- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jammerlijk en onnodig verlies. Weer matig verdedigd door Alderweireld trouwens.
Verder was het combinatiespel bij Ajax vrij aardig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jammer, hadden gewoon moeten winnen. Lucky Ajax komt goed weg.
Je wint (bijna) nooit zolang je de ooijevaar op 10 zet. Is wachten tot NR terugkomt; vandaag weer 3 100% kansen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Jammer, hadden gewoon moeten winnen. Lucky Ajax komt goed weg.
Hou toch op man, je moet blij zijn dat Lex 'We gaan op Jodenjacht' Immers en Clasie geen rood hebben gekregen. En dan krijgen jullie nog ook een cadeautje doordat Moisander rood is. Je moet blij zijn dat je gelijk hebt gespeeld, want anders stond het gewoon 1-2, als het al niet meer zou zijn geworden.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Volkomen terechte uitslag natuurlijk. Ajax heeft 1 kans gehad en verzilverd en een lucky goal erbij. Feyenoord met wel 3 100 procent kansen. Vanwege de arbitrage mag Ajax een punt meenemen maar Feyenoord was gewoon veel dreigender. Babel en Sana/Suleymani volledig geneutraliseerd.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Zonde. Bleven makkelijk overeind tot de rode kaart. Daarna een doelpunt tegen zoals Pele ze nooit maakt en nooit meer zal maken. Sowieso snap ik de blijdschap totaal niet van die Feyenoorders. 20 minuten kun je net 1 doelpunt produceren tegen 10 man. Alleen in Enschede en Eindehoven mogen ze hier echt blij mee zijn. Onzin Phoenix. Die 100 procent kansen waren er niet. En de kansen kwamen pas echt na de rode kaart. Daarvoor was er weinig aan de hand.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
4-6-0. Leuk dat we ongeslagen blijven maar met wat pech sta je dadelijk weer op 6/7 punten van drie clubs.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jammer voor Ajax, Nijhuis is ook een rotslechte kutscheids die er echt niks van kan.
Maar eerlijk is eerlijk, Ajax krijgt ook tal van onterechte strafschoppen mee tegen de kleinere clubs. Van de tijd toen ik nog wekelijks naar het stadion ging herinner ik me nog heel goed dat Roda heel vaak benadeeld werd door scheidsrechterlijke beslissingen tegen Ajax.
Blijft jammer, ergerlijk en lachwekkend dat het voetbalspelletje nog blijft hangen in de prehistorie en afhankelijk is van menselijke beslissingen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hou toch op man, je moet blij zijn dat Lex 'We gaan op Jodenjacht' Immers en Clasie geen rood hebben gekregen. En dan krijgen jullie nog ook een cadeautje doordat Moisander rood is. Je moet blij zijn dat je gelijk hebt gespeeld, want anders stond het gewoon 1-2, als het al niet meer zou zijn geworden.
Kom op zeg, Ajax is drie keer over de middellijn geweest en enkel effectief geweest met de afwerking, waar Feyenoord kans op kans miste.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pelle
Man of the match; toegegeven. Belachelijk hoeveel ballen hij wist vast te houden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Lucky Feyenoord moet weer hulp van de scheids krijgen.
Zelf zo agreasief en dan komt Ajax met 10 man haha die kuipers wou weer even zijn momentje pakken, totaal onnodig.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Pfff kans op kans
Enige 100 procent kans werd daarna toch nog raak geschoten. Nee de Boer wou net een goede ingreep doen met Boerigter en dan krijg je zo een flauwe kaart tegen. Daarbij is het mind blowing hoe die Klaas niet al een gele op zak had. Maar goed uit gelijk spelen is zo erg nog niet. PSV wordt kampioen. Twente en Vitesse komen nog wel in verval.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Volkomen terechte uitslag natuurlijk. Ajax heeft 1 kans gehad en verzilverd en een lucky goal erbij. Feyenoord met wel 3 100 procent kansen. Vanwege de arbitrage mag Ajax een punt meenemen maar Feyenoord was gewoon veel dreigender. Babel en Sana/Suleymani volledig geneutraliseerd.
Haha maak je niet zo belachelijk zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sowieso snap ik de blijdschap totaal niet van die Feyenoorders. 20 minuten kun je net 1 doelpunt produceren tegen 10 man.
Gek he, dat je blij bent als je in de laatste minuut de volstrekt verdiende gelijkmaker scoort....
Ajacieden missen schijnbaar bepaalde genen, dat ze dat niet snappen. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Heb je Immers zien natrappen vriend? En dat elleboogje van Clasie (was rood)? En wat dacht je over die overtredingen van Clasie op Babel en Van Rhijn (allebei geel = 2xgeel) en dat akkefietje met De Jong (=geel). Dan kom ik uit op rood voor Immers en 1x rood en 3x geel voor Clasie... En ik weet toch wel zeker dat we met een 2-1 voorsprong met 10 man het zouden hebben uitgespeeld tegen Feyenoord.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
. Vanwege de arbitrage mag Ajax een punt meenemen.
Euhmm; je draait het om...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pfff kans op kans
1e helft had het gewoon 3-1 moeten staan.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Kom op zeg, Ajax is drie keer over de middellijn geweest en enkel effectief geweest met de afwerking, waar Feyenoord kans op kans miste.
Daar heb ik het niet over, ik heb het erover dat Feyenoord gewoon met 9 man moest spelen. Ja, dan ziet het er opeens anders uit he...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jammer voor Ajax, Nijhuis is ook een rotslechte kutscheids die er echt niks van kan.
Maar eerlijk is eerlijk, Ajax krijgt ook tal van onterechte strafschoppen mee tegen de kleinere clubs. Van de tijd toen ik nog wekelijks naar het stadion ging herinner ik me nog heel goed dat Roda heel vaak benadeeld werd door scheidsrechterlijke beslissingen tegen Ajax.
Blijft jammer, ergerlijk en lachwekkend dat het voetbalspelletje nog blijft hangen in de prehistorie en afhankelijk is van menselijke beslissingen.
Tot drie jaar geleden geef ik dat van harte toe. De afgelopen drie seizoenen kan ik me weinig wedstrijden herinneren waarin Ajax door arbritage gewonnen heeft. En Ajax heeft in die periode een rode kaart of tien gehad, waarvan een stuk of zes discutabel of gewoon onterecht. Feyenoord krijgt de zelfde periode alles mee gefloten, bingokaarten of niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voetbal in de Kuip is tenminste nog een mannensport. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ja, maar dat stond het niet. Als Nijhuis dan gewoon onpartijdig fluit geeft hij Immers en Clasie rood en dan is het 11 tegen 9. Wie zal dan toch winnen met een 1-2 voorsprong?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord, rood voor Clasie had de Kuip in brand gezet. Met 10 man is Feyenoord sterker. Kijk maar naar de laatste wedstrijden waar Feyenoord thuis rood kreeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan de KNVB Ajax en haar fans een brief sturen dat de Eredivisie waarin hun deelnemer in zijn de mannen divisie is? Waarvoor dank.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Feyenoord, rood voor Clasie had de Kuip in brand gezet. Met 10 man is Feyenoord sterker. Kijk maar naar de laatste wedstrijden waar Feyenoord thuis rood kreeg.
Rood voor Clasie én Immers... Denk dan niet dat jullie nog op gelijke hoogte waren gekomen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Kan de KNVB Ajax en haar fans een brief sturen dat de Eredivisie waarin hun deelnemer in zijn de mannen divisie is? Waarvoor dank.
Dus dan mag je iemand natrappen en elleboogjes geven 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Nu een paar keer ja. Over het hele seizoen is de arbitraire invloed altijd nihil. Dat weet De Boer best.
Dit gaat niet om het kampioenschap, dit is een wedstrijd op zichzelf. En als je elk jaar genaaid wordt in de klassieker dan is dat gewoon zuur.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Allemaal leuk en aardig dat alle ajacieden nu gaan zitten jammeren om rode kaarten maar als je eigen clubje nou eens normaal had geprobeerd te voetballen in plaats van het profiteren van één kansje en je vervolgens weer inbunkeren op eigen helft had je misschien zelf wel voor een goed resultaat kunnen zorgen en niet eens hulp van de scheidsrechter nodig gehad.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Haha. Jij bent zeker de commentator. Die bij een kopbal totaal onschadelijk gemaakt door Poulson zei "Als Immers die vol had geraakt was het een doelpunt" Ja zo kan ik ook 100 procent kansen verzinnen. Als Erikson niet tegen een mannetje aanschoot was de bal vast mooi in de rechterhoek terrecht gekomen. Maar goed ik zou niet een ere rondje lopen met een 2-2 uitslag. Opgelucht zijn is iets anders dan blij zijn met een 2-2 in eigen huis. Dat is gewoon een slappe verliezers mentaliteit. Ik ben toch ook niet blij dat Ajax nog 0 keer heeft verloren dit seizoen. Ik wil Ajax op 1 zien staan. Klaar.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Lens maakt binnen vijf minuten al twee keer opzettelijk hands maar komt er voor de zoveelste keer dit seizoen mee weg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus dan mag je iemand natrappen en elleboogjes geven
Dat zeg ik niet, maar een waarschuwing volstaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.