• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.334 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.550 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.350 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

M'n vriendin heeft Kwakman in haar Coach vh jaar team. Dus die maakt een leuke klapper met Siem, Finnbogasson en Kwakman in haar team dit weekend.

Cocu brengt trouwens ook niets extra's bij PSV. Zie zijn hand ook niet in het spel van psv. In het begin waren de jochies wel frivool, maar zie verder echt niets herkenbaars bij dit PSV.

Het spel is duidelijk zat. Maar als de spelers in dat spel de verkeerde keuzes maken (Depay en Maher die hun acties te ver door voeren, Arias die telkens met voorzetten de verkeerde zoekt, Narsingh die vandaag niet in vorm is) kan Cocu ook niks. Normaliter, met een beetje overzicht, wandel je vandaag gewoon over Nac heen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het spel is duidelijk zat. Maar als de spelers in dat spel de verkeerde keuzes maken (Depay en Maher die hun acties te ver door voeren, Arias die telkens met voorzetten de verkeerde zoekt, Narsingh die vandaag niet in vorm is) kan Cocu ook niks. Normaliter, met een beetje overzicht, wandel je vandaag gewoon over Nac heen.

Dat kan je 1 of 2x zeggen, maar als het al een potje of 10 of meer helemaal fout gaat?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

En dan niet een keer schieten, nee hoor, we blijven maar combineren terwijl er nauwelijks ruimte is alsof we Barcelona zijn.

Dacht na die 0-1 nog, nu gaan we lekker de interlandperiode in, maar nee, het is weer janken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een Immersje weer hoor

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heerlijke 0-1 van AZ!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En AZ voor

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

Fraaie goal hoor.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat kan je 1 of 2x zeggen, maar als het al een potje of 10 of meer helemaal fout gaat?

Het is gewoon allemaal heel jong, heel naïef en er worden heel veel individuele fouten en verkeerde keuzes gemaakt.

En er zijn deze winter elf spelers vertrokken he, tel daarbij nog eens op alle blessures en een groot gedeelte van de magere resultaten is verklaard. Maar dat het beter moet is wel hel erg duidelijk.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

j0enne schreef:

En dan niet een keer schieten, nee hoor, we blijven maar combineren terwijl er nauwelijks ruimte is alsof we Barcelona zijn.

Dacht na die 0-1 nog, nu gaan we lekker de interlandperiode in, maar nee, het is weer janken.

Daarom, compleet afhankelijk van de individuele kwaliteit en egotripperij. Tegen een zwak nac zie je misschien een overhand, maar tegen Zwolle en rkc thuis steel je ook punten. Niet dat Ajax nou denderend speelt, maar ik zie echt niet de hand vd coach in zo'n elftal. Ik zie enkel individueel hele goede spelers die samen geen chemie hebben en er weinig van bakken.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Feyenoord mist trouwens wel lekker veel open kansen. Az staat echt zwaar onterecht voor haha

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het is gewoon allemaal heel jong, heel naïef en er worden heel veel individuele fouten en verkeerde keuzes gemaakt.

En er zijn deze winter elf spelers vertrokken he, tel daarbij nog eens op alle blessures en een groot gedeelte van de magere resultaten is verklaard. Maar dat het beter moet is wel hel erg duidelijk.

Ik zie alleen nergens een visie terug in het spel van PSV. Wat ik al eerder zei toen Ajax slecht presteerde: daar kunnen ze altijd terugvallen op positiespel, hoe saai het soms ook wordt gespeeld. Bij PSV doen ze vaak maar wat als ze even onder druk worden gezet. Heeft niks met leeftijd te maken, want bij Ajax loopt er ook een erg jonge ploeg. Idem met AZ en Vitesse, die ook goed positiespel spelen.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Milan speelt troosteloos gelijk in een doelpuntloos gelijkspel tegen Chievo Verona. De hele wedstrijd de bovenliggende partij, maar echte kansen worden gewoon niet gecreëerd. Als Robinho er in de 66e minuut er nog in komt, wordt Milan dan toch nog gevaarlijk, maar een een-op-een kans helpt de Braziliaan om zeep door de bal op de paal te schieten. Paloschi scoort nog een doelpunt voor Chievo, maar die wordt afgevlagd wegens buitenspel. Montolivo en Pellissier krijgen beiden rood. Mooi, want Montolivo speelt echt als een natte krant dit seizoen. Is sowieso maar een schim van de speler die hij bij Fiorentina was.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Vergeet Zwolle ook niet. Zie je ook duidelijk de hand vd coach in het spel. Niet verwacht van tevoren dat Jans het zowaar eigenlijk beter doet dan Langeler

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

En die gekke Berardi scoort in blessuretijd de gelijkmaker namens Sassuolo tegen Roma.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Vergeet Zwolle ook niet. Zie je ook duidelijk de hand vd coach in het spel. Niet verwacht van tevoren dat Jans het zowaar eigenlijk beter doet dan Langeler

Ik bedoelde meer de titelploegen. Zwolle zal (lijkt me) wel weer terugzakken naar ergens in het linkerrijtje. Maar Zwolle is wel het beste voorbeeld van hoe het moet ja.

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

Harco schreef:

Milan speelt troosteloos gelijk in een doelpuntloos gelijkspel tegen Chievo Verona.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Oeps.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Man City trouwens ook weer onderuit. Dat blijft leuk, al gun ik Pellegrini wel succes. Maar de rest van die club zeker niet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

PSV 2, maar dan nog erger...

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik zie alleen nergens een visie terug in het spel van PSV. Wat ik al eerder zei toen Ajax slecht presteerde: daar kunnen ze altijd terugvallen op positiespel, hoe saai het soms ook wordt gespeeld. Bij PSV doen ze vaak maar wat als ze even onder druk worden gezet. Heeft niks met leeftijd te maken, want bij Ajax loopt er ook een erg jonge ploeg. Idem met AZ en Vitesse, die ook goed positiespel spelen.

Onzin. Ook PSV probeert op de 'Hollandse' manier te voetballen met opkomende backs, inschuivende centrale verdedigers, een roulerend middenveld en buitenspelers die hun man voorbij moeten.

Het is van PSV alleen wat opportunistischer. Er wordt niet eindeloos rondgespeeld om het balbezit te houden maar ook eens de lange bal gezocht om te counteren. En hoevaak is Ajax niet in de problemen gekomen de laatste jaren omdat ze het altijd maar voetballend willen oplossen.

Gigantische dikke onzin om het Cocu in de schoenen te gaan schuiven dat hij de schuldige is van dit puntenknoeiend PSV.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

"Het zal met vertrouwen te maken hebben. Misschien is het goed dat sommige spelers even vertrekken vanwege de interlandperiode. Wellicht komen ze dan fris terug."

Zeg a.u.b. dan gewoon helemaal niets zeg...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Onzin. Ook PSV probeert op de 'Hollandse' manier te voetballen met opkomende backs, inschuivende centrale verdedigers, een roulerend middenveld en buitenspelers die hun man voorbij moeten.

Het is van PSV alleen wat opportunistischer. Er wordt niet eindeloos rondgespeeld om het balbezit te houden maar ook eens de lange bal gezocht om te counteren.

Gigantische dikke onzin om het Cocu in de schoenen te gaan schuiven dat hij de schuldige is van dit puntenknoeiend PSV.

Ik geef Cocu niet de schuld, maar ik constateer wel dat PSV vrij wanhopig speelt, ondanks dat ze het vast anders willen doen. Ik vind dit PSV totaal niet ingespeeld en dat kan je niet alleen op je jonge spelers afschuiven, want met oa Tyton, Zanka, Schaars en Toivonen loopt er genoeg routine.

Ik blijf erbij dat Ajax kampioen wordt. Waarom? Omdat ze het beste team hebben. Niet zo zeer de beste spelers, maar wel een team dat werkt voor elkaar, weet hoe er moet worden gespeeld en waar altijd positiespel aanwezig is.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

Wat een kansen voor Feyenoord zeg. Afmaken die handel en 3 punten pakken. Staan we gelijk 2de.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Ingespeeld raken met al die blessures is nogal moeilijk...

Elke week is 't wel weer een verrassing wie er weer niet van de partij is, vandaag weer Brenet, Bakkali en Hiljemark.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Ze hebben zelf alleen niet door dat Pelle op de tribune zit. Ze blijven maar pompen met die hoge ballen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Ingespeeld raken met al die blessures is nogal moeilijk...

Elke week is 't wel weer een verrassing wie er weer niet van de partij is, vandaag weer Brenet, Bakkali en Hiljemark.

Ok, dat vind ik wel een excuus ja. Jullie hebben wel enorm veel blessureleed gehad.

Alhoewel de andere teams hier natuurlijk ook mee te maken hebben. Vitesse mist Janssen, Ajax miste lang Moisander en Duarte en zo zijn er meer voorbeelden. Maar het zorgt er wel voor dat je moeilijk ingespeeld raakt ja. Zo'n Park had je best kunnen gebruiken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik blijf erbij dat Ajax kampioen wordt. Waarom? Omdat ze het beste team hebben. Niet zo zeer de beste spelers, maar wel een team dat werkt voor elkaar, weet hoe er moet worden gespeeld en waar altijd positiespel aanwezig is.

Sorry hoor, maar wat een onzin. Ajax is net zo'n los zand als PSV en het plezier ontbreekt al tijden. Vandaag - waar je NEC gewoon met een nulletje of acht af had moeten slachten - was het ook weer lekker plichtmatig, stroperig en laks allemaal.

Kijk eens naar PEC, dat misschien wel het leukste voetbal van Nederland speelt. Waarom kan dat bij Ajax of PSV niet?

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik geef Cocu niet de schuld, maar ik constateer wel dat PSV vrij wanhopig speelt, ondanks dat ze het vast anders willen doen. Ik vind dit PSV totaal niet ingespeeld en dat kan je niet alleen op je jonge spelers afschuiven, want met oa Tyton, Zanka, Schaars en Toivonen loopt er genoeg routine.

Wanhopig? Misschien als je alleen de laatste 10 minuten vandaag hebt gezien ja.

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

Harco schreef:

En die gekke Berardi scoort in blessuretijd de gelijkmaker namens Sassuolo tegen Roma.

Vanavond de kraker in de Serie A. Juventus kan nu helemaal goede zaken doen. Forza ragazzi!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ok, dat vind ik wel een excuus ja. Jullie hebben wel enorm veel blessureleed gehad.

Alhoewel de andere teams hier natuurlijk ook mee te maken hebben. Vitesse mist Janssen, Ajax miste lang Moisander en Duarte en zo zijn er meer voorbeelden. Maar het zorgt er wel voor dat je moeilijk ingespeeld raakt ja. Zo'n Park had je best kunnen gebruiken.

Eén speler of een stuk of 4 is nogal een verschil.

Zo begon je met Zoet, Wijnaldum en Rekik.

Raken geblesseerd, Tyton, Hendrix en Toivonen vervangen hen.

Narsingh destijds nog niet van de partij, dus Bakkali, Bakkali weer geblesseerd, Park erin, Park weer geblesseerd, Jozefzoon erin, Narsingh fit, Jozefzoon eruit.

Om maar te zwijgen over het constante gewissel met Arias en Brenet en Locadia en Matavz.

Dan heb je alleen Bruma, Willems, Schaars, Maher en Depay als vaste waarden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.