- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Vanavond trouwens maar liefst 22.000! fans van Galatasaray. Da's echt te ziek voor woorden! 
En die Drenthe! 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Wat moet er dan groter aan worden? Niet het aantal supporters, die paar duizend plekken extra is niks. De Arena kan met een kleine verbouwing ook naar 56.000 plekken. Skyboxen hebben de Arena en het Gelredome ook te over. Alles voor concerten en evenementen hebben ze ook al.
Ze gaan toch naar iets van 65.000 plekken of niet?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Dat komt omdat die Turken overal zitten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat moet er dan groter aan worden? Niet het aantal supporters, die paar duizend plekken extra is niks. De Arena kan met een kleine verbouwing ook naar 56.000 plekken. Skyboxen hebben de Arena en het Gelredome ook te over. Alles voor concerten en evenementen hebben ze ook al.
Er komen allerlei andere voorzieningen in. De stations van Arsenal en Bayern hebben als o.a. voorbeeld gediend.
Maar verder zakt mijn broek wel af van deze presentatie. Ik ben op zich wel voor nieuwbouw omdat ik niet geloof in de renovatie van een 76 jaar oud stadion. Maar om nu met zo'n vreselijke slijmterm als duurzaam aan te komen vind ik echt achterlijk en visieloos. Beetje inspelen op de doelstellingen van de Gemeente voor een wit voetje. Alsof iemand daar intrapt. Wat is het nut van 'het duurzaamste stadion?"
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Rotterdam moet een half miljard bezuinigen en dan maar even verwachten dat ze garant gaan staan voor een gigantisch bedrag (wat is het, 150 miljoen?). Sorry to say, maar wacht even een half decennia met een nieuwe badkuip totdat het verantwoord is. Het is toch niet dat het op instorten staat lijkt me zo.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Het valt vies tegen hoor, de staat van het stadion 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rotterdam moet een half miljard bezuinigen en dan maar even verwachten dat ze garant gaan staan voor een gigantisch bedrag (wat is het, 150 miljoen?). Sorry to say, maar wacht even een half decennia met een nieuwe badkuip totdat het verantwoord is. Het is toch niet dat het op instorten staat lijkt me zo.
Garant staan heeft geen invloed op je balans of cashflow. Enkel als het ooit misloopt, maar dan ben je alweer een crisis verder...
En de exploitatie kan gewoon echt niet meer. Een bezoek aan het stadion is vergelijkbaar met het inchecken bij het abattoir met al die ijzeren draaideuren en lange wachtrijen. Business lounges zijn te klein, etc. Nee een hoop voorzieningen zijn niet meer van deze tijd. Maar ik ben ook erg benieuwd wat het onafhankelijk onderzoek gaat uitwijzen. Wellicht wordt het toch renovatie.... En met deze gepresenteerde business case acht ik die kans erg groot. Van Merwijk is gewoon erg dom, zo blijkt. Als ze nu gewoon sfeer en exploitatiemogelijkheden op 1 & 2 hadden gezet, zou iedereen voor zijn. Nu komen ze met zo'n lege term als 'duurzaamste'. tegen de tij dat het staat zijn er alweer 20 stadions duurzamer en zo hoog zijn de stroomkosten nu ook weer niet. Ken je met een zonnenfolie op het huidige dak zo klimaat neutraal maken, lijkt me.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het valt vies tegen hoor, de staat van het stadion
Wat Gudde presenteerde voor het nieuwe stadion 'toiletten die worden doorgespoeld met regenwater' is nu al bijna het geval. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Pffff, je weet toch?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Bizar effect kreeg die bal van Alaba trouwens door die verdediger van Juve, vind het niet meer zo vreemd dat Buffon zich hier op 'verkeek'.
(afbeelding)
Bij het eerste doelpunt van David Alaba anticipeerde Buffon op een verandering van richting, maar door een vreemde curve verdween de bal toch nog in de hoek. Toch maakt erevoorzitter Franz Beckenbauer van Bayern München korte metten met de Italiaanse doelman. “Hoe stond hij opgesteld? Hij leek wel een gepensioneerde. Alaba schoot bovendien van 120 meter afstand”, aldus Beckenbauer.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Och, die flapdrollen daar hebben altijd wat te zeuren! Ik zou d'r doodziek van worden! 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Bij het eerste doelpunt van David Alaba anticipeerde Buffon op een verandering van richting, maar door een vreemde curve verdween de bal toch nog in de hoek. Toch maakt erevoorzitter Franz Beckenbauer van Bayern München korte metten met de Italiaanse doelman. “Hoe stond hij opgesteld? Hij leek wel een gepensioneerde. Alaba schoot bovendien van 120 meter afstand”, aldus Beckenbauer.
Vreemd, je ziet toch duidelijk dat hij vanaf die stuit opeens zwaar van richting veranderd terwijl de bal eerst rechtdoor leek te gaan.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Maar ik ben ook erg benieuwd wat het onafhankelijk onderzoek gaat uitwijzen. Wellicht wordt het toch renovatie.... En met deze gepresenteerde business case acht ik die kans erg groot.
Onmogelijk. Het wordt nieuwbouw of doorspelen in de huidige Kuip. Renovatie is niet rendabel en de plannen van Red de Kuip zijn veel te laag ingeschaald qua kosten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Een groepje van zo'n dertig hooligans van Galatasaray heeft gisternacht het hoofdkantoor van de Turkse tv-zender Beyaz TV in Ankara bestormd. Ze waren boos, omdat deskundigen van de omroep hadden voorspeld dat 'Cim Bom Bom' geen kans zou maken om woensdagavond Real Madrid te verslaan.

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Mulder hoopt op Oranje: ‘Ik denk wel dat er naar mij wordt gekeken’

Dat krijg je er nou van als je Vermeer in Oranje zet, binnenkort zal Ten Rouwelaar dus wel zeggen dat d'r naar hem wordt gekeken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vooral alleen de titel van dat bericht lezen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onmogelijk. Het wordt nieuwbouw of doorspelen in de huidige Kuip. Renovatie is niet rendabel en de plannen van Red de Kuip zijn veel te laag ingeschaald qua kosten.
Maar als je doorspelen in de huidige Kuip is geen optie. Ze kunnen natuurlijk nog wel business units bouwen aan de westzijde van het stadion en meer nieuwbouw er om heen zetten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wie volgt Marcel Brands nog?
Er is geen geld beschikbaar voor de gewenste verdediger, maar wij zijn PSV en kunnen geld niet even op zak houden, dus we halen een matige middenvelder erbij. Best handig, we hadden er slechts 12 
Ik heb denk ik nog nooit zo'n treurige TD meegemaakt zeg.
Dit zeg ik overigens niet om PSVers hier op de kast te jagen hoor, las dit vanmorgen echt met stuitende verbazing.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dit zeg ik overigens niet om PSVers hier op de kast te jagen hoor, las dit vanmorgen echt met stuitende verbazing.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen Drogba en Sneijder vanavond? Als de turken al een kans hadden...
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Geen Drogba en Sneijder vanavond? Als de turken al een kans hadden...
http://www.vi.nl/nieuws/238723/Sneijder-tegen-exwerkgever-Real-Madrid-in-de-basis.htm
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Mulder hoopt op Oranje: ‘Ik denk wel dat er naar mij wordt gekeken’

Dat krijg je er nou van als je Vermeer in Oranje zet, binnenkort zal Ten Rouwelaar dus wel zeggen dat d'r naar hem wordt gekeken.
Het erge is dat we weinig goede en betere doelmannen hebben. En hij heeft geen ongelijk dat er naar hem gekeken wordt.
Matige keeper, net als de rest. Stekelenburg en Krul zijn redelijk.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ik blijf Vorm momenteel de beste keeper vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha die Mulder. Die jongen moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Im mag hopen dat ie het niet meent. Qua keepers is het al niet best maar hij is twaalfde keus, in het meest gunstige geval.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Sinds wanneer is de hymne van de Championsleague het volkslied van de Turken....? Allemaal het handje op het hart...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.