- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Maar België heeft verdedigers van Arsenal, Man City en Spurs achteraan staan. Wij moeten het doen met een wissel van Everton, een Villan en een Feyenoorder. Daarom is een De Jong nodig.
Heiting staat inmiddels gewoon in de basis bij Everton. Daarnaast hoop ik dat Van der Wiel zich in de basis speelt bij PSG, want dan is hij gewoon de beste rechtsback van Oranje op dit moment. Ook in 2010 was onze achterhoede ruk, ik vind het nu eigenlijk wel verbeterd ten opzichte van toen. Als Van der Wiel aan het spelen toe komt zou ik het zo doen:
-------------------------Stekelenburg--------------------------
Van der Wiel------Heitinga-----Douglas/Vlaar-------Indi
En dan kan je het in het centrum ook nog andere verdedigers neerzetten, bijvoorbeeld een Bruma of Viergever als die dan echt zijn doorgebroken. Met deze achterhoede heb je helaas wel een echte breker op het middenveld nodig en daarom zou ik daar De Jong neerzetten. Daarvoor dan twee creatieve mensen in de vorm van Van der Vaart en Sneijder (i.p.v. Raf kan je daar ook Afellay of Fer neerzetten) en voorin zou ik Robben links zetten, Huntelaar in de spits en Van Persie op rechts. Mocht Van Persie op rechts niet werken dan kan je daar Lens neerzetten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Met deze opstelling wordt je door ploegen als Duitsland, Portugal en België gewoon weer kapot gemaakt. Simpel omdat het voetballen net niet goed goed genoeg is om echt op tikkend tot goals te komen en omdat het totaal niet dynamisch is. Een middenveld met De jong/VdVaart/Sneijder is gewoon 3 slowpokes opstellen die het liefst nog geen tien meter op en neer rennen. Ook zit je met een gemiddelde lengte van onder de 1.75 niet helemaal lekker daar (argument Spanje hoeft niet, want dat is wereldklasse). Van Persie zal op deze manier, weer niet aan voetballen toekomen en dan hebben we niks aan de beste speler.
Nouja, ik noem maar wat. Er zal ook genoeg speeltijd zijn voor dynamische spelers als Maher (dit was ik net even vergeten), Fer en Strootman, die nu ook al vaak erbij zitten. Ik ben het met je eens dat dynamiek gewenst is, maar uiteindelijk hebben we het zo ook tot een WK finale gered.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hij speelt ook niet foutloos, heb ik nooit beweerd. Hij maakt regelmatig foutjes. Maar dat mag, zoals Willems, Indi en Clasie dat ook mogen. Maar het talent spat wel van hem af.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kunnen jullie van Rhijn gewoon weer Ricardo noemen a.u.b.? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Geen probleem, Nicolage Ricardo.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mein Gott was ist passiert?
Gelukkig maar dat ik het niet kon kijken, bij de 4-4 was er subiet iets door het beeldscherm gegaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig maar dat ik het niet kon kijken, bij de 4-4 was er subiet iets door het beeldscherm gegaan.
Waarom? Het was een typisch Duits doelpunt. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat is allemaal wel zo (zag er in de samenvatting ook prachtig uit) maar om het dan nog tot 4-4 te laten komen is wel erg amateuristisch. Nu moeten we uit in Zweden misschien nog iets gaan halen terwijl je met een overwinning het hotel kon gaan boeken. Niet dat ik me nu zorgen maak, maar toch.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Krijg je met een verdediging met Mertesacker en Badstuber! 
Dan zie je al meteen dat Hummels een verschil maakt.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12958 stemmen
Anderzijds was de actie van Ibrahimovic niet bepaald reglementair, die laatste goal had er op die manier nooit mogen komen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Servische bond ontkent rasc...

Zou de FIFA nou eindelijk eens hard gaan optreden tegen dit soort dingen? Ben bang van niet. Je krijgt hogere boetes voor het laten zien van een onderbroek van een verkeerde sponsor dan voor dit soort dingen.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Toch grappig dat iedereen hier Strootman slecht vond spelen, terwijl de analisten op tv, Strootman zelf, en de Volkskrant hem goed vonden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
de Boer was toch niet zo positief?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Huh, hij speelde echt dramatisch. Heb de hele discussie verder niet gevolgd, maar aanvallend werd Strootman veel in het spel betrokken en maakte keer op keer de verkeerde keuzes en kon het niet bijbenen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Dat is allemaal wel zo (zag er in de samenvatting ook prachtig uit) maar om het dan nog tot 4-4 te laten komen is wel erg amateuristisch. Nu moeten we uit in Zweden misschien nog iets gaan halen terwijl je met een overwinning het hotel kon gaan boeken. Niet dat ik me nu zorgen maak, maar toch.
Ik lees dit nu pas, 4-4????
Wat een amateurs whahahahahahahahahahahahahahhahahahaha. Ik zag 4-0 staan en dacht dat wordt een monsteruitslag. Dit mag zelfs een Jupiler League club niet meer overkomen tegen Zweden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
de Boer was toch niet zo positief?
Niet dat hij hem de hemel in prees, maar toch zeker niet zo negatief als hier.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Servische bond ontkent rasc...
(embed)

Zou de FIFA nou eindelijk eens hard gaan optreden tegen dit soort dingen? Ben bang van niet. Je krijgt hogere boetes voor het laten zien van een onderbroek van een verkeerde sponsor dan voor dit soort dingen.
Met demente lieden als Blatter en Platini aan het roer gaat er echt niks veranderen. Ik ben er zeker van dat Servië hier gewoon mee wegkomt. Hooguit een (kleine) boete ofzo, terwijl je het land minstens 1-2 jaar moet schorsen voor interlands.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Niet dat hij hem de hemel in prees, maar toch zeker niet zo negatief als hier.
Een mager zesje. Meer was het niet.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Hier zie je 't beter.
En die scheids, een rode kaart geven omdat die een bal in het publiek trapt...
Dat durft die wel, maar de wedstrijd staken ho maar.

PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Het is van twee dagen geleden, maar ik wil er toch nog wat over zeggen.
Honduras - Canada 8-1
Het lijkt me toch stug dat ze in Canada niet kunnen voetballen, genoeg Europese immigranten die de voetbalsport hebben meegenomen! Hele Italiaanse wijken in Ontario,Quebec etc. Zelfs in Nieuw-Zeeland waar ze meer van Rugby houden, daar kunnen ze voetballen. Of zouden die Canadezen de kwalificaties gewoon saboteren?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Canadezen doen aan ijshockey, voetbal boeit hen niet. Zoals dat in de meeste landen daar is. Alleen in Zuid Amerika/Mexico leeft voetbal.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Alleen al de naam soccer i.p.v. football zegt al genoeg! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zegt helemaal niets maar soit. Vrij logisch waarom dat in Noord-Amerika geen Football heet.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Vrij logisch waarom dat in Noord-Amerika geen Football heet.
Heel logisch idd omdat bij American Football het meest gebruikgemaakt wordt van de handen
.
Haha, zie depri 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.