- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Heb je dit nu al verschillende malen zien berichten, maar oh oh als ik wat zeg over dat AZ altijd genaaid wordt in de Arena... dan zijn de rapen gaar.
Volgens mij heb je hier al van mensen vaker de nodige voorbeelden gekregen waaruit bleek dat AZ regelmatig de arbitrage mee heeft gehad daar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax is goed weggekomen vandaag. Teleurstelling overheerst toch een beetje.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Eens. In de slotfase hadden we het af moeten maken. Of al in de eerste helft.
Neemt niet weg dat ik blij was dat de gelijkmaker nog zo laat kwam.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
En gek genoeg heerst dit gevoel bij ons ook
Zoveelste keer op rij dat we onnodig punten verliezen dankzij slechte scheidsrechters. Guidetti nog lekker in jullie kontje gekomen btw?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Volgens mij heb je hier al van mensen vaker de nodige voorbeelden gekregen waaruit bleek dat AZ regelmatig de arbitrage mee heeft gehad daar.
Volgens mij niet. Kan het niet bewijzen, heb niet de detective skills van otherfool.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ik moet het nog terugzien om het goed te kunnen beoordelen. Voor de rest speelde Clasie met de juiste instelling en veroverde veel ballen. Er was overigens weinig reden tot frustratie. Alleen bij Immers misschien - die raakte geen bal.
Hebben we het nu over Feyenoord of Ajax? 
Waarvan Sulejmani het spel 2 minuten stil liet liggen (letterlijk).
Valt mee, jullie speelden toch door en nijhuis liet iemand met een blessure aan het gezicht gewoon liggen. Tsjah..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En gek genoeg heerst dit gevoel bij ons ook
Zoveelste keer op rij dat we onnodig punten verliezen dankzij slechte scheidsrechters. Guidetti nog lekker in jullie kontje gekomen btw?
Eh, ben jij zo erg uitgewoond dat je het niet meer voelt?
Jullie zijn de officiele homoclub en stad van dit land.
Trouwens, beperkte links back, die Babel. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tweede gele kaart slaat gelukkig nergens op. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jullie met meer kansen, wij in mijn ogen met beter veldspel maar als de arbitrage zijn werk had gedaan dan had Feyenoord ipv Ajax met een man minder gespeeld en dan denk ik dat Ajax de punten gewoon pakt.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heb nu alle comments gelezen in deze thread sindsdat Feyenoord-Ajax is begonnen. Heerlijk om te lezen en wat laten de Ajacieden zich kennen zeg.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Valt mee, jullie speelden toch door en nijhuis liet iemand met een blessure aan het gezicht gewoon liggen. Tsjah..
Daarna lag het spel stil, waarna er amper nog werd gevoetbald. Foutje van Nijhuis in een fase waarin Ajax totaal de kluts kwijt was.
Wat een kansen/mogelijkheden hebben we eigenlijk gehad. Pfff. Zuur dat we niet hebben gewonnen, hopelijk hebben we de volgende topper wat meer geluk. Al ligt het bij Verhoek en Immers vooral aan kwaliteit natuurlijk.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Volgende week met Boetius en Schaken beginnen. En dan heeft Feyenoord de gehele top 6 al gehad, 4x uit bovendien, en mogen ze tegen elkaar punten gaan verspelen 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb nog eens een stuk terug gezien. Waarvoor had Clasie in vredesnaam een rode kaart moeten krijgen? Bij zijn gele kaart was het sowieso onzin dat Nijhuis het spel stil lag na een tackle op Clasie, terwijl Feyenoord de bal had en de aanval zocht.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt zijn slaande beweging wederom gemist? Knap zeg.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hou toch op man.
Tweede gele kaart voor Moisander "sloeg" overigens ook nergens op.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ben het eens met A&L.
Feyenoord was het helemaal kwijt in de 10 minuten na rust.
Rode kaart vond ik ook zwaar gestraft, al was het gewoon erg dom omdat BMI daarvoor ook geel kreeg voor precies hetzelfde.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ajax was het de laatste 20/30 minuten van de 1e en 2e helft kwijt. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gele kaart voor Indi was ook onzin natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Klopt. Maar Nijhuis deed het om consequent te blijven.
Naja, op naar Enschede. Inderdaad beginnen met Boëtius en Schaken. Vilhena ook weer tegen Twente. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waarom heeft niemand het hier over dat haken van Eriksen op de middellijn in de laatste minuut. Werd hij niet aangetikt sta je 1 op 1 met de laatste man van Feyenoord. Gewoon dikke gele kaart. Tenzij hij over zijn eigen benen oid. struikelde (heb het maar 1x gezien), maar Frank was er ontzettend woedend over,
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
We worden net het Juventus van vorig seizoen. Die hadden iets van 15x gelijkspel ofzo.
Wil je niet jouw cluppie gaan vergelijken met Juventus

Nog drie wedstrijden "volhouden" en dan heeft Juventus 50 competitiewedstrijden achtereen niet verloren. Je krijgt er geen prijs voor maar wel een mooie en vooral erg knappe prestatie. Volgende week de topper (thuis) tegen Inter.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Heerlijk om te winnen van Vitesse-uit ondanks dat ons hele middenveld overlopen werd in de 2de helft. Ook hield Rijnen zich eindelijk eens verdedigend staande.
Verbeek mag van mij wel vaker wisselen al is het maar om de vaart uit het spel te halen bij de tegenstander.
3 puntjes erbij.
Pellè legt viering van doelpunt uit: 'Wil meer vrouwelijke fans in stadion' - voetbalzone.nl
pelle 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nou, eindelijk eens mijn leerwerk af, dus dat word weer berichtjes spammen op dit topic.
Allereerst, zoals veel medevoetbalsupporters op dit forum al hebben gezegd, gezien en hebben gehoor had PEC(h) (ba bum tssh) niet veel geluk met Janssen. Wat een figuur. Nu vind ik niet eens het erge dat wij die penal niet kregen, maar ik zal ff de kaarten erbij pakken:
PSV: 0, zero
PEC: Boer: Had (terechte) kritiek op Janssen die zich weer op zijn teentjes voelde getrapt.
Aafjes: Was half niet zo zwaar als onze tuinkabouter Mertens op Mokhtar.
Benson: Die kan ik mij niet meer zo herinneren maar zal ook wel iets doms zijn.
V. Polen: Hield vast, niet meer dan een vrije trap.
Op een gegeven moment (zeker na de 1-0) zaten Strootman en co behoorlijk te schoppen en werd alles goedgekeurd, totdat PEC erbij kwam, ook gingen schoppen en toen moesten deze bandieten, deze prinsen van het kwaad, deze duivelszonen in eigen persoon bestraft worden. (De kaarten zijn inmiddels bekend) Nu wil ik niet alles op de scheids leggen, aangezien zij de beschikking hadden over Narsingh en nog een paar internationals en wij Drost lieten invallen, die de zoon is bij de plaatselijke bakker, nog steeds zakgeld krijgt en je kunt hem mss nog tegenkomen als je een halfje neemt. Dan zie je hem nog net de pistoletjes uit de oven halen. Ik ben toch trots op ons elftal dat wij hebben laten zien dat er nog iets goeds uit de bierleague kan komen.
Dramatisch trouwens dat PSV ging tijdrekken op een gegeven moment tegen PEC (!). Tja, als je daardoor kampioen wil worden 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Moet je gedeeltelijk gelijk geven nclo. Slechte performance van Janssen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Gelukkig vermeld je de reden even, ik had het namelijk niet geweten. Dacht even dat teletekst steeds niet alle punten erbij zette.
We worden net het Juventus van vorig seizoen. Die hadden iets van 15x gelijkspel ofzo.
15x gelijkgespeeld, 23x gewonnen en 0x verloren en kampioen. Ik zou het niet erg vinden om het Juve van vorig seizoen te worden 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Waarom heeft niemand het hier over dat haken van Eriksen op de middellijn in de laatste minuut. Werd hij niet aangetikt sta je 1 op 1 met de laatste man van Feyenoord. Gewoon dikke gele kaart. Tenzij hij over zijn eigen benen oid. struikelde (heb het maar 1x gezien), maar Frank was er ontzettend woedend over,
Ik heb het (of het was op twitter) genoemd. Maarja, dat wordt inderdaad ook nog eens vergeten. En dan kom je uit op:
- Onterecht afsturen van Moisander
- Rood voor Immers
- Rood voor Clasie
- Eriksen wordt aan het einde gevloerd anders was het gewoon 1 op 1 tegen Lamprou (dus ook rood voor degene die hem vloerde).
Dat zijn toch echt 4 belangrijke beslissingen die zo'n wedstrijd uiteindelijk beslissen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tijd voor het echte voetbalnieuws:
Messi 13 (+2) - Ronaldo 11 (+2)
Gaat gewoon weer net zo geniaal worden als vorig jaar 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Atleeeeeeeeti, Atleeeeeeeti, Atletico dèè Madriìiiid!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nou, eindelijk eens mijn leerwerk af, dus dat word weer berichtjes spammen op dit topic.
Allereerst, zoals veel medevoetbalsupporters op dit forum al hebben gezegd, gezien en hebben gehoor had PEC(h) (ba bum tssh) niet veel geluk met Janssen. Wat een figuur. Nu vind ik niet eens het erge dat wij die penal niet kregen, maar ik zal ff de kaarten erbij pakken:
PSV: 0, zero
PEC: Boer: Had (terechte) kritiek op Janssen die zich weer op zijn teentjes voelde getrapt.
Aafjes: Was half niet zo zwaar als onze tuinkabouter Mertens op Mokhtar.
Benson: Die kan ik mij niet meer zo herinneren maar zal ook wel iets doms zijn.
V. Polen: Hield vast, niet meer dan een vrije trap.
Op een gegeven moment (zeker na de 1-0) zaten Strootman en co behoorlijk te schoppen en werd alles goedgekeurd, totdat PEC erbij kwam, ook gingen schoppen en toen moesten deze bandieten, deze prinsen van het kwaad, deze duivelszonen in eigen persoon bestraft worden. (De kaarten zijn inmiddels bekend) Nu wil ik niet alles op de scheids leggen, aangezien zij de beschikking hadden over Narsingh en nog een paar internationals en wij Drost lieten invallen, die de zoon is bij de plaatselijke bakker, nog steeds zakgeld krijgt en je kunt hem mss nog tegenkomen als je een halfje neemt. Dan zie je hem nog net de pistoletjes uit de oven halen. Ik ben toch trots op ons elftal dat wij hebben laten zien dat er nog iets goeds uit de bierleague kan komen.
Dramatisch trouwens dat PSV ging tijdrekken op een gegeven moment tegen PEC (!). Tja, als je daardoor kampioen wil worden
Over Janssen heb ik mijn kritiek al eerder gespuid, dus daar zal ik je niet op aanvallen. Het was een faire wedstrijd waarin sowieso gele kaarten nou niet echt bij hoorden maar de kaarten van Aafjes en v. Polen waren gewoon terecht: (proberen van) onderbreken van counter/veelbelovende aanval. (Van Polen was trouwens niet vasthouden maar die nam (ik dacht) Narsingh over de knie toen hij los was.) De kaarten van Boer en Benson waren imo niet nodig. Aan PSV kant had alleen Lens geboekt moeten worden, eigenlijk zelfs 2x (maar goed, als hij de eerste krijgt maakt hij de volgende niet).
De penalty had ik al toegewezen, dat was er een. Maar goed, de corner van waaruit jullie doelpunt kwam was er geen. Kopbal van Benson die Waterman niet aanraakte.
Maar Zwolle deed het uitstekend, lieten goed voetbal zien. De laatste weken wordt het achterin steeds stabieler. Aanvallend hebben jullie weinig gecreëerd vandaag maar als je er dan een standaardsituatie inknalt, zo weinig weggeven hebt en PSV moet winnen door een eigen doelpunt gaan al de complimenten jullie kant op. Helaas heb je daar geen reet aan.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Tijd voor het echte voetbalnieuws:
Messi 13 (+2) - Ronaldo 11 (+2)
Gaat gewoon weer net zo geniaal worden als vorig jaar
Toch nog wat topsport in dit topic. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.