- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
We zijn de meest geliefde club
ik heb al meer Nederlanders horen zeiken over Ajax dan over enig andere club. In België is Ajax ook alles behalve een populaire club.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maher 4 jaar naar Ajax.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
ik heb al meer Nederlanders horen zeiken over Ajax dan over enig andere club. In België is Ajax ook alles behalve een populaire club.
Ajax is de populairste club van Nederland, alleen iedereen die niet voor Ajax is is gelijk ook tegen Ajax. Vandaar.. Maar het is soms ook hip om Ajax te haten, zonder te weten waarom. Kijk maar naar dat clubje AZ, dat zo graag onze aartsrivaal probeert te zijn omdat het toevallig in dezelfde provincie ligt 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Al schijnt Ajax onder de ouderen wel zeer geliefd te zijn omdat zij in de jaren 60 veel in Amsterdam te vinden waren, en daarna alle successen met Ajax meemaakten. Is mij weleens ter ore gekomen in een tv-programma.
Derksen heeft er trouwens 5 goed 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me niet zo gek aangezien puntverlies van Ajax noodzakelijk is om kampioen te worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
@ Reinbo: Je bent wel de senior in dit gezelschap, zeg! Al gedraag je je niet zo! 
Wel een échte supporter, al is het dan van de verkeerde club!
. We hebben allemaal zo onze tekortkomingen.
Ik ben jong van geest en dat probeer ik zo lang mogelijk vast te houden. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax is de populairste club van Nederland, alleen iedereen die niet voor Ajax is is gelijk ook tegen Ajax. Vandaar.. Maar het is soms ook hip om Ajax te haten, zonder te weten waarom. Kijk maar naar dat clubje AZ, dat zo graag onze aartsrivaal probeert te zijn omdat het toevallig in dezelfde provincie ligt
PIzza Margaretha, de hamburger van MC Donalds en The Shawshank Redemption zijn ook het populairst. De masse houd nu eenmaal van smaak- en kleurloze troep. 
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
De climax van de competitie nadert en er wordt hier alleen maar meer richting elkaar beschuldigd en gefoeterd. Geen 1 greintje objectiviteit meer, prachtig.
.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Oh, en wat deed het trouwens weer pijn aan mn ogen die eredivisie, mijn god..
Echt elke goal is zowat een verdedigingsfout en de ruimte die aanvallers krijgen.. mijn god.
Er moet echt snel iets veranderen want het begint op amateurvoetbal te lijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dat krijg je als je NEC kijkt
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Oh, en wat deed het trouwens weer pijn aan mn ogen die eredivisie, mijn god..
Echt elke goal is zowat een verdedigingsfout en de ruimte die aanvallers krijgen.. mijn god.
Er moet echt snel iets veranderen want het begint op amateurvoetbal te lijken.
Je hebt JC mee:
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ze kunnen er allemaal niks van.
Ik vond Feyenoord de eerste helft heel erg gefocust en fel spelen, zoals het hoort. In de tweede helft werd het minder, maar hebben ze maar 1 "kans' weggegeven. Inderdaad door een megafout van de Vrij. Die verder prima speelde.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
PIzza Margaretha, de hamburger van MC Donalds en The Shawshank Redemption zijn ook het populairst. De masse houd nu eenmaal van smaak- en kleurloze troep.
Gelukkig kan je dat ook van alle nummers 2 zeggen. Stokbrood met kruidenboter, de hamburger van de Burger King en the Godfather 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Opnieuw is er in de media een roep om een schorsing op basis van tv-beelden voor een PSV'er. In de wedstrijd was het niet opgevallen. Vlak voor het einde ving Mertens bij een counter, waar de bal niet bij was, zijn tegenstander op met zijn arm. Zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf koppen over het voorval. PSV zou een onderzoek van de aanklager vrezen. De scheidsrechter maakte er echter geen melding van in zijn verslag. Dat zou betekenen dat er naast de tv-beelden nog een belastende verklaring moet komen om tot een veroordeling te kunnen komen.
Nu gaan we dus zien of Sneijder een echte Jood is of niet. In de laatste minuut maakte hij namelijk een overtreding waarbij Wegereef al een kaart tevoorschijn wilde halen maar van Bommel zei dat hij die gele kaart niet hoefde te geven waardoor die er ook niet kwam.
Kijken of die nu ook zo collegiaal doet en geen belastende verklaring indient.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Dan vind ik die nrs. 2 allemaal wel beter trouwens. Vooral vers gebakken stokbrood met eigen gemaakte kruiden- of knoflookboter. En de Whopper is ook gewoon beter dan de BM.
En je hebt de uitzonderingen die de regel bevestigen Reinbo. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Kijken of die nu ook zo collegiaal doet en geen belastende verklaring indient.
Als Mertens collegiaal was geweest en zijn arm in volle sprint niet op en in een wel heel vreemde positie had gehad dan was er nu niks aan de hand geweest.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Sneijder kan de pot op, nepjoden
Ik weet trouwens niet waar je het over hebt, heb nog geen schreeuwen in de media gezien. Zie het ook niet zo 1,2,3 staan op Sportwereld en Telesport 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Dan vind ik die nrs. 2 allemaal wel beter trouwens. Vooral vers gebakken stokbrood met eigen gemaakte kruiden- of knoflookboter. En de Whopper is ook gewoon beter dan de BM.
En je hebt de uitzonderingen die de regel bevestigen Reinbo.
Smaken verschillen 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Vond de tekst op het spandoek bij Feyenoord uit wel grappig bedacht. Ik vind wel dat een supporter ten alle tijden achter zijn club moet blijven staan, en niet hopen op puntenverlies tegen de club waar tegen je speelt, zodat de 'vijand' geen kampioen wordt. Utrecht moet gewoon alles winnen en wanneer Ajax niet kampioen wordt is dit mooi meegenomen. Als het wel zo is verdienen ze het ook. Blijf zeggen dat de joden gewoon kampioen worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig kan je dat ook van alle nummers 2 zeggen. Stokbrood met kruidenboter, de hamburger van de Burger King en the Godfather
Godfather is ook stukken beter den TSR en Burger King is lekkerder dan McDonalds, dus dank voor deze analyse. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Als Mertens collegiaal was geweest en zijn arm in volle sprint niet op en in een wel heel vreemde positie had gehad dan was er nu niks aan de hand geweest.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Hm..
. dan ga ik weer aan mn woorden twijfelen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Godfather is ook stukken beter den TSR en Burger King is lekkerder dan McDonalds, dus dank voor deze analyse.
Wat mij betreft dus niet. Zo zie je maar, smaken verschillen 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Vond de tekst op het spandoek bij Feyenoord uit wel grappig bedacht. Ik vind wel dat een supporter ten alle tijden achter zijn club moet blijven staan, en niet hopen op puntenverlies tegen de club waar tegen je speelt, zodat de 'vijand' geen kampioen wordt. Utrecht moet gewoon alles winnen en wanneer Ajax niet kampioen wordt is dit mooi meegenomen. Als het wel zo is verdienen ze het ook. Blijf zeggen dat de joden gewoon kampioen worden.
Je spreekt jezelf tegen hier..
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Bij Burger King heb je tenminste nog Twister Fries! 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ach in feite als je de laatste 25 jaar bekijkt is Ajax dus the Godfather en PSV TSR en Feyenoord iets van L
rd of the Rings. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Feyenoord is nu meer Inception. Een hoop geschreeuw op dit moment, maar weinig inhoud. A dream within a dream within a dream within a dream zeg maar 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hoe dan? De tekst was grappig, toch vind ik niet dat zij het spandoek moest ophangen. Hoe spreek ik mijzelf dan tegen? Ik heb liefst dat Utrecht alles wint en Ajax geen kampioen wordt. Wanneer Ajax toch kampioen wordt verdienen zij het ook. Ik blijf erbij dat Ajax gewoon kampioen wordt.
Hoe spreek ik mijzelf tegen dan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.