• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.090 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.316 gebruikers
  • 9.392.696 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Met 9 spelers voor 3 plaatsen kan dat gebeuren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Heeft dat balletje hooghouden van Cuenca op de training toch wel degelijk indruk gemaakt op Frank

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Heeft dat balletje hooghouden van Cuenca op de training toch wel degelijk indruk gemaakt op Frank

Deed ie wel knap ja.

Al zat ik eens bij een wedstrijd van Ajax, toen zo'n kind vooraf een balletje hoog mocht houden. Na een minuut of 20 vroegen ze toch maar of hij wilde stoppen, omdat de wedstrijd bijna begon Die zat bijna op 2000 keer hooghouden

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Of dat is lang geleden of je praat wel heel melancholisch over vorig seizoen

http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuws-archief/Ajax-nieuwsartikel/Daishwan-Redan-kampioen-hooghouden.htm

2408 keer

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, het is langer geleden. Paar seizoenen terug ofzoiets.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Samen met Drenthe het domste wat de voetballerij te bieden heeft.

Wat een paupers. Het is dat ze tegen een bal kunnen trappen, anders hadden ze vast geen werk gehad.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is dat ze tegen een bal kunnen trappen, anders hadden ze vast geen werk gehad.

Ik zie nog steeds de Elia voor me die fenomenaal speelde in de voorbereiding op het WK van 2010. Wat was die gast toen goed zeg. Drie jaar later verpieter je dan bij een Werder Bremen. Zonde hoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Ik zie nog steeds de Elia voor me die fenomenaal speelde in de voorbereiding op het WK van 2010. Wat was die gast toen goed zeg. Drie jaar later verpieter je dan bij een Werder Bremen. Zonde hoor.

Mentaliteit. Zijn laatste jaar HSV was niks, zijn jaar bij Juventus was niks, zijn seizoen bij Bremen is niks. Gewoon een domme gozer, dat merk je ook aan alles. Zo heel af en toe laat hij wat leuks zien, maar dat is ook 1x per 10 wedstrijden ofzo. Ik zou hem absoluut niet bij Ajax hoeven te zien bijvoorbeeld. Alleen al omdat hij het groepsproces kan verknallen, net als die achterlijke Drenthe.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Das waar ja. Maar toch blijft het zonde. In zijn beginperiode bij HSV waren ze ook lyrisch over hem. Maar ja, een seizoen duurt langer dan een wedstrijd of vijf/zes. Zelfde als met bijv. Quincy Owusu-Abeyie. Als je die filmpjes terugkijkt van dat Jeugd WK van 2005, pfff... Nu speelt ie zijn potjes bij Panathinaikos. Die gasten worden natuurlijk helemaal opgehemeld en denken dat ze er al zijn.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Die gast moet natuurlijk gewoon naar de middenmoot van de Eredivisie. Maar aangezien die daar waarschijnlijk te weinig gaat verdienen naar zijn zin is de volgende stap Rusland.

'Toevallig' zit Drenthe daar ook ja.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Elia heeft wel de techniek om bij de top 5 hier mee te spelen, maar niet de eeuwige wil om beter worden en om alles te geven. Je ziet ook dat zulke spelers constant met randzaken in het nieuws komen, niet met voetbalprestaties. Nogmaals, ik hoef zulke spelers niet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hij heeft die potentie wel ja, maar de top5 zal het risico niet durven nemen. Laat Utrecht of zijn oude club Ado hem maar oppikken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Eerder deze week werd Christian Eriksen in verband gebracht met Borussia Dortmund als mogelijke opvolger van Mario Gotze, die naar Bayern Munchen zal vertrekken. De Deen is van het nieuwtje op de hoogte. 'Ik heb het gelezen', lacht Eriksen.

'Het is mooi dat ze mij met zo'n goede club in verband brengen. Maar ik ben nu echt maar met een ding bezig. Ik wil kampioen worden en daarna kijken we wel. En ik ga mijn contract verlengen als er niets gebeurt. Ik heb zo veel aan Ajax te danken. Ik wil hier niet transfervrij weg.'

Hopelijk gaat Eriksen dus van de zomer niks vinden

Ik zou hem erg missen. Fantastische speler waar Ajax veel aan te danken heeft. Al denk ik niet dat hij nu al klaar is voor een leidende rol bij de allergrootste clubs van Europa. Daarvoor moet je hier toch wel elke week een 7 spelen.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Laat ons hopen van niet, De Bruyne word namelijk ook genoemd bij Dortmund.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Al denk ik niet dat hij nu al klaar is voor een leidende rol bij de allergrootste clubs van Europa. Daarvoor moet je hier toch wel elke week een 7 spelen.

Een 7? Wat dacht je van een 8,5?

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik zie Eriksen morgenavond graag de sterren van de hemel spelen en ons aan de overwinning helpen. Van mij mag Dortmund dan zondagochtend op de stoep staan al is Dortmund imho (op dit moment) te hoog gegrepen. De Eredivisie is geen Bundesliga....... open deurtje.

Morgen winnen van NAC = zeker kampioenschap.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

(afbeelding)

Hoeveel van deze statements heeft Suarez inmiddels uitgevaardigd?

En Koeman is weer druk met anderen. Misschien dat Koeman zelf eens plan B(emoei je lekker met jezelf) uit de kast kan trekken.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Handig zo'n ghostwriter

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

Dit soort dingen moeten ze ook gewoon verbieden, statements met excuses, zowel schriftelijk als mondeling. Altijd van die door anderen geschreven teksten dat dan maar opgelepeld wordt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou niet eens excuses maken. Stelletje hypocrieten van de FA, ben geneigd om hier van racisme te spreken.

Suarez: racisme (geen bewijs), 8 wedstrijden

Terry: racisme (met bewijs), 4 wedstrijden

Suarez: bijten, 10 wedstrijden

Defoe: bijten, geen enkele wedstrijd

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nomak schreef:

Ik zou niet eens excuses maken. Stelletje hypocrieten van de FA, ben geneigd om hier van racisme te spreken.

Het scheelt ook dat Suarez verder nog totaal niets heeft geflikt...

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Nomak schreef:

Stelletje racisten bij de FA ja, die de zwarte Defoe gewoon het hand boven het hoofd houden en de blanke Suarez 10 wedstrijden aan zijn broek geven.

Overigens wel grappig dat je dat zegt, want Terry is juist vrijgesproken door een civiele rechter als ik het goed heb, maar toch door de FA geschorst. Dus als er ergens geen bewijs voor was...

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

depri83 schreef:

En Koeman is weer druk met anderen. Misschien dat Koeman zelf eens plan B(emoei je lekker met jezelf) uit de kast kan trekken.

Wat is er raar aan wat ie zegt dan

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Sansoni 5 duels, Suarez vs. Bakkal 7 duels.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Maar als je ziet wat hij al allemaal gedaan heeft. Krankzinnig.

2x bijten, aan de haren van Rafael trekken, Parker vol in z'n maag trappen, natuurlijk de ene na de andere schwalbe, racisme, de niet gegeven hand aan Evra, Dawson trappen terwijl die op de grond ligt, middelvingers opsteken naar 't publiek, de stomp in 't gezicht bij die speler bij Uruguay, de befaamde handsbal, de debiele actie na z'n doelpunt door voor Moyes z'n neus te duiken alsof die een schwalbe maakte en d'r zijn er nog wel wat.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Stelletje racisten bij de FA ja, die de zwarte Defoe gewoon het hand boven het hoofd houden en de blanke Suarez 10 wedstrijden aan zijn broek geven.

Overigens wel grappig dat je dat zegt, want Terry is juist vrijgesproken door een civiele rechter als ik het goed heb, maar toch door de FA geschorst. Dus als er ergens geen bewijs voor was...

Terry gaf wel toe bepaalde woorden te hebben gebruikt, maar dan als sarcasme. Voor de rechter was dit niet genoeg bewijs voor racisme, bij de FA zijn die termen, ongeacht of het sarcastisch bedoeld was, wel racistisch.

Dat zij (zoals elke bond en bobo) politiek correct zijn is verder overduidelijk.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

j0enne schreef:

2x bijten, aan de haren van Rafael trekken, Parker vol in z'n maag trappen, natuurlijk de ene na de andere schwalbe, racisme, de niet gegeven hand aan Evra, Dawson trappen terwijl die op de grond ligt, middelvingers opsteken naar 't publiek en d'r zijn er nog wel wat.

Lombaerts bewust geblesseerd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(afbeelding)

Hoeveel van deze statements heeft Suarez inmiddels uitgevaardigd?

Zegt hij daar iets geks dan? We zijn toch afhankelijk van puntverlies van PSV. Verder ook niet raar dat hij het over de opponent van zondag heeft.

Heb je tijd te veel of zo?

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

j0enne schreef:

2x bijten, aan de haren van Rafael trekken, Parker vol in z'n maag trappen, natuurlijk de ene na de andere schwalbe, racisme, de niet gegeven hand aan Evra, Dawson trappen terwijl die op de grond ligt, middelvingers opsteken naar 't publiek en d'r zijn er nog wel wat.

Laatst nog bij een interland een verdediger in z'n gezicht gestompt, tel die er ook maar bij op

Komt goed weg met 10 potjes bankhangen. En dan zo'n hypocriet 'ik zal het nooit meer doen'-statementje. Wie gelooft dat deze jongen zich ooit nog gaat gedragen gelooft vast ook nog dat de aarde in 6 dagen geschapen is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.