• 17.029 nieuwsartikelen
  • 181.674 films
  • 12.531 series
  • 34.672 seizoenen
  • 654.516 acteurs
  • 200.262 gebruikers
  • 9.452.190 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Van Geel

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

'Transfersoap rond Dempsey ten einde; Spurs trekken aan langste eind' - SoccerNews.nl

Had zelf toch wel gedacht dat het Liverpool zal worden. Maar ook Tottenham is natuurlijk een prachtige club en een goede mogelijkheid voor Dempsey om zich op een hoger niveau te bewijzen.

Verder Bocanegra naar Racing Santander in de 2e spaanse league. Zal het einde van z'n interlandcarrière betekenen.

Onyewu ook naar spanje vertrokken naar Malaga. Aardig team maar met z'n 30 jaar en niet meer dan redelijke techniek zal ook hij niet veel interlands achter z'n naam krijgen. Tenzij hij ineens helemaal opbloeit.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat Koeman daar faalde in de coaching wil niet zeggen dat hij op dat moment ook zijn kunde om spelers op hun kwaliteit te kunnen schatten kwijt was. Twee totaal andere zaken.

Dezelfde Koeman die twee jaar daarvoor €13 miljoen neerlegde voor Koef en Lazovic! Om zulke geldverspilling kan ik nog steeds heel erg droevig worden. En voor de volledigheid ook nog maar even de 15 miljoen gulden voor Bob Peeters erbij halen.

Dat gezegd hebbende, was ik altijd wel een beetje fan van de voetballer Pelle, niet bijzonder van de doelpuntenmaker Pelle.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)
Baal er als NEC-er van dat ie weg is. Hart van onze defensie, veel fysiek en leiderschap en pas 22 jaar. Zie hem nog wel uitgroeien tot een topper. Ik ken de defensie van Anderlecht niet zo goed, maar Nuyt zal vast en zeker van toegevoegde waarde zijn.

Waarvoor veel dank. Dit is echt een punt waar Anderlecht nog een beetje zwak in stond, namelijk de verdediging. Hopelijk kan hij in Anderlecht ook zijn ding doen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Leuk idee. Maakt er echt iets Europees van. En zal ook wel kostenbesparend zijn.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Belachelijk idee. Wat is het volgende, het WK in 5 continenten houden?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ach, Europa is zo groot niet.

Op het WK 1994 in de VS lagen de speelsteden ook erg ver van elkaar, zelfs op het voorbije EK in Polen en Oekraïne was dit het geval.

Zie dus niet in waarom de groepswedstijden niet in verschillende Europese steden zouden gespeeld kunnen worden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Vind het ook wel een geinig idee. Nu maar duimen dat we het nog 8 jaar met elkaar uithouden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Zeer tevreden met aankoop van Lloris. Mijn favoriete buitenlandse club die mijn favoriete keeper koopt. Beter kan niet

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Dat nieuws, van het EK in meerdere landen, ging al tijdens euro 2012 in de rondte.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

Zeer tevreden met aankoop van Lloris. Mijn favoriete buitenlandse club die mijn favoriete keeper koopt. Beter kan niet

Zeker een goede keeper. Misschien wel de beste van alle beschikbare keepers.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ik vind het onbegrijpelijk dat Gomes daar nog zit weg te kwijnen als 4e keeper nu.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

speedy23 schreef:

Waarvoor veel dank.

Graag gedaan..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tottenham kwam heel goed weg. Leuk ploegje dat Norwich, helaas een pingel nog de neus door geboord maar gelukkig nog gerechtigheid.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

[

Opmerkelijk nieuws.

Was al een tijdje bekend. Platini zei al dat hij het idee had om een soort ''rond trekkend circus'' van het EK te maken. God weet alleen wat hier van terecht zou komen. Overduidelijk een poging om van het EK een nog grotere inkomstenbron te maken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Belachelijk idee. Wat is het volgende, het WK in 5 continenten houden?

Ik vind het een aardig idee. Een EK is peperduur, dat mag je 1 land niet aandoen in deze tijden van crisis. En zo kunnen meerdere landen van een EK sfeer genieten. Al zou ik wel 1 officieel gastland aanwijzen voor bv de openingswedstrijd en finale minimaal.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Je beseft toch dat dit gewoon weer een stunt is van de Uefa om MEER geld voor zichzelf te verdienen. Zo krijgen ze geld binnen van meer landen, en de hoogste bieder krijgt uiteraard de mooiste wedstrijden. Wil jij je zuurverdiende belastinggeld aan de Uefa geven om in Amsterdam een wedstrijdje Polen - Tsjechië of Oekraïne - Zweden te zien? Mooiere wedstrijden gaan toch naar de gastlanden die meer bieden. Heb je de topwedstrijden toch in Rusland en van dat soort landen, en waarschijnlijk krijgen de grote voetballanden natuurlijk ook wel een aantal mooie affiches.

Neen, dan liever een EK in 1 of 2 landen. Duizenden Kroaten, Turken, Britten, Duitsers, Nederlanders,.... allemaal in 1 land is ook veel mooier en geeft veel meer voetbalsfeer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een onzin, waarom dit nu weer terugvoeren naar geld. Lijkt me een prima idee en Europa is er klein genoeg voor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik snap het commerciele belang, maar met zoiets krijg je wel dat meerdere landen de kosten op zich nemen en dat heel veel Europeanen een EK wedstrijd dichtbij huis kunnen zien. En dat vind ik wel positief. Dat ik de Fifa en UEFA walgelijke organisaties vind doet daar niks aan af.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Leuke aan een EK is dat je voor een paar weken lang met allerlei verschillende bevolkingen/landen gezamelijk in één vreemd land gezellig met elkaar voetbal kunt kijken. Waar zou de Oranjecamping dan heen moeten; naar Amsterdam?

Nee; lekker bij het oude laten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het gros volgt het EK thuis of in het cafe. En die oranjecamping kan toch net als in Zuid Afrika van stad naar stad reizen. Vind het juist veel leuker dat het gekkenhuis verdeeld wordt over Europa. Toch juist geweldig als Barcelona, Parijs, Berlijn en Turijn speelsteden zijn in de poulfase. (Of hebben jullie liever zo iets als Praag, Brno, Ostrava en Bratislava?)

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Lees net dat Falcao overeenstemming heeft bereikt met Chelsea voor een overgang in januari? Jammer.

Bron.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Het gros volgt het EK thuis of in het cafe. En die oranjecamping kan toch net als in Zuid Afrika van stad naar stad reizen. Vind het juist veel leuker dat het gekkenhuis verdeeld wordt over Europa. Toch juist geweldig als Barcelona, Parijs, Berlijn en Turijn speelsteden zijn in de poulfase. (Of hebben jullie liever zo iets als Praag, Brno, Ostrava en Bratislava?)

Oranjecamping.. *rillll*

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De terugkeer van Janssen bij Vitesse inspireert die ploeg nog niet tot een goede wedstrijd. Man, wat is Vitesse-Feyenoord van 2 kanten saai.

Wel een leuke voetbalmiddag. Straks nog PSV-AZ en Heerenveen-Ajax.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Immers Hoe makkelijk wil je ze hebben godsamme

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Immers begint een held te worden Voor mensen die niks met Feyenoord hebben dan...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bony

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

K*t Bony

Ook weer leuk dat Immers z'n wekelijkse kans voor open doel weer verspild.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een goal Hakje!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.