- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Oei, dat zeg je toch niet op een dag als vandaag. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Utrecht, ze blijven kansloos
Spandoek met erop:
"liever verliezen van 010, dan 020 als kampioen te zien"
Kan het plaatje niet posten, klote mobiele site 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vraag me trouwens ook af wat die Esteban daar in het doel bij AZ staat te doen (die hele verdediging for that matter).
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
M'n hart is weer 3 jaartjes ouder geworden vandaag, maar gelukkig heeft-ie nu een kleine 2 weken rust.
We spelen anders gewoon nog tegen Estland en Roemenië hoor! 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Utrecht, ze blijven kansloos
Spandoek met erop:
"liever verliezen van 010, dan 020 als kampioen te zien"

Ach ja, aan dit soort zaken zie je hoe gigantisch Ajax eigenlijk is. Zelfs supporters van andere clubs houden zich meer met Ajax bezig dan met hun eigen clubje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frank the Champ vanavond trouwens bij Studio Voetbal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zojuist lieten ze 'm zien in een mini-samenvatting. Als Toivonen 'm had gemaakt had je moord en brand geschreeuwd.
Een volledig terechte kaart. Raakt Kali vol op z'n heup.
Totaal niet mee eens. Vlak voor het moment van impact wordt Pelle zelf omver geschopt. Had net zo goed voor Peele kunnen fluiten, dus geel is zwaar bestraft.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hehe. Das waar. Eén van de weinige spelers van Feyenoord die niet in Oranje speelt, solliciteert er wel naar; Mulder is z'n oranje tenue.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Ach ja, aan dit soort zaken zie je hoe gigantisch Ajax eigenlijk is. Zelfs supporters van andere clubs houden zich meer met Ajax bezig dan met hun eigen clubje.
sprak hij die zijn eigen club de rug toe keerde. Geen wonder dat Ajax je trekt...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
sprak hij die zijn eigen club de rug toe keerde.
Jij hebt al helemaal geen recht om met dit soort beschuldigingen te komen. Pas een seizoenskaart halen als het goed gaat en naar de bioscoop gaan als Feyenoord speelt.
Geen wonder dat Ajax je trekt...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Reinbo is weer in al zijn objectiviteit bezig 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nomak is natuurlijk de laatste hier die dit soort dingen uit moet spreken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vraag me trouwens ook af wat die Esteban daar in het doel bij AZ staat te doen (die hele verdediging for that matter).
Esteban was juist de enige de laatste tijd die nog een beetje zijn niveau haalde. Vandaag was ie niet best inderdaad.
De verdediging. Linksback: Downey Gorter (nuff said) of een jeugdspeler die pas net zijn kans heeft gekregen. Centrum: Viergever (die tien klassen minder is sinds het vertrek van Moisander), Reijnen (nuff said) of een jeugdspeler die pas net zijn kans heeft gekregen. Rechtsback: Marcellis (alles of niets, vaak niets) of Johansson (die veelal als rechtermiddenvelder of rechterspits wordt gebruikt door Verbeek - als ie al gebruikt wordt).
Deze zomer moeten verkopen: Moisander, Simon Poulsen (beste linksback Eredivisie seizoen 2011/2012) en Klavan (zeer verdienstelijke verdediger). Helaas kunnen we niet de grond verkopen aan de gemeente om even snel wat nieuwe verdedigers te halen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Na de samenvatting kan ik de volgende zaken concluderen:
- Het is dat Schaken zich zo idioot laat vallen, maar je kunt 'm op de stip leggen, of zoals de neutrale commentator sprak: "hij had op de stip gemoeten".
- Handsbal van der Hoorn: 100% strafschop.
- Boëtius had een gele kaart moeten krijgen voor zijn schwalbe (wel een schitterende actie verder
).
- Pellè z'n gele kaart is terecht.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Helaas kunnen we niet de grond verkopen aan de gemeente om even snel wat nieuwe verdedigers te halen.
Wij Ajacieden zijn de kwaadste niet om jullie van verdedigende impulsen te voorzien voor komend seizoen. Geef ons Maher, krijgen jullie wat kleingeld om een nieuwe Reijnen te halen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jij hebt al helemaal geen recht om met dit soort beschuldigingen te komen. Pas een seizoenskaart halen als het goed gaat en naar de bioscoop gaan als Feyenoord speelt.
Objectief naar voetbal kijken
een saaiere tijdsinvulling kan ik me niet voorstellen. Maar je analyse is juist, als gloryhunter kun je het best voor Ajax zijn.
Heb overigens de afgelopen 5 jaar drie en een halve seizoenskaart gehad.... Dus noem mij geen successupporter. Had alles met tijd en financien te maken.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Helaas kunnen we niet de grond verkopen aan de gemeente om even snel wat nieuwe verdedigers te halen.
Wij hebben ook geen verdedigers gehaald hoor van dat geld...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reinbo is weer in al zijn objectiviteit bezig
Pleurt op, Ik ben niet objectief. 
Maar hij had m ook niet kunnen geven. Dat hij een erkend Ajaciet is, maakt Liesveld ook niet objectief. Verschil is dat ik niet door de knvb wordt aangesteld om Ajax te fluiten...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb overigens de afgelopen 5 jaar drie en een halve seizoenskaart gehad.... Dus noem mij geen successupporter. Had alles met tijd en financien te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
en het voetbalspelletje van op een afstand met een objectievere blik ben gaan volgen.
Dat is dus geen supporteren.... Rug toe keren en afstand nemen, dat is wat je gedaan hebt.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
objectievere blik
Hoe harder je roept dat je objectief bent hoe minder geloofwaardig je wordt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Kwam vandaag via facebook deze klassenfoto tegen. 4 Havo in 83/84. 1 keer raden wie ik ben. 
Hopelijk herleven zulke tijden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Bovenste rij, 5e van links
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, links zittend met Feyenoordsjaal, heb m nog steeds.
Overigens vreemd dat het zwart wit is. Zo lang geleden is net nu ook weer niet. 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Die met die jurk en dat brilletje?

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die met die jurk en dat brilletje?

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Een zwart-wit foto! Ik wist dat je oud was maar zo...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.