• 16.029 nieuwsartikelen
  • 179.113 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.545 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Utrecht, ze blijven kansloos

Spandoek met erop:

"liever verliezen van 010, dan 020 als kampioen te zien"

Kan het plaatje niet posten, klote mobiele site

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax is ook een misselijkmakende club

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Vraag me trouwens ook af wat die Esteban daar in het doel bij AZ staat te doen (die hele verdediging for that matter).

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

M'n hart is weer 3 jaartjes ouder geworden vandaag, maar gelukkig heeft-ie nu een kleine 2 weken rust.

We spelen anders gewoon nog tegen Estland en Roemenië hoor!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Utrecht, ze blijven kansloos

Spandoek met erop:

"liever verliezen van 010, dan 020 als kampioen te zien"

In Rotterdam zijn ze nog kanslozer. Weet je nog toen ze daar een verlies van de eigen ploeg gingen eisen omdat Ajax anders kampioen zou kunnen worden.

Ach ja, aan dit soort zaken zie je hoe gigantisch Ajax eigenlijk is. Zelfs supporters van andere clubs houden zich meer met Ajax bezig dan met hun eigen clubje.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Frank the Champ vanavond trouwens bij Studio Voetbal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Zojuist lieten ze 'm zien in een mini-samenvatting. Als Toivonen 'm had gemaakt had je moord en brand geschreeuwd.

Een volledig terechte kaart. Raakt Kali vol op z'n heup.

Totaal niet mee eens. Vlak voor het moment van impact wordt Pelle zelf omver geschopt. Had net zo goed voor Peele kunnen fluiten, dus geel is zwaar bestraft.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

DMF schreef:

(quote)

We spelen anders gewoon nog tegen Estland en Roemenië hoor!

Hehe. Das waar. Eén van de weinige spelers van Feyenoord die niet in Oranje speelt, solliciteert er wel naar; Mulder is z'n oranje tenue.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
In Rotterdam zijn ze nog kanslozer. Weet je nog toen ze daar een verlies van de eigen ploeg gingen eisen omdat Ajax anders kampioen zou kunnen worden.

Ach ja, aan dit soort zaken zie je hoe gigantisch Ajax eigenlijk is. Zelfs supporters van andere clubs houden zich meer met Ajax bezig dan met hun eigen clubje.

sprak hij die zijn eigen club de rug toe keerde. Geen wonder dat Ajax je trekt...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

sprak hij die zijn eigen club de rug toe keerde.

Och ga je weer persoonlijk worden. Ik heb helemaal niets de rug toegekeerd.

Jij hebt al helemaal geen recht om met dit soort beschuldigingen te komen. Pas een seizoenskaart halen als het goed gaat en naar de bioscoop gaan als Feyenoord speelt.

Reinbo schreef:

Geen wonder dat Ajax je trekt...

Trekt? Ik kijk gewoon in alle objectiviteit met respect naar de grootste club van Nederland. Staan ook weer terecht bovenaan, en daar hebben ze geen hulp van de scheidsrechters voor nodig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo is weer in al zijn objectiviteit bezig

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Nomak is natuurlijk de laatste hier die dit soort dingen uit moet spreken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

Vraag me trouwens ook af wat die Esteban daar in het doel bij AZ staat te doen (die hele verdediging for that matter).

Esteban was juist de enige de laatste tijd die nog een beetje zijn niveau haalde. Vandaag was ie niet best inderdaad.

De verdediging. Linksback: Downey Gorter (nuff said) of een jeugdspeler die pas net zijn kans heeft gekregen. Centrum: Viergever (die tien klassen minder is sinds het vertrek van Moisander), Reijnen (nuff said) of een jeugdspeler die pas net zijn kans heeft gekregen. Rechtsback: Marcellis (alles of niets, vaak niets) of Johansson (die veelal als rechtermiddenvelder of rechterspits wordt gebruikt door Verbeek - als ie al gebruikt wordt).

Deze zomer moeten verkopen: Moisander, Simon Poulsen (beste linksback Eredivisie seizoen 2011/2012) en Klavan (zeer verdienstelijke verdediger). Helaas kunnen we niet de grond verkopen aan de gemeente om even snel wat nieuwe verdedigers te halen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Na de samenvatting kan ik de volgende zaken concluderen:

- Het is dat Schaken zich zo idioot laat vallen, maar je kunt 'm op de stip leggen, of zoals de neutrale commentator sprak: "hij had op de stip gemoeten".

- Handsbal van der Hoorn: 100% strafschop.

- Boëtius had een gele kaart moeten krijgen voor zijn schwalbe (wel een schitterende actie verder ).

- Pellè z'n gele kaart is terecht.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Helaas kunnen we niet de grond verkopen aan de gemeente om even snel wat nieuwe verdedigers te halen.

Wij Ajacieden zijn de kwaadste niet om jullie van verdedigende impulsen te voorzien voor komend seizoen. Geef ons Maher, krijgen jullie wat kleingeld om een nieuwe Reijnen te halen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Och ga je weer persoonlijk worden. Ik heb helemaal niets de rug toegekeerd.

Jij hebt al helemaal geen recht om met dit soort beschuldigingen te komen. Pas een seizoenskaart halen als het goed gaat en naar de bioscoop gaan als Feyenoord speelt.

(quote)
Trekt? Ik kijk gewoon in alle objectiviteit met respect naar de grootste club van Nederland. Staan ook weer terecht bovenaan, en daar hebben ze geen hulp van de scheidsrechters voor nodig.

Objectief naar voetbal kijken een saaiere tijdsinvulling kan ik me niet voorstellen. Maar je analyse is juist, als gloryhunter kun je het best voor Ajax zijn.

Heb overigens de afgelopen 5 jaar drie en een halve seizoenskaart gehad.... Dus noem mij geen successupporter. Had alles met tijd en financien te maken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Lefgozer schreef:

Helaas kunnen we niet de grond verkopen aan de gemeente om even snel wat nieuwe verdedigers te halen.

Wij hebben ook geen verdedigers gehaald hoor van dat geld...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Reinbo is weer in al zijn objectiviteit bezig

Pleurt op, Ik ben niet objectief.

Maar hij had m ook niet kunnen geven. Dat hij een erkend Ajaciet is, maakt Liesveld ook niet objectief. Verschil is dat ik niet door de knvb wordt aangesteld om Ajax te fluiten...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Heb overigens de afgelopen 5 jaar drie en een halve seizoenskaart gehad.... Dus noem mij geen successupporter. Had alles met tijd en financien te maken.

Maar jij mag mij wel ervan beschuldigen dat ik zogezegd mijn club de rug heb toegekeerd? Dat is niet zo. Dat ik geen seizoenskaart meer heb komt ook door financiën en daarnaast ook andere zaken waardoor ik een totaal andere tijdsinvulling heb en het voetbalspelletje van op een afstand met een objectievere blik ben gaan volgen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

en het voetbalspelletje van op een afstand met een objectievere blik ben gaan volgen.

Dat is dus geen supporteren.... Rug toe keren en afstand nemen, dat is wat je gedaan hebt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nomak schreef:

objectievere blik

Hoe harder je roept dat je objectief bent hoe minder geloofwaardig je wordt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Haha, Nomak objectief.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Kwam vandaag via facebook deze klassenfoto tegen. 4 Havo in 83/84. 1 keer raden wie ik ben.

Hopelijk herleven zulke tijden.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Bovenste rij, 5e van links

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die met die jurk en dat brilletje?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, links zittend met Feyenoordsjaal, heb m nog steeds. Overigens vreemd dat het zwart wit is. Zo lang geleden is net nu ook weer niet.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lefgozer schreef:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Een zwart-wit foto! Ik wist dat je oud was maar zo...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.