- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen enkele Amerikaanse sport heeft meer dan twee helften. Wel vier kwarten. Terug naar de basisschool Jari
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, en dat er dan nog discussie over bestaat dat het niet best is gesteld met de aanvoer van nieuwe Nederlandse (top)talenten.
Ligt eraan, op sommige plekken is het heel goed bezet, op sommige plekken waaronder linksback niet zo best. Na Pieters heb je weinig op die positie en Pieters vind ik al niet top.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Overigens voor de haters, ook Anita heeft de def. selectie gered
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geen enkele Amerikaanse sport heeft meer dan twee helften. Wel vier kwarten. Terug naar de basisschool Jari
.

Haha, die was wel dom ja, hehe.
Overigens ben ik altijd wel een klein beetje van fan team USA op een WK. Kwalitatief kan het beter, maar die passie, strijd en inzet, geweldig. Op voetbalgebied is Amerika toch nog een underdog en ik support graag underdogs.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Had hem volgensmij aleens gepost maar heb je dit in de Eredivisie...
The Sounders drew a crowd of over 64,000 on Saturday for a regular season MLS game against San Jose. They outdrew the Huskies, who drew just over 62,000 on the same day.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
ik support graag underdogs.
Ik moest lachen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik moest lachen
Dat mag. Ik hoop op EK's en WK's altijd dat kleinere ploegen het goed doen en dat grote teams falen. Idem in de CL.
Nationaal ben ik wel voor een grote club ja.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Dat mag. Ik hoop op EK's en WK's altijd dat kleinere ploegen het goed doen en dat grote teams falen. Idem in de CL.
Dus een finale Apoel Nicosia - Victoria Pilzen kan jouw goedkeuring wel krijgen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha nou.... 
Ik zou het wel prima vinden als de bekende clubs eens falen. Finale Arsenal-AC Milan, ploegen die tegenwoordig niet meer erg ver komen, zou prima zijn.
Vorig jaar vond ik het leuk dat Braga ten koste van Benfica de EL finale bereikte. Houdt in dat er nog gestunt kan worden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
And the saga continues!
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Dom dom, de straf zal alleen maar hoger uitvallen als ie door blijft gaan.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Natuurlijk niet. Voor deze tackle kun je geen 3 wedstrijden gaan geven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Strootman heeft gewoon gelijk. Het was helemaal geen rood waard.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig is die beslissing aan de professionals en niet aan de nitwits.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Gelukkig is die beslissing aan de professionals en niet aan de nitwits.
Dan zullen het er wel geen vijf worden.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Het gejank achteraf zijn an sich al wedstrijdjes waard. Het is geen rood, maar die ophef erover blijft belachelijk. Het leek in eerste instantie namelijk wel een smerige tackle en dat bleek na herhalingen uiteindelijk niet zo. So be it, ik kan het de scheids niet kwalijk nemen. Hij had de straf ook als een vent kunnen nemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan zullen het er wel geen vijf worden.
Tuurlijk niet, al hoop je dat wel na al dat gejank achteraf.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het schitterend. Zeker vorig jaar naaide PSV bijna elke week een ploeg een rode kaart aan. Geloof dat ze toen zo'n 15x (correct me if iam wrong) een tegenstander een rode kaart zagen pakken in duels tegen PSV (nationaal, beker, Europa). Zeker die Toivonen had daar een handje van, maar Pieters idem. Dan is het nu wel mooi dat ze net doen of hun constant onrecht wordt aangezien. Grow up.
Krijgt Obama nu binnenkort ook een brief om de rode kaart te laten seponeren?
Voetbalzone - Boateng zet net begonnen interlandcarrière op 24-jarige leeftijd al stop
Dit is trouwens wel erg grappig. Op 24 jarige leeftijd het al niet meer fysiek op kunnen brengen 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het gejank achteraf zijn an sich al wedstrijdjes waard. Het is geen rood, maar die ophef erover blijft belachelijk. Het leek in eerste instantie namelijk wel een smerige tackle en dat bleek na herhalingen uiteindelijk niet zo. So be it, ik kan het de scheids niet kwalijk nemen. Hij had de straf ook als een vent kunnen nemen.
Jij noemt het gejank. Ik noem het een onterechte rode kaart waarover geklaagd mag worden.
"Hij had de straf ook als een vent kunnen nemen" slaat dan ook werkelijk waar helemaal nergens op. Dus als je een oor laat aannaaien ben je pas een echte vent?
Grow up.
Grow up right back at you.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het was geen rood, maar om hier een week later nog over te zeiken. Begint nu allemaal wel vervelend te worden. Accepteer dat de KNVB raar beslist heeft en ga weer verder. Het is jammer, maar laten we eerlijk zijn, PSV geeft ook 2 domme goals weg in die wedstrijd. PSV vergeet steeds topwedstrijden te winnen. Staat in de VI deze week een leuk artikel in. 12 nationale topduels, slechts 1x winst voor Rutten bij PSV (4-3 op Ajax). Onder topduels rekenen ze PSV tegen Ajax en Twente).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het leek in eerste instantie namelijk wel een smerige tackle en dat bleek na herhalingen uiteindelijk niet zo.
Beetje sneu is het wel, nu mist ie Heracles sowieso, welke ie ook (en alleen) gemist had als hij het eerste schikkingsvoorstel had geaccepteerd. En dan was daarmee de kous af geweest, nu nog (lang) niet.
Als er dan toch onrecht is aangedaan, moet Vitesse ook nog maar wat gaan zeuren; twee weken geleden hadden zowel Manolev als Strootman daar rood moeten zien 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het was geen rood, maar om hier een week later nog over te zeiken. Begint nu allemaal wel vervelend te worden. Accepteer dat de KNVB raar beslist heeft en ga weer verder. Het is jammer, maar laten we eerlijk zijn, PSV geeft ook 2 domme goals weg in die wedstrijd. PSV vergeet steeds topwedstrijden te winnen. Staat in de VI deze week een leuk artikel in. 12 nationale topduels, slechts 1x winst voor Rutten bij PSV (4-3 op Ajax). Onder topduels rekenen ze PSV tegen Ajax en Twente).
PSV zeikt hier toch verder niet over, het laat vandaag alleen weten nog een keer in beroep te gaan. Het is de KNVB die zo lang bezig is met de commissies e.d. En waarom wij fouten van de KNVB maar moeten accepteren snap ik ook niet.
Het zal inderdaad ook nog een stuk beter worden met het spel van PSV maar dat gaat beter en sneller met dan zonder Strootman.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Want?
PSV heeft jullie al 2x een strafeis gegeven. PSV heeft het alleen 2x afgewezen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Want?
PSV heeft jullie al 2x een strafeis gegeven. PSV heeft het alleen 2x afgewezen.
Omdat het een belachelijke eis is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Daar verschillen de meningen over en is dus absoluut geen feit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, maar je weet dat je er niet zonder schorsing uit gaat komen. En ze gaan de straf echt niet meer verlagen, dat is gezichtsverlies. Kortom, dan hou je dus gewoon 2 wedstrijden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dus moet PSV zich maar neerleggen bij een KNVB dat verkeerd beslist en verkeerd blijft beslissen om maar geen gezichtsverlies te lijden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV moet zeggen dat ze balen, dat ze het er niet mee eens zijn maar dat ze de straf maar accepteren. Dan maak je ook je punt. Moet Ajax ook maar eisen dat we nog met 2-1 van Twente winnen? Immers, onterecht de 2-0 toen afgekeurd.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
PSV moet zeggen dat ze balen, dat ze het er niet mee eens zijn maar dat ze de straf maar accepteren. Dan maak je ook je punt. Moet Ajax ook maar eisen dat we nog met 2-1 van Twente winnen? Immers, onterecht de 2-0 toen afgekeurd.
Bij die zaak was er geen mogelijkheid tot beroep, onvergelijkbaar dus.
Maar goed we zullen zien waar het op uit draait. In de discussie hier zijn alle punten wel gemaakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.