• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.636 acteurs
  • 199.331 gebruikers
  • 9.394.336 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prima club voor Bony, niets mis om daar mee te beginnen, over een paar jaar zal ie wel bij de subtop in Engeland spelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Trieste zondag zonder Eredivisie voetbal.... Wanneer ik de gordijnen opzij schuif is de straat gevuld met brave doch verveelde huisvaders die doelloos achter een buggy of hond aanwaggelen. Nee, dit doet een man weinig goeds.

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Snap ook niet wat er mis is met West Ham. Lijkt me leuker voetballen dan bij Anzhi of Terek Grozny ofzo. Verder lijkt me dat ook gewoon het niveau voor een speler als Bony. Moet sowieso eerst maar zien hoe hij rendeert als hij fysiek net zulke sterke verdedigers tegenover hem heeft als hij zelf is.

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

mjk87 schreef:

Marianne Thieme kom d'r maar in:

(afbeelding)

Jan Vertonghen voor Feyenoord - Ajax vorig seizoen?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Sporting Portugal die volgens verschillende media in Financiële nood zit kan een uit vorm zijnde Van Wolfswinkel voor circa 10 mil verkopen aan Nortch witch (?)

En Vitesse verkoopt de beste speler van de competitie, die 1 op 1 loopt op gebied van doelpunten aantal + de toppers beslist en nog verscheidene assists heeft voor 12 mil....

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Jan Vertonghen voor Feyenoord - Ajax vorig seizoen?

Het is niet de Partij voor Ongedierte hè

En wat een matige club voor Bony trouwens. Ik ben benieuwd of hij daar ook zal slagen. De hoge ballen die daar komen zijn wel voor hem geschikt, maar toch. Dan had ik hem liever in Italië gezien, één kans één goal bij hem vaak. En natuurlijk, de topscoorder redt het niet altijd in het buitenland, maar Bony haalt zijn goals ook vooral uit eigen klasse en niet zozeer uit de zwakte van de tegenstander (zoals Kezman bijvoorbeeld dat wel deed, al deed hij dat wel 4 seizoenen op rij).

En het bedrag is ook wat aan de lage kant, Huntelaar ging voor het dubbele weg, Sneijder en Suarez ook voor gigantische bedragen.Voor dit bedrag verkocht Ajax een heel aardige verdediger aan de Spurs.

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

14 miljoen pond toch? Vind ik erg veel voor een speler die al een jaar weg wil.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Sulejmani was duurder

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Ongeveer hetzelfde..

En Sulejmani is natuurlijk onvergelijkbaar met alles.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Montorsi schreef:

14 miljoen pond toch? Vind ik erg veel voor een speler die al een jaar weg wil.

12 miljoen pond, stond op VI.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Boring sunday

Niet dat ik buiten voetbal kijken geen hobby's heb hoor, maar ik had nu toch wel graag zo naar een potje van Ajax willen kijken. Klote interlands. Doe die dingen lekker aan het begin en het eind van een seizoen ofzo en val de competitievolgers er niet mee lastig.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Maar dit lijkt me wel een speler die gaat slagen in 't buitenland i.t.t. spelers als Vleminkx en Alfonso Alves bijvoorbeeld die hier ook topscoorder waren.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Boring sunday

Niet dat ik buiten voetbal kijken geen hobby's heb hoor, maar ik had nu toch wel graag zo naar een potje van Ajax willen kijken. Klote interlands. Doe die dingen lekker aan het begin en het eind van een seizoen ofzo en val de competitievolgers er niet mee lastig.

Dan merk je pas hoe saai 't inderdaad is als er geen voetbal te zien is haha! ;P

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
12 miljoen pond, stond op VI.

Het nieuws is afkomstig van The Daily Mirror, en die zeggen zelf 14 miljoen, dus laten we daar maar vanuit gaan. Verder geen erg betrouwbare krant, Vitesse zegt zelf van niets te weten ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijk zo'n voetballoze zondag. Even geen restricties. Jammer dat het weer hier in het zuidwesten aan het kloten is, anders zat ik nu in Antwerpen. Desalniettemin, toch erg lekker. Ben totaal niet afhankelijk van voetbal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat niemand afhankelijk is, maar het is altijd wel een prettig middagverdrijf. Maar nu maar wat andere dingen gaan doen. De familie maar eens gedag zeggen enzo

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heerlijk zo'n voetballoze zondag. Even geen restricties. Jammer dat het weer hier in het zuidwesten aan het kloten is, anders zat ik nu in Antwerpen.

Spring Breakers?

Prettig, heb je plannen (Lawrence of Arabia), loopt dat weer allemaal in de soep door mensen om je heen, familie die langskomt etc. Gezellig, daar niet van, maar had uitgerekend vandaag daar tijd voor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk dat niemand afhankelijk is, maar het is altijd wel een prettig middagverdrijf. Maar nu maar wat andere dingen gaan doen. De familie maar eens gedag zeggen enzo

Als je de dag dan triest noemt (saai kan nog ) dan mag je wel hobby's gaan zoeken .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

Spring Breakers?

.

Prettig, heb je plannen (Lawrence of Arabia), loopt dat weer allemaal in de soep door mensen om je heen, familie die langskomt etc. Gezellig, daar niet van, maar had uitgerekend vandaag daar tijd voor.

Leuk is dat. Ben ik even blij dat ik altijd duidelijk gemaakt heb dat langskomen hier op afspraak is .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijke afleiding op een voetballoze zondag. Iets gedateerd, maar wel vol overgave, scherp, respectloos en heerlijk over de schreef...

YouTube - Jules Deelder - Anti Amsterdam

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als je de dag dan triest noemt (saai kan nog ) dan mag je wel hobby's gaan zoeken .

Ik zei toch ook boring sunday?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jij wel .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik begin al afkickverschijnselen te vertonen. Ik denk dat ik zo even heen en weer naar het stadion fiets.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Ik begin al afkickverschijnselen te vertonen. Ik denk dat ik zo even heen en weer naar het stadion fiets.

Hopelijk krijgen A&L1 en Reppie geen afkickverschijnselen. Als die naar het stadion moeten fietsen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

j0enne schreef:

maar de slechtste spits in Oranje. Op de één of andere manier bakt die er in Oranje gewoon helemaal niets van.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Ik begin al afkickverschijnselen te vertonen..

Dacht dat jij een weekje rust wel kon gebruiken gezien de prestaties Op adem komen om de degradatieduels dadelijk vol goede moed in te gaan!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Materny schreef:

Trieste zondag zonder Eredivisie voetbal.... Wanneer ik de gordijnen opzij schuif is de straat gevuld met brave doch verveelde huisvaders die doelloos achter een buggy of hond aanwaggelen. Nee, dit doet een man weinig goeds.

Is toch wel zielig als je je op zondag niet kunt vermaken zonder voetbal.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

Dacht dat jij een weekje rust wel kon gebruiken gezien de prestaties Op adem komen om de degradatieduels dadelijk vol goede moed in te gaan!

Nope. Slechte prestaties of niet, ik wil toch mijn club zien. En ik geef niks om het Nederlands elftal. Overigens kan ik de stad ook niet in, want dat Warchild gezeik is nu hier.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Jij wil dus beweren dat die uitstekend presteert bij Oranje?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

j0enne schreef:

Jij wil dus beweren dat die uitstekend presteert bij Oranje?

Jij beweert precies het tegenovergestelde.

Slechtste spits ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.