- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ach ja, toen was hij 18 ofzo in zijn eerste seizoen op hoog niveau. 
Drenthe was dat seizoen het enige lichtpuntje. Slechtste selectie ooit die ik in de Kuip heb gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hartstikke logisch besluit van van Geel.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Onbegrijpelijk dat Van Geel hem niet binnen haalt..
Iets met geld enzo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Met het salaris van de selectievulling Vormer, Goossens en Singh had je Drenthe wel kunnen krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Drenthe is 1 van de meest overschatte spelers van de laatste jaren. Met ook een bedroevende mentaliteit. Dat hij zichzelf niveautje Madrid inschatte, dat kan. Je mag het altijd proberen. Maar dat je daarna jezelf ook als een ster bij Everton aan het gedragen bent, altijd te laat komt en geen zak laat zien, dat is kansloos. En dan ook nog een megasalaris vragen, want genoeg clubs zijn afgehaakt bij hem vanwege zijn eisen. Als die gast slim is speelt hij de rest van het seizoen gratis voor Feyenoord. Zou hem sieren en hij kan zijn carrière eens herlanceren. Die jongen speelde ooit 1 goed jeugd EK en that's it. En dan lees je hier dat Van Geel niet goed snik is dat ze hem niet halen. Nou, ik moet Van Geel niet maar ik geef hem groot gelijk.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Wie noemt Van Geel niet goed snik dan? Ik zeg dat ik het onbegrijpelijk vind dat Van Geel hem niet binnen haalt. Want ik ga er voor het gemak maar even van uit dat Drenthe bereid is fors in te leveren. En eerlijk gezegd zie ik hem daar best wel voor aan. Royston komt namelijk best sympathiek over ook heb ik het niet zo op zn rap(muziek).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je noemt het onbegrijpelijk.
Royston zal best een aardige gast zijn, maar heeft totaal niet de mentaliteit om topsporter te zijn. Of denk je dat het toeval is dat na Madrid slechts Everton hem wilde hebben en nu helemaal niemand meer? Dat zelfs koopclub PSV hem afwijst 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wie noemt Van Geel niet goed snik dan? Ik zeg dat ik het onbegrijpelijk vind dat Van Geel hem niet binnen haalt. Want ik ga er voor het gemak maar even van uit dat Drenthe bereid is fors in te leveren. En eerlijk gezegd zie ik hem daar best wel voor aan. Royston komt namelijk best sympathiek over ook heb ik het niet zo op zn rap(muziek).
Wat is voor jou dan de argumentatie dat Drenthe zou moeten komen? De posities zijn overbezet met indien nodig ook nog zeer sterke backup alternatieven.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De posities zijn helemaal niet overbezet.
Cissé is landurig geblesseerd en Goossens gaat waarschijnlijk te kort komen, en anders mag hij de back-up worden
El Abnogwat komt tekort en is in de winterstop vast weg en is nog niet gebruikt voor de linkerspitspositie.
Drenthe is een prima speler, maar van Geel en Koeman zullen hem een te lastige jongen vinden en tevens te duur (salaris).
Ik had hem er graag bij gezien. Prima voetballer voor de Eredivisie. Maar toch ook twijfel over zijn karakter t.o.v. de sfeer binnen de groep.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook vooral niet verder kijken dan je neus lang is. Boetius, Singh, Omar, Manu, Goossens en Achahbar kunnen er allemaal spelen. Dat voor sommigen van hun het meer een secundaire positie is doet daar niets aan af.
Nee, geen enkele aanleiding de salarislasten te verhogen met Drenthe, terwijl er veel beter voor handen is.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat doet er wel toe. Daarnaast zijn zij ook back-ups voor andere posities, heb je langdurig een speler verloren, die sowieso tekort komt (Cissé). Boetius komt net kijken en mag vast aan het eerste ruiken. Singh is ook iemand voor de toekomt, waarbij zijn kwaliteiten vooral op het middenveld liggen. Goossens en Oma noemde ik al met daarbij een argumentatie. Het lijkt me geen goed plan om allerlei spelers op posities te laten spelen waar ze minder tot hun recht komen en waar ze liever niet spelen.
Drenthe hoeft niet voor vast te komen; voor het resterende seizoen. Daarna kun je de balans opmaken en bekijken of hij echt wat toevoegt.
Edit: je hebt Manu er nu ook bijgezet. Dat is een rechtsbuiten, die nu een seizoen ervaring op mag doen bij Excelsior. Lijkt me een prima plan en geen reden om terug te halen in de winterstop.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Je noemt het onbegrijpelijk.
Dat is iets anders als 'niet goed snik'.
Royston zal best een aardige gast zijn, maar heeft totaal niet de mentaliteit om topsporter te zijn. Of denk je dat het toeval is dat na Madrid slechts Everton hem wilde hebben en nu helemaal niemand meer? Dat zelfs koopclub PSV hem afwijst
Het is geen argument op hem te halen natuurlijk maar snap die verhalen over moeilijke jongen nooit zo. Dat ie bij Hercules weigerde te spelen had geloof ik te maken met een aantal maanden achterstallig salaris. Lijkt me vrij logisch.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
En zoals Rico zegt lijkt het me een prima speler erbij te hebben tot in ieder geval het einde van het jaar. Je hebt weer wat creativiteit erbij. Achabar krijgt jammer genoeg weinig speeltijd van Koeman. 'Toptalent' Vilhena ook. Zonde, laat die gozer wat vaker invallen zou ik zeggen.
Die van City gehuurde speler heeft volgens mij nog maar anderhalve invalbeurt achter zijn naam staan. Is hij echt zo slecht?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat doet er wel toe. Daarnaast zijn zij ook back-ups voor andere posities, heb je langdurig een speler verloren, die sowieso tekort komt (Cissé). Boetius komt net kijken en mag vast aan het eerste ruiken. Singh is ook iemand voor de toekomt, waarbij zijn kwaliteiten vooral op het middenveld liggen. Goossens en Oma noemde ik al met daarbij een argumentatie. Het lijkt me geen goed plan om allerlei spelers op posities te laten spelen waar ze minder tot hun recht komen en waar ze liever niet spelen.
Drenthe hoeft niet voor vast te komen; voor het resterende seizoen. Daarna kun je de balans opmaken en bekijken of hij echt wat toevoegt.
Edit: je hebt Manu er nu ook bijgezet. Dat is een rechtsbuiten, die nu een seizoen ervaring op mag doen bij Excelsior. Lijkt me een prima plan en geen reden om terug te halen in de winterstop.
Probleem blijft dat het drukt op de salariskosten. Dat er bepaalde spelers liever op een andere positie spelen is niet aan de orde. Alles voor het team, en vorm doe je op door te spelen. Drenthe is overbodig en zwaar overschat, heeft geen drol laten zien in zijn carriere en dat ie nog steeds transfervrij is is veelzeggend. En 'm dan bij Feyenoord willen zien. Nee dank je. Boetius is jong maar nu al beter, Manu terughalen van excelsior hoeft niet, maar alsnog een betere optie dan je geld weggooien aan Drenthe.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het eerste jaar vond ik 'm bij Feyenoord sterk (weliswaar op een andere positie). Zoiets verleer je niet zomaar. Het liefst zie ik hem nog spelen op de plaats van Nelom. Zie daar weinig potentie in en nu je het toch hebt over "je speelt voor het team".
Nee, mensen op ongebruikelijke plaatsen laten spelen lijkt me een slecht plan. In een perfecte wereld gaat het goed, maar de praktijk zegt meestal wat anders. Daarnaast komen de spelers er doorgaans minder tot hun recht.
Drenthe levert dan maar een hoop salaris in, wil hij écht naar Feyenoord. Maar hij komt toch niet; van Geel & co gaan voor een gezonde sfeer.
Feit is dat we juist onderbezet zijn op de linkerspitspositie. Daar ging het me om.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn energie is aanstekelijk maar gewoon een dramatische voetballer. Nee, doe maar Nelom. Ook vrij ondergewaardeerde kracht, geen grootse speler, voldoet daar prima en als je iemand anders daar wil zetten doe dan Indi maar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Spartak-Benfica 2-1.
Opvallend nu.
Barcelona 6 uit 2.
Celtic 4 uit 2.
Spartak 3 uit 3.
Benfica 1 uit 3.
Neem aan dat Barcelona vanavond wel wint, maar het ziet er dus slecht uit voor Benfica.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nelom vind ik vaak tekort komen. Vooral verdedigend rent hij vaak achter de feiten aan en ook opbouwend voegt hij niets toe. Gewoon een middelmatige voetballer, die het tegen clubs als VVV nog leuk doet.
Indi doet het wel prima op die positie, maar is voor de toekomst toch een centrumverdediger. Dit seizoen mag hij er vaker spelen, als de Vrij terug is.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Haha die sneue Ola John maakte nog zijn debuut
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Vind het een sneu figuur die totaal niets geleerd heeft van carrière van zijn broer en belachelijk vroeg naar het buitenland ging. Tot vanavond had hij nog geen minuut gespeeld, na vanavond 5 (waarin geen enkel balcontact maar dat geheel terzijde). Tja..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vind het een sneu figuur die totaal niets geleerd heeft van carrière van zijn broer en belachelijk vroeg naar het buitenland ging. Tot vanavond had hij nog geen minuut gespeeld, na vanavond 5 (waarin geen enkel balcontact maar dat geheel terzijde). Tja..
En dat kan hij ruiken vooraf? Benfica betaalt geloof ik zeker 10 miljoen voor hem, dan mag je toch aannemen dat hij als belangrijk wordt gezien. En hij zal wel langzaam worden gebracht. Maar ben je dan sneu? Dan is Drenthe net zo sneu, die deed exact hetzelfde.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Drenthe was bijna net zo sneu inderdaad.
Al maakt die deze goal in zn eerste wedstrijd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje jammer dat dit soort lukrake conclusies getrokken worden. Over sneu gesproken.
Verhaal ligt wel wat anders maar goed.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Maar wanneer je een broer een voorbeeld is hoe het niet moet, waarom ga je dan in vredesnaam al na vier goede wedstrijden in de Eredivisie naar Portugal?! Dat is geen naam zoals Real Madrid (Drenthe) en Internazionale (Castaignos). Dan kan ik er nog begrip voor opbrengen. Maar Portugal.. Vind ik behoorlijk stom.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar wanneer je een broer een voorbeeld is hoe het niet moet, waarom ga je dan in vredesnaam al na vier goede wedstrijden in de Eredivisie naar Portugal. Dat is geen naam zoals Real Madrid (Drenthe) en Internazionale (Castaignos). Vind ik behoorlijk stom.
Benfica behoort denk ik tot de 10 grootste clubs van Europa, zeker qua socios.
Ik vind de keuze van jouw namen eerder krankzinnig. Drenthe had kunnen weten geen RM niveau te hebben en welk talent is nu zo stom om naar de Serie A te trekken, de ultieme competitie voor bejaarden, maar niet voor talenten. Elia was ook al zo dom.
Buttner vanavond trouwens net als van Persie in de basis bij Man Utd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar wanneer je een broer een voorbeeld is hoe het niet moet, waarom ga je dan in vredesnaam al na vier goede wedstrijden in de Eredivisie naar Portugal. Dat is geen naam zoals Real Madrid (Drenthe) en Internazionale (Castaignos). Vind ik behoorlijk stom.
In Portugal heeft ie een prima toekomstperspectief en Munsterman wou dat ie vertrok en zag voor hem geen toekomst bij Twente. Vreemd dat ie niet bleef inderdaad.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Benfica behoort denk ik tot de 10 grootste clubs van Europa, zeker qua socios.
? Feyenoord was ooit ook de grootste van de wereld.
Ik vind de keuze van jouw namen eerder krankzinnig. Drenthe had kunnen weten geen RM niveau te hebben en welk talent is nu zo stom om naar de Serie A te trekken, de ultieme competitie voor bejaarden, maar niet voor talenten. Elia was ook al zo dom.
Natuurlijk niet, die spelers kiezen voor een onvergetlijke ervaring, een giga-salaris, een absolute topclub, trainen met de allerbesten. Maar waarom in vredesnaam naar Portugal (op Porto, Benfica en Braga na een net zo matige competie als de Eredivisie)?
Erg cool ja. Benieuwd hoe die het doet. Zou fantastisch zijn mocht hij daar een beetje aan spelen toe komen.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
In Portugal heeft ie een prima toekomstperspectief en Munsterman wou dat ie vertrok en zag voor hem geen toekomst bij Twente. Vreemd dat ie niet bleef inderdaad.
Toekomstperspectief?
Alsof Benfica de enige club ter wereld was..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.