitieprogramma heeft gemaakt Dat nieuwe elftal lekker laten inspelen tegen 6 rechterrijtje ploegen om daarna op volle toeren een moeilijke periode in te gaan.

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hulde aan diegene die het competitieprogramma heeft gemaakt Dat nieuwe elftal lekker laten inspelen tegen 6 rechterrijtje ploegen om daarna op volle toeren een moeilijke periode in te gaan.

In een drukkere periode ja... Echt een enorm voordeel!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Deze vliegt erin door Eriksen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hé. Z'n kapsel is weg van Sana.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Droeftoeters.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Eriksen 3-3... Nu winnen ze ook nog.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen, jaaaaaaaa!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Mooi, voetballend lijkt het nergens meer op. Dus lekker om met een afstandschot te scoren. Hopelijk knakt er nu iets bij heerenveen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twee assists en een goal weer vanavond. Is er nog twijfel over deze jongen?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Materny schreef:

Twee assists en een goal weer vanavond. Is er nog twijfel over deze jongen?

Jammer dat hij ook meedeelde aan de malaise in de eerste helft. Simpele ballen van zn voetjes laten vliegen en dergelijke. Voor de rest ontzettend belangrijk op dit soort momenten. Zijn vrije ballen zijn t.o.v. vorig seizoen zoveel beter. Vooral de directe vrije ballen. Niks meer op aan te merken, waar ik dat vorig seizoen nog wel had.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen is de beste man van Ajax en de beste speler in de hele competitie. Wat een gigantisch talent en wat een enorme potentie heeft die jongen. Die kan makkelijk mee tikken bij Barcelona.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die kan makkelijk mee tikken bij Barcelona.

Arsenal bvb wel, maar Barca is toch wel een stapje te hoog. Zie het 'm daar niet redden maar dat komt door hun filosofie, voor de rest kan ie overal wel mee verwacht ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Weer zuur puntverlies zeg, terwijl je 0-2 voor stond en er niks aan de hand was.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Toch knap, 3 minuten blessuretijd bij 6 goals en vorige week bij Ajax-Feyenoord 4 minuten...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Godnondejuh. Kums nog twee keer.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hoppa. Puntverlies! Was billenknijpen, de 3-4 kon ieder moment vallen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nul kansen gecreëerd in de tweede helft. Chapeau!

Man, man, man ...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, die blessuretijd is wel bezopen. Had het dubbele moeten zijn. Heerenveen vlak voor tijd nog dicht bij de winst.

Prachtige wedstrijd, maar ben er niet blij mee. Weer puntverlies.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dacht dat we niet meer aan inhaalraces deden? Begint er anders toch weer akelig veel op te lijken! Snap niet dat ze de laatste tien minuten gewoon die bal in de zestien pompen; dit combineren tot in den treurnis werkt gewoon niet altijd. Opportunistisch en ouderwets pompen verdorie!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een drama hoe je aan dit seizoen begingt. bijna 75% balbezit en misschien 2 kansen voetballend creeren.

Blessuretijd in Nederland: 6 wissels, 3 blessurebehandelingen en 3x geel = 3 minuten In engeland zijn dat er (terecht) minimaal 6.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.