• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.405 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.285 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Young die gast komt in de buurt van Suarez. Wat een galbak.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een rot CL dag met brakke partijen. De helft is geen aanwinst voor de CL .

Niet alleen in NL gaat het niveau omlaag natuurlijk.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Ik mag hopen voor de Ajacieden dat de opstelling waar De Telegraaf mee komt voor vanavond niet klopt. Sigthorson en Schone op de flanken, Klaassen in de basis...

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

Dan krijgt Sigi in elk geval speelbare ballen als het goed is En als de Telegraaf het zegt, dan zal dat wel waar zijn. Nieuws uit Ajax-kamp is een van de weinige dingen die je die krant redelijk kan toevertrouwen (al kan dat soms gekleurd zijn), en dit soort nieuws helemaal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dat Feyenoord Tegen Hoek mochten er al geen shirts geruild worden vanwege de 'productie problemen', maar sinds vandaag ook de oproep om toch echt wel om alle ballen die in het publiek geschoten niet naar huis te nemen. De kosten lopen namelijk in de honderden dan wel duizenden euro's op jaarbasis....

What's next; voeten vegen voor het binnenkomen omdat de schoonmaak kosten de pan uit rijzen?

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Montorsi schreef:

Ik mag hopen voor de Ajacieden dat de opstelling waar De Telegraaf mee komt voor vanavond niet klopt. Sigthorson en Schone op de flanken, Klaassen in de basis...

Even gekeken. Het lijken mij wel goede en noodzakelijke wijzigingen eigenlijk.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/trefzekere-cristiano-ronaldo-snoept-clrecord-af-van-messi.htm

Al zal Messi wel de Gouden Bal weer winnen, of anders Ribery, maar dat is toch een indrukwekkende statistiek.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

What's next? Seriemoordenaars geluk wensen als hun "zaak" zich aandient? .

Blijft schandalig dat die randdebiel nog in de ring mag staan. Heeft de hele psort in diskrediet gebracht en een erecode geschonden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Ach, veranderingen kunnen ook goed zijn. Blind gaat middenvelder spelen en Poulsen komt wissel te staan = positief

Sigthorsson linksbuiten is niet zijn beste positie, maar zal hij het slechter dan Fischer nu doen?

Schone is in vorm, die moet gewoon spelen.

Klaassen had ik niet opgesteld. De mindere versie van Siem, moet je nagaan.

Siem in de spits is wel goed. Op het middenveld doet hij alles verkeerd en als spits was hij altijd dreigend.

We gaan het zien. Ik heb gelukkig een kaartje, heb wel weer zin in een leuk potje.

Ik las alleen dat er gister weer vechtpartijen zijn geweest tussen supporters (nouja, supporters...) van Ajax en Celtic. Te triest voor woorden.

Maar in dat kader wens ik PSV en gemeente Eindhoven vandaag meer succes, met de Bad Blue Boys op bezoek hehe. Tuig.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(afbeelding)

Wat is je punt? Is het not done dat een man een andere man vriendschappelijk op de mond zoent?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ach, veranderingen kunnen ook goed zijn. Blind gaat middenvelder spelen en Poulsen komt wissel te staan = positief

Sigthorsson linksbuiten is niet zijn beste positie, maar zal hij het slechter dan Fischer nu doen?

Siem in de spits is wel goed. Op het middenveld doet hij alles verkeerd en als spits was hij altijd dreigend.

We gaan het zien. Ik heb gelukkig een kaartje, heb wel weer zin in een leuk potje.

Ik las alleen dat er gister weer vechtpartijen zijn geweest tussen supporters (nouja, supporters...) van Ajax en Celtic. Te triest voor woorden.

Maar in dat kader wens ik PSV en gemeente Eindhoven vandaag meer succes, met de Bad Blue Boys op bezoek hehe. Tuig.

Die komen eerst nog even langs in Amsterdam.

Verder weer slecht nieuws. Na Wijnaldum is ook Park nu waarschijnlijk tot de winterstop geblesseerd...

Bedankt Elm! En dan niet eens een kaart ontvangen.

Verder is Schaars morgen niet van de partij, Rekik niet en Bakkali niet.

Wanneer houdt de ellende nu eindelijk eens op?

Lekker veel keus dus weer met Maher, Hiljemark en Toivonen...

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

j0enne schreef:

Wanneer houdt de ellende nu eindelijk eens op?

http://www.psv.nl/Kaartverkoop/Kaartverkoop/Seizoen-Club-Card/Bestaande-aanvraag.htm

Onder het vierde kopje, vanaf mei dus.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Morgen in ieder geval een overwinning van AZ, da's zeker.

Dat Karagandy komt met een B-elftal omdat ze zondag de finale in de beker spelen en heeft maar 14 spelers bij, waaronder 2 keepers.

3 keer wisselen is dus onmogelijk, of ze willen er een extra doelman inzetten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zelfs de Ingooiman schijnt niet meegenomen te zijn. Dat scheelt twee slokken op een borrel.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Als dank voor de mooie woorden van de Celtic fans in de heenwedstrijd....

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Lefgozer schreef:

Zelfs de Ingooiman schijnt niet meegenomen te zijn. Dat scheelt twee slokken op een borrel.

Dan moet 't al helemaal een makkie worden, daar is Delap van Stoke City niks bij.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Cambuur - FC Utrecht in de beker, 18 december om 15:30.

@KNVBpers 57m

Duel kan ivm competitie alleen op woensdag. Vanwege de start van het Glazen Huis ’s avonds moet de wedstrijd om 15.30u beginnen (2/2)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het is natuurlijk bezopen, maar die hooligans sporen van alle kanten niet. Van Celtic zijn ze overigens ook niet allemaal gekomen voor een gezellig dagje.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q74/996945_549931668419806_1709702712_n.jpg

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

j0enne schreef:

Cambuur - FC Utrecht in de beker, 18 december om 15:30.

@KNVBpers 57m

Duel kan ivm competitie alleen op woensdag. Vanwege de start van het Glazen Huis ’s avonds moet de wedstrijd om 15.30u beginnen (2/2)

Dat jullie burgemeester dat überhaupt toelaat En krijg je die mafkezen van 3FM nog in je eigen stad ook d'r bij. Sterkte.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het glazen huis Jammer dat Ekdom er dit jaar niet in gaat, entertainment daalt zodoende met 50%. Wel zonde voor het duel inderdaad, midden onder werktijd.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Wat is je punt? Is het not done dat een man een andere man vriendschappelijk op de mond zoent?

Geen aannames maken hè.

Gewoon een geinig plaatje.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Dat wel ja. Hehe .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het lijkt een beetje een French kiss..

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Allemaal waarheden, maar Klaassen is wel een echte Ajax speler, niet zozeer een mindere versie van Siem eerder van je username.

Veel plezier vanavond, ook al verliezen we zoals tegen Vitesse is het tegenwoordig toch wel erg gezellig in de Arena.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Misschien kunnen jullie met z'n allen een keer naar de Herdgang komen. Daar schijnt de gezelligheid nogal te ontbreken de laatste tijd.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

depri83 schreef:

Misschien kunnen jullie met z'n allen een keer naar de Herdgang komen. Daar schijnt de gezelligheid nogal te ontbreken de laatste tijd.

Lachen, onzin ten top trouwens ook al ben ik er nooit geweest.

edit. toen de Arena er net was was het echt een vogelkooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.