- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Ach ja, Guidetti.
Blijft lachen met hem. Als hij niet het grote cliché-en-hoe-de-supporters-te-behagen-boek heeft gelezen weet ik het ook niet meer. Spelers die wat roepen, daar geloof ik niet zo in. Van Bommel is tot nu toe de enige. En zou Kuijt niet nog terugkomen in Rotterdam?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Driedetti. 
Zo goed is-ie ook weer niet, maar in drie topwedstrijden een hattrick maken... geweldig. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Dat is wel een huldiging waard, naast de tweede plek..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, dat is typisch Nederlands natuurlijk, een huldiging voor een tweede plek.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Feyenoord is nooit gehuldigd voor de tweede plek. Rare gedachte blijft dat toch.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
hul·di·gen (werkwoord; huldigde, heeft gehuldigd)
1 hulde bewijzen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Feyenoord is nooit gehuldigd voor de tweede plek. Rare gedachte blijft dat toch.
Inderdaad.
Je club bedanken voor een mooi seizoen mag blijkbaar niet. (van anderen).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo kan je alles wat krom is recht lullen natuurlijk. Het was gewoon huldigen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wij hebben onze club twee jaar op rij bedankt voor de mooie kampioenschappen. Oftewel huldigen genoemd.
Verder zal je die coolsingel ook niet meer zien met die laffe burgemeester van jullie, dus dat is ook geen criterium. Maar wel lief hoe jullie er omheen draaien. Reinbo en NW zien het gelukkig wel in 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dan is het hooguit een mini-huldiging.
Bij een echte huldiging komt er vijf keer zoveel man. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja, het moet niet gekker worden hier. Dat was gewoon een grote huldiging, ongeacht de locatie.
En op zich nog een beetje te snappen ook gezien de eerdere seizoenen. Beetje krom dat een aantal dat nu willen ontkennen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Denk overigens niet dat iemand RKC Waalwijk nog kan achterhalen op de enige Eredivisie ranglijst die er toe doet:
(afbeelding).
Het blijft je dwars zitten he, een complimentje aan Ajax uitdelen
Dan maar weer dit verhaaltje er bij pakken. Je bent wel voorspelbaar.
Maar ja om maar met de woorden van gewaardeerd lid A&L te spreken. 'Accepteer dat de KNVB raar beslist heeft en ga weer verder.'
Het is wel krom om een keeper voor zoiets 2 potjes te geven, als het er normaal maar 1 is. Verder vind ik het allemaal niet zo'n drama. Thuis tegen Heerenveen kan je sowieso een jeugdkeeper gebruiken achter Cillessen. Alleen uit bij PSV zou het vervelend zijn als Cillessen uit zou vallen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Oké, maar dan huldigt iedere supporter zijn team ook tijdens de wedstrijd.
Huldigen betekent "aanhangen", "eren" en "feesten".
Nogmaals: niks mis mee om je team te bedanken na een mooi seizoen. Maar het mag wel wat minder overdreven. Die rondvaart met Oranje was pas beschamend.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dat was gewoon een grote huldiging
Je bent overduidelijk nog nooit op de Coolsingel geweest. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vond jij het een huldiging? Als het dat was geweest, was ik er wel naar toegegaan. Het was gewoon een feestje, een ontlading van blijdschap om te vieren dat de zwarte tijden achter ons lagen.
Maar wellicht ben je er als zeeuw niet mee bekend, maar huldigen doen we hier op de Coolsingel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Laten we hopen dat ik nooit in die situatie ga komen inderdaad 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Tussen honderdduizenden mensen loop je er vrij anoniem hoor, die 25.000 die na Heerenveen in De Kuip zaten, zijn peanuts. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tussen honderdduizenden mensen loop je er vrij anoniem hoor, die 25.000 die na Heerenveen in De Kuip zaten, zijn peanuts.
Ja, maar mijn Ajax shirtje zou een beetje opvallen...
Dan gaat Reinbo mij elkaar slaan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
VI is echt weer een ouderwetse topuitzending.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond jij het een huldiging? Als het dat was geweest, was ik er wel naar toegegaan. Het was gewoon een feestje, een ontlading van blijdschap om te vieren dat de zwarte tijden achter ons lagen.
Maar wellicht ben je er als zeeuw niet mee bekend, maar huldigen doen we hier op de Coolsingel.
Ja, i kvond het huldigen. Dat geef ik zelfs aan in mijn post die je citeert.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lekker plat ja. Heerlijk. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar mijn Ajax shirtje zou een beetje opvallen...
Dan gaat Reinbo mij elkaar slaan.
Nee hoor, steek enkel je shirtje in brand. Of je het wil aanhouden is aan jou. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeg dat wel. Manmanman.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, i kvond het huldigen. Dat geef ik zelfs aan in mijn post die je citeert.
Dan heb je geen idee wat een huldiging is. Dan laat je namelijk je troffee zien op het bordes van het stadhuis. Nu was er geen troffee en geen bordes. Gewoon een feestje in de Kuip. Ook geen burgemeester of gezagsdrager als gastheer gezien. Huldiging zou toch tenminste van de gemeente (of een externe partij) uit moeten gaan.
Net als bij de winst van de UEFA cup. Toen was er wel een feest in de Kuip en zelfs een prijs, maar geen huldiging, die ging niet door toen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan heb je geen idee hebt wat een huldiging is. Dan laat je namelijk je troffee zien op het bordes van het atadhuis. Nu was er geen troffee en geen bordes.
Net als bij de winst van de UEFA cup. Toen was er wel een feest in de Kuip en zelfs een prijs, maar geen huldiging, die ging niet door toen.
Ik denk eerder dat jij geen idee wat een huldiging is. Een trofee en bordes is echt geen criterium.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Groenendijk als co-commentator
.
Zou die Fons Groenendijk voor City zijn eigenlijk...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.