- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Moisander haakt vlak voor de aftrap ziek af, Babel met een armblessure na 3 minuten eruit en nu na 25 minuten gaat Alderweireld er ook uit met een spierblessure 
Daar sta je dan met een achterhoede van Rhijn-Veltman-Blind-Dijks. Over ervaring gesproken...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Viktor Fischer 
Prachtige voetbeweging zeg. 0-2.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Pff gelukkig. Even afstand nemen met deze verdediging kan geen kwaad. Typische after europa wedstrijd dit. Slakken tempo.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Pellè heeft er nu alweer twee in liggen, wat een held is het toch ook. 
Beginnen de Pellè-haters hier al wat terug te krabbelen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als mijn moeder een piemel had gehad was ze mijn moeder niet geweest . Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Als als telt nu niet, het gaat erom hoe de stand van zaken zijn.
De stand van zaken is dat jij stelt dat de samenleving meer heeft aan Ronaldo dan aan putjesscheppers, maar dat is niet waar. De voetbaleconomie wordt niet groter of kleiner van Ronaldo.
Hadden alle topvoetballers niet bestaan dan was Glynor Plet de ster van Madrid en was hij van onschatbare waarde.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Pellè heeft er nu alweer twee in liggen, wat een held is het toch ook. 
Beginnen de Pellè-haters hier al wat terug te krabbelen?
Pelle blijft een matige voetballer, maar zijn sterke punten benut hij wel erg goed (kracht, aanspeelpunt, kopkracht) en eerlijk is eerlijk, hij draait een vrij goed seizoen. Toch wel leuk, want het is een aardige gozer geloof ik als ik hem zo wel eens zie voor de camera.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarom vraag ik jou waarom een 18-jarige bankzitter van een Belgische club meer verdient dan een chirurg. Een Chirurg komt zelfs niet eens aan de helft van dat loon.
Deze keer de vraag niet ontwijken aub.
En nogmaals vind ik de vergelijking ridicuul. Klaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De stand van zaken is dat jij stelt dat de samenleving meer heeft aan Ronaldo dan aan putjesscheppers, maar dat is niet waar. De voetbaleconomie wordt niet groter of kleiner van Ronaldo.
De voetbaleconomie niet, maar steekt veel geld in andere zaken, omdat ie zo kapitaalkrachtig is. En ja, zijn aandeel is gewoon veel groter.
Hadden alle topvoetballers niet bestaan dan was Glynor Plet de ster van Madrid en was hij van onschatbare waarde.
Maar hoe kom jj nou aan het universum als Ronaldo niet bestaan had of andere topvoetballers. Een alternatief universum is helemaal niet aan de orde.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En nogmaals vind ik de vergelijking ridicuul. Klaar.
Vind jij het dan normaal dat een 18-jarige bankzitter van een Belgische eersteklasser 800000 verdient? Ik vind dat die jongen een stuk meer overbetaald is dan CR7.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Manmanman, wat lopen ze weer te schutteren achterin. Echt zo knullig. Dit ubertrieste Roda kan gewoon met gemak in de wedstrijd blijven, terwijl je al met 4-0 of 5-0 had moeten gaan rusten. Snel orde op zaken stellen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind jij het dan normaal dat een 18-jarige bankzitter van een Belgische eersteklasser 800000 verdient? Ik vind dat die jongen een stuk meer overbetaald is dan CR7.
Ligt aan het salarisbudget van een dergelijke club, wat de premise is van de desbetreffende speler. Al klinkt het wat excessief maar erg leuk voor hem.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Fischerrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Mooi. Wanneer krijgt die Anderson eens een kans nou?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goede overtreding van Schaken. 
En wat een lul die immers. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Braamhaar 
Die denkt echt dat Biemans met het hoofd naar voren iemand probeert te tackelen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Lekker zeg, keertje een competitiewedstrijd van Ajax waar ik zonder stress en irritaties naar kan kijken. En het lijken zelfs 3 punten te worden, na 4x puntverlies op rij.
Onderhond
-
- 87648 berichten
- 12949 stemmen
Haha, Anderlecht is Brugge even aan het inblikken. Geen wederopstanding voor Brugge dit weekend. 60 minuten ver en 4-0 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En weer een wedstrijd kapotgefloten door de scheids. Lekker dan.
Heb nog niemand gehoord over de schandalige penalty die AZ gister tegen kreeg trouwens?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lekker zeg, keertje een competitiewedstrijd van Ajax waar ik zonder stress en irritaties naar kan kijken. En het lijken zelfs 3 punten te worden, na 4x puntverlies op rij.
Ja, maar Pec Zwolle tref je natuurlijk maar twee keer. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, maar Pec Zwolle tref je natuurlijk maar twee keer.
Volgend weekend Ajax-VVV 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha, Anderlecht is Brugge even aan het inblikken. Geen wederopstanding voor Brugge dit weekend. 60 minuten ver en 4-0
Nu 4-1.
Speelt de kampioen van Belgie ook weer play offs dit seizoen?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Is een niet te onderschatten ploeg. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Feyenoord de zoveelste (onterechte) pingel thuis meegekregen? (en (dus weer) onterecht rood voor tegenstander?)
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Het is dat ze voor staan maar die kansen die Feyenoord mist zijn hilarisch.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Al was het een begrijpelijke vergissing van de scheids. Die had blijkbaar niet gezien dat Biermans zelf eerder uit balans gebracht werd.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Fischer met 2 goals en 1 assist vandaag. En we hebben nog een kwartiertje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is dat ze voor staan maar die kansen die Feyenoord mist zijn hilarisch.
Die laatste van Pelle was toch buitenspel. Maar het is inderdaad niet best hoe er wordt afgerond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.