• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.831 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.783 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Dit wordt pijnlijk, erg erg pijnlijk. 0-4!

Vd Werf, de centrale verdediger van Zwolle die de gehele NEC verdediging voorbij loopt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

0-4. Wat een vernedering.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Auw, 0-5.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Dat wordt pek en veren voor NEC.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

De volgende zijn allemaal van toepassing:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor het zingen de kerk uit, Pastoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Je zou bijna denken dat ze het extra doen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Is één van de voetbaltopic hooligans toevallig niet een documentairemaker? Ik had nu bijvoorbeeld graag een camera gericht gezien op kos gedurende de hele wedstrijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Je zou bijna denken dat ze het extra doen.

Je zou het bijna gaan denken ja.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Vitesse 1-1

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Doelpuntje van Roda JC. Hocher. Lekker Kashia.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Wereldgoal van Hemlein! Nee zonder dollen; om je kapot van te schamen. Het gemak waarmee de verdediging te kijken wordt gezet en zowat alles gaat over links waar ons 'lekkere backie' de wacht houdt. Tenminste, als ie er staat want vaker nog lijkt ie de weg behoorlijk kwijt

Pastoor mag dan weggaan, ik denk dat er pas verandering kan komen als Roorda en Koolwijk bijvoorbeeld weer meedoen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat begrijp ik dus niet. Waarom spelen Roorda, Rieks en Koolwijk niet?

Geblesseerd?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Rieks speelde wel, maar die andere zijn geblesseerd inderdaad.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

LOL NEC. Die Bovenberg is de slechtste rechtsback ooit!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Mokhtar.

Veel te snel weggedaan door PSV. Was ook altijd één van de beste bij Eindhoven.

Higdon ook nog een pingel gemist zie ik nu.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Dat juichen van Drost Die heeft overduidelijk te vaak FIFA gespeeld. Hier zat ik al zo lang op te wachten tot iemand dit deed. Mijn moment van het weekend, nu al.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Die Mokhtar ging zich pas echt onderscheiden vorig jaar de tweede seizoenshelft. Is sinds kort ook pas echt fysiek sterker geworden.

Had hem nu ook liever gezien dan Jozef, jammer maar je kunt niet ieder talent houden.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik dacht precies hetzelfde.

Stuurde direct een bericht naar m'n broertje dat Drost een 'celebration' deed van FIFA. De held.

Nu nog iemand met dat geweer in z'n handen en iedereen neerknalt die aan komt rennen!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Die 2 goals van RVP. Tjongejonge. Waarom nooit in Oranje?

Edit.

Oh, de lekkerste was van Welbeck.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die twitter polls mbt arbitrale beslissingen bij MotD .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Chucky92 schreef:

Had Feyenoord trouwens niet beter Mokotjo kunnen behouden en Immers naar Zwolle moeten sturen?

Misschien als ze op dezelfde positie zouden spelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Even vooruitlopend op de Klassieker:

Ik hoop:

Cillessen

Ligeon - Alderweireld - Moisander - Boilesen

Bojan - Poulsen - Eriksen

Andersen - Hoesen - Fischer

Beweging in de bal bij balbezit, beweging zonder bal bij balbezit, een hoog baltempo, volle inzet, fris spel, de wil om te scoren en opperste concentratie/scherpte.

Ik verwacht:

Vermeer

Ligeon - Alderweireld - Moisander - Blind

Schöne - Poulsen - Eriksen

Bojan - Sightorsson - Fischer

Stroperig spel, halven die diepgaan bij balbezit waardoor de opbouw weer niks voorstelt, een laag baltempo waarbij de bal in een U vorm wordt rondgetikt, en dan met het hoogste percentage balbezit in de eigen achterhoede waardoor Feyenoord rustig de tijd krijgt zich te (her)groeperen en makkelijk in een compacte organisatie kan blijven spelen, lakse en nonchalante houding waardoor Feyenoord gevaarlijk kan worden en weinig uitgespeelde kansen/doelpogingen.

Met name het positiespel tijdens de opbouw gaat weer belangrijk worden. Gaat nu iedereen eens actief meedoen of lopen ze weer allemaal van de bal weg? De (te korte) fases in de vorige wedstrijden waarin Ajax wel redelijk voetbalde, waren de fases waarin de halven meededen in het spel en niet alleen maar van de bal wegliepen. Daardoor kun je ook gaan voetballen. In het andere geval loopt alles via de backs, die de bal vaak ook niet kwijt kunnen op een fatsoenlijke manier en dan maar weer terugspelen (al dan niet na eerst de links- of rechtsbuiten even aan te hebben gespeeld).

Loopt het eindelijk nog eens goed, dan verwacht ik dat Ajax gaat winnen. Wordt de lijn van de laatste tijd doorgezet, dan wordt het gewoon weer heel lastig.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Zooo, wat een geweldige avond heb ik net beleefd. Ik ben +- een halfuur thuis, maar ik sta nog steeds te shaken. Mokhtar, wat een speler is dat! Maakte vooral gebruik van het onvermogen van Bovenberg en niet te vergeten cultheld Breuer . Vind je het gek dat Pastoor dit niet aan de praat krijgt. Verder was Mokotjo als van ouds (VI heeft gelijk, het is momenteel de beste speler die op het moment rondloopt in Nederland. In alle facetten veel te goed voor PEC) en wist Begois (hopelijk spel ik het goed) weer knap een penalty tegen te houden. Jammer dat PEC na de 5-0 de concentratie verloor, maar daarvoor heb ik zitten smullen. PEC in jaren niet zo goed gezien en Camboer is de volgende!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

nclo schreef:

. Verder was Mokotjo als van ouds (VI heeft gelijk, het is momenteel de beste speler die op het moment rondloopt in Nederland.

Eerst lekker je roes uitslapen en de thrill van de overwinning laten bezinken, mijn beste Momenteel in je euforie zeg je de gekste dingen! Neemt niet weg dat hij prima speelt de laatste weken inderdaad.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Momenteel is hij naar mijn mening gewoon de speler in vorm in de eredivisie samen met Bakalli. Dat kan volgende week weer anders zijn, maar ik kan voor de rest geen speler noemen die momenteel beter is dan Mokotjo.

Maar, met een paar biertjes op kan misschien zelfs Bovenberg nog leuk voetballen (maar voordat dat zo ver is moet je wel in een coma liggen) dus ik moet de euforie ff laten zakken. Straks ga ik al net zo praten als j0enne

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

NEC

Over 2 uur de Klassieker! Zin in zeg. Al zou je bij een nederlaag zelfs net zo'n kutstart als Feyenoord hebben. Voorkomen dus.

Ik voorspel 3-1 winst, met de 1e goal van Bojan voor Ajax.

alexander038

• 959 berichten
  • 1295 stemmen

Als Ajax vandaag ook wint is m'n weekend zeer geslaagd na gisteren NEC-PEC 1-5

alexander038

• 959 berichten
  • 1295 stemmen

Is alleen altijd minder als ze tegen elkaar moeten (Ajax-PEC) voor me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.