• 16.029 nieuwsartikelen
  • 179.113 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.545 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

rep_robert schreef:

Welk publiek, j0enne?

Wel grappig dat uitgerekend een Ajacied dat roept

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Explain? Ik weet niet hoe het is om in een dooie bende te vertoeven hoor

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Feyenoord weer zwak, maar Vitesse helemaal onthutsend. Jammer dat het maar 2-0 is geworden, hier had Willem II ook van gewonnen... Maarja punten zijn binnen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Och och, staat ook stoer op 410.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Hij doet het weer die Suarez! Bijt nu Ivanovic. Knettergek die man!

(afbeelding)

Op sport1 net een andere hoek, nog duidelijker.

(afbeelding)

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Niet stoer. Maar ik zou me kapot ergeren als er geen sfeer zou zijn. Dat is voor mij de reden om naar het stadion te gaan. Kan je net zo goed thuis blijven als het een dooie boel is.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Vaak genoeg in de Arena geweest bij een wedstrijd van Ajax.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Tsjah, sfeer is al jaren goed. 12.30 uur wedstrijden zijn vaak nog wel mat, maar so be it. Maar je bent niet recentelijk heen geweest als je dit soort kul verkondigd. Beetje laf ook om weer naar Ajax te gaan wijzen, je hebt zelf net ook gekeken toch? Zat jij wel te genieten(of ligt de standaard laag?)? Erbarmerlijk voetbal, stil stadion. Niet echt leuk om naar te kijken.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

depri83 schreef:

(afbeelding)

Zo iemand zou je niet in je team moeten willen hebben.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Gelukkig heb je erg duidelijk bewijs, gefilmd vanuit het ideale camerastandpunt zodat de beet perfect in beeld komt.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Wat ging ie dan doen?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Censuur!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Sfeer is voor iedereen anders, als ik na Feyenoord ga vermaak ik me prima met onderling geouwehoer. Ben zelf niet van het zingen, maar er wordt heus wel gezongen en geschreeuwd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreselijke vertoning weer, lijkt nergens op. 3 punten, dat wel, laten we daar maar aan vast houden maar voetballend is er veel werk aan de winkel van de zomer. Lijkt nergens op en dat Leerdam voor de leeuwen gooien, en de verwachte trieste reactie van het publiek erop .

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Haha, die Suarez!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Gelukkig heb je erg duidelijk bewijs, gefilmd vanuit het ideale camerastandpunt zodat de beet perfect in beeld komt.

Ik zal straks de foto van de tandafdrukken van Suarez nog even posten...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Was lekker zorgeloos middagje in de Kuip. Geen moment het idee gehad dat Vitesse iets in te brengen had. Fijne tijd ook. Eigenlijk zouden ze altijd om 16.30 moeten spelen.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

rep_robert schreef:

Beetje laf ook om weer naar Ajax te gaan wijzen

Hoezo weer

Ik ben niet recentelijk naar een wedstrijd van Ajax geweest idd maar ik heb genoeg wedstrijden van Ajax in de Arena meegemaakt (ook CL) waarbij de sfeer om te huilen was. Wel apart dat er recentelijk meer sfeer is dan, komt zeker omdat het kampioenschap eraan komt .

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vreselijke vertoning weer, lijkt nergens op. 3 punten, dat wel, laten we daar maar aan vast houden maar voetballend is er veel werk aan de winkel van de zomer. Lijkt nergens op en dat Leerdam voor de leeuwen gooien, en de verwachte trieste reactie van het publiek erop .

Feyenoord speelt het hele seizoen al slecht voetbal. Ik kan me één helft herinneren waar ze wel goed speelde dat was tegen Nec. Maar soms bij kleine vlagen zie je wel dat de bal goed rond gaat en dat er voetballend vermogen in het team zit, maar vaak is het ook treurig en kansloos de lange bal.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Hoezo weer

Ik ben niet recentelijk naar een wedstrijd van Ajax geweest idd maar ik heb genoeg wedstrijden van Ajax in de Arena meegemaakt (ook CL) waarbij de sfeer om te huilen was. Wel apart dat er recentelijk meer sfeer is dan, komt zeker omdat het kampioenschap eraan komt .

Sinds 410 naar Zuid is verhuisd, een seizoen of 5 geleden dus met vooruitgang elk seizoen. Met weer doel ik niet specifiek op jou.

CL vind ik sfeer niet zo goed als bijvoorbeeld in de Europa League. Gloryhunters(die wel geld hebben) en neutrale supporters die ook voor Real e.d. komen.

Soms verlang ik wel naar die potjes tegen Slavia en Borac. 15000 man in het stadion, maar wel allemaal die-hards en het is betaalbaar

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Hoop dat die gek een keer wordt aan gepakt door de FA en 10 wedstrijden aan zijn broek krijgt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Feyenoord speelt het hele seizoen al slecht voetbal. Ik kan me één helft herinneren waar ze wel goed speelde dat was tegen Nec. Maar soms bij kleine vlagen zie je wel dat de bal goed rond gaat en dat er voetballend vermogen in het team zit, maar vaak is het ook treurig en kansloos de lange bal.

Klopt. Zeer sporadisch zie je een goed opgezette aanval maar zonder dat er een rechte lijn zit in je manier van voetballen, dat moet echt beter. Wat je dit seizoen zit is echt heel slecht. Voetbal zelf is al geen spectator sport maar Feyenoord maakt er wel helemaal een afschuwelijke zooi van.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kunnen ze Suarez niet eens een jaar schorsen? Die man blijft maar vrolijk doorgaan.

Dit is toch niet meer normaal man. Smerige lul.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Over die bijt van Suarez, ik zie niks hoor. Op beiden gifjes niet.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ik ook niet echt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Je moet natuurlijk ook een zekere antipathie tegen Suarez hebben om het wel te zien.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Je ziet niet dat hij expliciet bijt, maar het lijkt er wel verdacht veel op met dat schuddende hoofd en snelle aanval richting arm.

Hij kan natuurlijk ook nog zijn neus snuiten in het mouwtje.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nog maar eentje dan.

(afbeelding)

Overtuigd?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Misschien zag hij dat witte op de mouw aan voor een lijntje.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Hij deed gewoon aan badge kissing. Speelt volgend jaar bij Chelsea. That's all folks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.