- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het afgelopen seizoen behoorde van Persie zeker tot de top 10, misschien wel top 5 van de wereld.
Neemt niet weg dat hij zich gewoon normaal moet gedragen. Maar volgens mij kent niemand de feiten (wat er binnenskamers allemaal is gebeurd) en roept iedereen maar wat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Neemt niet weg dat hij zich gewoon normaal moet gedragen. Maar volgens mij kent niemand de feiten (wat er binnenskamers allemaal is gebeurd) en roept iedereen maar wat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zijn afzonderingsgedrag met holmaatjes Boula en Ibi, zijn mediaboycot, zijn denigrerende gedrag richting Huntelaar....er zijn feiten genoeg.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik lees ook dat Nuytinck gisteravond samen met Overmars in een hotel is gesignaleerd, die lijken dus aan het praten over een overgang.
Wil je niet van die enge dingen roepen.. *ril*
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wil je niet van die enge dingen roepen.. *ril*
Niets gevonden met Archief Ajax-onderhandelt-met-bram-nuytinck #more-31634 - ajax1.nl
Zou hij overigens klaar zijn voor het niveau Ajax? Heb twijfels.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Aangezien elke speler en trainer bij Arsenal compleet wegloopt met Van Persie neem ik dat maar met een korreltje zout.
Redelijk ingetogen en rustige jongen, zeker geen brokkenmaker.
P.s. kliekjes in een team zijn eerder regel dan uitzondering, noem me 1 club waar spelers allemaal even vaak met elkaar omgaan en er geen vriendenclubjes zijn...
Bullshitargumenten weer allemaal.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Niets gevonden met Archief Ajax-onderhandelt-met-bram-nuytinck #more-31634 - ajax1.nl
Zou hij overigens klaar zijn voor het niveau Ajax? Heb twijfels.
Het niveau is niet zozeer het probleem als wel in het systeem passen vermoed ik.
Nuytinck moet je gewoon een man laten uitschakelen, niet dat inschuif en passgedoe van Ajax.
Vind de Nuyt eigenlijk ook iets te stoer en een leider tussen al die Ajax-mietjes 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien elke speler en trainer bij Arsenal compleet wegloopt met Van Persie neem ik dat maar met een korreltje zout.
Redelijk ingetogen en rustige jongen, zeker geen brokkenmaker.
P.s. kliekjes in een team zijn eerder regel dan uitzondering, noem me 1 club waar spelers allemaal even vaak met elkaar omgaan en er geen vriendenclubjes zijn...
Bullshitargumenten weer allemaal.
Lekkere vergelijking. Bij Arsenal is hij de ster, iedereen kijkt tegen hem op. Hij bepaalt daar wedstrijden. En Wenger is daar ook zijn enige coach geweest, die zag hem groot worden.
En het gaat er niet om dat je de ene aardiger vind, maar dat hij zich met die 2 compleet afzonderde. Sneijder vind vd Vaart ook een toffe gast, maar die 2 zag ik niet het hele EK samen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het niveau is niet zozeer het probleem als wel in het systeem passen vermoed ik.
Nuytinck moet je gewoon een man laten uitschakelen, niet dat inschuif en passgedoe van Ajax.
Vind de Nuyt eigenlijk ook iets te stoer en een leider tussen al die Ajax-mietjes
Lijkt me vrij onhandig dan, Alderweireld en Nuytinck samen. Beiden zijn geen grootste opbouwers. Als mandekker vind ik Nuytinck wel vrij goed. Hij is nog wel jong, kan nog veel leren dus het is geen onlogische zet als ie zou komen. Scheelt ook weer langdurige onderhandelingen met AZ over 1 van hun spelers. Die doen altijd erg lastig.
We worden overigens wel de grootste afnemer van NEC. Cillessen, Schone, Nuytinck....het is wachten tot we op Foor bieden haha.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ja, Foor gaat in ieder geval wel het meeste kosten hoor ik hier.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
[
Lijkt me vrij onhandig dan, Alderweireld en Nuytinck samen. Beiden zijn geen grootste opbouwers. Als mandekker vind ik Nuytinck wel vrij goed. Hij is nog wel jong, kan nog veel leren dus het is geen onlogische zet als ie zou komen. Scheelt ook weer langdurige onderhandelingen met AZ over 1 van hun spelers. Die doen altijd erg lastig.
Ik zou het doodzonde vinden als ie naar Ajax gaat. Buiten dat het afschuwelijk is om Bram in dat Ajax shirt te zien wordt het voor hemzelf ook niks. Ajax is een begraafplaats voor talentvolle jonge verdedigers, dat moet je niet willen. Kies gewoon een club waar verdedigers gewoon verdedigers zijn.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Lekkere vergelijking. Bij Arsenal is hij de ster, iedereen kijkt tegen hem op. Hij bepaalt daar wedstrijden. En Wenger is daar ook zijn enige coach geweest, die zag hem groot worden.
ja, en dat wordt je niet zomaar.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
.
En het gaat er niet om dat je de ene aardiger vind, maar dat hij zich met die 2 compleet afzonderde.
Je neemt die idiote roddels nogal serieus of niet? jezus zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou het doodzonde vinden als ie naar Ajax gaat. Buiten dat het afschuwelijk is om Bram in dat Ajax shirt te zien wordt het voor hemzelf ook niks. Ajax is een begraafplaats voor talentvolle jonge verdedigers, dat moet je niet willen. Kies gewoon een club waar verdedigers gewoon verdedigers zijn.
Bij Ajax zijn de jonge verdedigers bijna altijd succesvol. Slechts de oudere verdedigers a la Wielaert falen er meestal.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Welke jonge verdedigers in vredesnaam? Die uit de eigen opleiding ja.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welke jonge verdedigers in vredesnaam? Die uit de eigen opleiding ja.
Dat wel ja. Oa Heitinga, Vermaelen en Vertonghen hebben naam gemaakt. Escude gedeeltelijk als buitenstaander.
Maar Ajax trekt ook nauwelijks jonge verdedigers aan.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ben trouwens wel benieuwd wat ie zou moeten kosten, mag toch hopen op een bedrag van mininaal 3,5 a 4 miljoen anders heeft Aalbers dik gefaald.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoelang ligt ie nog vast in Nijmegen?
Miljoen of 3 max denk ik. Misschien kan Ajax een leuk talent erbij verhuren aan NEC.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat wel ja. Oa Heitinga, Vermaelen en Vertonghen hebben naam gemaakt. Escude gedeeltelijk als buitenstaander.
Maar Ajax trekt ook nauwelijks jonge verdedigers aan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Da's 10 jaar terug, doelde meer op de laatste jaren. Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Chivu is wel ons allerbeste voorbeeld.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Hoelang ligt ie nog vast in Nijmegen?
Miljoen of 3 max denk ik. Misschien kan Ajax een leuk talent erbij verhuren aan NEC.
Hij ligt nog lang vast dus 3 miljoen max zou ik echt veel te weinig vinden. En please geen 'talentjes' huren, dat zou al helemaal een domper zijn.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ogararu, Tobiasen, Christopher Kanu,
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ogararu, Tobiasen, Christopher Kanu,
Velibor Vasović
Hoever wil je terug gaan? 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nuytinck heeft niets bij Ajax te zoeken. Het tempo bij Ajax is veel te hoog, althans als ze zonder Nuytinck spelen. Clubs als West Bromwich Albion of QPR zijn meer iets voor hem.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Word ook niet echt warm van hem. Lijkt me ook niet dat hij de plaats van Veronghen in moet nemen, aangezien De Boer zoekt naar een ervaren verdediger (en ik neem aan een 'voetballende verdediger', aangezien Alderweireld dat ook niet echt is).
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Nuytinck heeft niets bij Ajax te zoeken. Het tempo bij Ajax is veel te hoog, althans als ze zonder Nuytinck spelen. Clubs als West Bromwich Albion of QPR zijn meer iets voor hem.
Welnee, hij moet nog even in NL bijleren, bij een Twente of PSV of zo, en wellicht dat ie dan wel een Europees niveau aan kan.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ben het er ook mee eens dat Ajax te hoog gegrepen is voor hem.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Je neemt die idiote roddels nogal serieus of niet? jezus zeg.
Dat is helaas bij veel mensen het geval. Wat Johan Derksen in VI zegt is waar.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ben het er ook mee eens dat Ajax te hoog gegrepen is voor hem.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Dat klopt zeker, toch ben ik bang dat hij dat niveau niet aan kan. Het is toch de top van de eredivisie. Natuurlijk zou het wel kunnen maar dat wil ik eerst wel eens zien...en dan pas geloven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.